Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6769

1. Kun täällä

saa keskustella sieniresepteistäkin... Tietääkö kukaan miksi romano-tv on lopetettu? Voittiko vastapuoli sen oikeudenkä
    Helluntailaisuus
    19
    407
  2. tän palstan hengen mukaan

tämä on oikea tapa lukea sanaa: esim otetaan ensin jae Mooseksen kirjasta1:1"Alussa Jumala loi taivaan ja maan"ja sitten
    Helluntailaisuus
    18
    406
  3. Hyvä profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sinulla todellakin ON yliluonn.kykyjä, kun samalla hetkellä, kun sain aikaiseksi tilata maistraatista avop:lle ja minull
    Helluntailaisuus
    9
    404
  4. menestysteologia ja homot

minun mielestäni jokainen kukka saa kukkia en ole tuomitsemassa nyt ketään sillä tavoin en tahdo olla osallisena siihen
    Helluntailaisuus
    11
    402
  5. Kymmenykset ja ananias ja safira

Jumala on tosissaan. Ahneet, maalliset ja itsekkäät ihmiset eivät tahdo nähdä raamatussa kuin pahaa..Olin ennen samanlai
    Helluntailaisuus
    52
    399
  6. Hema ja muut

Menisinkö helluntaiseurakunta rukouskokoukseen sunnuntaina... Mieheni kuoli... Voi itku... Mitä jos ne tuomitsee hänetki
    Helluntailaisuus
    29
    398
  7. hyvää perjantai-iltaa...

On ollut io lukea näitä kirjoituksianne täällä...jokaiselle joku leima päälle vaan. Itse aloitin ihan oikealla nimellä
    Helluntailaisuus
    12
    396
  8. Oliko Paavali Jumala?

Hän on vaikuttanut meihin kaikkiin Raamatun kahdentoista kirjeen kautta. Silti hän oli ihan tavallinen ihminen. Minusta
    Helluntailaisuus
    19
    396
  9. Kristuksen ruumis

eli seurakunta. Minulla on mielessä kaksi(2)nimimerkkiä, jotka ovat minulle kertoneet oman totuutensa siitä mikä on Jum
    Helluntailaisuus
    17
    394
  10. Eivätkö homot

olekkaan Jumalan luomistyötä? Miksi teidän mielestänne homojen sallitaan tulla sellaisiksi kuin he nyt ovat? Henk.koht
    Kristinusko
    39
    390
  11. haluaisin

nähdä Jeesuksen. Mohiskin on nähnyt hänet kaksi kertaa. Löysin tällaisen linkin ja jos katsot kuvan keskellä olevia nel
    Helluntailaisuus
    9
    371
  12. Eroe,

apua! Nyt kun oon alkanut lukemaan sitä uutta testamenttia niin jotkut ihmiset on alkaneet piikittelemään mua siitä:(
    Helluntailaisuus
    12
    368
  13. Olisihan se pitänyt arvata!

Kirjoitin lauantaina kuinka tarvitsisin jonkun auttamaan minut Jumalan luokse alkoholiongelmani vuoksi. Kukaan kristi
    Helluntailaisuus
    127
    365
  14. Maailmanloppuoppi

Historian suurin verilöyly.sitä aito Jehovan todistaja odottaa. Minulta kerran kysyi,kun saaliinaan oli kokoukseen vie
    Jehovan todistajat
    23
    363
  15. rukoilkaa että Jeesus parantaisi

tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa ko
    Helluntailaisuus
    8
    360
  16. jukka.finland!!

Luet nyt kiltisti sen mitä mä kirjoitin menestysteologin ketjuun sinusta, koska mä en kirjottanut niin pitkää juttua tur
    Helluntailaisuus
    4
    357
  17. poikalapsen puolesta

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta eikö Sanassa ole"Se, minkä te teette yhdelle Hänen pienimmistään, sen te teette
    Kristinusko
    12
    354
  18. Maria Magdalena

http://www.youtube.com/watch?v=5m120A-BUvE
    Yhteiskunta
    4
    351
  19. Miten tulitte uskoon?

Ja miksi? Harvoin kukaan tekee mitään jos ei ole kokemusta jostain asiasta. Miten te koitte että Jumala onkin totta? Er
    Helluntailaisuus
    15
    348
  20. Usko Jeesukseen=SKITSOFRENIA

Täällä on eräs joka on "kuullut""Jumalalta", että perheeni tila on vakava. Hänen rukouksensa ei kanna. Mies on töissä
    Helluntailaisuus
    13
    343