10 viisasta miestä ja yksi nainen

hallava__hevonen

Mielenkiintoisia lukemia mielenkiintoisilla henkilöillä. Olisi mukava tavata edes pari heistä. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012082816008508_ul.shtml
Ai kuka on se kymmenes mies? Minä. Suorittamassani kotitestissä saavutin tuloksen yli 160. Siitä tuskin kannattaa välittää, mutta viikon kestäneissä soveltuvuuskokeissa saavutin vastaavan tuloksen. Tosin siinä ei annettu tulosta numeroina, vaan hyvin laajana arviontina, eli se ei ollut mikään yksinkertainen palikkatesti.

14

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostavia tapauksia kieltämättä. Eipö tuo ole paha sinullakaan. Aika hyvä hevoselta. Oletko muuten Ori, Ruuna vai Tamma?

• hallava__hevonen

Tällainen arvokkaasti ikääntyvä, toistaiseksi vielä siitoskelpoinen ori. Lapsiluku on kyllä jo täynnä, eli tasan yksi. Hän se meidän perheen viisas on, en minä. Liikunta pudotti hänen lukion viimeisen todistuksen keskiarvon kympistä.
        ;-D

• hallava__hevonen

Älähän nyt kaima-kuoma hikeenny! Minua ei varsinaisesti voi sanoa Stalinin ihailijaksi, enkä ole ole osallistunut joukkomurhiinkaan.
        Poliisin ammattikaan ei minua ole koskaan kiinnostanut, heidän palkkansa kun on kovin vaatimaton.

Aivojani ei ole kuvattu, mutta en jaksa uskoa, että sieltä liskoja löytyisi. Hällä väliä vaikka löytyisikin, sillä näillä olen pärjännyt varsin mukavasti.

Tarkemmat lukijat huomaavat, että tuo pidempi alaviiva ei ole ainoa eroavaisuus.
        Jos oikein tarkkaan katsot, niin minulla on myös kuva, sinulla ei.

Suosittelisin sinullekin kuvan lisäämistä, sillä tuo musta pään profiili on kovin persoonaton. Vaikkapa tämän https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcStEtEA97t3WFhAENAvY70g0gKHQh9k-x6Iv7eU-SGqK1uPb54tug

Miksi muuten aloit käyttämään kahta nicciä? Raakkuna sopii sinulle paremmin.

• Melekosestinnii

Montako moniosaajaa on älykköjoukossa...?

• hallava__hevonen

• ovat kaikki tyhmiä

• ^^

Olen niin älykäs, että tiedän, etten edes tarvitse "älykkyys"testejä :)

• aivovauriooooon

Kaverini leuhkii aina saaneensa Mensan testeistä 140 pinnaa.
        Kysyin kuinka kauan teit tuota testiä,niin sano, että viikon pähkäili vastauksia.

HOHOOOO sanoin minä!
        Jos viikon pähkäilee tehtäviä,että piirustelee,kääntää ja vääntää,niin onhan se mahdollista saada hyväkin tulos.

itse tein jonkun testin kuluttamalla aikaa ainoastaan noin 2min,per tehtävä ja sain nippa nappa 100..:(

PS.tää mun kaveri on kyllä mukava häiskä,mutta käden taidoiltaan täys nolla.matikka hällä on huippua,mutta ei historia.
        Taitaa olla niin, että mikä ihmistä aidosti kiinnostaa,niin siinähän on hyväkin..yleensä?!

• .,
        aivovauriooooon kirjoitti:

Kaverini leuhkii aina saaneensa Mensan testeistä 140 pinnaa.
        Kysyin kuinka kauan teit tuota testiä,niin sano, että viikon pähkäili vastauksia.

HOHOOOO sanoin minä!
        Jos viikon pähkäilee tehtäviä,että piirustelee,kääntää ja vääntää,niin onhan se mahdollista saada hyväkin tulos.

itse tein jonkun testin kuluttamalla aikaa ainoastaan noin 2min,per tehtävä ja sain nippa nappa 100..:(

PS.tää mun kaveri on kyllä mukava häiskä,mutta käden taidoiltaan täys nolla.matikka hällä on huippua,mutta ei historia.
        Taitaa olla niin, että mikä ihmistä aidosti kiinnostaa,niin siinähän on hyväkin..yleensä?!

Olen tehnyt älykkyystestin joskus aivan huumorimielessä, sain tulokseksi 142.
        Mainitsen tämän vain ja ainoastaan kasvattaakseni virtuaalipippeliäni.

Kaikkihan tietävät että esim. omasta mensan jäsenyydestä puhuvat ihmiset ovat lähinnä koulu/työpaikkakiusattuja,
        pienipippelisiä runkkareita, joille kelpaa mikä tahansa tekosyy jolla voidaan pönkittää omaa egoa.

• osamäärän tutkija

Harmiksesi ja muitten palstalaisten iloksi pitänee oikaista käsitystäsi, olet pistänyt pilkun väärään paikkaan, älosmääräsi on oikeasti 16, sekin on hiukan yläkanttiin kun sitä pyöristettiin.

• hallava__hevonen

Olet varmasti ihan oikeassa, koska en ole vuosien yrityksestä huolimatta saanut edes maistaa Robin verta, saati sitten juoda ja syödä ulkofilettä.
        Täytynee tyytyä vitamiinipillereihin, kun on niin voimaton olo.

• huumehörhölle

Vaarallisen annoksen suuruus on yksilöllinen. Joillakin myrkytysoireita voi ilmetä jo 2 mg annoksen jälkeen, kun taas toisilla edes 400–500 mg annokset eivät välttämättä johda kuolemaan. Kokeile menna vieroitukseen jos arvosi ovat usein yli 160.

• Rehentely stop

Oli muuten huonosti kirjoitettu artikkeli. "Viisas" ei ole alkuunkaan sama asia kuin "älykäs".

Älkääkä viitsikö rehvastella niillä nettitesteillänne. Jos ÄO on mitattu täysin virallisesti esimerkiksi Mensan järjestämissä kokeissa, voi jo rehvastella - jos siis käytöstapoja puuttuu.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4160
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2333
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2228
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      93
      2034
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1840
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1547
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      184
      1306
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1122
    Aihe