Tää meni taa hänekseen

Polipolipoliitikko

Perussuomalaisten piti lakkauttaa maahanmuutto ja irrottaa Suomi EU:sta, mutta vituralleenhan se taas meni.
Hallituskiima oli niin kova, että päätettiin sittenkin vaihtaa ne vaaleissa saadut äänet hallituspaikkaan ilman ehtoja.

Älkää silti masentuko kansalaiset.
Minä ratsastan kohtsillään paikalle lehmällä ja pelasta Suomen.
Missä vaan lienee se satula ja onkohan mulla lehmä? Muistaakseni ei ole. Täytys varmaan hankkia... ja opetella ratsastamaankin...

No siinä menee neljä vuotta ja sitten minä saan monta paikkaa eduskuntaan. No sittenhän menee taas neljä vuotta satulaa etsiessä Ja taas tulee jytkynjytkyn ja hallituspaikka.
Lopultakin.
Nyt lienee aika kertoa totuus. Ei löydetty sitä satulaa vieläkään. Eipä silti, ei ole lehmääkään, eikä tule.
Emme tee lehmäkauppoja.
Me lahjoitamme!

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmituinenYnisijä

      No missäs sulle tommoset hienoudet on selvinny - eihän edes jhallitusneuvottelija ole viellä käyty, eli mistä helvetistä sinä tiedät mitä tapahtuu tai on tapahtumatta?

    • Huolestunut_persu

      Kai nyt sentään Helsingin homopatsas pystytetään?
      Pystytetäänhän!?

      • persunsuti

        Totta kai pystytetään.


      • persules

        persut tekee niinkuin sipilä ja stubbi sanoo
        ei valtaa sanoa mitään.
        Nyt oli näytön paikka ja se juna meni jo.
        seuraavat vaalit on jutkujen jutku mytkyjen mytky
        eli 5-10% kannatuksella on ps


    • idealiPersu

      Kumpi on viisaampi - sinä vaiko Soini? En lähtisi Soinia neuvomaan joten älä sinäkään.

      • Onko Isä Timo erehtymätön, eikä tällöin tarvitse neuvoja?


      • lukijaLuupää
        pepep kirjoitti:

        Onko Isä Timo erehtymätön, eikä tällöin tarvitse neuvoja?

        1. On
        2. Ei


    • gedgsergr

      Aloittaja-opposition hoopo luulee, että jotain tapahtuu sormia napsauttamalla. Totuus on että opposition runkkarista nyrjähtää napsauttamalla vain penis. Puhuttelu, esittely, ja käsittely. aivan kuin armeijassa, Ai, eihän pikkuhinttari ole armeijaan uskaltautunutkaan. No. imeköön munaa.

      • PersuImeeKullia

        Onko halla-ahokin pikkuhinttari?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4065
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1283
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      107
      1067
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      52
      1044
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1019
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      953
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      884
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      870
    Aihe