Sosialismi nousee vielä!

Komissaari

Sosialismia on yritetty hävittää kauppasaarroilla, sotilaallisilla väliintuloilla
ja kapitalistisella propagandalla!

Mutta ei Kuuba ole kaatunut USA:n laittomalla kauppasaarrolla. Vietnamia ei valloitettu, vaikka USA pommitti sitä tuhoten kokonaisia kyliä asukkaineen.

Neuvostoliitto romahti, mutta kommunismi ei kuollut! Se nousee vielä...

16

1620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsaari

      hyvät toverit! jaamme kiväärit ja ammumme kaverit

    • nousee

      saatanan kommari!!

    • Dippainssi

      Kyllä, mä näkisin, että muu ei tule nousemaan kuin ladan konepelti...

      • lehdessä.

        ;)
        http://koti.mbnet.fi/base_/omituiset/images/autokorjaamo.jpg

        Muuten asiasta, haikailua maailmalta:

        "ULKOMAAT YLE24 TORSTAI Latinomaat tyytymättömiä demokratiaan Puolet Latinalaisen Amerikan asukkaista olisi valmis vaihtamaan demokratian diktatuuriin, jos se parantaisi heidän elämänlaatuaan, kertoo YK:n tutkimus. Viimeisen 20 vuoden aikana monet alueen maista ovat muuttaneet hallitusmuotonsa demokratiaksi, mutta eriarvoisuus ja köyhyys vaivaavat yhä useimpia maita. Tutkimusta johtaneen argentiinalaisen Dante Caputon mukaan ongelmat voivat johtaa alueella demokratian hitaaseen kuolemaan ja valtioiden paluuseen takaisin autoritääriseen hallintoon. Tutkimukseen haastateltiin noin 20 000 ihmistä 18 eri latinalaismaasta."


      • Servola
        lehdessä. kirjoitti:

        ;)
        http://koti.mbnet.fi/base_/omituiset/images/autokorjaamo.jpg

        Muuten asiasta, haikailua maailmalta:

        "ULKOMAAT YLE24 TORSTAI Latinomaat tyytymättömiä demokratiaan Puolet Latinalaisen Amerikan asukkaista olisi valmis vaihtamaan demokratian diktatuuriin, jos se parantaisi heidän elämänlaatuaan, kertoo YK:n tutkimus. Viimeisen 20 vuoden aikana monet alueen maista ovat muuttaneet hallitusmuotonsa demokratiaksi, mutta eriarvoisuus ja köyhyys vaivaavat yhä useimpia maita. Tutkimusta johtaneen argentiinalaisen Dante Caputon mukaan ongelmat voivat johtaa alueella demokratian hitaaseen kuolemaan ja valtioiden paluuseen takaisin autoritääriseen hallintoon. Tutkimukseen haastateltiin noin 20 000 ihmistä 18 eri latinalaismaasta."

        ...ovat olleet lähes poikkeuksetta siis oikeistolaisen diktatuurin vallassa. Kun diktatuuri ja kommunismi näytään niin kerkeästi aina vaan niputtavan yhteen.


      • kuitenkaan
        Servola kirjoitti:

        ...ovat olleet lähes poikkeuksetta siis oikeistolaisen diktatuurin vallassa. Kun diktatuuri ja kommunismi näytään niin kerkeästi aina vaan niputtavan yhteen.

        ei aivan kaikki, tilanne on monimutkaisempi:

        http://www.kepa.fi/uutiset/talous/3645

        oikeistolainen käskytys on tosiasia, mutta ei siihen diktatuureja tarvita, kuten linkin kirjoituksesta selviää.


      • dan the man
        kuitenkaan kirjoitti:

        ei aivan kaikki, tilanne on monimutkaisempi:

        http://www.kepa.fi/uutiset/talous/3645

        oikeistolainen käskytys on tosiasia, mutta ei siihen diktatuureja tarvita, kuten linkin kirjoituksesta selviää.

        Miten Argentiinan tilanteeseen auttaisi komentotalous ja yksipuoluediktatuuri kommunismin tyyliin?


      • näkyy
        dan the man kirjoitti:

        Miten Argentiinan tilanteeseen auttaisi komentotalous ja yksipuoluediktatuuri kommunismin tyyliin?

        olevan vaihtaa:

        "ULKOMAAT YLE24 TORSTAI Latinomaat tyytymättömiä demokratiaan Puolet Latinalaisen Amerikan asukkaista olisi valmis vaihtamaan demokratian diktatuuriin, jos se parantaisi heidän elämänlaatuaan, kertoo YK:n tutkimus. Viimeisen 20 vuoden aikana monet alueen maista ovat muuttaneet hallitusmuotonsa demokratiaksi, mutta eriarvoisuus ja köyhyys vaivaavat yhä useimpia maita. Tutkimusta johtaneen argentiinalaisen Dante Caputon mukaan ongelmat voivat johtaa alueella demokratian hitaaseen kuolemaan ja valtioiden paluuseen takaisin autoritääriseen hallintoon. Tutkimukseen haastateltiin noin 20 000 ihmistä 18 eri latinalaismaasta."

        Vastaus "Argentiinan tilanteeseen" =>

        Kysymys:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000004207267

        Vastaus:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000004208530


      • dan the man
        näkyy kirjoitti:

        olevan vaihtaa:

        "ULKOMAAT YLE24 TORSTAI Latinomaat tyytymättömiä demokratiaan Puolet Latinalaisen Amerikan asukkaista olisi valmis vaihtamaan demokratian diktatuuriin, jos se parantaisi heidän elämänlaatuaan, kertoo YK:n tutkimus. Viimeisen 20 vuoden aikana monet alueen maista ovat muuttaneet hallitusmuotonsa demokratiaksi, mutta eriarvoisuus ja köyhyys vaivaavat yhä useimpia maita. Tutkimusta johtaneen argentiinalaisen Dante Caputon mukaan ongelmat voivat johtaa alueella demokratian hitaaseen kuolemaan ja valtioiden paluuseen takaisin autoritääriseen hallintoon. Tutkimukseen haastateltiin noin 20 000 ihmistä 18 eri latinalaismaasta."

        Vastaus "Argentiinan tilanteeseen" =>

        Kysymys:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000004207267

        Vastaus:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000004208530

        Mitä hemmettiä ne meikäläiset kommarit sitten vielä valittavat jos kerran Suomessa vallitsee jo kommunismi?


    • Kronstadtin perillinen

      Tutustupas historiaan ja vuosien 1917-1940 aikana bolshevikkien "sosialismin nimissä" tehtyjä tekoja.
      Olisipa vaari saanut ne pysäytettyä
      1921 Kronsdtantissa!!!

    • minä

      Että kommunismi nousee helvetin seitsemännelle tasolle?

    • sekoilla

      kommunismi on aate, sosialismi talousjärjestelmä.
      molemmat tulevat ehdottomasti nousemaan viimeistään silloin, kun kapitalismi kaatuu omaan mahdottumuuteensa.

      • Code

        Systeemi viimeisen 15 vuoden aikana on viimeksi kaatunut omaan mahdottomuuteensa? Onko antaa esimerkkejä kaatuneista kapitalistimaista? Entä kenties muutama esimerkki kaatuneista sosialisti maista?


    • Kiribati

      Sosialismilla on omat mahdollisuutensa.

      Parhaat sosialisti maat ovat Tyynemeren alueella, jossa kukaan ei kaipaa juuri mitään uusia harrastuksia.

      Kun kaikki ovat heidan tasollaan, niin tarpeet ovat tyydytetty.

    • Näin on näreet...Antaa nyt suomalaistenkin nauttia tästä turbokapitalismista mahan
      täydeltä, niin duunarin kuin päällikönkin. Ehkä lauantaiehtoolla tule kalvava tunne siitä,
      että nyt mua kusetetaan ja kunnolla! Tarttis teherä jottain! Ja jos samanakaisesti poho-
      janmaan poika tajuaa saman, on siinä pitelemistä. Ei muuta kuin tulehen!
      vom

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe