Millaisia puheita ja millainen on hänen käytöksensä ?
Minä tiedän vastauksen kysymykseen, testaan vaan tietääkö kukaan oikeaa vastausta.
Voiko ihminen olla saastaisen hengen vallassa?
5
<50
Vastaukset
- 777KKK
Voit.
- höpöhöpöä.liikkeellä
Ei voi.
- Pelkäävämies
" Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta."
Matt. 10:1 - LeoMellerTietää
" Millaisia puheita ja millainen on hänen käytöksensä ? "
Vihamielistä kuten monen muslimin asenne juutalaista kohtaan.Jospa nuo saastaiset henget ovat palstan oikeauskoisten henkiä kun he ryöpyttävät vihassa ja valheessa liberaalisemmin ja inhimillisemmin ajattelevia kristittyjä ja meitä ateisteja ja agnostikkoja. Yllättävän törkeää tekstiä sieltä ainakin jatkuvasti tulee.
Itse en kyllä mihinkään saastaisuuteen uskonnollisessa mielessä usko niinkuin en mihinkään yliluonnolliseen pahaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151