Ssri-myrkky sai todennäköisesti lisäsulan hattuunsa;

Pahalta näyttää.

13

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6-viikkoinen vauva.

Ei epäilystäkään etteikö ssri-myrkyt olisi aiheuttaneet teon;

6.21

• miten oli

Raskauden aikana vitamiini ja hivenainevarastot hupenevat ja elimistö ottaa omista rakenteistaan tarvittavat aineet. Aiheutunutta vajetta ei haluta hoitaa asianmukaisesti koska siinä olisi ratkaisu moniin muihinkin sairauksiin vaan mieluummin hoidetaan ssri-lääkkeillä. Niillä on kuitenkin haittansa. Siitäkö taas oli kyse?

• aina jokin
        miten oli kirjoitti:

Raskauden aikana vitamiini ja hivenainevarastot hupenevat ja elimistö ottaa omista rakenteistaan tarvittavat aineet. Aiheutunutta vajetta ei haluta hoitaa asianmukaisesti koska siinä olisi ratkaisu moniin muihinkin sairauksiin vaan mieluummin hoidetaan ssri-lääkkeillä. Niillä on kuitenkin haittansa. Siitäkö taas oli kyse?

Entäs liiallinen alkoholin lipitys, vastaako se ssri-troppeja?

• hyvä kysymys
        aina jokin kirjoitti:

Entäs liiallinen alkoholin lipitys, vastaako se ssri-troppeja?

Ei ehkä niin arvaamaton kuin ssri mutta kannattaa tiedostaa millainen prosessi esimerkiksi Wernicken on. Jos on terve niin alkoholi voi olla ok, mutta vitamiinien korvikkeeksi siitä ei ole kuten ei ole psyykelääkkeistäkään.

• Tapaus varmistettu

Psykiatri antanut lausunnon, jonka mukaan äiti oli avohoidossa lääkityksellä, koska varat ja tilat eivät laitospaikan myöntämiseen riittäneet.

Lääkityksellä..

SSRI-LÄÄKITYKSELLÄ.

• ILMAN SSRI-MYRKKYJÄ

lapset olisivat elossa.

M.O.T.

• On tärkeää tietää.

Missä tuo on varmistettu ?

• Olet sairas

Pitäisiköhän sinun itsesi kokeilla niitä ssri-lääkkeitä, kun on tuollainen sairas pakkomielle asiaan?

• Hei Viivi.

Pakkomielle on itselläsi. Sinun tervehtymisesi lienee jo mahdottomuus.

• Olet sairas
        Hei Viivi. kirjoitti:

Pakkomielle on itselläsi. Sinun tervehtymisesi lienee jo mahdottomuus.

Jaahas... Ssri-pakkomielle ei näköjään ole ainoa ongelmasi...

Minä olen näköjään Viivi-niminen mies, ja SSRI-lääkkeet ovat syy kaikkiin maailman kuolemiin?

• vaihtoehto?
        Olet sairas kirjoitti:

Minä olen näköjään Viivi-niminen mies, ja SSRI-lääkkeet ovat syy kaikkiin maailman kuolemiin?

Mitähän nämä Ssri ruikuttajat oikein tahtoo? Tosiasi kuitenkin on että 9 kymmenestä masennuksesta ja paniikista hoituu kuntoon tuolla lääkkeellä. Vielä 70 luvulla nuo sairaudet oli elinikäisiä ja useimmiten vielä sairaalassa! Nyt avohoidollakin saadaa useimmat kuntoon.Sataprosenttista hoitoa ei ole muissakaan tajdekssa!

• Hei Viivi.
        Olet sairas kirjoitti:

Pakkomielle itselläsi. Tervehtymisesi mahdottomuus.

Ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3287
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1700
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1631
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      34
      1588
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1382
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1302
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1239
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1013
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      952
    Aihe