Siirryn tielle kävelemään sohjon vuoksi

näin.....

Autotiet aurataan, mutta jalkakäytäviä ei. Siispä kävelen tästä lähtien tiellä, jota ei suosittele kenellekään.

Autoilla on sentään moottori, minulla ei.

Tätäkö poliitikot haluavat?

14

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa halutaan

lähinnä sitä, että normaali-ihmisen elämä kurjistuisi mahdollisimman monella tavalla. lappuliisat pääsevät hyville palkoille, koska autoilijat eivät auraamattomuuden vuoksi pääse siirtämään autojaan ajoisaa oikeille paikoille.
      Kävelen itsekin tiellä, jos jalkakäytävää ei ole aurattu >:(

• Aaaaaaargh

Tein eilen samoin, koska suojatiet oli aurattu umpilumeen, huoh... En kyllä usko, että tässä vain poliitikkoja voi kiitellä. Yleistä välinpitämättömyyttä. Sitten ne kuskit kirjoittelee tänne kuinka idiootit kävelee liukkaalla ajotiellä...katsomatta oliko mulla hyviä vaihtoehtoja.

• jokaisen narinaa

Suomalaiset eivät ole tottuneet lumiseen talveen eivätkä liukkaisiin keleihin. Kannattaa liikkua julkisilla liikennevälineillä, koska niille on sentään aurattu teitä.
        Pitkävartiset saappaat ovat myös talvella hyödylliset jalkineet.
        Ilmastonmuutos on vaikeaa kestää. Lumi on niin uusi asia suomalaisille.

• näin....
        jokaisen narinaa kirjoitti:

Suomalaiset eivät ole tottuneet lumiseen talveen eivätkä liukkaisiin keleihin. Kannattaa liikkua julkisilla liikennevälineillä, koska niille on sentään aurattu teitä.

Ei busseja liiku kaikilla teillä, eikä varsinkaan lähiöissä! Siellä kannetaan painavat ruokaostokset ja sohjossa kävely ei paljon houkuta.

Kävelen siis tiellä! Älkää ajako päälle!

Pekka Sauri, tähän meidät naiset ajetaan Helsingissä, miehethän kulkevat autoilla.

Pekka, onko hyvä juttu?

• jokaisen narinaa kirjoitti:

Minäkin olen ottanut tavaksi kävellä ajotiellä kun siltä tuntuu.

Busseja ei kulje kaikilla teillä eikä aina, eikä puolen kilometrin matkan takia kannata taksiakaan tilata.

Jos nyt bussi kuitenkin sattuisi kulkemaan, niin tuskin se päälle ajaa. Tai ajakoon sitten sillä sohjoisella jalkakäytävällä.

Kiinostaisi muuten tietää, mitä apua on kumisaappaista, kun nuori äiti työntää lastenrattaita paksussa lumessa (esim. hoitopaikkaan)? Ei moni mieskään ole niin "tottunut" lukeen, että pienokaisten lykkääminen umpihangessa tai möhjysohjossa helppoa olisi.

• Volvo tappaa!

"""Siirryn tielle kävelemään sohjon vuoksi

Ajan Volvollani päällesi jos kävelet jalkakäytävän sijaan ajoradalla. Saatan tehdä sen huomaamattani jos on märkä ja pimeä ilma. Mutta saatan tehdä sen myös puolitietoisetsi, vähennän maailman hulluja.

Päällesi ajan varmana, ajoradalla jos olet, joten tämä tiedoksi.

• sohjokuntoilu

Vai että naiset joutuvat kävelemään sohjossa, kun miehet ajavat autolla! Tasa-arvon nimissä laita ukkosi kävelemään ja aja itse autolla lähi markettiin sitä ruokaa hakemaan. Ukkosi kun ei osaa autolla kauppareissuja tehdä!

• Keiden kaikkien päälle suunnittelet ajavasi? Varsinkaan kertakäyttöautolla.

• fsdgsfsadfasfadsfadf

autotiet pitääkin hoitaa ensin, koska autoilijat sen tienpidon kustantaa. myös niiden kevyen liikenteen väylien. jalankulkija on pummi, joten ei voi täyttä palvelua vaatiakaan.

• Varjelkoon sitä autoilijaa, joka uskaltaa lähteä tarpomaan hoitamattomille kevyen liikenteen väylille! Kun on kerran auto, niin pitää pysyä siinä autossaan. Autohan on sitä varten, että sitä pitää käyttää.

• Huano palvelu.

Ja Jummalauta jos joku muu ei vedä sitä Vessaa kun minä käyn Pasakalla niin jätän sen kokonaan vetämättä !
      Kyllä näin on Jämpti !

Ja jos Muija ei pese mun Kalsareita niin alan käyttämään sen Pikkuhousuja !

Pärsekkin pitäis varmaan kohta itse pyyhkiä.

• pääsee muutenkin

Periaatteessa ei haittaa vaikka jalkakäytäviä auratakaan, minulla on neliveto joten voin ajaa jalkakäytävällä muutenkin.

• Tuo on oikeaa puhetta. Ei tässä kaivata tappajan asennetta vaan selviytyjän hoksottimia. Kun on tarpeeksi hyvä auto, niin ei tarvitse ajaa kauppakasseille kiillotetulla tiellä.

• Uusavuttomuuta

Ennen vanhaan kun naiset oli vielä naisia he ymmärsivät asioilleen lähtiessään laittaa sukset jalkaan ja kelkkajukon olkapäidensä yli niin jopa huilasi kunnanjauhosäkki kotia kuin tyhjää vaan !

Kelkaa kanattaisi asioillaan kokeilla uusavuttoman kaupunkilaishentukin , sen kyydistä saattaisi hemmoiteltumpikin kersa jopa pitää ja parinkymmenen kilon kauppakassi ei kelkan kyydissä juuri tunnu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      550
      1797
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe