http://www.itviikko.fi/teknologia/2013/03/22/e-kirja-tulee--kuoleeko-suomalainen-kirjankustantaminen/20134290/7.
Kansalaistorjunta-aloite kunnon kirjan puolesta käyntiin.
Kirja kestää 100 v, kestääkö tämä?
12
87
Vastaukset
- Ostakaa siis kirjoja
SIllä se järjestyy!
Ei siinä mitään kanslaisaloitteita tarvita, vai pitääkö valtion, eli veronmaksajien rahoja alkaa käyttämään vielä kirjapainojen tukemiseen?- arvonsa säilyttää
Just, äänestetään jaloilla.
Kirja on teos, tuo on vehjes. - Mutta...
arvonsa säilyttää kirjoitti:
Just, äänestetään jaloilla.
Kirja on teos, tuo on vehjes.kun sinun lapsenlapsesi joskus tulevaisuudessa näkee sinun kotonasi kirjoja, hän tulee kysymään, mitä ne ovat. "Olen mennyt mies, oon historiaa", kuten J. Karjalainen laulaa Aika aikaansa kutakin.
- mVji9y
Kirjapuoli toistaa uskollisesti musiikkipisneksen tekemät virheet. Kopiosuojattu kirja on käytännössä arvoton vaikka kaupassa törkeän kallis. Vain hölmö maksaa niistä.
- olen vanhanaikainen
Mulle ei tule yhtään e-kirjaa eikä digilehteä luen ne paperisena jota arvostan
e-kirja on vain bittejä avaruudessa oikea kirja pysyy kirjahyllyssä. - eisaa hukata
miksi kirjastot tuhoaa kirjoja ?
onko jokaisesta otettu edes yksikirja talteen.
oulussaki 40000kitjaa vuosittain tuhotaan - Paluu menneisyyteen
Sinä kai kirjoitat vielä paperisia kirjeitä ja postikorttejakin, kuten ennen vanhaan oli tapana? Entä käytätkö kirjoituskonetta? :D
- kirja kirjana
Ei se ole paluu menneisyyteen mulla se on tätä päivää,en rupea miltään hiton
lukulaitteesta lukemaan kun en lue kirjoja edes tältä 26 tuuman näytöltänikään. - Kyllä on
kirja kirjana kirjoitti:
Ei se ole paluu menneisyyteen mulla se on tätä päivää,en rupea miltään hiton
lukulaitteesta lukemaan kun en lue kirjoja edes tältä 26 tuuman näytöltänikään.Paperista tehdyt kirjat ovat historiaa. Nyt e-kirjat ovat se kirjallisuuden muoto, joka hallitsee. Pidät sinä siitä tai et.
Ne käyttävät kirjoituskonetta, jotka osaavat. Eikä sähköä tarvita muuhun kuin sen valmistamiseen. Jos ei osaa vaihtaa värinauhaa, on todella teknisesti tumpelo. Kirjoituskone kunnon värinauhoin tulee olemaan suuri aarre, kun energiakatastrofi iskee.
Voihan sitä tietysti kirjoittaa käsinkin.
- muu on tarpeetonta
Kiveen voidaan muutamalla lauseella hakata kaikki tietämisen arvoinen.
- kirjoitukselle ikää
mitä jos loppuu se energia? sähkö on oleellinen osa sitä e-kirjaa.
yli 2000v sitten kirjoittivat paperille niitä on vielä luettavassa kunnossa.
nyt tästä eteenpäin kuvittelee että joku eläis vuonna 4000
elämänhistoriassa olis aikajana jota ei olis ollutkaan 2000 vuoteen.
kaikki katoaa sähkösiltä laitteilta ja nauhoilta 10 vuodessa.
pitäis kehittää paperi ja kynä että kestäis valon ja ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5942094- 1041049
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4857Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 78778
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563