jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Anteeksi pyytämisen järjestyksestä..
Matt.5 23. Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, 24. nii782117Onko huhussa perää?
Kerrotaan erään hailuodossa asuneen miehen kantaneen ameriikasta salkkukaupalla dollareita. Kerrotaan myös, että rahoill322088Tämä on sairasta
Kuulin tapauksesta, jossa naapuri oli tehnyt kiusaa vanhoillislestadiolaiselle, tosin loppujen lopuksi aika harmitonta k491927VL-romanssi?
Tiedätkö yhtään todellista vl-lovestorya? Itse liikettä vuosikymmeniä seuranneena olen tullut tulokseen, että avioitumi311895Luota Raamattuun
Älkää yhtään epäröikö onko Raamatun sanoma totta myös Paavalin osalta. Jumala on kaikkivaltias, joka pystyy suojaamaan R4941895Voimme käyttää vapauttamme väärin
Mikään, mitä syöt, ei ole syntiä, mutta kaikki ei ole hyödyksi. Niin ikään saat koskea kaikkeen, mutta kaikki ei ole hyö461691Mistä sinun henk. koht. antipatia?
Kun nyt katsellaan asioita joka puolelta, niin otettakoon tämäkin puoli asiasta esille. Mistä sinulle on syntynyt antip361651Agrariaatin diktatuuria Espoossa
Miksi tästä asiasta ei nosteta suurempaa haloota? Pitkin syksyä palstalla on kirjoiteltu Espoon tapauksesta, jossa vl-te261607Hulluimmat hoitokokoussynnit, mitä tiedät.
Laitetaan tähän hulluimmat "synnit, millä tiesit hoitokokouksissa ihmisiä syytetyn. Voitaisiin sitten kerätä hulluimmis171598Ajelin Karhuojalla..
..Oulunsalossa, tässä päivänä muutamana. Hyvinvoivannäköistä aluetta, ei siinä mittään. Minua vain vaivasi, että mitä s311476VL:t Radiouutisissa klo10.00
Rauhantervehdyksen pakinapalstasn lopettaminen pääsi sitten valtakunnanjulkisuuteen. Radiouutisissa klo 10.00, se seikka231437Sielunkuolemattomuus valhe
No niin, hyvät Raamatun tuntijat. Mistä kohti Raamattua löydätte tukea sielunkuolemattomuudelle? Luulen nyt jopa Kempel601428Raittiusmies Virolainen ei lestadiolaisille kelvannut
Oli vuosi -81, kun valittiin keskustapuolueen presidenttiehdokasta ns. "tohtorien taistossa" keskustapuolueelle. Vanhoil371427Raamattu on totta
Eräs väärä profeetta väittää nähneensä tällaisen näyn kirkon alttaritaulussa. siitä näystä innoituksensa saaneena hän on5001362Miten Heikki Saari tiesi?
Hautamäki sanoo toistuvasti, ettei SRK, ole vastuussa hoitokokousterrorista, mutta.. Miten Heikki Saari sattui aina tul91277Akkojen seläntakana piilottelijat
Vl-liikeessä on miesteologeja satoja. SRK:n johtokunta koostuu yksinomaan miehistä. Silti yhtä keskeisintä liikkeen opi201209SRK on makuukammarissasi!
***. Katseemme ei yllä niin sanottuun makuukamariin, Rauhanyhdistysten keskusyhdistyksen puheenjohtaja Olavi Voittonen t241206Avioliiton mitätöinti
Avioliitto on on rikkomaton, niin vl-liikkeessä, kuin katolisessa kirkossakin. Ehdotan vl-liikkeellekin samaa käytäntöä211199Suudelman synti
Vieläkö vl-tapakulttuurissa suuteleminen on synti? Tarkoitan myös avioliitossa. Surullisimpana esimerkkinä eräs mummo,531194Syyllinen esiin
Näin pitkänperjantain teemaan sopii miettiä, kuka olikaan syypää Mestarimme ja Opettajamme ristiinnaulitsemiseen. PS: E331183