auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
hyvää perjantai-iltaa...
On ollut io lukea näitä kirjoituksianne täällä...jokaiselle joku leima päälle vaan. Itse aloitin ihan oikealla nimellä12388Eivätkö homot
olekkaan Jumalan luomistyötä? Miksi teidän mielestänne homojen sallitaan tulla sellaisiksi kuin he nyt ovat? Henk.koht39384haluaisin
nähdä Jeesuksen. Mohiskin on nähnyt hänet kaksi kertaa. Löysin tällaisen linkin ja jos katsot kuvan keskellä olevia nel9371Kymmenykset ja ananias ja safira
Jumala on tosissaan. Ahneet, maalliset ja itsekkäät ihmiset eivät tahdo nähdä raamatussa kuin pahaa..Olin ennen samanlai52368Eroe,
apua! Nyt kun oon alkanut lukemaan sitä uutta testamenttia niin jotkut ihmiset on alkaneet piikittelemään mua siitä:(12365rukoilkaa että Jeesus parantaisi
tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa ko8357jukka.finland!!
Luet nyt kiltisti sen mitä mä kirjoitin menestysteologin ketjuun sinusta, koska mä en kirjottanut niin pitkää juttua tur4357Olisihan se pitänyt arvata!
Kirjoitin lauantaina kuinka tarvitsisin jonkun auttamaan minut Jumalan luokse alkoholiongelmani vuoksi. Kukaan kristi127354poikalapsen puolesta
Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta eikö Sanassa ole"Se, minkä te teette yhdelle Hänen pienimmistään, sen te teette12352Miten tulitte uskoon?
Ja miksi? Harvoin kukaan tekee mitään jos ei ole kokemusta jostain asiasta. Miten te koitte että Jumala onkin totta? Er15347- 4345
Usko Jeesukseen=SKITSOFRENIA
Täällä on eräs joka on "kuullut""Jumalalta", että perheeni tila on vakava. Hänen rukouksensa ei kanna. Mies on töissä13334Vastaa!
,Tiedät kyllä kuka. Kirjoitit mulle että vesitän Raamatun sanaa, kun kirjoitin poikalapsen puolesta näin: JEESUS on san8330Sheriffille, koska et lopeta
kiusaamistani. Ja poikalapsen puolesta koska hän ei voi Sinun vuoksesi palstalle tulla. Sinusta kritiikki ei ollut asi37326"Yksin pitää pärjätä"
http://www.2.hs.fi/extrat/kuukausiliite/arkisto/2004/10_2/ Niin opetti isä lapselleen tämän neljä vuotta sitten ilmest4324Uskovat ja pettäminen
Tuolla toisessa ketjussa vuorenpeikko sanaili miten jos avioitunut pariskunta ei ole kovin hyvissä väleissä ja esm mies23320Äitini väitti että olen juutalainen.
kirjoitin tästä aiheesta n.vuosi sitten juutalaispalstalle ja sain vielä puoli vuotta ko.ketjun jälkeen sähköpostiini ky3313Jos ei bb ole totuus niin mikä sitten?
"Big bang"...maailma syntyi alkuräjähdyksessä sanovat tiedemiehet. Olen nähnyt monen uskovaisen rutisevan että "ei ty37312Lakatkaa kiusaamasta sitä homoa!
Jokainen ansaitsee uuden alun ja mahdollisuuden! Sille merkitsee nuori vielä kun on hirveän paljon toisten uskovaisten12309Millainen palvelu taivaassa on?
Olen miettinyt sitä Raamatun jaetta Luukkaan evankeliumista(..?)joka menee näin:"tapahtukoon sinun tahtosi niin maan pää8305