Sisä-Savon Wincapita-epäilyistä ei syytettä

Cleet

5

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha, paha. Ei se, että saa vankeustuomion koeajalla lusittavaksi ole mitään, vaan se, että menettää ne rahat. Se, se tekee nannaa ja se ottaa epäiltyä pannuun. Siitä vaan makselemaan.

Ja mitaan ette voi...

• 1+3

"Rikoshyötyä Hyvärinen kuitenkin perää takaisin näissä maakunnallisen pääjutun alahaaroissa yhteensä yli miljoonaa euroa. "
        Eli ei syytettä mutta rahat pois, mitens se oikein noin voi mennä?

• 1+3 kirjoitti:

"Rikoshyötyä Hyvärinen kuitenkin perää takaisin näissä maakunnallisen pääjutun alahaaroissa yhteensä yli miljoonaa euroa. "
        Eli ei syytettä mutta rahat pois, mitens se oikein noin voi mennä?

Se perintä vahvistetaan käräjillä. Vähän samanmoinen tapaus, kuin vaikkapa sellainen, että joku ei ole maksanut laskuaan ja sille haetaan velkojan taholta sitten käräjiltä päätös, jotta maksa ja itke, mutta maksat kuitenkin. Eihän sekään, kuka on jättänyt laskunsa maksamatta saa mitään "rikos"tuomiota, mutta se velvoitetaan maksamaan se lasku ja muut perintäkulut oikeuden päätöksellä määrättyyn päivämäärään mennessä. Jos et maksa, niin sitten käynnistyy perintä-/ulosottotoimet. Eli se tuomio antaa ulosottoviranomaisille oikeuden toimia.

Ja mitaan ette voi...

• Kaikki vapaaksi

Katsos vaan joku on pystynyt vakuuttamaan viran omais rikolliset, että hän luuli wincaputin käyneen valuuttakauppaa..
      Hän ei voi omistaa tietokonetta, koska koko ajan jokapuolella puhuttiin isosta ponzista jota käy pikkurikollinen tampereen pirkanmaalta.

No yhteiskunnalle tämä on halvin vaihtoehto, jos lasketaan vankipäivän maksavan 135 euroa ja 600 ketkua kaikki istuu vuoden niin kustannus olisi ollut 29.565.000,00 eli case vincapita olis kus sut pahasti.

• Onko kellään tietoa, jotta millaisia henkilöitä nuo sponssit ovat? Ovatko he tavan pulliaisia, vaiko yhteiskunnan kermaa? Mä vaan sillä utelen, jotta eräs mielenkiintoinen serkkupoika ei pääse livahtamaan, kuin koira veräjästä.

Ja mitaan ette voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1194
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      870
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      633
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      547
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe