a-teisti
Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.
Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.
Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.
Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.
Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.
Elämänohjeitani:
Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)
'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'
-Juice Leskinen-
'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'
-tuntematon juoppo-
IN
-Säälistä saaminen
- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.
- Bootsit
- Alan mestat
- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.
- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.
- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.
- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.
- Käänteiset listat
OUT
- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille
- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat
- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.
- Laimeat drinkit
- Menneisyyteni turkulaisena
Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.
Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.
No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:
Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.
Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.
Aloituksia
170
Kommenttia
12949
Uutta puoluetta pukkaa
Tällainen tapaus: http://www.siniristin-liitto.fi Näytti eilen keräävän Turun keskustassa kävelykadulla nimiä listaan.13164Metro-lehti tänään
"Uskonnollisia evankelioimistapahtumia järjestävä Citymission marssittaa heinäkuun lopussa Helsingin Narinkkatorille jou9156Tieteen filosofiasta tutkimus
Syksy Räsänen kertoo vanhassa blogissaan Cernissä tehdystä tutkimuksesta tieteen filosofiasta fyysikoiden parissa. Tutki9154Ajatusleikki
Viedään 100 fundamentalistista kirkkokristittyä ja aikuiskasteen vastustajaa, 100 lapsikastetta vastustavaa helluntailai46148Kristillinen Suomi?
Fundamentalisteilta on usein kysytty millainen olisi aito kristillinen Suomi. Vastauksia ei koskaan oikein tule. Tässä v32146Hienoa...
Varma ei voi tietenkään olla onko kyseessä impulsiivinen teko vai ei mutta aika hienosti vetää: http://www.iltalehti.fi4135Miten tulisin uskoon?
Aurinko alkaisi vilkkumaan ja morsettaa: - -. -.. .. .-. .- .- - - .- - ..- -. .- - - ..- - - .- .-.. .- (GDI KRISTINUSK20135Taivaspaikka katkolla?
Voiko päästä Taivaaseen jos valinnut tietoisesti elävänsä synnissä?90135Eutanasiassa on kulminoitunut...
...palstalla kahteen eri näkökantaan, kuolemansairaan sietämättömiä tuskia kärsivän ihmisen elämän ja tuskien pitkittämi50133KD pormestarikisaan Helsingissä
Mika Ebeling pormestarikisaan, näin hän kommentoi: "– Poliittisen päätöksenteon tulee perustua tosiasioihin ja ihmisarv74132Kirkon Iso Ongelma
Kirkolliskokous on päättänyt ettei kirkko tule vihkimään samaa sukupuolta olevia. Joukko pappeja on puolestaan päättänyt45130Luomisoppi ja tutkimus
Valoa nopeamman neutronin olemassaolo on asetettu epäilyksen alaiseksi tiedepiireissä saman tien kun väitteet siitä julk22128Vapaasta tahdosta
Kristinuskon käsite ”vapaa tahto” on monessa suhteessa problemaattinen. Se on epälooginen ja jopa moraaliton. Aloitetaan18127Ei kritiikkiä kiitos!
Fundamentalistit näyttävät olevan varsin herkkähipiäisiä kritiikin suhteen. Poikkipuolinen sana ja kas, vaino- ja jumala31126Alkuräjähdys ja luominen
Alkuräjähdysteorian voidaan katsoa selittävän alun: luomishetken, se voi jopa ajoittaa sen sekä selittää luomisprosessin45126Kumpi ensin: muna vai kana
Fundamentalistit tunnetaan varsin jyrkistä mielipiteistä. Mutta kuinka se oikein menee? Ovatko konservatiiviset mielipit22125Tehdäänpä avaus...
...jostakin kun ei kiinnosta nuo kuninkaallisten häät. Muija niitä katsoo ja ihailee. Itse juon vodkaa. Koko instituuti28125Ennen oli kaikki paremmin
Elämää ennen, hyvään aikaan. Lähde Ilmajoen pitäjän historiankirjoitus (julkaistu -53). Kuria kovin kovapäiseen kansaan19124Maalliset ilot
Elämme täällä vain kerran. Miksi meidän siis tulisi luopua maallisista iloista kuten naimisesta ja ryyppäämisestä, jotk57117Fundamentalistisuuden positiiviset vaikutukset
Yksinkertainen kysymys: mitä hyvää tai positiivista fundamentalistinen raamatuntulkinta on saanut aikaan? Avauksessa ei37115