Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. Uutta puoluetta pukkaa

Tällainen tapaus: http://www.siniristin-liitto.fi Näytti eilen keräävän Turun keskustassa kävelykadulla nimiä listaan.
    Luterilaisuus
    13
    164
  2. Metro-lehti tänään

"Uskonnollisia evankelioimistapahtumia järjestävä Citymission marssittaa heinäkuun lopussa Helsingin Narinkkatorille jou
    Ateismi
    9
    156
  3. Tieteen filosofiasta tutkimus

Syksy Räsänen kertoo vanhassa blogissaan Cernissä tehdystä tutkimuksesta tieteen filosofiasta fyysikoiden parissa. Tutki
    Kirkko kuulolla
    9
    154
  4. Ajatusleikki

Viedään 100 fundamentalistista kirkkokristittyä ja aikuiskasteen vastustajaa, 100 lapsikastetta vastustavaa helluntailai
    Kirkko kuulolla
    46
    148
  5. Kristillinen Suomi?

Fundamentalisteilta on usein kysytty millainen olisi aito kristillinen Suomi. Vastauksia ei koskaan oikein tule. Tässä v
    Luterilaisuus
    32
    146
  6. Hienoa...

Varma ei voi tietenkään olla onko kyseessä impulsiivinen teko vai ei mutta aika hienosti vetää: http://www.iltalehti.fi
    Ateismi
    4
    135
  7. Miten tulisin uskoon?

Aurinko alkaisi vilkkumaan ja morsettaa: - -. -.. .. .-. .- .- - - .- - ..- -. .- - - ..- - - .- .-.. .- (GDI KRISTINUSK
    Ateismi
    20
    135
  8. Taivaspaikka katkolla?

Voiko päästä Taivaaseen jos valinnut tietoisesti elävänsä synnissä?
    Luterilaisuus
    90
    135
  9. Eutanasiassa on kulminoitunut...

...palstalla kahteen eri näkökantaan, kuolemansairaan sietämättömiä tuskia kärsivän ihmisen elämän ja tuskien pitkittämi
    Kirkko kuulolla
    50
    133
  10. KD pormestarikisaan Helsingissä

Mika Ebeling pormestarikisaan, näin hän kommentoi: "– Poliittisen päätöksenteon tulee perustua tosiasioihin ja ihmisarv
    Luterilaisuus
    74
    132
  11. Kirkon Iso Ongelma

Kirkolliskokous on päättänyt ettei kirkko tule vihkimään samaa sukupuolta olevia. Joukko pappeja on puolestaan päättänyt
    Yhteiskunta
    45
    130
  12. Luomisoppi ja tutkimus

Valoa nopeamman neutronin olemassaolo on asetettu epäilyksen alaiseksi tiedepiireissä saman tien kun väitteet siitä julk
    Kirkko kuulolla
    22
    128
  13. Vapaasta tahdosta

Kristinuskon käsite ”vapaa tahto” on monessa suhteessa problemaattinen. Se on epälooginen ja jopa moraaliton. Aloitetaan
    Ateismi
    18
    127
  14. Ei kritiikkiä kiitos!

Fundamentalistit näyttävät olevan varsin herkkähipiäisiä kritiikin suhteen. Poikkipuolinen sana ja kas, vaino- ja jumala
    Kirkko kuulolla
    31
    126
  15. Alkuräjähdys ja luominen

Alkuräjähdysteorian voidaan katsoa selittävän alun: luomishetken, se voi jopa ajoittaa sen sekä selittää luomisprosessin
    Kirkko kuulolla
    45
    126
  16. Kumpi ensin: muna vai kana

Fundamentalistit tunnetaan varsin jyrkistä mielipiteistä. Mutta kuinka se oikein menee? Ovatko konservatiiviset mielipit
    Kirkko kuulolla
    22
    125
  17. Tehdäänpä avaus...

...jostakin kun ei kiinnosta nuo kuninkaallisten häät. Muija niitä katsoo ja ihailee. Itse juon vodkaa. Koko instituuti
    Kirkko kuulolla
    28
    125
  18. Ennen oli kaikki paremmin

Elämää ennen, hyvään aikaan. Lähde Ilmajoen pitäjän historiankirjoitus (julkaistu -53). Kuria kovin kovapäiseen kansaan
    Kirkko kuulolla
    19
    124
  19. Maalliset ilot

Elämme täällä vain kerran. Miksi meidän siis tulisi luopua maallisista iloista kuten naimisesta ja ryyppäämisestä, jotk
    Luterilaisuus
    57
    117
  20. Fundamentalistisuuden positiiviset vaikutukset

Yksinkertainen kysymys: mitä hyvää tai positiivista fundamentalistinen raamatuntulkinta on saanut aikaan? Avauksessa ei
    Kirkko kuulolla
    37
    115