"Mytomania on mielen sairaus, jonka oireita ovat sairaanloinen halu valehdella ja keksiä sepitettyjä tarinoita".
Tuleeko ketää palstan trolleja mieleen jolla voisi olla kys. sairaus? :)
mytomania
23
139
Vastaukset
- ...
Jaakob, huussi-esko ja sami nyt ainakin ensimmäisenä tulevat mieleen.
- Esko o
Minä en ole koskaan kirjottanut yhtään valetta internetin palstoille. Sen vuoksi valehtelija olet sinä, joka kirjoitat valeita minusta. Näin on asia, vaikka miten paljon tahansa tutkittaisiin.
- ...
Esko o kirjoitti:
Minä en ole koskaan kirjottanut yhtään valetta internetin palstoille. Sen vuoksi valehtelija olet sinä, joka kirjoitat valeita minusta. Näin on asia, vaikka miten paljon tahansa tutkittaisiin.
''Näin on asia, vaikka miten paljon tahansa tutkittaisiin.''
Ei sitä tarvitse tutkia, tämä on jo todiste: ''Minä en ole koskaan kirjottanut yhtään valetta internetin palstoille.'' - Esko o
... kirjoitti:
''Näin on asia, vaikka miten paljon tahansa tutkittaisiin.''
Ei sitä tarvitse tutkia, tämä on jo todiste: ''Minä en ole koskaan kirjottanut yhtään valetta internetin palstoille.''Toistat vain valettasi. Mitään et voi esittää. Häpeällistä.
- ...
Esko o kirjoitti:
Toistat vain valettasi. Mitään et voi esittää. Häpeällistä.
''Toistat vain valettasi. Mitään et voi esittää.''
Niinhän sinä teet, ja minä seuraan ohjeitasi.
''Häpeällistä.''
Niin onkin, sinun pitäisi parantaa tapasi. - ...
Esko o kirjoitti:
Esko, väität keksineesi ecosanin, vaikka nimeäsi ei missään näy. Väität myös, että jumala on olemassa, vaikka siitä ei ole mitään todisteita. Siinä vasta kaksi valhetta, loput valheistasi voi lukea palstaa seuraamalla.
- Esko o
... kirjoitti:
Esko, väität keksineesi ecosanin, vaikka nimeäsi ei missään näy. Väität myös, että jumala on olemassa, vaikka siitä ei ole mitään todisteita. Siinä vasta kaksi valhetta, loput valheistasi voi lukea palstaa seuraamalla.
Minä annoin huussille nimen Ecosan toilet vuonna 1988. Huussin tein vuonna 1986 Askolassa. Suomalaiset hylkäsivät sen idean, mutta ruotsalaiset ottivat sen.
Et näytä tietävän, että syyttäjän on hankittava todisteet syytteilleen. Muuten ne voivat olla jopa rikoksia Suomen lain mukaan.
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980563 - ...
Esko o kirjoitti:
Minä annoin huussille nimen Ecosan toilet vuonna 1988. Huussin tein vuonna 1986 Askolassa. Suomalaiset hylkäsivät sen idean, mutta ruotsalaiset ottivat sen.
Et näytä tietävän, että syyttäjän on hankittava todisteet syytteilleen. Muuten ne voivat olla jopa rikoksia Suomen lain mukaan.
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980563Mitäs sinä nyt sekoilet? Mitä tekemistä syyttäjälaitoksella on sen kanssa, että sinä valehtelet?
- Esko o
... kirjoitti:
>>Väität myös, että jumala on olemassa, vaikka siitä ei ole mitään todisteita.
Luepa minun tekstini uudelleen tarkemmin. - Esko o
... kirjoitti:
Mitäs sinä nyt sekoilet? Mitä tekemistä syyttäjälaitoksella on sen kanssa, että sinä valehtelet?
Sinä valehtelet, ja sitä ei syyttäjä pidä hyvänä.
- ...
Esko o kirjoitti:
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980563''Minä annoin huussille nimen Ecosan toilet vuonna 1988. Huussin tein vuonna 1986 Askolassa. Suomalaiset hylkäsivät sen idean, mutta ruotsalaiset ottivat sen.''
Koska kieltäydyt todistamasta väitettä, totean sinut valehtelijaksi. - ...
Esko o kirjoitti:
Sinä valehtelet, ja sitä ei syyttäjä pidä hyvänä.
Voi helvetti sentään:) Soita nyt vajakki syyttäjälle ja sano että kolme pistettä kiusasi mua, nyyh...
- ...
Esko o kirjoitti:
>>Väität myös, että jumala on olemassa, vaikka siitä ei ole mitään todisteita.
Luepa minun tekstini uudelleen tarkemmin.Olen noita väitteitäsi jumalan olemassaolosta lukenut ihan kyllästymiseen asti. Sinä valehtelet, koska jumalasta ei ole todisteita. Niin että oliko muuta?
- Esko o
... kirjoitti:
Olen noita väitteitäsi jumalan olemassaolosta lukenut ihan kyllästymiseen asti. Sinä valehtelet, koska jumalasta ei ole todisteita. Niin että oliko muuta?
Saat väitellä yksinäsi Jumalasta.
- Esko o
... kirjoitti:
''Minä annoin huussille nimen Ecosan toilet vuonna 1988. Huussin tein vuonna 1986 Askolassa. Suomalaiset hylkäsivät sen idean, mutta ruotsalaiset ottivat sen.''
Koska kieltäydyt todistamasta väitettä, totean sinut valehtelijaksi.>>Koska kieltäydyt todistamasta väitettä, totean sinut valehtelijaksi.
Hölynpölyä. Näin ei voi tehdä. - ...
Esko o kirjoitti:
Saat väitellä yksinäsi Jumalasta.
Nythän oli kyse sinun valheistasi ja niitä kyllä riittää...
- ...
Esko o kirjoitti:
>>Koska kieltäydyt todistamasta väitettä, totean sinut valehtelijaksi.
Hölynpölyä. Näin ei voi tehdä.''Hölynpölyä. Näin ei voi tehdä.''
Niinhän sinäkin teet, joten älä sönkötä siinä,
- @böljäke
Ja tuolla kreationismi ja älykäs suunnittelu-palstalla on muitakin kuten a./jb multinikki sekä uskovainen uskis.
Uskovainen uskis esiintyy myös Sepä senä ja Juuhpa juuna, mutta jb/a:lle ei toki kukaan vedä vertoja. SamiA tuntuu käsittävän asiat väärin ihan oikeasti, Jaakob tahallaan, ja JC on muuten vain jumalapäissään.
- 346tr
SamiA ja Jaakob ovat ihan pelkkiä todellisuurajoitteisia, eivät varsinaisesti valehtele, kuten HuussiEsko, joka taas ei muuta teekään. Samin ja Jaakobin päät vain toimivat ihan päin helevettiä.
- Esko o
Yhtään valetta ei minun teksteistäni ole koskaan löydetty, eikä tulla löytämään. Sinäkään et voi muuta esittää kuin vääriä väitteitä.
- ...
Esko o kirjoitti:
Yhtään valetta ei minun teksteistäni ole koskaan löydetty, eikä tulla löytämään. Sinäkään et voi muuta esittää kuin vääriä väitteitä.
Taas valehtelet:)
- uusiajatteleva
SamiA:lla on uskonnon kannalta looginen uskonteoria ja jota hän toistaa toistamistaan. Vielä senkin jälkeen kun hänet on aina tyrmätty.
S:n näkemykset perustuvat herttaiseen jumalaukkoon, joka ei vihaa ketään eikä tahallaan pistä ketään tuliseen kärvennykseen. SamiA kiertää ukkojumalansa pahansisuisuuden vierittämällä syyn mitättömille ihmisille, jotka kieltäytyessään tai ymmärtämättömyyttään eivät ota uskoa ja ovat täten itsensä tuomareita. Kaikessa muussa ukkojumala olisi kaikkivoipa mutta ei ihmisten kohtalon määrittelyssä.
Tavallaan se on mielensairaus, tavallaan monivuotisen itsesuggestion tulos.
SamiA:n näkemykset liippaavat läheltä hellareiden tai muiden uudestityntyneiden suuntien uskonoppia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5011887Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3791576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181367- 113972
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11764Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763