Kamala menó nyt elämässä...pakkausta ja muuttoa edelleen.
Ikävä kaivertaa tuntuu niin yksinäiseltä, vaikka ystäviä on.
Miten kannattaa toimia että itse jaksaa tämän myllerryksen, elämä niin sekaisin ja entisestä ei voi puhua eikä paluuta siihen ole... sydänsuruja
voimat riittää...
3
<50
Vastaukset
Hei
kirjassasi alkaa uusi kappale heti, kun vanhaan on laitettu piste.
entisestä on päästettävä irti, siinä roikkuminen ei tee sinulle, eikä kenellekään, mitään hyvää. se on eletty ja sen energiat on kulutettu loppuun.
nyt sinun on luotettava itseesi ja annettava hyvää tarkoittaville ystävillesi hieman enemmän arvostusta! anna sydämesi surra ja itkeä, kunnes kyyneleet kuivuvat. sitten sekin kyllästyy surkeuteensa ja alkaa vaatia iloista tekemistä.
kuule, oletkohan sinä se sama nainen, jonka näin roikkumassa pöydänliinassa aikaisemmin? jolle kerroin, että muutat matalaan taloon?
t: Keskiyö- vaikeaaaahdistaa
Olen ja vaikeaa on ollut ex on välinpitämätön eikä suostu keskustelemaan mistään ja olen ikävöinnyt lapsia. On heittäytynyt täysin kylmäksi ja viha on valtavaa. En tiedä miten selviän...
Hei
sinun on pidettävä häneen välimatkaa, aivan välttämättä. ette voi puhua, ettekä edes olla lähekkäin, teidän välinne on nyt tulehtunut.
kirjoita lapsillesi tai piirrä vaikka, kudo ja näytä tunteitasi käsiesi kautta.
tämä tilanne menee ohi ja pöly laskeutuu.
sinun on jo lastesi vuoksi noustava pystyyn ja jatkettava kulkuasi. näytä exällesi, että sinussa on sisua.
muutto on parempi mahdollisuus sinulle, on aloitettava uusi elämä ja sinä kyllä löydät voimasi uudestaan.
mutta sinun on myös tahdottava sitä kovasti!
t: Keskiyö
ps. ja alkoholia on vältettävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214