~ Kolikko ~

~♥♥~

Minulta putosi
viiden sentin kolikko
marketin kassajonossa
kenkien väliin,
ihmiset katselivat

ja kassa sanoi taas lakonisesti
kiitos, ja hyvää päivänjatkoa

ja siitä sinä jo huomasit,
rakkauteni sinuun

~♥♥~


http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68

13

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahi

      Tämä on mielestäni epäjohdonmukainen, eikä tuolla "rakkauteni sinuun" sanaparilla tehdä tästä rakkausrunoa. Huono.

    • Nii se taitaa olla...kolikkoja putoilee silloin tällöin... :D

      Kiitos palautteestasi :) Yritetään ensi kerralla jotain vähän hienompaa... :D

    • vahi

      Sinulla on 15 runoa näkyvissä tällä sivulla, aikaisemmin täällä oli sen verran fiksua porukkaa, että odottivat runon siirtymisen tokalle sivulle ennen kuin kirjoittivat uuden. Itserakkautesi taitaa estää ajattelemasta muita kirjoittajia ja ennen kaikkea lukijoita?

      Ei ihmekään, kun on palsta hiljentynyt ja narsisti (otakoppi) meuhkaa täällä yksinään. Nuo musapalautteet on naiiveja ja runosi ovat surkeita.

      • Ei se mitään..Maailmaan mahtuu ääntä ja tänne sivuille saa vapaasti kirjoittaa jokainen...sinäkin !
        Jos täällä käy vähän kirjoittajia, niin se on niiden ongelma, ei minun !

        Ei voi mitään kun rakkaus♥ pulputtaa niiiiiiiin... :D



        Ps. Piti vaihtaa linkki kun äänenlaatu vähän huono... ;)



        Lisähuomautus tuuleen... Tää on sulle rakas, ♥ ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=1u14-zuDtEU


      • vahi
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Ei se mitään..Maailmaan mahtuu ääntä ja tänne sivuille saa vapaasti kirjoittaa jokainen...sinäkin !
        Jos täällä käy vähän kirjoittajia, niin se on niiden ongelma, ei minun !

        Ei voi mitään kun rakkaus♥ pulputtaa niiiiiiiin... :D



        Ps. Piti vaihtaa linkki kun äänenlaatu vähän huono... ;)



        Lisähuomautus tuuleen... Tää on sulle rakas, ♥ ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=1u14-zuDtEU

        Saa tottakai saa kirjoittaa, mutta kukaan muu ei ole lisäksesi yhtä pöljä että täyttäisi palstan omilla runoillaan. Jotain rotia pitäisi sullakin olla, vaikka uskovainen oletkin.


      • vahi kirjoitti:

        Saa tottakai saa kirjoittaa, mutta kukaan muu ei ole lisäksesi yhtä pöljä että täyttäisi palstan omilla runoillaan. Jotain rotia pitäisi sullakin olla, vaikka uskovainen oletkin.

        Nämä ovat yleiset suomi24 runosivut joissa voi harjoitella runoilua ja kirjoittamista ja jos haluaa lukea hyviä runoja kannattaa ostaa runokirjoja kaupasta ja laittaa villasukat jalkaan ja istuutua mukavasti niin ettei mitkään häiritsevät äänet kantaudu korviin !

        Ps. Minä kirjoitan yhden runon päivässä, ehkä kaksi ja en trollaile toisten runoissa !
        Se että ihmiset ei kirjoita ei ole minun vika ja mitähän tekemistä ihmisen maailmankatsomuksella kirjoittamisen kanssa...hah


      • hmpf

        Vahi, en minä ymmärrä miksei tänne rakkausrunopalstalle saisi kirjoittaa rakkausrunoja. Ite ainakin oudoksun tuollaisia kummallisia sääntöjä. Ajoittain tämä palsta on niin hiljainen, että joutuisi odottamaan puoli vuotta että saa kirjoittaa uuden :/

        Kopittelijalle, kivaa kun olet kopannut rakkauden, ja että jaat sitä meille tänne :) Onnea pulmusille! Kestäköön se yhtä kauan kuin suonissa on virtaa.


      • hmpf kirjoitti:

        Vahi, en minä ymmärrä miksei tänne rakkausrunopalstalle saisi kirjoittaa rakkausrunoja. Ite ainakin oudoksun tuollaisia kummallisia sääntöjä. Ajoittain tämä palsta on niin hiljainen, että joutuisi odottamaan puoli vuotta että saa kirjoittaa uuden :/

        Kopittelijalle, kivaa kun olet kopannut rakkauden, ja että jaat sitä meille tänne :) Onnea pulmusille! Kestäköön se yhtä kauan kuin suonissa on virtaa.

        Kiitos sinulle palautteesta ! :)



    • lueskelija

      Tämä on aika kiva runo

      Kaikesta sitä runon saa tehtyä :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe