auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
minulla on ystävä,
jonka poikaystävä tatuoi hänen nimensä käteensä kun olimme nuoria. He pysyivät yhdessä vaikka molemmat saivat tahoillaa12453helluntailaisuus
Oon ollut yli10vuotta helluntailainen, mutta nyt oon liittynymässä vapaakirkkoon, koska oon niin niin tosi pettynyt ko.l9452Ilosanomaa?
Mark.1:2 "Jonkun ajan kuluttua Jeesus meni taas Kapernaumiin. Kun ihmiset kuulivat hänen olevan kotona, väkeä tuli kooll11448- 11447
tän palstan hengen mukaan
tämä on oikea tapa lukea sanaa: esim otetaan ensin jae Mooseksen kirjasta1:1"Alussa Jumala loi taivaan ja maan"ja sitten18444Uskova nainen, alistutko miehelle?
Eräs mieskirjoittaja kehoittaa siihen raamattua apunaan käyttäen. Miksi oletettu jumala pitää sitä että nainen on alis54439Mitäbsanon lapselle/mitä pitäisi sanoa
Mua mietityttää kun kaksoistytöt,kohta 14v,toinen heistä on muuttumassa kesken matkan pojaksi. Muistan miten supersuloi28437Poistiko joku
Ja miksi? Sophie lähetti palstan vakikäyttäjälle kysymyksen! Mitä siinä oli väärää?44433haureus
miks mä jouduin lukemaan tältä palstalta sellasia kysymyksiä viime viikolla kun että "onko huoraaminen velvollisuus?" M11433Tästä ei tule mitään
kuinka kauan täytyy katua? Tulin uskoon n.2 viikkoa sitten ja kiitin siitä Jumalaa koska neuvoja oli uskovainen ja kehot11431Alkuräjähdys
Voiko 1.moos.1:1 "Jumala loi taivaan ja maan ".tarkoittaa sitä? Miksi ei?? Jos Jumala ei luonut aluksi palloaan räjähdy37431Helluntailaisuuteen kuuluu paasto.
Kauan sitten tunsin erään naisen joka kertoi olevansa kolmannen polven helluntailainen . Hän oli evankelista. Hän opet2430Kristuksen ruumis
eli seurakunta. Minulla on mielessä kaksi(2)nimimerkkiä, jotka ovat minulle kertoneet oman totuutensa siitä mikä on Jum17429Hyvä profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinulla todellakin ON yliluonn.kykyjä, kun samalla hetkellä, kun sain aikaiseksi tilata maistraatista avop:lle ja minull9427Kun täällä
saa keskustella sieniresepteistäkin... Tietääkö kukaan miksi romano-tv on lopetettu? Voittiko vastapuoli sen oikeudenkä19423menestysteologia ja homot
minun mielestäni jokainen kukka saa kukkia en ole tuomitsemassa nyt ketään sillä tavoin en tahdo olla osallisena siihen11421hyvää perjantai-iltaa...
On ollut io lukea näitä kirjoituksianne täällä...jokaiselle joku leima päälle vaan. Itse aloitin ihan oikealla nimellä12420Oliko Paavali Jumala?
Hän on vaikuttanut meihin kaikkiin Raamatun kahdentoista kirjeen kautta. Silti hän oli ihan tavallinen ihminen. Minusta19419Ensilumi....ja tupakkalakko ekaa päivää
Tupakka oli Kuin Jumalan antamana kädessäni. Valhe.petin omaa sydäntäni. Tiputinsen kesken pois ja se sähähti Kuin v1418Hema ja muut
Menisinkö helluntaiseurakunta rukouskokoukseen sunnuntaina... Mieheni kuoli... Voi itku... Mitä jos ne tuomitsee hänetki29416