http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015081420177513_uu.shtml
"Kelpo katolisen tavoin peruspomo Timo Soini ripittäytyy plokissaan Kreikan kolmannesta tukipaketista ja kuin syntejään tunnustaen anelee anteeksiantoa.
Muka katkera pala. Perussuomalaisten valiokuntaryhmä hyväksyi paketin yksimielisesti.
Näin se viisaus kummasti karttuu, kun pääsee hallitukseen.
Näin vähällä ei pidä Soinia päästää. Soini itse ei yleensä säästele sananruoskaa. Tässä tilanteessa hän hymähtäisi pilkallisesti: - Kuinka te kehtaatte! Ja kehtaattehan te!
Juuri tuolla tavalla Soini murjoi viime vaalikaudella edustajakollegoitaan. Hän piikitteli muiden puolueiden poliitikkoja selkärangattomiksi kiemurtelijoiksi, joita kiinnostaa enemmän ministeri-Audi kuin kansan paras. Armon saivat vain vasenryhmän kaksi änkyrää, jotka oli heitetty ulos vasemmistoliiton eduskuntaryhmästä.
Soini melskasi, miten valtiovarainministeri "höpöttää" lapatessaan suomalaisten veronmaksajien rahoja saksalaisille ja ranskalaisille pankkiireille tai muille finanssirosvoille. Hän väitti hallituksen pönkittävän Saksan ja Ranskan suurvaltapolitiikkaa. Avustettavia hän luonnehti huijareiksi ja väärentäjiksi."
Minä olen jo vuosia sitten karsinoinut Soinin poskisolistien sakkiin, ukolla kyllä leviä naama on kuin tehty kaikenlaisiin lohkaisuihin ja ihmisten mollaamiseen!
Tekojen kanssa se on Soinillakin niin ja näin, Soinin puheet ja lupaukset ovat yhtä painavia, kuin jos tamma kusisi Oulujärveen!
Late Lapista. SSSS Ry!
SE OLISI "HERRA" SOINI NYT SELITYKSEN PAIKKA !
16
56
Vastaukset 16
- wigi24
Valheen jäljet on lyhyet ja totuus ei pala tulessakaan.
- glogs
Niin on ainakin kokoomuslaisilla.
- wrrterterter
glogs kirjoitti:
Niin on ainakin kokoomuslaisilla.
Kokoomus oli vaaleissa kaikkein rehellisin puolue. Se ei valehdellut persujen tapaan, ettei antaisi Kreikalle rahaa.
- myi_äitinsäkin
Onko persujen vaalilupauksista mitään jäljellä?
Eipä taida olla.- öglhjhgs
Kepujen vaalilupaukset ovat jo savuna ilmassa.
- lvgkjhfs
Parempi olla hallituksessa torppaamassa yltiösuvaoitsevaisten kepujen ja kokkareiden ylilyöntejä kuin oppositiossa missä ei voi vaikuttaa yhtään mihinkään. Politiikka on kompromissien tekoa. Kaikkea haluamaansa ei voi saavuttaa kerralla.
- mitenniin
Miten niin "Kaikkea haluamaansa ei voi saavuttaa kerralla" ?
Kerrohan omin sanoin mitä annetuista vaalilupauksista todellisuudessa "saavutettiin".
Aivan niin... ei yhtään mitään! - lvfkjhgds
mitenniin kirjoitti:
Miten niin "Kaikkea haluamaansa ei voi saavuttaa kerralla" ?
Kerrohan omin sanoin mitä annetuista vaalilupauksista todellisuudessa "saavutettiin".
Aivan niin... ei yhtään mitään!Vaalilupauksia kohti pyrkiminen on pitkän ajan prosessi jonka tulokset näkyvät vasta vuosien päästä. Valtiolaiva kääntyy hyvin hitaasti. Ulkomaalaisille opiskelijoille tulee aikanaan lukukausimaksu jota pidän tärkeänä asiana jotta Suomen veronmaksajien rahojen kuppaamista suitsitaan. Itse pidin tätä asiaa perustavanlaatuisena ennen viime vaaleja.
- seliseliseliseli
lvfkjhgds kirjoitti:
Vaalilupauksia kohti pyrkiminen on pitkän ajan prosessi jonka tulokset näkyvät vasta vuosien päästä. Valtiolaiva kääntyy hyvin hitaasti. Ulkomaalaisille opiskelijoille tulee aikanaan lukukausimaksu jota pidän tärkeänä asiana jotta Suomen veronmaksajien rahojen kuppaamista suitsitaan. Itse pidin tätä asiaa perustavanlaatuisena ennen viime vaaleja.
Seliseli.. Kuinka te kehtaatte? Näytätte kehtaavan.
- vbnhgfds
Totta noi Soinin sanomiset on, persut ei voi väittää niitä median
luomiksi. - Yäkkkk
Herraksi tuota näppylä-karvanaamaa ei voi kyllä sanoa :(
- lgjhfs
Miltäs sun pärstäsi mahtaa näyttää?
Sana herra oli kylläkin sitaateissa aloituksessani! en pidä herrana minäkään Soinin kaltaista luikuri takinkääntäjää !
Late Lapista. SSSS Ry!
- petosjytky
on nyt totta. päätös oli järjetön selityksineen persujen suista,ei järjen hiventä..
PETOS JYTKYTTÄÄ NYT LOPUN AIKAA.- vlgjhgfds
Keputrolli vauhdissa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015081420177837_uu.shtml
"Solvaajalistalla myös "kovia poliitikkoja"
Perjantai 14.8.2015 klo 01.34
Perussuomalaisten "työmies" Matti Putkonen on vaatinut puolueensa jäsenien natsiyhteyksistä vihjanneita lyömään pöytään todisteita väitteidensä tueksi.
Perussuomalaisten Matti Putkonen.
Perussuomalaisten Matti Putkonen. (ATTE KAJOVA)
Putkosen mukaan puolue kerää parhaillaan kasaan kovia väitteitä sisältäviä kirjoituksia sekä lehdistä että sosiaalisesta mediasta.
- Kyllä siellä on yllättävän kovia poliitikkoja, jotka ovat tähän syyllistyneet, Putkonen sanoo.
Materiaali on kasassa "kuukauden sisään". Sen jälkeen puolue arvioi mahdollisia jatkotoimia, joiden sisältöä Putkonen ei vielä avaa.
- Ensiksi kerätään aineisto. Sitten katsotaan, otetaanko lakimies.
Raisua kieltä
JSN:n puheenjohtaja Risto Uimosen mukaan avainkysymys asiassa on, onko perussuomalaiset tai kohun Facebook-kirjoituksellaan käynnistänyt kansanedustaja Olli Immonen leimattu perusteettomasti natsiksi.
Jos näin on, saattaisi JSN päätyä langettavaan päätökseen.
- Kuumaahan se keskustelu on ollut. Toki raisukin kielenkäyttö on "
"Työmies" Putkonen koittaa hämärtää Soinin takinkääntöjä kaikin voimin!
Putkonen ei varmaankaan ole vielä kuullut sanontaa jotta , joka leikkin ryhtyy se myös leikin kestäkööt!
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396