http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1424569294861.html
putiinin kaksinaamaisuus ja rikollinen luonne alkaa paljastua koko maailmalle !
Mitä Venäjän kannattaja ihailijat ja trollit sanovat tähän ?
Late Lapista. SSSS Ry!
TOTUUKSIA RUSKISTA PALJASTUU UKRAINAN SODASTA !
12
113
Vastaukset 12
- kyllä
Totta Venäjä on sodan osapuoli ja ratkaisi myö sodan Itä- Ukrainassa tykistöllään, vaikka puhuu aselevosta, tyypillistä Venänän toimintaa.
- Ukköjäärä
Vanha isäni sanoi aikoinaan: "Russä on russä vaikka voissa paistaisi. Russa ei osaa muuta kuin valehdella ja varastaa."
Ukköjäärä kirjoitti:
Vanha isäni sanoi aikoinaan: "Russä on russä vaikka voissa paistaisi. Russa ei osaa muuta kuin valehdella ja varastaa."
Tuota slbolandiaa ovat aina johtaneetkin varkaat, ryöstäjät ja murhaajat!
Late Lapista. SSSS Ry!
- mikä_kaksinaamaisuus
Eihän sillä ole kuin yksi, se ajokoiran naama.
- enAvaa
Taas yksi aloitus, jossa linkki iltasanomiin..
No eipä noita linkkejä ole tuonne " Tiedonantajaan " paljon näkynyt palstalla. Että silleen.
höpöhöpö kirjoitti:
No eipä noita linkkejä ole tuonne " Tiedonantajaan " paljon näkynyt palstalla. Että silleen.
Eikä ole Prawdan uutisiakaan tuon kaksinaamaisen putiinin touhuista !
Late Lapista. SSSS Ry!
Nyt tehtiin uusinta vanhalla kaavalla " Ukrainan laukaukset " : Että silleen.
- heh-heh
Amatööritkö muka selvittivät "totuuden". Sallikaa mun nauraa.
Naura vain! onhan se kiva kun on mukavaa!
Amatöörit selvittivät asian, ammattilaisten systeemeillä !
Tuomiojat eivät olisikaan uskaltaneet paljastaa tuota kieroutta, oletkos muuten kuullut koskaan Mainilan laukauksista?
"– Yhdestä ampumatapahtumasta on jopa videokuvaa Venäjän puolelta.
Ryhmä kertoo käyttäneensä kraaterimittauksissaan kansainvälisesti tunnustettuja metodeja. Kivimäki kertoo, että esimerkiksi YK:n rauhanturvatoiminnassa käytetään samaa metodia.
– Olemme soveltaneet metodia ilmakuviin. Meillä on kuvia julkisista lähteistä, kuten Google Earthista. Lisäksi yksi ryhmän jäsen osti muutaman satelliittikuvan ampumapaikkojen varmistamiseksi. Pystyimme näkemään niistä, että ennen hyökkäystä pellolla ei ollut mitään jälkiä."
Late Lapista. SSSS Ry!Noitahan riittää naurajia, mutta mitää muuta eivät pysty asiaan kommentoiman tai faktoja esiin tuomaan. Että silleen..
höpöhöpö kirjoitti:
Noitahan riittää naurajia, mutta mitää muuta eivät pysty asiaan kommentoiman tai faktoja esiin tuomaan. Että silleen..
JEP jep! Naurajia ja turhanpäiväisiä räksyttäjiä kyllä riittää!
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398