Vastalääkkeitä uusnatsismille:Usko,toivo ja rakkaus!

Mitä Anders Breivikin sydämestä puuttuu?

Sieltä puuttuvat ne ominaisuudet, jota tekevät ihmisestä ajattelevan, myötätuntoisen ja lähimmäistä rakastavan yksilön, joka ei ikipäivänä voisi ampua hengiltä elämänsä keväässä olevia lapsia tai nuoria.
Hehän eivät olleet vielä ehtineet tehdä edes niitä asioita, joita me aikuiset joskus joudumme vähän häpeilemään.

Otsikossa mainittujen Breivikiltä puuttuvien ominaisuuksien lisäksi mainitsen vielä hyvyyden, kauneuden tajun, elämänhalun ja suvaitsevaisuuden.
Tuskin niitäkään taitaa Anders Breivikin sisimmästä löytyä.

Huomenna kuulemme hänen kertovan, miksi hän teki "julmat, mutta välttämättömät tekonsa".
Oliko lähes sadan teini-ikäisten murhaaminen muka "välttämätöntä"?

Mikä meni pieleen Breivikin omassa kehityksessä?
Oliko hän avioerolapsi, eikö hän halunnut seurustella, varjeliko hän luontoa, tahtoiko hän olla hyvä lähimmäinen jokaiselle tuntemalleen ihmiselle?

Psykiatreilla tulee todella olemaan vaativa työkenttä löytää tuon murhaajan sisimmästä ne pimeät vaikuttimet, joiden seurauksia normaali-ihmiset kavahtavat ja halveksivat.

Mikä siis tekee jostain ihmisestä Breivikin kaltaisen ihmispedon?

144

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torsti Antero

Olet varmaan joutunut pohtimaan asiaa, myös omalta kohdaltasi. Sinuthan tunnetaan palstalla, äärioikeistolaisena ja juutalaismielisenä vihanlietsojana.

• Nosce te ipsum!

Tunne itsesi, sanoo latinalainen sananlasku.
        Oletko iiro syventynyt oman sielusi syövereihin?

Minun välini Taivaan Isän kanssa on kuitattu ja anteeksi annettu.

• ateistis
        Hitman-1 kirjoitti:

Nosce te ipsum!

Olisiko taivaan ruhnu oikeampi nimitys?

• ateistis kirjoitti:

Olisiko taivaan ruhnu oikeampi nimitys?

Voithan sitäkin pohtia?

Minulle Hän on Isä, mutta ehkä sinulle jotain muuta.
        Kuka sitten on sinun sielusi Herra?

• Torsti Antero
        Hitman-1 kirjoitti:

Nosce te ipsum!

"Minun välini Taivaan Isän kanssa on kuitattu ja anteeksi annettu."

Kummallista. Erittäin kummallista. No, joka tapauksessa, olet vihaa lietsova ja väkivaltaa ylistävä, nostoväkeen kuuluva, entinen res.upseeri, joka sai sot.arvonsa siviilissä, perseen-nuolennasta.

• Vihapuhe pois!
        Torsti Antero kirjoitti:

"Minun välini Taivaan Isän kanssa on kuitattu ja anteeksi annettu."

Kummallista. Erittäin kummallista. No, joka tapauksessa, olet vihaa lietsova ja väkivaltaa ylistävä, nostoväkeen kuuluva, entinen res.upseeri, joka sai sot.arvonsa siviilissä, perseen-nuolennasta.

Tuollaista ei ole havaittu.

Luen aina Hitmanin viestit lävitse, enkä kertaakaan ole havainnut hänen lietsovan vihaa enkä ylistävän väkivaltaa, päin vastoin hän on jaksanut maltillisesti jutella häntä mollaavien iirojen kanssa kaikenkllaisista ilmiöistö maan ja taivaan välillä.
        Tuskin upseerinarvoa mistään siviilipuuhista saadaan.

• Vihapuhe pois! kirjoitti:

Tuollaista ei ole havaittu.

Luen aina Hitmanin viestit lävitse, enkä kertaakaan ole havainnut hänen lietsovan vihaa enkä ylistävän väkivaltaa, päin vastoin hän on jaksanut maltillisesti jutella häntä mollaavien iirojen kanssa kaikenkllaisista ilmiöistö maan ja taivaan välillä.
        Tuskin upseerinarvoa mistään siviilipuuhista saadaan.

Joopa joo! Hitman-1 on uhkaillut täällä eniten. Mm. FN pistoolilla, Supolla, Mossadilla ym. Todella mieleltään sairas tyyppi ja ääriuskovainen Usa ja Israel kuolaaja.

• mnhbzxnjcvklllzdfsjk
        Hitman-1 kirjoitti:

Voithan sitäkin pohtia?

Minulle Hän on Isä, mutta ehkä sinulle jotain muuta.
        Kuka sitten on sinun sielusi Herra?

Shitman-1 varmaan haluaisi meidät heti natoon jakamaan kivat kusipäät yhteisiksi vihollisiksit. Paskahousu.

• Ällistynyt Äijä

Kuvitteletko Hitmania edelleen joksikin Timoksi?

Yritätkö keskustella T.A.Mikkosen vai Hitmanin kanssa? He ovat kaksi eri henkilöä, usko nyt vihdoinkin!

Vieläkö olet muuten uusnatsien eli Suomen kansallissosialistisen järjestön jäsen?
        Ja miksi sinulla on edelleen jonkun toisen henkilön kuva galeriasivullasi?

• Kyselijä kysyy
        ironmikess kirjoitti:

Joopa joo! Hitman-1 on uhkaillut täällä eniten. Mm. FN pistoolilla, Supolla, Mossadilla ym. Todella mieleltään sairas tyyppi ja ääriuskovainen Usa ja Israel kuolaaja.

Onko sinulla edelleen Hitman-trauma?

Ei Hitman ole ketään uhkaillut, vaan olet itse kehittänyt paranoidisia harhakuvia erään norjalaisen uusnatisin tyyliin.

Oletko jo oppinut hyväksymään Mannerheimin suuruuden?

• ironmikess kirjoitti:

Voi sinua iiro-parkaa!

Olenko sinua muka niin kauhealla tavalla uhkaillut, että vieläkin pelkäät minua?

En tarkoittanut aiheuttaa sinulle painajaisia, vaan halusin vain puhua sinulle järkeä.

• Mikä ihmeen karavaaniohjelma?

Olen kyllä joskus harkinnut matkailuauton hankkimista, mutta se on jäänyt ajatuksen tasolle.
        Sekoitat minut varmasti johonkin toiseen ihmiseen.

Toivottavasti hänkin on upseeri ja herrasmies! :)

• Persesulka

Sinut olisi filmattu kehässä ja olisit päässyt vähintään YouTubeen-nimittäin jos olisit uskaltanut nousta kehään,kehäpelkuri! Pakenet ripulipaskassa jo viidettä vuotta,hahahahaha! Persesulka.

• Kyselevä Lukija
        ironmikess kirjoitti:

Muistaakseni sinullekin on esitetty avoin kehähaaste, mutta viisaana et otattanut turhanpäiten turpiisi, vaan valitsit pakenemisen.Sillälailla!

• Iirofani
        Persesulka kirjoitti:

Sinut olisi filmattu kehässä ja olisit päässyt vähintään YouTubeen-nimittäin jos olisit uskaltanut nousta kehään,kehäpelkuri! Pakenet ripulipaskassa jo viidettä vuotta,hahahahaha! Persesulka.

"Viidettä" vuotta !!! hahahah! Onko iiro ollut täällä viidettä vuotta? Iiro ei nouse leikkikehään, sillä haastaja jänöili, eikä hänestä ollut matsia järkkäämään Tuska Festarille jonne lupasi. Iiro odotteli innolla päästäkseen konttauttamaan "haastajaa" joka luikki täältä lopulta nolattuna karkuun.

• Iirofani
        Hitman-1 kirjoitti:

Voi sinua iiro-parkaa!

Olenko sinua muka niin kauhealla tavalla uhkaillut, että vieläkin pelkäät minua?

En tarkoittanut aiheuttaa sinulle painajaisia, vaan halusin vain puhua sinulle järkeä.

Ethän sinä iiroa ole uhkaillut, sillä siihen olet aivan liian pelokas ja mitätön hiirulainen. Et ole peloissasi edes suostunut tapamaan iiroa, vaikka käsky on käynyt monta kertaa.
        Naamariasi et uskalla panna esiin, kuten iiro. Mitä oikein pelkäät? Iirohan lupasi muistaakseni opettaa sinut uudelleen konttamaan! Kairakettuakin pelkäät.

• Yksi vai monta?
        Iirofani kirjoitti:

"Viidettä" vuotta !!! hahahah! Onko iiro ollut täällä viidettä vuotta? Iiro ei nouse leikkikehään, sillä haastaja jänöili, eikä hänestä ollut matsia järkkäämään Tuska Festarille jonne lupasi. Iiro odotteli innolla päästäkseen konttauttamaan "haastajaa" joka luikki täältä lopulta nolattuna karkuun.

Iiron "urakehitys" on vienyt n. 10 vuotta.

Ensin tuli Moonman, sitten hän häipyi nujerrettuna etuvasemmalle, sen jälkeen tuli Iron Mike, mutta hänkin häippäsi sekoiltuaan viesteissään pahemman kerran ja sen jälkeen tuli ironmike, mutta hänet käytännössä nauretttiin ulos "ennustajataitojen" mentyä pahasti pieleen, sen jälkeen yritti ironmikes, mutta onni oli edelleen vastainen, kunnes iiro päätti paljastaa ideologiansa ja otti eräistä yhteyksistä tutun ss-tunnuksen nikkinsä perään ja näin syntyi ironmike-SS.

Iiron sanojen mukaan noista jokainen on ollut aivan eri henkilö, joten ironmike-SS on iiron vakuuttelujen mukaan aivan uusi kirjoittaja tällä palstalla, vähintään yhtä uusi kuin sivupersoonansa Kairakettu, alias Kairakuttu eli Kairaketku tai Kairaretku tai... ... ...

• Naamarit putoavat
        Iirofani kirjoitti:

Ethän sinä iiroa ole uhkaillut, sillä siihen olet aivan liian pelokas ja mitätön hiirulainen. Et ole peloissasi edes suostunut tapamaan iiroa, vaikka käsky on käynyt monta kertaa.
        Naamariasi et uskalla panna esiin, kuten iiro. Mitä oikein pelkäät? Iirohan lupasi muistaakseni opettaa sinut uudelleen konttamaan! Kairakettuakin pelkäät.

Siis iirolla on naamari!

Mistä muuten tiedät, mitä ironmike-SS kulloinkin ajattelee ja tuntee?
        Ei, en tietenkään väitä, että sinä olisit iiro itse, koska iirohan kirjoittaa aina rekatulla nikillään, ottaen tässäkin mallia rehellisestä Hitmanista.

• Srk:n jäsen

Kuvitteletko iiro itseäsi jo Luojaksikin?

Et viitsisi vinoilla tuollaisilla asioilla, sillä ne kääntyvät helposti vinoilijan kohtaloksi.

• TAIVAAN ISÄ
        Srk:n jäsen kirjoitti:

Kuvitteletko iiro itseäsi jo Luojaksikin?

Et viitsisi vinoilla tuollaisilla asioilla, sillä ne kääntyvät helposti vinoilijan kohtaloksi.

Minä en ole iiro, vaan Luojasi ja lähestyn nyt sinua täältä ylhäältä taivasten valtakunnasta tällä nykyaikaisella tavalla. Sinun kohtaloksi tämä kääntyy, jos nyt yrität kieltää minut.

• Yksi vai monta? kirjoitti:

Iiron "urakehitys" on vienyt n. 10 vuotta.

Ensin tuli Moonman, sitten hän häipyi nujerrettuna etuvasemmalle, sen jälkeen tuli Iron Mike, mutta hänkin häippäsi sekoiltuaan viesteissään pahemman kerran ja sen jälkeen tuli ironmike, mutta hänet käytännössä nauretttiin ulos "ennustajataitojen" mentyä pahasti pieleen, sen jälkeen yritti ironmikes, mutta onni oli edelleen vastainen, kunnes iiro päätti paljastaa ideologiansa ja otti eräistä yhteyksistä tutun ss-tunnuksen nikkinsä perään ja näin syntyi ironmike-SS.

Iiron sanojen mukaan noista jokainen on ollut aivan eri henkilö, joten ironmike-SS on iiron vakuuttelujen mukaan aivan uusi kirjoittaja tällä palstalla, vähintään yhtä uusi kuin sivupersoonansa Kairakettu, alias Kairakuttu eli Kairaketku tai Kairaretku tai... ... ...

Pieleen meni, minä en ole kenenkään sivupersoona, enkä ole niin hirveän uusikaan täällä. Aikoinaan kirjoittelin liikennepuolella, ennen ei voinut edes rekisteröityä, kokeilin myös sefun hommia, eli toimin moderaattorina parilla palstalla.

• Naamarit putoavat kirjoitti:

Siis iirolla on naamari!

Mistä muuten tiedät, mitä ironmike-SS kulloinkin ajattelee ja tuntee?
        Ei, en tietenkään väitä, että sinä olisit iiro itse, koska iirohan kirjoittaa aina rekatulla nikillään, ottaen tässäkin mallia rehellisestä Hitmanista.

Milläköhän perusteella väität hitmania rehelliseksi? Minä tiedän varmuudella hänet valehtelijaksi.

Enkä usko hänen pystyvän ampumaan kiikaritähtäimellä, hehheh, mokomakin "upseeri ja majuri".

• Kyselevä Kyllikki
        Kairakettu kirjoitti:

Pieleen meni, minä en ole kenenkään sivupersoona, enkä ole niin hirveän uusikaan täällä. Aikoinaan kirjoittelin liikennepuolella, ennen ei voinut edes rekisteröityä, kokeilin myös sefun hommia, eli toimin moderaattorina parilla palstalla.

Miksi olet niin venäläismielinen?

Jos et ole uusi, oletko sitten aina puolustanut Venäjää sellaisissakin asioissa, missä Venäjä on selvästi töpeksinyt?
        Ovatko juuresi ehkä Venäjällä vai oletko poliittisesti niin vasemmalla, ettei vasemmalle enää pääse?

• Naamarit putoavat
        Kairakettu kirjoitti:

Milläköhän perusteella väität hitmania rehelliseksi? Minä tiedän varmuudella hänet valehtelijaksi.

Enkä usko hänen pystyvän ampumaan kiikaritähtäimellä, hehheh, mokomakin "upseeri ja majuri".

Tuossa puhuttiin kyllä ironmike-SSistä, mutta tervetuloa kuitenkin mukaan iiron naamaripohdintoihin.

Olen usein hakenut Hitmanin viesteistä jotain valheeseen viittaavaa, mutta en ole löytänyt.
        Joitakin asioistaan Hitman ei ole tarkkaan selvittänyt julkisuudessa, mutta ei se sentään hänestä valehtelijaa tee.
        Upseerimiehenä luulisin Hitmanin kyllä tietävän yhtä ja toista esim. aseista ja onhan hän kertonut olevansa aktiiviupseerin ja sodat käyneen upseerin poika, joten kai heillä on aina ollut aseita kotonakin.

• Srk:n jäsen
        TAIVAAN ISÄ kirjoitti:

Minä en ole iiro, vaan Luojasi ja lähestyn nyt sinua täältä ylhäältä taivasten valtakunnasta tällä nykyaikaisella tavalla. Sinun kohtaloksi tämä kääntyy, jos nyt yrität kieltää minut.

Tuo on jo vähän lapsellista iiroltakin.
        Enempää en viitsi kommentoida tuon tason höpinää.

• Kyselevä Kyllikki kirjoitti:

Miksi olet niin venäläismielinen?

Jos et ole uusi, oletko sitten aina puolustanut Venäjää sellaisissakin asioissa, missä Venäjä on selvästi töpeksinyt?
        Ovatko juuresi ehkä Venäjällä vai oletko poliittisesti niin vasemmalla, ettei vasemmalle enää pääse?

Venäläismielinen? Jaa, niinkö sinusta, mutta mitäs pahaa siinä olisi?

Poliittisesti vasemmalla? Mitä höpiset? Kommareita ei enää montaa ole Venäjälläkään ja sehän on vain hyvä asia, vai mitä?

• Naamarit putoavat kirjoitti:

Tuossa puhuttiin kyllä ironmike-SSistä, mutta tervetuloa kuitenkin mukaan iiron naamaripohdintoihin.

Olen usein hakenut Hitmanin viesteistä jotain valheeseen viittaavaa, mutta en ole löytänyt.
        Joitakin asioistaan Hitman ei ole tarkkaan selvittänyt julkisuudessa, mutta ei se sentään hänestä valehtelijaa tee.
        Upseerimiehenä luulisin Hitmanin kyllä tietävän yhtä ja toista esim. aseista ja onhan hän kertonut olevansa aktiiviupseerin ja sodat käyneen upseerin poika, joten kai heillä on aina ollut aseita kotonakin.

Hitman on valehtelija, siitä ei pääse yli, eikä ympäri, minä tiedän varmuudella asian ja se riittää minulle, ei väliä, vaikka sitä ei uskottaisikaan.

Hitmanin (upseerin) todella luulisi tietävän, että kiikaritähtäimellä ei ammuta, mutta niinpä vain näytti siltä, että ei tiennytkään. Väittämänsä upseerius on siis myös varsin kyseenalainen, tai no, onhan niitä upseereita pelastusarmeijassakin.

• srk:n jäsen
        Srk:n jäsen kirjoitti:

Tuo on jo vähän lapsellista iiroltakin.
        Enempää en viitsi kommentoida tuon tason höpinää.

Et siis usko jumalaan? En minäkään ja olen myös srk:n jäsen. En ole taivaan isä kuten tuo edellinen, itseasiassa en ole isä ollenkaan, tietääkseni ainakaan.

• Riistan metsästäjä
        Kairakettu kirjoitti:

Hitman on valehtelija, siitä ei pääse yli, eikä ympäri, minä tiedän varmuudella asian ja se riittää minulle, ei väliä, vaikka sitä ei uskottaisikaan.

Hitmanin (upseerin) todella luulisi tietävän, että kiikaritähtäimellä ei ammuta, mutta niinpä vain näytti siltä, että ei tiennytkään. Väittämänsä upseerius on siis myös varsin kyseenalainen, tai no, onhan niitä upseereita pelastusarmeijassakin.

Älä Kairis nipota!
        En minä tuon Hitmanin viesteistä mitään pultteja ota, eikä sinunkaan pitäisi olla noin pikkumainen, kun nalkutat kuin mökin Miina jostain kiikaritähtäimestä.

Itse käyn metsästämässä aika ahkeraan ja varmistan aina, että kiikaritähtäin tulee föliin. Olen minäkin joskus kehuskellut kavereille, että kiikaritähtäimellä se saaliin kaadoin, vaikka luodikko sen tietysti kaatoi.
        Ei pidä viilata pilkkuja, hra Kairankiertäjäkettunen.

• Kairakettu kirjoitti:

Venäläismielinen? Jaa, niinkö sinusta, mutta mitäs pahaa siinä olisi?

Poliittisesti vasemmalla? Mitä höpiset? Kommareita ei enää montaa ole Venäjälläkään ja sehän on vain hyvä asia, vai mitä?

Saanko puuttua keskusteluunne?

Etkö itse huomaa, että olet venäjämielinen?
        Yleensä Venäjää puolustavat Suomessa vain vasemmistohenkiset henkilöt, joten Kyselevän Kyllikin arvelut ovat ihan oikeutettuja.

• Hitman-1 kirjoitti:

Saanko puuttua keskusteluunne?

Etkö itse huomaa, että olet venäjämielinen?
        Yleensä Venäjää puolustavat Suomessa vain vasemmistohenkiset henkilöt, joten Kyselevän Kyllikin arvelut ovat ihan oikeutettuja.

Elät menneisyydessä, Venäjällä ei ole enää vasemmistohenkisyyttä, eikä kommunismia.

• Riistan metsästäjä kirjoitti:

Älä Kairis nipota!
        En minä tuon Hitmanin viesteistä mitään pultteja ota, eikä sinunkaan pitäisi olla noin pikkumainen, kun nalkutat kuin mökin Miina jostain kiikaritähtäimestä.

Itse käyn metsästämässä aika ahkeraan ja varmistan aina, että kiikaritähtäin tulee föliin. Olen minäkin joskus kehuskellut kavereille, että kiikaritähtäimellä se saaliin kaadoin, vaikka luodikko sen tietysti kaatoi.
        Ei pidä viilata pilkkuja, hra Kairankiertäjäkettunen.

Minä viilaan mitä viilaan ja siihen on sinunkin tyytyminen.

• Lardifäni
        ironmikess kirjoitti:

jouakse poika,juakse,hahahahahahahah! Kehää kehää gooongiii iiirooohiiriiii-ouu stek-stek-steks

• rännikuuri
        Hitman-1 kirjoitti:

Nosce te ipsum!

Aijaa, oletko jo poistumassa keskuudestamme?

• .

"Mikä siis tekee jostain ihmisestä Breivikin kaltaisen ihmispedon?"

VEIKKAUS: Vapaamuurarien jäsenyys?

• Väärä veikkaus.

En ole vapaamuurari, muta tunnen muutamia ja tiedän, ettei heistä koskaan tulisi Breivikin kaltaista mätämunaa.

• Vannomatta paras
        Hitman-1 kirjoitti:

Väärä veikkaus.

En ole vapaamuurari, muta tunnen muutamia ja tiedän, ettei heistä koskaan tulisi Breivikin kaltaista mätämunaa.

Uutisten mukaan myöskään Anders Behring Breivikin tuttavat ja entiset työtoverit eivät olisi koskaan pystymään aavistaamaan, että mukavana kaverina tunnettu mies voisi tehdä jotain näin sairasta

Katsokaa alla olevasta linkistä löytyvä Breivikin tekemä multimediaesitys ns. "Taistelusta Euroopan puolesta". Hän esiintyi tämän lopussa myös vaapaamuurauniformussaan. Lisäksi kannattaa muistaa, että Italiassa toimi 1970-luvulla vapaamuurariloosi, joka teki terroritekoja. Olisikin jo korkea aika ruveta tutkimaan mitä näissä muurarilooseissa oikein puuhataan...

http://www.all-onlinetv.com/2011/07/knights-templar-2083-trailer.html

• Hiljaa hyvää tulee
        Vannomatta paras kirjoitti:

Uutisten mukaan myöskään Anders Behring Breivikin tuttavat ja entiset työtoverit eivät olisi koskaan pystymään aavistaamaan, että mukavana kaverina tunnettu mies voisi tehdä jotain näin sairasta

Katsokaa alla olevasta linkistä löytyvä Breivikin tekemä multimediaesitys ns. "Taistelusta Euroopan puolesta". Hän esiintyi tämän lopussa myös vaapaamuurauniformussaan. Lisäksi kannattaa muistaa, että Italiassa toimi 1970-luvulla vapaamuurariloosi, joka teki terroritekoja. Olisikin jo korkea aika ruveta tutkimaan mitä näissä muurarilooseissa oikein puuhataan...

http://www.all-onlinetv.com/2011/07/knights-templar-2083-trailer.html

Mietitään sitä myöhemmin.

Ensin toimitetaan tuo lastenmurhaaja Breivik loppuelämäkseen vankilaan!

• ateistis

Mites nuo juutalaisterroristit saataisiin vastuuseen rikoksistaan?

• Pohditaan sitä sitten, kun juutalaisia terrorisoivat palestiinalaisterroristit on ensin saatu päiväjärjestykseen...

• -suvaitsevainen-

Mielestäni pitää pohtia miksi yhteiskunnassa kielletään niin jyrkästi kokoontuminen jonkun ideologian pohjalta. Jos sosiaalidemokratia on politiikkaa ja nuoret kokoontuvat tämän ideologian pohjalta yhteen ja yhteiselle kesäleirille, niin eikö se ole itsessään yhtä kyseenalainen asia ja ideologia kuin mikä muu ideologia tahansa?

Onko kaikilla nuorilla yhteiskunnassa samanlainen vapaus kokoontua yhteen kuulemaan, kyseenalaistamaan ja pohtimaan asioita.

Jos ei ole, niin mitä se voi aiheuttaa? Mielestäni se jo itsessään aiheuttaa vihaa.

• Tarkoitatko kenties äärioikeistolaisia tai uusnatseja?

Yhteiskunnan täytyy varjella itseään määrätyiltä järjestöiltä, jotka voivat tehtailla rikoksia tai peräti terrori-iskuja.

Miksi ylipäänsä pitää tuntea vihaa mitään muuta kuin pahuutta kohtaan?

• -suvaitsevainen-
        Hitman-1 kirjoitti:

Tarkoitatko kenties äärioikeistolaisia tai uusnatseja?

Yhteiskunnan täytyy varjella itseään määrätyiltä järjestöiltä, jotka voivat tehtailla rikoksia tai peräti terrori-iskuja.

Miksi ylipäänsä pitää tuntea vihaa mitään muuta kuin pahuutta kohtaan?

"Miksi ylipäänsä pitää tuntea vihaa mitään muuta kuin pahuutta kohtaan?"

Miksi pitää ylipäänsä tuntea?
        Jos ei tuntisi vihaa ollenkaan - muutkin tuntemukset voi olla syy tappamiseen. Esimerkiksi katkeruus, turhautuminen...

Rikosten tai terroritekojen tehtailu perustuu johonkin muuhun - varmaan kylmäveriseen bisnekseen. Kylmäverinen bisnes voi sotkea myös joidenkin rauhaa rakastavien yhteisöjen normaalia elämää. Varmasti sellaistakin on tapahtunut.

Pahuutta esiintyy kaikissa yhteiskunnissa ja yksilöissä ja jokaisen pitäisi löytää keinot tunnistaa pahuus ja keinot käsitellä sitä. Ampuminen on seuraus eikä syy.

• en ymmärrä
        -suvaitsevainen- kirjoitti:

Jos ei tuntisi vihaa ollenkaan - muutkin tuntemukset voi olla syy tappamiseen. Esimerkiksi katkeruus, turhautuminen...

Rikosten tai terroritekojen tehtailu perustuu johonkin muuhun - varmaan kylmäveriseen bisnekseen. Kylmäverinen bisnes voi sotkea myös joidenkin rauhaa rakastavien yhteisöjen normaalia elämää. Varmasti sellaistakin on tapahtunut.

Pahuutta esiintyy kaikissa yhteiskunnissa ja yksilöissä ja jokaisen pitäisi löytää keinot tunnistaa pahuus ja keinot käsitellä sitä. Ampuminen on seuraus eikä syy.

Ampujan ALHAISET mielipiteet?
        Ymmärtääkö joku mitä hän on oikeasti tarkoittanut?
        Onko niille perusteet olemassa?

Mikä on alhainen?

• Selittäjä
        en ymmärrä kirjoitti:

Ampujan ALHAISET mielipiteet?
        Ymmärtääkö joku mitä hän on oikeasti tarkoittanut?
        Onko niille perusteet olemassa?

Mikä on alhainen?

Pitääkö tuollaista kysyä?

Breivik tarkoitti tappaa syyttömiä ihmisiä niin paljon kuin ehtii.

Sellainen on alhaista.

• Roi Rohkea
        -suvaitsevainen- kirjoitti:

Aseettoman tappaminen on aina rikos ihmisyyttä vastaan.

Ampuminen on raukkamaisuuden osoitus, ellei kysymys ole vanhanaikaisesta kaksintaistelusta, jossa kumpi tahansa saattoi kuolla

• en ymmärrä vielä
        Selittäjä kirjoitti:

Sellainen on alhaista.

Jos olet Selittäjä, niin selitä sitten!

Miksi "Breivik tarkoitti tappaa syyttömiä ihmisiä niin paljon kuin ehtii." ???

Selitä syy.

• onkosellaistaolemas
        Selittäjä kirjoitti:

Sellainen on alhaista.

Syytön ihminen? Mikä se on?

• Selittäjä
        en ymmärrä vielä kirjoitti:

Jos olet Selittäjä, niin selitä sitten!

Miksi "Breivik tarkoitti tappaa syyttömiä ihmisiä niin paljon kuin ehtii." ???

Selitä syy.

Kuuluisuuden kaipaus vei mielettömyyksiin.

Kun suurlähettilään poika Anders ei saanut mitään mainittavaa aikaiseksi omassa elämässään, hän päätti tehdä koulumurhia vastaavan massamurhan, jotta hänestä puhuttaisi edes pahaa.

No, siinä hän onnistui ja teki itsestään koko Euroopan halveksuman sylkykupin!

• Selittäjä
        onkosellaistaolemas kirjoitti:

Syytön ihminen? Mikä se on?

Alaikäinen on aika syytön.

Olitko sinä jo 13-14-vuotiaana paatunut rikollinen?

• "Mitä Anders Breivikin sydämestä puuttuu?
      Sieltä puuttuvat ne ominaisuudet, jota tekevät ihmisestä ajattelevan..."

Sydän pumppaa verta, sydämellä ei ajatella ja kiikaritähtäimellä ei ammuta.

• Kairista säälivä

Hohhoijakkaa!

Onko syömmesi jäätä?

Kenelle menetät sydämesi, kun rakastut?

Etkö tajua sydämen symboliikkatarkoitusta vai oletko ihan aidosti tyhmä?

• Kairista säälivä kirjoitti:

Hohhoijakkaa!

Onko syömmesi jäätä?

Kenelle menetät sydämesi, kun rakastut?

Etkö tajua sydämen symboliikkatarkoitusta vai oletko ihan aidosti tyhmä?

Toivon mukaan sydämeni pysyy minulla itselläni, en malttaisi luopua siitä.

• Kairista säälivä
        Kairakettu kirjoitti:

Toivon mukaan sydämeni pysyy minulla itselläni, en malttaisi luopua siitä.

Puhutko sitten mieluummin sielusta?

Jos sydän mwerkitsee sinulle vain verta pumppaavaa lihasta, haluatko, että elävän ihmisen henkisestä keskuspaikasta käytetään sanaa SIELU?

• Kairista säälivä kirjoitti:

Puhutko sitten mieluummin sielusta?

Jos sydän mwerkitsee sinulle vain verta pumppaavaa lihasta, haluatko, että elävän ihmisen henkisestä keskuspaikasta käytetään sanaa SIELU?

Sielu? Mikäs se sellainen on? Aivot ovat ajattelua varten ja sielu vain huuhaata.

• Ajattelen -ja uskon!
        Kairakettu kirjoitti:

Sielu? Mikäs se sellainen on? Aivot ovat ajattelua varten ja sielu vain huuhaata.

Onko joku jo ryöstänyt sinulta sielun?

Varo sielunvihollista, sillä hän kadehtii kuolemaan asti ihmisten ominaisuutta siinä, että heillä on (tai ainakin pitäisi olla) sielu, jota Luciferillä ei ole.

Ehkä myöskään Anders Breivikillä ole sielua, koska hän kykeni sieluttomana tekemään kauheuksia.

Pidä siis huolta iankaikkisesta sielustasi, sillä sen on tarkoitus palata takaisin Luojan luo Hänen valtakuntaansa!

• Ajattelen -ja uskon! kirjoitti:

Onko joku jo ryöstänyt sinulta sielun?

Varo sielunvihollista, sillä hän kadehtii kuolemaan asti ihmisten ominaisuutta siinä, että heillä on (tai ainakin pitäisi olla) sielu, jota Luciferillä ei ole.

Ehkä myöskään Anders Breivikillä ole sielua, koska hän kykeni sieluttomana tekemään kauheuksia.

Pidä siis huolta iankaikkisesta sielustasi, sillä sen on tarkoitus palata takaisin Luojan luo Hänen valtakuntaansa!

Höpöhöpö, ei minulla mitään sielua ole, ei ole koskaan ollutkaan eikä sellaista ole muillakaan ihmisillä. Olet kuunnellut liikaa satuja.

• Ajattelen ja uskon!
        Kairakettu kirjoitti:

Höpöhöpö, ei minulla mitään sielua ole, ei ole koskaan ollutkaan eikä sellaista ole muillakaan ihmisillä. Olet kuunnellut liikaa satuja.

On sinulla se -ainakin vielä.

Sielusi on sinulla lainassa, ja kuitenkin saat täällä päättää, siirtyykö se elämäsi jälkeen alas kuumaan kellariin vai ylös kirkkauteen.

Jomman kumman valtias se aikanaan ottaa vastaan, ja sinut siinä ohessa.

• Ajattelen ja uskon! kirjoitti:

On sinulla se -ainakin vielä.

Sielusi on sinulla lainassa, ja kuitenkin saat täällä päättää, siirtyykö se elämäsi jälkeen alas kuumaan kellariin vai ylös kirkkauteen.

Jomman kumman valtias se aikanaan ottaa vastaan, ja sinut siinä ohessa.

Älä nyt ihan höpöjä horise, elämä päättyy kuolemaan ja sen jälkeen ei ole mitään.

• Armahdettu syntinen
        Kairakettu kirjoitti:

Älä nyt ihan höpöjä horise, elämä päättyy kuolemaan ja sen jälkeen ei ole mitään.

Sinulla on sitten iso yllätys edessäsi, kuten sivupersoonallasi Ironmike-SSilläkin.

Henkesi palautuu aikanaan Luojasi luo odottamaan joko vapauttavaa tai tuomitsevaa tuomiota.
        Toivon kuitenkin, että sinutkin armahdetaan elämäsi aikana tehdyistä virheistäsi.

• Armahdettu syntinen kirjoitti:

Sinulla on sitten iso yllätys edessäsi, kuten sivupersoonallasi Ironmike-SSilläkin.

Henkesi palautuu aikanaan Luojasi luo odottamaan joko vapauttavaa tai tuomitsevaa tuomiota.
        Toivon kuitenkin, että sinutkin armahdetaan elämäsi aikana tehdyistä virheistäsi.

Kuolleissako olet käynyt katselemassa ja palannut takaisin elävien kirjoihin? Heh, mikä hölmö.

Minulla muuten ei ole edes sivupersoonaa.

• Armahdettu syntinen
        Kairakettu kirjoitti:

Kuolleissako olet käynyt katselemassa ja palannut takaisin elävien kirjoihin? Heh, mikä hölmö.

Minulla muuten ei ole edes sivupersoonaa.

Kristus teki sen.

Vapahtajamme kuoli, haudattii, mutta nousi ylös kuolleista ja nousi myöhemmin taivaaseen valmisyamaan meille,jotka uskomme, tilaa, että mekin voimme ajallamme nousta kirkkauteen.

Et kai sinä Kairis aio vajota syvyyteen, esim.kuten Osama bin Laden vajosi?

• Armahdettu syntinen kirjoitti:

Kristus teki sen.

Vapahtajamme kuoli, haudattii, mutta nousi ylös kuolleista ja nousi myöhemmin taivaaseen valmisyamaan meille,jotka uskomme, tilaa, että mekin voimme ajallamme nousta kirkkauteen.

Et kai sinä Kairis aio vajota syvyyteen, esim.kuten Osama bin Laden vajosi?

Höpöhöpö, usko sinä ihan vapaasti noihin satuihin, mutta pidä se omana tietonasi, äläkä tuputa meille tervejärkisille.

• Yksi opetuslapsi
        Kairakettu kirjoitti:

Höpöhöpö, usko sinä ihan vapaasti noihin satuihin, mutta pidä se omana tietonasi, äläkä tuputa meille tervejärkisille.

Opetus-ja kastekäsky:
        "Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni opettamalla heitä ja kastamalla heidät!"

Ketä me kristityt siis tottelemme, kun teemme niin kuin Hän käski?

Aivan oikein; Vapahtajaamme Jeesusta Kristusta, eli tulevaa Messiasta ja Kuninkaitten Kuningasta!

• Yksi opetuslapsi kirjoitti:

Opetus-ja kastekäsky:
        "Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni opettamalla heitä ja kastamalla heidät!"

Ketä me kristityt siis tottelemme, kun teemme niin kuin Hän käski?

Aivan oikein; Vapahtajaamme Jeesusta Kristusta, eli tulevaa Messiasta ja Kuninkaitten Kuningasta!

Satuja vaan, lässynlässyn.......

• Yksi opetuslapsi
        Kairakettu kirjoitti:

Satuja vaan, lässynlässyn.......

Se on uskon asia.

Sinun ei Kairanuttu tarvitse uskoa Raamatun totuuteen, mutta sadat miljoonat ihmiset kautta maailman uskovat siihen ja sadat miljoonat ihmiset ennen nmeidän aikaamme ovat uskoneet Jumalaan ja sadat miljoonat ihmiset meidän jälkeemme tulevat uskomaan Vapahtajaamme, mikäki Hän ei kovin pian tule jo takaisin.
        Uskon myös, että sinunkin syntiesi sovittaja Jeesus Kristus haluaisi olla myös sinun ystäväsi ja pelastajasi.

• Yksi opetuslapsi kirjoitti:

Se on uskon asia.

Sinun ei Kairanuttu tarvitse uskoa Raamatun totuuteen, mutta sadat miljoonat ihmiset kautta maailman uskovat siihen ja sadat miljoonat ihmiset ennen nmeidän aikaamme ovat uskoneet Jumalaan ja sadat miljoonat ihmiset meidän jälkeemme tulevat uskomaan Vapahtajaamme, mikäki Hän ei kovin pian tule jo takaisin.
        Uskon myös, että sinunkin syntiesi sovittaja Jeesus Kristus haluaisi olla myös sinun ystäväsi ja pelastajasi.

Höpötilöpötilöp, raamattu ei sisällä juuri mitään totuuksia, satuja vaan, tosin voi olla tietysti hieman jotain historiallista pohjaa, mutta hyvin niukalti.

Vai että sadat miljoonat ihmiset uskovat, hehheh, höynäytettyjä siis piisaa, siitä vaan uskokoot, mutta pitäkööt sen omana tietonaan ja samaa suosittelen sinullekin.

• Kairakettu kirjoitti:

Höpötilöpötilöp, raamattu ei sisällä juuri mitään totuuksia, satuja vaan, tosin voi olla tietysti hieman jotain historiallista pohjaa, mutta hyvin niukalti.

Vai että sadat miljoonat ihmiset uskovat, hehheh, höynäytettyjä siis piisaa, siitä vaan uskokoot, mutta pitäkööt sen omana tietonaan ja samaa suosittelen sinullekin.

Et taida ymmärtää lähetystyötä?

Kristityt tekevät epäitsekästä lähetystyötä kaikkialla maailmassa auttaen, ruokkien ja lääkiten niitä ihmisiä, joilla on palava halu kuulla uutista rakastavasta Jumalasta, joka ei vaadi ihmishenkiä uhrattavaksi muiden ihmisten sovitusuhreina, vaan joka rakastaa ihmistä, oli hän rikas tai köyhä, yksinäinen tai perheellinen, kaunis tai ruma.

Ja sinä pidät tällaisia hyväntekijöitä höynäytettyinä?
        Entä jos se oletkin sinä, jonka sielunvihollinenon saanut höynäytetyksi ateistien joukkoon?

• jos ei ole halua ?
        Hitman-1 kirjoitti:

Kristityt tekevät epäitsekästä lähetystyötä kaikkialla maailmassa auttaen, ruokkien ja lääkiten niitä ihmisiä, joilla on palava halu kuulla uutista rakastavasta Jumalasta, joka ei vaadi ihmishenkiä uhrattavaksi muiden ihmisten sovitusuhreina, vaan joka rakastaa ihmistä, oli hän rikas tai köyhä, yksinäinen tai perheellinen, kaunis tai ruma.

Entä jos se oletkin sinä, jonka sielunvihollinenon saanut höynäytetyksi ateistien joukkoon?

>palava halu kuulla > ?

Mistä kristinuskon levittäjät ovat aina tienneet tuon? Mitä jos ei ole?

• Hitman-1 kirjoitti:

Voishan sitä olla hyväntekijä ilman mitään uskonnollista hömppää. Jos se olemattomasta jumalasta höpiseminen jollekin jotain lohtua tuo, niin siitä vaan, mutta minulle ei kannata sellaisia valheita tyrkyttää.

• .

Mikä on vastalääke hitmanismille ja kokoomukselle?

• Odottelija

Kerro sinä se, jos kykenet!

• Sydämellisesti

Sisäelindiagnostiikkaan enempiä puuttumatta tyypin päästä puuttui paljonkin tai oli ainakin epäjärjestyksen tilassa. Älkää yrittäkö vääntää hullusta jollain logiikalla toimivaa terroristia. Ikävää että mielipuolet ovat aina keskuudessamme ja ettei heitä mielenterveyspalvelut tavoita. Ja ikävää ettei norja ole texasissa...

• jokkela

Trakediaan johtaneista ääriainesten toimista löytyy ainakin yksi yhteinen nimittäja, psykopaatti teon tekijänä.

Aiemmat ääliöt on poikkeuksetta tappaneet itsensä. Tämä Norjan äärioikeistolainen (perusNorjalainen) jätti itsensä henkiin luullen että saa kertoa sairaan tarinansa maailman medialle.

Kiitos norjan oikeuslaitokselle, em säälittävä Ämmä ei ikinä tule saamaan ääntään kuuluville missään mediassa.

Myös Suomen valveutuneet kansalaiset tietävät Perus-Suomalaisten kuuluvan äärioikeistoon, Soinin ja halla-ahon lailla.

• Lisää laastia!

Mutta Anders kuului vapaamuurareihinkin. Onko sekin natsijärjestö?

• Manifesti II

Sitä Breivikille pitää antaa, mistä hän ei tykkää eli vaientaa hänet hiljaiseksi.

Mitä vähemmmän hän saa vankina huomiota, sitä tuskallisemmaksi tulee hänelle se huomio, ettei mitään vallankumousta tullutkaan hänen typerien teinimurhien seurauksena.

Koko murhenäytelmä menee hänen kohdallaan läskiksi, kun Pohjoismaat jatkavat demokraattisesti vapaina kansakuntina, joiden elämää ei edes suurimittainen joukkomurha sen enempää hetkauta suuntaan eikä toiseen.
        Tyhjiin raukenee tuon ihmispedon maailmanvallankumous.

Jatkajia ei löydy, koska noin typeriä murhaajia ei enää kovin helpolla mistään löydy!

• Kristallipallokuvia
        Manifesti II kirjoitti:

Sitä Breivikille pitää antaa, mistä hän ei tykkää eli vaientaa hänet hiljaiseksi.

Mitä vähemmmän hän saa vankina huomiota, sitä tuskallisemmaksi tulee hänelle se huomio, ettei mitään vallankumousta tullutkaan hänen typerien teinimurhien seurauksena.

Koko murhenäytelmä menee hänen kohdallaan läskiksi, kun Pohjoismaat jatkavat demokraattisesti vapaina kansakuntina, joiden elämää ei edes suurimittainen joukkomurha sen enempää hetkauta suuntaan eikä toiseen.
        Tyhjiin raukenee tuon ihmispedon maailmanvallankumous.

Jatkajia ei löydy, koska noin typeriä murhaajia ei enää kovin helpolla mistään löydy!

Turhaan, niin turhaan!

Aika nautittava ajatus on se, että tulevien vuosikymmenien ajan Breivik jatkuvasti joutuu suremaan vankisellissään sitä, että hän murhasi täysin turhaan kymmeniä nuoria omien harhaisten ajatustensa takia.

Norja on yhtä hyvinvointinen valtio kuin armon vuonna 2011 ja maltilliset muslimit elävät keskuudessamme rauhanomaista rinnakkaiselämää jakaen pohjoismaista hyvinvointia meidän alkuperäisten Pohjolan asukkaiden kanssa.

Harva enää tulevaisuudessa edes muistaa, kuka joku Anders Breivik oli.

• Tosimies.

Huhy kertoo hänen olevan miehiä rakastava mies.

• .. akkurat!

Olette sosiopaatti siinä kuin Anderskin.

• uusnatsit?

Ei tuo Anders uusnatsilta vaikuta, kun Israelia tukee. Kansallissosialistit eivät tuo seemiläisiä maailmanvaltaajia.

• SRK:n jäsen

Eikä myöskään äärikristityltä!

Kristityt eivät tapa tuntemattomia murrosikäisiä eivätkä muitakaan ihmisiä!

• asiallinen ateisti
        SRK:n jäsen kirjoitti:

Eikä myöskään äärikristityltä!

Kristityt eivät tapa tuntemattomia murrosikäisiä eivätkä muitakaan ihmisiä!

Voit olla oikeassa, ainakaan fundamentalisti UT-uskikset eivät niitä tapa. En ole uusnatsi itse kaikkea muuta.

• Asiallinen nuori

Breivikillähän on samanlainen ideologia kuin aloittajalla, vihaa marxilaisia ja vasemmistolaisia ja islamisteja. Fanittaa USA:a ja Israelia.

Hitmanin jutukin on samalaisia kuin Breivikin manifestissa. Koko ajan fobia siitä, että venäläiset ja kommarit hyökkäävät. Tai arabiterroristit, tästähän hitman aina jankuttaa.

• katsoin profiilin

Näin vahvasti näyttää, aivan perinteinen äärioikeistolainen kokoomuksen kannattaja tai persu, mutta mitä eroa samasta kääpiöävaltiosta niitä johdetaan?

• Res.ups.

Ironmike-SSkö siellä luuraa?

Jos verrataan asiallista Hitmania herjauksiin ja kansallissosialismiin turvautuvaan ironmike-SSiin, niin ero Hitmanin hyväksi on kuin päivällä ja yöllä.

Hitman edustaa isänmaallista, mutta ei väkivaltaan taipuvaista kirjoittajaa, joka uskaltaa aina käyttää rekisteröityä nimimerkkiään, kun ironmike-SS aniharvoin kirjoitta rekatulla nikillään, vaan huutaa puskasta lainanikeillään, kuten nytkin toisten kirjoittajien käyttämällä "Asiallinen nuori"-nikillä.

Muita syyttelevä tyyli paljastaa kirjoittajan ironmike-SSiksi, kun Hitman puolestaan keskittyy puhumaan asiaa, eikä hauku toisia kirjoittajia.

Venäläisten tekemiä virheitä on jokaisen aiheellistakin kritisoida, eivätkä arabiterroristitkaan ihan pyhäkoululaisia ole.
        Yhdysvaltoja ja Israelia ihailevat miljoonat asialliset ihmiset kautta maailman, mutta jostain syystä venäjämieliset eivät siitä ihailusta oikein pidä.

Aiheetta enempään.

• Jäsenkirja vai loosh
        Res.ups. kirjoitti:

Jos verrataan asiallista Hitmania herjauksiin ja kansallissosialismiin turvautuvaan ironmike-SSiin, niin ero Hitmanin hyväksi on kuin päivällä ja yöllä.

Hitman edustaa isänmaallista, mutta ei väkivaltaan taipuvaista kirjoittajaa, joka uskaltaa aina käyttää rekisteröityä nimimerkkiään, kun ironmike-SS aniharvoin kirjoitta rekatulla nikillään, vaan huutaa puskasta lainanikeillään, kuten nytkin toisten kirjoittajien käyttämällä "Asiallinen nuori"-nikillä.

Muita syyttelevä tyyli paljastaa kirjoittajan ironmike-SSiksi, kun Hitman puolestaan keskittyy puhumaan asiaa, eikä hauku toisia kirjoittajia.

Venäläisten tekemiä virheitä on jokaisen aiheellistakin kritisoida, eivätkä arabiterroristitkaan ihan pyhäkoululaisia ole.
        Yhdysvaltoja ja Israelia ihailevat miljoonat asialliset ihmiset kautta maailman, mutta jostain syystä venäjämieliset eivät siitä ihailusta oikein pidä.

Aiheetta enempään.

Herra upseeri! Onko sinulla olemassaoleva jäsenkirja vai kuulutko johonkin looshiin?

Ennen näihin kysymyksiin vastausta en usko sanaakaan siitä mitä kirjoitat.

Ps. En ole palstan vakionaamoja.

• Heheheeheee
        Jäsenkirja vai loosh kirjoitti:

Herra upseeri! Onko sinulla olemassaoleva jäsenkirja vai kuulutko johonkin looshiin?

Ennen näihin kysymyksiin vastausta en usko sanaakaan siitä mitä kirjoitat.

Ps. En ole palstan vakionaamoja.

Eihän sinua tuollainen pitäisi kiinnostaa, jos et kerran ole vakionaamoja.

Et siis nyt käytä vakinikkiäsikään?

• Kuinka niin?
        Heheheeheee kirjoitti:

Eihän sinua tuollainen pitäisi kiinnostaa, jos et kerran ole vakionaamoja.

Et siis nyt käytä vakinikkiäsikään?

Luuletko että tällä palstalla keskustellaan tuollaisista asioista? =D

Muistan kun muutama vuosi sitten yritin kirjoittaa priimasonneista juttua ja kuinka se sensuroitiin...

• Res.ups. kirjoitti:

Aiheetta enempään.

Eikö kantti kestä kirjoittaa taaskaan omalla nikillä, kuten minä aina kirjoitan ?

Eikö kantti kestä keskustella omalla kuvalla. Yhdysvaltoja ja Israelia olen ihaillut ja puolustellut sairaasti, vaikka niiden toimissa ei ole mitään kehuttavaa. Sinähän riemuitsit kun Usa tappoi Falluhassa fosforipommeilla irakilaisia, joita nimittelit kuonaksi!!

Muistako kun uhkailit täällä FN- pistoolillasi ?

• Asiallinen nuori
        Res.ups. kirjoitti:

Aiheetta enempään.

höpö höpö hitman. Kyllä kaikki sinut tunnistavat tuon valenikksi res.ups. takaa. Sinä olet palstan pahin hihhuloija ja sinä täällä olet tehnyt tuhansia avauksia joiden aiheena on ollut venäläiset, kommarit, Stalin,Halonen, Putin,Palestiinalaiset arabit, kaikki viestit täynnä vihaa.

USA:a ja Israelia sinä sitten fanitat sairaalloisesti, minkäänlaista arvostelua sinulta ei kuulunut silloin kun Israel surmasi suomalaisen upseerin etelä-Libanonissa.

Sinun sielunelämäsi on fanaattisuudessaan ja fobioissaan täysin yhtä musta kuin Breivikillä.

Toivottavasti SUPO on nettikirjoituksia tarkkaillessaan laittanut sinut merkille mahdollisena uhkana turvallisuudelle.

Toisaalta sääliittääkin sinun hitman fobiasi, sekin kun jouduit olemaan täältä bannissa herjattuasi törkeällä tavalla presidenttiämme. Se taas huvitti meitä palstan asiallisia kirjoittajia kun x-shefun vieraskirjaan erehdyit itkemään saatuasi bannin.

• jokkela
        ironmikess kirjoitti:

Eikö kantti kestä kirjoittaa taaskaan omalla nikillä, kuten minä aina kirjoitan ?

Eikö kantti kestä keskustella omalla kuvalla. Yhdysvaltoja ja Israelia olen ihaillut ja puolustellut sairaasti, vaikka niiden toimissa ei ole mitään kehuttavaa. Sinähän riemuitsit kun Usa tappoi Falluhassa fosforipommeilla irakilaisia, joita nimittelit kuonaksi!!

Olet, raukka säälittävä valehtelija ja asioiden vääristelijä, vain sinä sait kaikilla kyvyilläsi laskettua 107%:n äänestystuloksen, ei kukaan muu.

Koitat myös taakse jääneitä harhojasi tuoda totuutena esille. Muistat varmasti että, Hitman1 kirjoitti häneellä olevan aseen jota on käytetty taistelussa .

Muista, valehtelu ja asioiden vääristely ei muuta totuutta.

• IiroFani
        ironmikess kirjoitti:

Sinuakin voimatonta raukkaa uhattu palstalla mm.nyrkkeilyottelulla! Kait selviät fobiastasi ja lardinpelostasi parin vuoden terapialla ja voimakkaalla lääkityksellä.Muista että äiti tai isi valvoo annostukset ja pistää tarvittaessa tutin suuhun ja suukottelee ja halii.

• Iirofani
        jokkela kirjoitti:

Olet, raukka säälittävä valehtelija ja asioiden vääristelijä, vain sinä sait kaikilla kyvyilläsi laskettua 107%:n äänestystuloksen, ei kukaan muu.

Koitat myös taakse jääneitä harhojasi tuoda totuutena esille. Muistat varmasti että, Hitman1 kirjoitti häneellä olevan aseen jota on käytetty taistelussa .

Muista, valehtelu ja asioiden vääristely ei muuta totuutta.

Älä jauha paskaa pelleboy. 107% on täyttä paskapuhetta, sillä iiro ei koskaan ole moista %- lukua ole täällä itse esittänyt. Hitman -1 uhkaili FN pistoolillaan, joten siinäkin jauhat paskaa. Olet yksi iiron kyykyttämä itkuinen tolvana, et muuta.

• iirofani
        IiroFani kirjoitti:

Sinuakin voimatonta raukkaa uhattu palstalla mm.nyrkkeilyottelulla! Kait selviät fobiastasi ja lardinpelostasi parin vuoden terapialla ja voimakkaalla lääkityksellä.Muista että äiti tai isi valvoo annostukset ja pistää tarvittaessa tutin suuhun ja suukottelee ja halii.

Iiro pelotteli pelokkaan lordysi pois täältä, eikä hänestä ollut järkkäämään mitään matsia lupaamaansa paikkaan, eli tuskafestariin, sillä puuteriointi vei liikaa aikaa.

• Res.ups. kirjoitti:

Aiheetta enempään.

Jahas, hitman epäilee jonkun käyttävän sivunickiään, koska reagoi noin.

• Kairakettu kirjoitti:

Jahas, hitman epäilee jonkun käyttävän sivunickiään, koska reagoi noin.

En oikein ymmärtänyt?

Missä epäilen jonkun käyttävän jotain sivunikkiä?
        Miten muka reagoin?

• Hitman-1 kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt?

Missä epäilen jonkun käyttävän jotain sivunikkiä?
        Miten muka reagoin?

Älä viitsi, tiedät kyllä.

• IiroHiirus
        ironmikess kirjoitti:

"Eikö kantti kestä keskustella omalla kuvalla" Jaahas, kehäpelkuri on vaihtanut pornotanssija-Salmanin kuvatuksen johonkin muuhun varastettuun kuvaan.Taidat olla melkoinen identiteettivaras pakoilusi ohessa? Peitteletkö jäkiäsi? Vieläkös luulet olevasi neuvostoliiton salainen agentti !!

Olisit ottanut haasteesi vastaan kuin miehet.

• " Mikä siis tekee jostain ihmisestä Breivikin kaltaisen ihmispedon? "

Sinä et ole arvokas.
      Minä en rakasta sinua.
      Hylkään sinut.

Isä, joka ei ollut nähnyt 32 vuotiasta poikaansa kuuteentoista vuoteen.

• Mutta luulisi tämän

olevan Hitman sinulle kuin lottovoitto, olet aina näyttänyt kaikille olevasi täynnä vihaa punikkeja kohtaan, jopa niin paljon että vaikutat suorastaan kiljuvasi riemusta aina kun ex-punikki valtiossa Venäjällä tapahtuu jotain.

• Aina tapahtuu!

Ja kyllä siellä Venäjällä tapahtuukin!

Mikä esim. sen Volgan kuoleman lautan kaatoi?

Moottorivika, ikä, ruosteisuus, liika matkustajamäärä, käyttökielto vai jokin tuntematon sabotööri?

Montako siinä onnettomuudessa hukkui?
        Oliko luku 122 kadonneet?

• Vastaus:

Breivik ei ole hullu, vaan suuruudenhullu.

Alunperin syrjäytynyt heppu, joka on löytänyt islamfobisesta yhteisöstä virtuaalikannustusta sarjassa "yhteinen vihollinen yhdistää".

Näitä internetissä tikittäviä aikapommeja on Suomessakin.

• niin löytyy

Sen huomaa mm. Hesarin kuseskelupalstaa seuratessa, kun fanaatikot puolustavat Israelia, hetkessä niitä on useita jotka pommittavat sinua vastauksilla. Ihme porukkaa ja mitä nettipoliisi tekee?? Jahtaa teinejä IRC-galleriassa, ei hyvää päivää voiko tää olla todellista???

http://irc-galleria.net/user/-fobba-/album/?image_id=118592163

• Laitetaan kaikki isiensä hylkäämät pojat valvontaan. Eikö se isä kuitenkin ole se, joka antaa sen miehen mallin?

• Analytisti
        temppuilija kirjoitti:

Laitetaan kaikki isiensä hylkäämät pojat valvontaan. Eikö se isä kuitenkin ole se, joka antaa sen miehen mallin?

Miksi nuo luuserit pyörivät naisten helmoissa?

Eikö tuo itseään sankariksi kuvitteleva Breivik pyörinyt ihan viime kuukausiin asti jonkun äitihahmon hameenhelmoissa , ilmeisesti suuressa miespelossaan.

Tuollaisen vääristyneen aikuistumisen pahin seuraus on siis nyt nähty!

• Pohtija.

Uusnatseista kirjoitettaessa siihen ketjuun ilmestyy kuin taiottuna parivaljakko ironmike-SS ja Kairakuttu.

Onko tuolla venäläismielisellä kaksikolla kenties joitakin yhteyksiä kansallissosialistiseen suuntaan vai mistä johtuu tuo ylenpalttinen kiinnostus uusnatsismiin?

• täällä pohditaan

Täällä sitä saa pohtia enemmänkin:

http://www.suojelupoliisi.fi/

Ylhäällä keskioikealla on chatti-ikkuna, vastaavat sinulle yhteyden sulkemisella. Sinne niitä pohdintoja.

• Ihmettelevä Igor
        täällä pohditaan kirjoitti:

Täällä sitä saa pohtia enemmänkin:

http://www.suojelupoliisi.fi/

Ylhäällä keskioikealla on chatti-ikkuna, vastaavat sinulle yhteyden sulkemisella. Sinne niitä pohdintoja.

Ehkä Supo sai jo nuo pari uusnatsia suljetuksi nettiyhteydestä.

Miksi venäjämielisyys ja uusnatsimielisyys ovat heillä niin sidoksissa toisiinsa?

• Häh? Uusnatsismi ei minua juuri kiinnosta, enkä paljon kommentoi koko aihetta. Lieneekö aiheelle oma palstansakin? Minä en ainakaan sitä tiedä.

Saathan sinä tietysti täällä tuollaisia päättömyyksiäkin kirjoitella.

• Ei natsismille!
        Kairakettu kirjoitti:

Häh? Uusnatsismi ei minua juuri kiinnosta, enkä paljon kommentoi koko aihetta. Lieneekö aiheelle oma palstansakin? Minä en ainakaan sitä tiedä.

Saathan sinä tietysti täällä tuollaisia päättömyyksiäkin kirjoitella.

Eikö iiro ole kertonut?

Iirohan ilmoitti jossain vaiheessa kuuluvansa Suomen kansallissosialistit r.y.:n jäsenyyteen.

Heillä lienee oma sivunsakin jossain päin nettiä.
        Venäjälläkin on nykyisin kansallisuusmielisyys suurta muotia!

• Haahhahhaaaaa!
        Ei natsismille! kirjoitti:

Eikö iiro ole kertonut?

Iirohan ilmoitti jossain vaiheessa kuuluvansa Suomen kansallissosialistit r.y.:n jäsenyyteen.

Nyt valehtelet, kuten teillä juutalaismyönteisillä on tapana tehdä. Iiro Viinanen on aito kokoomuslainen.

• Ei natsismille! kirjoitti:

Eikö iiro ole kertonut?

No eipä ole kertonut ja kuten juuri sanoin, niin minua se ei juuri kiinnosta ja jos Venäjällä ollaan kansallismielisiä, niin se heille suotakoot.

Minä nyt olen oikeastaan hieman aasialaismielinen, sattuneesta syystä (tuonne lähelle päiväntasaajaa mieleni nyt halajaa).

• Hunajainen huuli
        Kairakettu kirjoitti:

No eipä ole kertonut ja kuten juuri sanoin, niin minua se ei juuri kiinnosta ja jos Venäjällä ollaan kansallismielisiä, niin se heille suotakoot.

Minä nyt olen oikeastaan hieman aasialaismielinen, sattuneesta syystä (tuonne lähelle päiväntasaajaa mieleni nyt halajaa).

Miksi et tyydy suomalaiseen naiseen?

Jos olet kunnon mies etkä mikään variksenpelätin, hakisit meidän suomalaisnaisten seuraa, sillä oma maan nainen on mansikkasuu, muun maanosan nainen on mustikkasuu!

• Hunajainen huuli kirjoitti:

Miksi et tyydy suomalaiseen naiseen?

Jos olet kunnon mies etkä mikään variksenpelätin, hakisit meidän suomalaisnaisten seuraa, sillä oma maan nainen on mansikkasuu, muun maanosan nainen on mustikkasuu!

Tyydy sinä vaan näihin läpi elämän nalkuttajiin, minä en, on tieto paremmasta ja sitäpaitsi avioiduttu jo.

Kyllä se niin vaan on, että aasialainen nainen päihittää skandinaavit ja ryssät sun muut mennen tullen ja palatessa.

• Hunajainen huuli
        Kairakettu kirjoitti:

Tyydy sinä vaan näihin läpi elämän nalkuttajiin, minä en, on tieto paremmasta ja sitäpaitsi avioiduttu jo.

Kyllä se niin vaan on, että aasialainen nainen päihittää skandinaavit ja ryssät sun muut mennen tullen ja palatessa.

Vaihda minuun!

Jos olet edes puolet niin komea kuin se ironmikess siinä galleriakuvassaan, lupaan etten koskaan nalkuta, jos tulen vaimoksesi.

Miksi tyytyisit johonkin aasialaiseen käytettyyn naiseen, kun saisit ihan koskematonta ehtasuomalaista naista kotikulmilta?

• Hunajainen huuli kirjoitti:

Vaihda minuun!

Jos olet edes puolet niin komea kuin se ironmikess siinä galleriakuvassaan, lupaan etten koskaan nalkuta, jos tulen vaimoksesi.

Miksi tyytyisit johonkin aasialaiseen käytettyyn naiseen, kun saisit ihan koskematonta ehtasuomalaista naista kotikulmilta?

Hehheh, vai käytettyyn, olet väärässä.

• Surusilmäinen Satu

Rakkaus voittaa vihan.

Surullisena kymmenien nuorten elämän päättymisen takia toivon kuitenkin,ettei tuo murhenäytelmä Norjassa vie rakkautta pois kenenkään sydämestä.

Ehkä tuo murhamieskään ei olisi tehnyt tekojaan, jos hän olisi kohdannut elämässään todellsta rakkautta.

• Psyk.tri

Entä jos on tunteeton psykopaatti?

Voiko mitään sellaiselle ihmiselle, jolla mieli on vääristynyt täysin kieroksi, kuten Breivikin tapauksessa taitaa olla?

Jos ihmisen sisin on täysin kylmennyt, hän voi tehdän oin julmia tekoja vaikka hymyhuulin.
      Sellaisen ihmisen ainoa oikea paikka on koko elämänajan kestävä vankila tai pakollinen hoitopaikka mielenterveyslaitoksessa.

Toivon, että tämän palstan lukijoiden joukossa ei ole yhtään noin synkkää tapausta.

• raakkuna1

Raakkuna haluaa antaa Breivikin elämänkaaresta sellaiset tekijät esiin, että ymmärtäisimme miten ihmisestä muodostuu mielisairas ihmispeto.

Breivik on ollut aina Eurooppalaiseen eliittiin kuuluva jäsen. Tämä tarkoittaa 6 elämää taaksepäin, jolloin hän oli ranskalaiseen eliittiin kuuluva nainen, tuolloin hän oli ainoastaan maksullisten rakastajien hellyyden kohteena. Ja tuo elämä suisti hänet tieltä jossa hän oli ollut aikaisemmin varsin pätevänä virkaihmisenä. Seuraava 5,s elämä oli Portugalin Hovissa naisena, jolla ei ollut avioliittoa, mutta hän vaati suorastaan Hovin kauniilta nuorukaisilta aina seksuaalisia kokemuksia. Tuo elämä päättyi traagisesti, ja hän teki itsemurhan myrkyllä. Breinvikin 4,s elämä oli syntyä lapseksi sairaalle äidilleen Kreikassa, ja poika otti tuolloin äitinsä hengiltä, ja jatkoi elämäänsä homojen kanssa, kunnes päätyi mielisairaalaan. Hänen 3,s elämänsä oli ruotsin Hovissa, jossa hän nauratti naisia, ja oli mielellään tekemisessä raharikkaiden ihmisten kanssa. Homous oli jo vahvasti piintyneenä hänen luonteessaan. Tuo elämä päättyi jälleen traagisesti sairauteen. Brainvikin 2 elämä oli jo parempi tilaisuus maksaa takaisin karmallista velkaansa. Ja hän oli suomessa vaikuttava Konsulaatin jäsen. Hänen sukujuurensa oli suomenruotsalainen. Tämä elämä on löydettävissä arkistoistamme Nils Björk Gustafsson nimellä v.1928. Tämä suomessa eletty elämä oli kaikintavoin parempi kuin aikaisemmat, ja hän kykeni nousemaan elämän karmallisia portaita parempiin sukujuuriin. Ja hän kuoli luonnollisen kuoleman. Nils Björk Gustafsson on tutkittavissa, ja huomataan että elämä antaa mahdollisuuden oikaista elämän tiensä. Ja nyt olemme nykyisessä Brainvikin elämässä, jossa hän on aito norjalainen, ja kunniakkaan suvun jäsen. Tämä elämä on tarjonnut hänelle yltkylläisen ja laadukkaan elämän, ja hänellä on ollut ainoastaan puutetta tosi ystävistä. Ja hänen isänsä on ollut aina tarjoamassa parasta mahdollista virkaa ja ylennystä kaikkine virantunnuksineen ja huomion osoituksineen. Breinvik ei ole ollut entisensä, sitten tehtyään homojen kanssa liiton, sanoo hänen äitinsäkkin. Breinvik on ollut tyytymätön elämäänsä, ja aina hän on tarvinnut voimakkaita elämyksiä, joita on tarjonnut väkivaltaan ja hallintaan liittyvät asiat.

• Jussuf (se sama)

Ymmärrystä näyttää riittävän persujen joukosta tälle murhaajalle.

Entäs uhreille?

• Valitettavasti

Jumala loi ihmispedot.

• Ajattelen -ja uskon!

Ei Jumala luo pahoja ihmisiä.

Jumala antaa ihmisen valita Hyvän ja Pahan väliltä.
        Siinä vastuu siirtyy ihmiselle.

Breivik olisi voinut valita myös toisenlaisen tien, mutta hän halusi totella Pahaa.
        Toivottavasti sinulla on viisautta valita Hyvä.

Ei Jumala luo pahoja ihmisiä.

Jumala antaa ihmisen valita Hyvän ja Pahan väliltä.
        Siinä vastuu siirtyy ihmiselle.

Breivik olisi voinut valita myös toisenlaisen tien, mutta hän halusi totella Pahaa.
        Toivottavasti sinulla on viisautta valita Hyvä.

Höpöhöpö taas, kylläpä sitä olemattoman jumalan olemassaoloa taas yritetään selittää kaikin tavoin, mutta ei mene läpi.

Kun mielenvikaisia ihmisiä kuitenkin syntyy, niin meinaatko, että jumalasi vaan tirkistelee katselemassa miten käy, tappaako vaiko eikö tapa ja jos tappaa, niin montako?

• Ajattelen -ja uskon!
        Kairakettu kirjoitti:

Höpöhöpö taas, kylläpä sitä olemattoman jumalan olemassaoloa taas yritetään selittää kaikin tavoin, mutta ei mene läpi.

Kun mielenvikaisia ihmisiä kuitenkin syntyy, niin meinaatko, että jumalasi vaan tirkistelee katselemassa miten käy, tappaako vaiko eikö tapa ja jos tappaa, niin montako?

Niin sinulle käy, kuten uskot! (Timo Soini)

Jumala näkee kaiken ja Hän varoittaa ihmistä omantunnon äänellä, jos ihminen suunnittelee jotain pahaa toisille tai itselleen.
        Jos ihminen aina vain paaduttaa sydämensä eikä kuuntele varoituksen ääntä, hän saattaa valita väärin, ja silloin vastuu siirtyy hänen kannettavakseen.

Kukaan ei nouse taivaaseen vasten tahtoaan eikä kukaan vajoa helvettiin vahingossa, vaan hän itse valinnut kohtalonsa.

"Oi valitkaa tie, joka elämään vie!"

Niin sinulle käy, kuten uskot! (Timo Soini)

Jumala näkee kaiken ja Hän varoittaa ihmistä omantunnon äänellä, jos ihminen suunnittelee jotain pahaa toisille tai itselleen.
        Jos ihminen aina vain paaduttaa sydämensä eikä kuuntele varoituksen ääntä, hän saattaa valita väärin, ja silloin vastuu siirtyy hänen kannettavakseen.

Kukaan ei nouse taivaaseen vasten tahtoaan eikä kukaan vajoa helvettiin vahingossa, vaan hän itse valinnut kohtalonsa.

"Oi valitkaa tie, joka elämään vie!"

Hohhoijaa.....

• ,.,.,.,

Toivottavasti kärsii vankilassa tarpeeksi.Olihan paatuneetkin rikolliset olleet kyyneleet silmissä kun kuulivat tapahtuneet.Toivoisin vaan,että eivät tappaisi kerralla vaan todella pitkään kiduttaen.

• Itse ironmike-SS

Kuka on sadas kirjoittaja?

Olen hieman kateellinen Hitmanille, joka saa usein paljon vastauksia viesteihinsä.
      Miksi minä itse en osaa muuta kuin haukkua ja syytellä?
      Pitäisi kai tehdä parannus ja vaihtaa galleriakuvakin omaksi kuvaksi.

Mitä!! Olenko minä onneton nyt se 100. kirjoittaja!
      Voi ei! Miksi en laskenut tarkemmin? Olin 107% varma, että joku muu ehtii edelle!

• SRK.jäsen

Täytyy muistaa, että Brainviik:kiä esikuvanaan pitävä Hitman-1 vastailee omiin avauksiin monilla nimimerkeillä. Sähköpostia lähettäessäni onneksi myös palstan ylläpito aikoo puuttua tuohon. Vihdoinkin.

• Pistepirkko.
        SRK.jäsen kirjoitti:

Täytyy muistaa, että Brainviik:kiä esikuvanaan pitävä Hitman-1 vastailee omiin avauksiin monilla nimimerkeillä. Sähköpostia lähettäessäni onneksi myös palstan ylläpito aikoo puuttua tuohon. Vihdoinkin.

Timo on itkijäeukko Karjalasta.

• Errare humanum est!
        SRK.jäsen kirjoitti:

Taidat olla itse Hitman?

Välillä, kun olen lukenut Srk:n jäsen-nikillä kirjoittaneen viestejä, olen epäillyt niitä Hitmanin kirjoituksiksi.
        Mikäli et ole Hitman, olenkin ollut väärässä

• Tarkkaileva lukija
        SRK.jäsen kirjoitti:

Tuskin Hitman ihailee massamurhaajaa.
        Olen saanut hänestä aivan eri käsityksen, ja eikö hän ole jo ehtinyt kirjoittaa montakin viestiä tuomiten Breivikin teot?

• Vatsalääkkeitä hitman-1 ummetuksille, risiiniöljyä, kuituja ja lääkkeitä.

• Mistä tiedät noin hyvin ummetuksen hoitokeinot?

Itselläni ruuansulatus toimii niin kuin pitää, mutta sinä parka taidat olla epäsopiva syömään aasialaisruokaa, jota (varmasti viehättävä) vaimosi sinulle tarjoaa sillä seurauksella, että joudut käyttämään mainitsemiasi poppakonsteja ummetuksesi hoitoon.

• Hitman-1 kirjoitti:

Mistä tiedät noin hyvin ummetuksen hoitokeinot?

Itselläni ruuansulatus toimii niin kuin pitää, mutta sinä parka taidat olla epäsopiva syömään aasialaisruokaa, jota (varmasti viehättävä) vaimosi sinulle tarjoaa sillä seurauksella, että joudut käyttämään mainitsemiasi poppakonsteja ummetuksesi hoitoon.

Mistäs itse tiedät?

Aasialainen ruoka sulaa minulla siinä kuin mikä tahansa muukin.

• Raparaparallaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2812
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2229
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1775
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      189
      1481
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1437
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1246
    Aihe