Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Eivätkö homot

    olekkaan Jumalan luomistyötä? Miksi teidän mielestänne homojen sallitaan tulla sellaisiksi kuin he nyt ovat? Henk.koht
    Kristinusko
    39
    375
  2. haluaisin

    nähdä Jeesuksen. Mohiskin on nähnyt hänet kaksi kertaa. Löysin tällaisen linkin ja jos katsot kuvan keskellä olevia nel
    Helluntailaisuus
    9
    364
  3. Uusi taivas uusi maa r-kohta

    Kysyin täällä tätä jo eilen saamatta järkevää vastausta. Eli miksi Raamatussa sanotaan että luodaan uusi maa (ilmestyski
    Helluntailaisuus
    80
    357
  4. Eroe,

    apua! Nyt kun oon alkanut lukemaan sitä uutta testamenttia niin jotkut ihmiset on alkaneet piikittelemään mua siitä:(
    Helluntailaisuus
    12
    355
  5. rukoilkaa että Jeesus parantaisi

    tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa ko
    Helluntailaisuus
    8
    353
  6. jukka.finland!!

    Luet nyt kiltisti sen mitä mä kirjoitin menestysteologin ketjuun sinusta, koska mä en kirjottanut niin pitkää juttua tur
    Helluntailaisuus
    4
    347
  7. Kymmenykset ja ananias ja safira

    Jumala on tosissaan. Ahneet, maalliset ja itsekkäät ihmiset eivät tahdo nähdä raamatussa kuin pahaa..Olin ennen samanlai
    Helluntailaisuus
    52
    347
  8. poikalapsen puolesta

    Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta eikö Sanassa ole"Se, minkä te teette yhdelle Hänen pienimmistään, sen te teette
    Kristinusko
    12
    344
  9. Olisihan se pitänyt arvata!

    Kirjoitin lauantaina kuinka tarvitsisin jonkun auttamaan minut Jumalan luokse alkoholiongelmani vuoksi. Kukaan kristi
    Helluntailaisuus
    127
    341
  10. Maria Magdalena

    http://www.youtube.com/watch?v=5m120A-BUvE
    Yhteiskunta
    4
    339
  11. Miten tulitte uskoon?

    Ja miksi? Harvoin kukaan tekee mitään jos ei ole kokemusta jostain asiasta. Miten te koitte että Jumala onkin totta? Er
    Helluntailaisuus
    15
    338
  12. Vastaa!

    ,Tiedät kyllä kuka. Kirjoitit mulle että vesitän Raamatun sanaa, kun kirjoitin poikalapsen puolesta näin: JEESUS on san
    Kristinusko
    8
    321
  13. Usko Jeesukseen=SKITSOFRENIA

    Täällä on eräs joka on "kuullut""Jumalalta", että perheeni tila on vakava. Hänen rukouksensa ei kanna. Mies on töissä
    Helluntailaisuus
    13
    319
  14. "Yksin pitää pärjätä"

    http://www.2.hs.fi/extrat/kuukausiliite/arkisto/2004/10_2/ Niin opetti isä lapselleen tämän neljä vuotta sitten ilmest
    Helluntailaisuus
    4
    318
  15. Sheriffille, koska et lopeta

    kiusaamistani. Ja poikalapsen puolesta koska hän ei voi Sinun vuoksesi palstalle tulla. Sinusta kritiikki ei ollut asi
    Helluntailaisuus
    37
    318
  16. Uskovat ja pettäminen

    Tuolla toisessa ketjussa vuorenpeikko sanaili miten jos avioitunut pariskunta ei ole kovin hyvissä väleissä ja esm mies
    Helluntailaisuus
    23
    314
  17. Jos ei bb ole totuus niin mikä sitten?

    "Big bang"...maailma syntyi alkuräjähdyksessä sanovat tiedemiehet. Olen nähnyt monen uskovaisen rutisevan että "ei ty
    Helluntailaisuus
    37
    307
  18. Millainen palvelu taivaassa on?

    Olen miettinyt sitä Raamatun jaetta Luukkaan evankeliumista(..?)joka menee näin:"tapahtukoon sinun tahtosi niin maan pää
    Helluntailaisuus
    8
    301
  19. Äitini väitti että olen juutalainen.

    kirjoitin tästä aiheesta n.vuosi sitten juutalaispalstalle ja sain vielä puoli vuotta ko.ketjun jälkeen sähköpostiini ky
    Helluntailaisuus
    3
    299
  20. Anteeksipyytäminen

    kuuluu isona osana uskoontuloprosessiin. Miksi sitä tapahtuu kuitenkin niin vähän. Uskoontulleet ottavat usein opettaja
    Helluntailaisuus
    5
    296