http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015060819828797_uu.shtml
Sipilän insinöörityyli ei sovi maamme johtoon! Omistamassaan firmassa Sipilä pystyi sanomaan hangoittelevalle duunarille jotta, ellei meidän tyyli passaa, voi lähteä, portin takana on väkeä tulossa solkenaan! Veronmaksajille Sipilänkin elättäjille, ei oikein noin voi sanoa! Vai voiko ?
Late Lapista. SSSS Ry!
INSINÖÖRI SIPILÄ EI SOVI MAAMME JOHTOON !
7
<50
Vastaukset 7
http://yle.fi/uutiset/sipila_ansiosidonnaisten_leikkaaminen_hallituksen_aikataululla_olisi_ollut_eparealistista/8057675
Sipilä näköjään osaa kaataa itse hulluimmat esityksensä, siihen ei kyllä moni poliittinen pelle pysry!
Saimma toissa iltana telkkarista kuulla hauskan Stubelon vitsin, Stubbilohan kehui jotta kun he Arkadiamäellä tekevät "töitä" 24/7, heidän työaikaansa ei voida pidentää???
Mutta mitä jos kuitenkin lyhennettäisiin niitä lomia, sekä twiittailu ja selffieiden lähetyksiä, ja onko se valtakunnallisesti kovin ntärkeä osallistua Duudsoneiden touhuihinkaan? ja mennä heidän onnemyöräänsä maalitauluksi, jotta kakarat saavat paiskoa pesäpallomailalla munille !
Tuo 24/7 on entisen kuntaministeri Hannes Mannisen (kes) keksintöjä !
Kun vittuilin tuosta Mannisellä ukkko aikoi haastaa minut käräjille, jos en puhuisi politikoista kunnioittavammin, kehoitin ukkoa viemään haasteen välittömästi, mutta ei ole haaste minulle asti ainakaan vielä eksynyt!
Late Lapista. SSSS Ry!- Eeva_Espoosta1
Arkadianmäellä ei kyllä mitenkään ahkeroida liikaa. Istuntosali on useimmiten tyhjä (paitsi silloin kun istunto televisioidaan) ja eniten porukkaa löytyy kahvilasta. Tottakai valiokunnissa on porukkaa jonkin verran, eiväthän ne lausunnot ja mietinnöt muuten ikinä valmistuisi.
Eeva_Espoosta1 kirjoitti:
Arkadianmäellä ei kyllä mitenkään ahkeroida liikaa. Istuntosali on useimmiten tyhjä (paitsi silloin kun istunto televisioidaan) ja eniten porukkaa löytyy kahvilasta. Tottakai valiokunnissa on porukkaa jonkin verran, eiväthän ne lausunnot ja mietinnöt muuten ikinä valmistuisi.
Onhan noilla lomaakin 4-5 kuukautta kalenterivuosittain !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Mokoma-kakara
INSINÖÖRI SIPILÄ sopii maamme johtoon paremmin kuin kukaan tähän mennessä. Paina tämä mieleesi tai muuten,,
Sopii sopii! ihan kuin paravesi lihapulliin ja grillimakkaroihin !
Late Lapista. SSSS Ry!Late_Lapista1 kirjoitti:
Sopii sopii! ihan kuin paravesi lihapulliin ja grillimakkaroihin !
Late Lapista. SSSS Ry!Sopii sopii! ihan kuin parTavesi lihapulliin ja grillimakkaroihin !
Late Lapista. SSSS Ry!
- töernos
Mitähän Laten pojallle nykyään kuuluu..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
- 113799
- 140735
- 37722
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu166538- 32529
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 63465
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 35418
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405