EVM - suunnaton huijaus vai Euroopan pelastus?
EVM on anonyymi, monikansallinen, syytesuojettu osakeyhtiö, jolle Suomi on sitoutunut maksamaan 12,6 miljardia euroa ilman mitään vastinetta.
http://ohohupsis.puheenvuoro.uusisuomi.fi/106390-evm-suunnaton-huijaus-vai-euroopan-pelastus
Hyvä Katainen ja Urpilainen..Kiitos teille !!!
EVM - suunnaton huijaus vai Euroopan pelastus?
6
95
Vastaukset 6
- PS voittoon!
Uskomattoman terävä analyysi Helena Eroselta Perussuomalaisista! Kiitos ja toivottavasti valtameediot ei paina kirjoitusta pimentoon, maan tavan mukaisesti.
Vaaleissa tavataan! - tattootietoa?????
Saako sopimuksia rikkoa?
Alunperinhän on sovittu että jokainen maa vastaa omasta taloudestaan, kun näin
ei käynyt niin päätettiin näistä apupaketeista,purettiinko alkuperäinen sopimus?
En ole laituntija mutta oletan että vanha sopimus täytyy purkaa yhteisesti niinkuin
se on yhdessä sovittukin.
Nyt taisi käydä niin että apupaketeista sovittiin mutta tuota varsinaista sopimusta
ei ole purettu missään vaiheessa,eikö se ole rikos?
Minun järkeni mukaan se on yhä voimassa, vai onko, ainakaan sitä ei noudateta.
Jos tässä on menetelty väärin niin silloihan meidän apupakettilupaukset eivät
voi olla laillisia eivätkä sido meitä kriisimaiden rahoitukseen?
Jos Jutta ja Jyrki maksavat ne omistaan niin kyllä se minulle sopii. - mullekin?
Aloittajan kommenttiin lisäisin vielä että EVM voi tarvittaessa määrätä
lisämaksuja eikä sen tarvitse selitellä mihin ne käytetään.
Jos minulla olisi tuommoinen tuloautomaatti niin kyllä menoja löytyisi,
oma tilikin tarvitsisi täydennystä useasti.
Vielä on tosi iso suku ja ystäviä jotka mielellään ottaisi rahaa vastaan. euroopan varkausmekanismi on kankkulan kaivo, rahoja ei saada takaisin koskaan
- ei liittovaltio
Laitan linkin nyt tännekin
elikkä kansalaisadressi EVM vastaan
http://www.adressit.com/itsenaisen_paatosvallan_puolesta_-_for_suvereniteten_14062012 - kootaanvoimat
Näin ne asiat vivutetaan eteenpäin miljardi kerrallaan.
Rakkaat kanssakulkijat, te jotka vielä pystytte, menkää mielenosoitukseen
torstaina 14,6 klo17-19. eduskuntatalolle.
Me jotka emme sinne pääse niin laitetaan nimi adressiin,parasta olisi jos
osallistuu molempiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa781839Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341192Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 60615
- 35571
- 63561
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398