Turhaanko haaveilen .Olen 51v nainen ristiverinen ja palavasti rakastunut yhteen mieheen .Mies 62v jo harmaantunut. Mitä näet meistä tuleeko meistä vielä pari saman katon alle..
Osaava katsoisitko.
6
<50
Vastaukset
Hei
sinun energiasi oikein pullistelevat monivärisinä ja kirkkaina.
mielestäni te ette tunne toisianne vielä kovin syvällisesti, mutta tunnette kyllä muuten. olet vihdoinkin päässyt surusta ja murheesta pois, olet alkanut rakentaa omaa tulevaisuuttasi, joka on vahvojen pylväiden varassa pystyssä.
olet oikeastaan hämmästynyt tunteittesi vahvuudesta, sillä tunnet itsesi nyt aivan nuoreksi koulutytöksi.
nauti tuosta tunteenkuohusta, se on ihanaa aikaa ja terveellistä niin vartalollesi, kuin mielellesikin.
kyllä miehelläkin on tilaa sydämessään, hän on etsinyt sopivaa kumppania mielessään jo pidemmän aikaa. ja hän on myös hyvissä voimissa ja terve.
näen sinulle vihreää valoa, eli lähde mukaan kaikkeen mahdolliseen, jossa voit olla lähellä tätä miestä.
teidän kohtalonne on varuillaan ja tarkastelee sopivuuttanne, niin voisin sanoa.
t: Keskiyö- LeskiN51v
Hei .Olen jo pitkään tuntenut tämän miehen ,hän on varattu ,mut silti pitää minuun yhteyttä.Meillä kemiat pelaa ,meillä on vahva tunne side.Nyt minulla on lakanut tulla tunne et turhaan ajattelen häntä ,olis vaan parempi unoihtaa.Hänellä on tunteita minu kohtaan ,sen hän on itse sanonut .
LeskiN51v kirjoitti:
Hei .Olen jo pitkään tuntenut tämän miehen ,hän on varattu ,mut silti pitää minuun yhteyttä.Meillä kemiat pelaa ,meillä on vahva tunne side.Nyt minulla on lakanut tulla tunne et turhaan ajattelen häntä ,olis vaan parempi unoihtaa.Hänellä on tunteita minu kohtaan ,sen hän on itse sanonut .
Hei
niinpä niin, tämä mies on varattu. siksi minusta näytti, että teidän kohtalonne on varuillaan. te vedätte toisianne puoleenne, mutta samalla käyttäydytte hieman epämääräisesti, ette sillä tavalla kuin rakastuneet tai ihastuneet ihmiset.
sinä ottaisit hänet, jos saisit. hän taas pitäisi sinut, jos voisi.
teidän yhtälönne on epäsuhteessa, se ei mene tasan.
kuitenkin on ihana nähdä sinun energiasi ja toimeliaisuutesi, olet hyvässä loistossa. minun mielestä et saa häntä kokonaan omaksesi, joten mieti nyt vielä mihin tuon kaiken energiapesäkkeesi investoit.
hetkelliseen huumaan, vaiko johonkin uuteen ja kestävään. kas siinä pulma.
t: Keskiyö- LeskiN51v
tuntijasi kirjoitti:
Hei
niinpä niin, tämä mies on varattu. siksi minusta näytti, että teidän kohtalonne on varuillaan. te vedätte toisianne puoleenne, mutta samalla käyttäydytte hieman epämääräisesti, ette sillä tavalla kuin rakastuneet tai ihastuneet ihmiset.
sinä ottaisit hänet, jos saisit. hän taas pitäisi sinut, jos voisi.
teidän yhtälönne on epäsuhteessa, se ei mene tasan.
kuitenkin on ihana nähdä sinun energiasi ja toimeliaisuutesi, olet hyvässä loistossa. minun mielestä et saa häntä kokonaan omaksesi, joten mieti nyt vielä mihin tuon kaiken energiapesäkkeesi investoit.
hetkelliseen huumaan, vaiko johonkin uuteen ja kestävään. kas siinä pulma.
t: KeskiyöNiimpä,mut eipä tässä muitakaan näy kaikki vaan leikivät tai haluavat seksiä. Vai näetkö mulle vakaan parisuhteen jonkun muun kanssa,Jos näet niin minkä ikäinen suunnileen ja mistäpäin.?
- Mahorkka
Näyttää siltä että mies on keskittynyt johonkin toimeen hyvin perusteellisesti. Mikä vie hänen huomionsa? Jääkö aikaa ihmissuhteille? Voin katsoa lisää jos tahdot.
Kuvankatsoja Mahorkka - LeskiN51
Katsovaan .En usko että on toimesta kyse ,vaan aivan jostain muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376