Ei ole järjen hiventäkään,jakaa velka rahaa E,UN LAHJOTTAVAKSI RIKKAILLE MAILLE.Pohjois navan kylmät asukit ei kestä enää herrojen herkkuja.Se on loputtava.Kaikki ahneet maksakoot itse herkkunssa.EI Suomi.Suomenkin ylimieliset ,yli ahneet rahat takaisin.
Kiitos SOINI.Suomi väki luku pieni.
7
<50
Vastaukset
- Taipuu
Soinin vaihtoehdot: taipuu tai siirtyy Audin takapenkiltä länsmetron muovipenkille!
- Joxanen
Hieno ratkaisu !
Ammutaan itseämme jalkaan.
Sillä tavalla pärjäämme kilpajuoksussa varmaan muita paremmin?
Soinin ykkösjuttu on puolue ja sitten tulee puolue ja sitten ehkä isänmaa.
Rahamäärillä hurskastelu on populistista ja lyhytnäköistä politiikkaa. - Tyräksi
Soini jo niin tyrinyt, ettei niitä pelasta mikään!
Mainio ajatus, maanmainio ajatus, maksakoon eläkkeensä, eläkkeen kaltaiset etuudet lomansa, luopumiskustannuksensa sairasvakuutuksensa jne.
Ottakaamme tästä oppia ja myös Suomen matalous"yrittäjät maksakoon edellä mainitut kustannukset, eivätkä loisi toisten työntuloksissa.
Esimerkiksi Tolliskomaa, ent Etelä - Pohjanmaa tulkoon toimeen omillaan, no se on mahdotonta, elättää ne Tolliskot pitää, siis veronmaksajien elättää heidät sanan mukaisesti kohdusta hautaan.
Milloinkaan ei Tolliskomaa pysty edes Jalasjärven kupruja maksamaan.- juupat
Juuri niin maksakoot hesalaiset itse tiestönsä. kultturitalonsa ym menonsa ei veromarkoilla heh
- piytfgjk
Tolliskot maksakoon myös itse omat tiensä. Heh.
- laikaten
Mistä nyt joku pöljä Soinia kiittää? Eläkeleikkauksistako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401767
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir269897- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.65677Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5654Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44651Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29651Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48636Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53602- 43600