Jeesus pelastaa

Jeesus.elää

Jeesus rakastaa teitä, bushmannia, iloista naurajaa, naisten alistajaa, jne.
Hän haluaa pelastaa teidät.

Ostakaa silmävoidetta, vaihtakaa vaatteenne valkeuden vaatteiksi, ettei tämänmaan ruhtinas myy teitä toreilla äänitorvekseen jatkuvasti.

43

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen samaa mieltä - niin kauan kuin on elämää on toivoa ..

alex

• Kuolleet ihmiset eivät rakasta, eivätkä pelastakaan. Enkä tarvitse myöskään pelastusta mistään.

• pyhpyh

Kyllä tarvitset, mutta koska olet paatunut, et sitä saa. Siksi syntisi myös pysyy.

• pyhpyh kirjoitti:

Kyllä tarvitset, mutta koska olet paatunut, et sitä saa. Siksi syntisi myös pysyy.

En ole syntien, eikä minun myöskään tarvitse vapautua jälleensyntymän ketjusta, ei alistua yhdellekään jumalalle, eikä minun tarvitse valaistua tai uskoa minkään uskonnon mielikuvitukselliseen huuhaaseen ja potaskaan.

• synnittömyyden.käsite

syntisyys mitataan tuomiolla. Synti on rakkaudettomuus lähimäistä kohtaan. Siis käsite ole virheetön ihminen, niin tuskin niin ihminen läpiä päähänsä puhuu, että voi väittää olevansa rikkeetön.

Siis lähimmäisesi mittaa tekosi, minkä hän kokee saaneensa.
        Et sinä mittaa sitä, vaan lähimmäinen. Siksi väite, että olen synnitön, se ei pelaa,.

• BM pitää pintansa. Hänellä on monta haastajaa, muttei kukaan ole kyennyt riistämään häneltä mestaruusvyötään. Lajin nimi on "itsepetos". Mahtaneeko vyö olla kassakaapissa, koska en löytänyt sitä. Korvaan alkuperäisen suunnilleen samanarvoisella vyöllä :D:D:D

http://www.proambelts.com/Conquest_Gold_Custom_Championship_Title_Belt_Hot_Dog_Eating_Contest_Champion_ProAmBelts.JPG

• pyhpyh
        bushmanni kirjoitti:

En ole syntien, eikä minun myöskään tarvitse vapautua jälleensyntymän ketjusta, ei alistua yhdellekään jumalalle, eikä minun tarvitse valaistua tai uskoa minkään uskonnon mielikuvitukselliseen huuhaaseen ja potaskaan.

Kyllä sinä olet syntinen.

• bushmanni kirjoitti:

Bushmanni: # En ole syntien # ..

Valitan olet väärässä - synti on sitä minkä seurauksena kuolet .. ja koska et itsekään usko olevasi kuolematon (ja en usko minäkään) niin olet syntinen..Mutta älä huoli niin olemme me muutkin .. syntisiä ja kuoleman omia ..

alex

• alex.kasi kirjoitti:

Valitan olet väärässä - synti on sitä minkä seurauksena kuolet .. ja koska et itsekään usko olevasi kuolematon (ja en usko minäkään) niin olet syntinen..Mutta älä huoli niin olemme me muutkin .. syntisiä ja kuoleman omia ..

alex

Mitä elämään ja kuolemaan tulee, Raamattu jakaa ihmiset kolmeen ryhmään:

a) Syntyy kerran ja kuolee 2 kertaa.
        b) Syntyy 2 kertaa ja kuolee kerran.
        c) Syntyy 2 kertaa, muttei kuole.

• alex.kasi kirjoitti:

alex

Alex: «synti on sitä, minkä seurauksena kuolet»

Tästä päästään kätevästi perisyntioppiin.

Synti on siis sitä, että on syntynyt tähän aineelliseen ja ajalliseen maailmaan.

• omalehmä
        alex.kasi kirjoitti:

alex

>>- synti on sitä minkä seurauksena kuolet>>
        Tuon mukaan kaikki kerran syntyneet eli olemassaoloon tulleet oliot ovat syntisiä koska kaikki ne kerran kuolevat. Hmm... tai olisivatko jotkut bakteerit tai sellaiset synnittömiä - nehän oikestaan ovat kuolemattomia, koska lisääntyvät jakaantumalla.

• yurki1000js kirjoitti:

BM pitää pintansa. Hänellä on monta haastajaa, muttei kukaan ole kyennyt riistämään häneltä mestaruusvyötään. Lajin nimi on "itsepetos". Mahtaneeko vyö olla kassakaapissa, koska en löytänyt sitä. Korvaan alkuperäisen suunnilleen samanarvoisella vyöllä :D:D:D

http://www.proambelts.com/Conquest_Gold_Custom_Championship_Title_Belt_Hot_Dog_Eating_Contest_Champion_ProAmBelts.JPG

>>> Lajin nimi on "itsepetos". >>

Ja näin sanoo henkilö, jolla on mielikuvitusystävä, jonka hän toivoo tempaisevan yurkin taivaisiin herransa luo palvomaan tätä ikuisuudeksi, ikuisuuden joka hetki.

Kumpikohan meistä harrastaa itsepetosta?

Mutta uskovaisen sairaassa mielessä itsepetosta harrastaa se, jolla ei ole mielikuvituskavereita.

• alex.kasi kirjoitti:

alex

>>> Bushmanni: # En ole syntien # ..

Valitan olet väärässä - synti on sitä minkä seurauksena kuolet .. ja koska et itsekään usko olevasi kuolematon (ja en usko minäkään) niin olet syntinen..Mutta älä huoli niin olemme me muutkin .. syntisiä ja kuoleman omia .. >>>

Mitä ihmettä sinä horiset?

Minä en ole syntinen, enkä minä kuole syntisyyden takia. Enkä minä myöskään luule olevani kuolematon.

Minä kuolen biologian takia, koska kun minun sydämeni lakkaa toimimasta, minä kuolen ja se oli siinä.

Sinun kohtalosi on aivan sama, uskotpa mihin jumalaan, tonttuun tai maahiseen tahansa.

Satuhahmot ja varhaisten ihmisten taikauskoisen mielikuvituksen tuotteet eivät pelasta ketään miltään, koska biologia on paljon voimakkaampi kuin yksikään ihmisen keksimä jumala, tonttu tai maahinen.

• pyhpyh kirjoitti:

Kyllä sinä olet syntinen.

>>> Kyllä sinä olet syntinen. >>

En ole.

Minua eivät kosketa uskontojen huuhaa-jutut ja huuhaatermit.

Minun ei myöskään tarvitse koettaa irtautua hindulaisuuden jälleensyntymisen pyörästä.

Minun ei tarvitse myöskään alistua Allahille.

Ja niin edelleen, koska uskonnot ovat pötyä ja jumalat ovat taikauskoa.

• bushmanni kirjoitti:

Ja näin sanoo henkilö, jolla on mielikuvitusystävä, jonka hän toivoo tempaisevan yurkin taivaisiin herransa luo palvomaan tätä ikuisuudeksi, ikuisuuden joka hetki.

Mutta uskovaisen sairaassa mielessä itsepetosta harrastaa se, jolla ei ole mielikuvituskavereita.

BM. En tajuu sua. Paitsi ellet satu oleen jäänyt lapsen tasolle. Tosin sekään ei oikeuta sinua kiusaamaan Jumalan lapsia, eikä muitakaan luontokappaleita.

Raamattu seisoo. Ellei seisoisi, kaikki olisi suhteellista, emmekä voisi luottaa MIHINKÄÄN.

http://kjv1611.org.ua/images/KJV-devil.gif

Ateisteille. Jos luotatte evoluutioon, joudutte hyväksymään KAIKKI evoluution tuottamat ilmiöt. Ja ellette ole tyytyväisiä joihinkin ilmiöihin, voitte valittaa VAIN evoluutiolle. Logiikkaa voi harjoittaa. Tosin oppiminen on vaikeampaa valtion "pesulan", lue peruskoulun, läpikäynneille, koska heillä on ilmiselviä puutteita sisälukutaidoissaan :D

https://www.google.fi/#q=dumbing down population

• bushmanni kirjoitti:

>>> Kyllä sinä olet syntinen. >>

En ole.

Minua eivät kosketa uskontojen huuhaa-jutut ja huuhaatermit.

Minun ei myöskään tarvitse koettaa irtautua hindulaisuuden jälleensyntymisen pyörästä.

Minun ei tarvitse myöskään alistua Allahille.

Ja niin edelleen, koska uskonnot ovat pötyä ja jumalat ovat taikauskoa.

BM. Ellet tuijottaisi omaan napaasi, saattaisit alkaa oppia jotain ympäristöstäsi. TOISTAN. Uskonnot ja ismit, ml. ateismi, ovat lankeemuksen tuotteita. Paratiisissa ei ollut uskontoja eikä uskonnollisia johtajia. Siellä ei ollut lakia, poliiseja, tuomareita eikä vankiloita.

Ateisteilla ei ole konstia saada aikaan maailmanrauha. Onneks Luojamme tulee perustamaan 1000-vuotisen maailmanrauhan:)

Ilm 20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään. 20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi 20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa. 20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (MESTATUT) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

https://www.google.fi/#q=god's kingdom on earth

Kaikki on ennustettu. Vaivanajan marttyyrit tullaan MESTAAMAAN. Giljotiinit odottavat uhrejaan. SUOMI HERÄÄ!

https://www.google.fi/#q=fema guillotines

Toistan pyyntöni. Palaa asiaan jos ja kun pelastus kiinnostaa sinua.

• bushmanni kirjoitti:

Kysyn ateisteilta. Tuletteko alistumaan pedon valtaan vai kieltäydyttekö ottamasta "merkkiä" oikeaan käteenne tai otsaanne?

https://www.google.fi/#q=cashless society

Kirja: EUROT POIS - SIRU TULEE

https://www.google.fi/#q=eurot pois siru tulee

Kirja: MAAILMAN YHDENTYMINEN

https://www.google.fi/#q=maailman yhdentyminen

Kysyn vielä ateisteilta. Miks täällä notkutte?

• v.aari kirjoitti:

Mitään petoja ja merkkejä ei tule. Kysymys on siksi yhdentekevä.

Vaari. Jääväsit ittes. Palataan asiaan jos ja kun pelastus kiinnostaa.

• v.aari kirjoitti:

Alex: «synti on sitä, minkä seurauksena kuolet»

Tästä päästään kätevästi perisyntioppiin.

Synti on siis sitä, että on syntynyt tähän aineelliseen ja ajalliseen maailmaan.

Aivan oikein vaari - jokainen meistä tietää sen, että meissä ei tällaisena ole iankaikkista elämää (jopa useimmat ateistitkin sen tajuavat).

Valitettavasti on synnistäkin (oma-kuolemattomuus uskon myötä) tehty jonkinlainen mystillinen asia jonka seuraus ei olekaan enää kuolema - nyt sanotaan että se ja tämä on syntiä ... ja sitä ei sitten saa tehdä .. esimerkiksi tanssi voi monille olla syntiä, mutta miksi se on heille syntiä siitä ei oikein olla selvillä. Ja uhkaillaan ihmisiä sitten vaikka helvetin ikuisella piinalla .. että jos teet niin tai näin niin joudut ikuisesti kitumaan helvetin tulessa ..

Mutta jos asiaa ajattelee ihan rehellisesti - niin syntiä on Raamatun mukaan kaikki sellainen mikä tuhoaa elämäämme, esimerkiksi epärehellisyys ja valhe. Tai oikeastaan (yhä - jos asiaa ajattelee) niin valhe sisältyy tavallaan kaikkeen syntiin .. joko tietoisesti tai tietämättä. Esimerkiksi tanssihan ei sellaisenaan ole syntiä - vasta jos tanssiin sisältyy jotain elämälle vahingollista siitä tulee syntiä.

Jokainen meistä on vajavainen ja kuoleman oma, joka väittää jotain muuta on väärässä. Tosiasiassa Jumalasta (Jumalan täydellisyydestä) erossa olevan ihmisen ja eläimen välillä ei ole tässä asiassa paljoakaan eroa .. Ne kuolevat samasta syystä - oman tai toisten vajavaisuuden seurauksena. Kukaan ei välty kuolemalta ..

Pietari kirjoitti kuolemasta ja tavallaan siis vajavaisuudesta ja synnistä näin:

2. Piet. 2:12 Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat ..
        ---

Uskomuksia on kuitenkin paljon - jopa jotkut ateistitkin ovat (kumma kyllä) puheissaan kuoleman jälkeisestä ikäänkuin uskovia - koska he sanovat "sen näkee sitten" :) - kuinka niin näkee ? ateistithan eivät usko, että kuoleman jälkeistä elämää olisi olemassa - iankaikkisesta elämästä puhumattakaan.

Siis, puheet ovat puheita mutta se KARMEA TOTUUS (josta palstalle aina silloin tällöin puhutaan) tässä asiassa on, että jokainen meistä on kuoleman oma ... ja se johtuu pääasiassa vajavaisuudestamme - siitä että meillä ei ole iankaikkiseen elämän jatkumiselle tarvittavia edellytyksiä. Kutsuu sitä sitten vaikka perisynniksi jos joku haluaa .

Vajavaisuutta seuraa synti ja synnin palkka (eli seuraus) on aina kuolema.
        ----

Raamattu kuitenkin osoittaa ihmisille, että tilanne ei ole täysin toivoton - Jumala lähetti maailmaan Lunastajan joka lunasti koko maailman ja hankki kaikille ylösnousemuksen ja niille jotka haluavat oppia elämään ilman elämää tuhoavaa syntiä jopa iankaikkisen elämän.

Minä näin uuden taivaan ja uuden maan.
        Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
        Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen.
        Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
        Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken."
        Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
        Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.

Tämä on voittajan palkinto.
        Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani.

Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan:

He joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle.
        Tämä on toinen kuolema."

alex

• Mietinvaan
        alex.kasi kirjoitti:

Aivan oikein vaari - jokainen meistä tietää sen, että meissä ei tällaisena ole iankaikkista elämää (jopa useimmat ateistitkin sen tajuavat).

Valitettavasti on synnistäkin (oma-kuolemattomuus uskon myötä) tehty jonkinlainen mystillinen asia jonka seuraus ei olekaan enää kuolema - nyt sanotaan että se ja tämä on syntiä ... ja sitä ei sitten saa tehdä .. esimerkiksi tanssi voi monille olla syntiä, mutta miksi se on heille syntiä siitä ei oikein olla selvillä. Ja uhkaillaan ihmisiä sitten vaikka helvetin ikuisella piinalla .. että jos teet niin tai näin niin joudut ikuisesti kitumaan helvetin tulessa ..

Mutta jos asiaa ajattelee ihan rehellisesti - niin syntiä on Raamatun mukaan kaikki sellainen mikä tuhoaa elämäämme, esimerkiksi epärehellisyys ja valhe. Tai oikeastaan (yhä - jos asiaa ajattelee) niin valhe sisältyy tavallaan kaikkeen syntiin .. joko tietoisesti tai tietämättä. Esimerkiksi tanssihan ei sellaisenaan ole syntiä - vasta jos tanssiin sisältyy jotain elämälle vahingollista siitä tulee syntiä.

Jokainen meistä on vajavainen ja kuoleman oma, joka väittää jotain muuta on väärässä. Tosiasiassa Jumalasta (Jumalan täydellisyydestä) erossa olevan ihmisen ja eläimen välillä ei ole tässä asiassa paljoakaan eroa .. Ne kuolevat samasta syystä - oman tai toisten vajavaisuuden seurauksena. Kukaan ei välty kuolemalta ..

Pietari kirjoitti kuolemasta ja tavallaan siis vajavaisuudesta ja synnistä näin:

2. Piet. 2:12 Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat ..
        ---

Uskomuksia on kuitenkin paljon - jopa jotkut ateistitkin ovat (kumma kyllä) puheissaan kuoleman jälkeisestä ikäänkuin uskovia - koska he sanovat "sen näkee sitten" :) - kuinka niin näkee ? ateistithan eivät usko, että kuoleman jälkeistä elämää olisi olemassa - iankaikkisesta elämästä puhumattakaan.

Siis, puheet ovat puheita mutta se KARMEA TOTUUS (josta palstalle aina silloin tällöin puhutaan) tässä asiassa on, että jokainen meistä on kuoleman oma ... ja se johtuu pääasiassa vajavaisuudestamme - siitä että meillä ei ole iankaikkiseen elämän jatkumiselle tarvittavia edellytyksiä. Kutsuu sitä sitten vaikka perisynniksi jos joku haluaa .

Vajavaisuutta seuraa synti ja synnin palkka (eli seuraus) on aina kuolema.
        ----

Raamattu kuitenkin osoittaa ihmisille, että tilanne ei ole täysin toivoton - Jumala lähetti maailmaan Lunastajan joka lunasti koko maailman ja hankki kaikille ylösnousemuksen ja niille jotka haluavat oppia elämään ilman elämää tuhoavaa syntiä jopa iankaikkisen elämän.

Minä näin uuden taivaan ja uuden maan.
        Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
        Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen.
        Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
        Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken."
        Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
        Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.

Tämä on voittajan palkinto.
        Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani.

Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan:

Tämä on toinen kuolema."

alex

"Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan:

Tämä on toinen kuolema."

alex"

Onko Jumalasi siis sairas kiduttaja kun herättää vielä taivaalle sirotellun tuhkan tai mistä tahansa uurnasta kitumaan rikinkatkuisten lieskojen keskelle?

• synnin.palkka

Jaa, eikö saisi herättää tuomiolle ja sitten toiseen kuolemaan, eli tuomionsa kuulemisesta päätökseen.

Jos tuomittu tekee elämässä mitä tekee lähimmäisille, hänen pitää kyllä päästä toteamaan lopputuloksen kättensä hedelmistä.
        Eihän palkkaa pidä pidättää tekijältään.

Sitten tämän tilin nautintaoikeudesta, se on Jumalan mitan antimissa, siihen en sano mitään. Mutta voisihan se olla karseeta katsella tekojaan, mitä ne on saaneet aikaiseksi. Itkua ja hammastenkiristystä ja vielä tieto palkan suuruudesta, mitä tuli tienattua. ..

• iloinen_naurajaa

Jeesus on KUOLLUT!!! :-):-):-)

• pyhpyh

ja noussut kuolleista!!!!

• todistajien.sanomaa

iloiselle-naurajalle / Hän elää!

Oikeudessa tuomari kuuntelee todistajia.
        Todistajat kertovat tapahtumasta ja tuomari kuuntelee. Oppinut tarkka korva ja tieto vetää lopulliset johtopäätökset ja siitä, mitä on tapahtunut todistajien läsnäollessa.
        Mitä tuomari julistaa päätökseksi, todistuksen kohde kohtaa sen oikeudenmukaisuuden, - tapahtuman todellisuudesta.

Suomessa oikeudessa istunut Hovioikeudenneuvos Paavo Hiltunen, on kuunnellut ja on tehnyt päätöksen myös raamatullisen sanoman, eli nähneiden opetuslasten todistuksesta. Mies, joka on elämänsä istunut tuomarina. Hänestä tuli todistusten perusteella mies, joka ymmärsi todistusarvon -ikuiseksi elämäksi- itselleen.
        Siksi HÄN teki päätöksen --oman elämän-- päämääräksi.

http://www.kuvajasana.fi/tuotteet?selProduct=3670&selGroup=162
        http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1149853

Siis kaikki eivät "pysty tai halua" tehdä päätöksiä todistusaineistojen perusteella. Siksi he jäävät pimeyteen.

Elämälle ei tule sitä päämäärää, mikä rakentaa elämää, niin lähimmäistä kohtaan, ja Jumalaansa kohtaan. Siis elämänhedelmästä jää puuttumaan todellinen --rakkaus-- .

• usko-ja-sana

Tunsin aikoinaan myös tuomarikoulun saaneen miehen, uskovan, joka piti päällikkyyttä rautateilla. Ymmärrys todistuksista teki valinnat hänellä siitä, että hänestä tuli opetuslapsi.
        Tunsin Pohjois-Suomesta kokonaisen suuren alueen monien pankkien johtajan, joka valvoi, että toiminta hoituu, niinkuin kuuluu.
        Hänkin uskoi- että todistajien arvo on - ikuinen elämä- Jumalan armosta.
        Saman pankkikorsernin koko valtakunnan tunnettu ääni ja johtaja Helsingistä, oli tunnettu tunnustava kristitty-- eli todistus-- opetuslapsilta vakuutti hänetkin -- armonkansalaiseksi--.

Siis ihmiset, joilla tietoakin on, eivät jää ulkopuoliseksi ja kun he vuosia elävät todistuksen saaneena, heidän sydämensäkin on Pyhä Henki varmistanut, että Hän elää!

Usko tulee ------kuulemisesta---- ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta"!

Kun kuulee- on tehtävä valinnat, valinnat elämän päämääristä.

Elämä ei ole sattuman tulosta, sillä tällaista ei synny sattuman johdattamana.

• iloinen_naurajaa
        pyhpyh kirjoitti:

ja noussut kuolleista!!!!

Jeesus EI NOUSSUT kuolleista yhtään mihinkään. Hänen saastainen ruhonsa mätäni ja lopulta maatui mullaksi. :-):-):-)

• uskosi.mukaan
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

Jeesus EI NOUSSUT kuolleista yhtään mihinkään. Hänen saastainen ruhonsa mätäni ja lopulta maatui mullaksi. :-):-):-)

Niin, -sinulle ajatuksissasi- . Se on vain oletusnäkemyksesi- mutta ei totuus.

• iloinen_naurajaa
        uskosi.mukaan kirjoitti:

Niin, -sinulle ajatuksissasi- . Se on vain oletusnäkemyksesi- mutta ei totuus.

Kyllä se on KARU TOTUUS. Jeesus oli vitun sekopäinen radikaali juutalainen, joka sekoili liikaa. Siksi hänet tapettiin. Hyvin yksinkertaista!!! :-):-):-)

• ylösnous.todistus.voima

Ja ylösnousemuksen nähneet, pelokkaat muuttuivat rohkeaksi ja märttyyreiksi, koska ylösnousemus on tosi.

Eli jopa tuon perusteella väitteesi on kertoo pehmytpäisyydestäsi, et ole aivan järjissäsi.

• todistajien.sanomaa kirjoitti:

iloiselle-naurajalle / Hän elää!

Oikeudessa tuomari kuuntelee todistajia.
        Todistajat kertovat tapahtumasta ja tuomari kuuntelee. Oppinut tarkka korva ja tieto vetää lopulliset johtopäätökset ja siitä, mitä on tapahtunut todistajien läsnäollessa.
        Mitä tuomari julistaa päätökseksi, todistuksen kohde kohtaa sen oikeudenmukaisuuden, - tapahtuman todellisuudesta.

Suomessa oikeudessa istunut Hovioikeudenneuvos Paavo Hiltunen, on kuunnellut ja on tehnyt päätöksen myös raamatullisen sanoman, eli nähneiden opetuslasten todistuksesta. Mies, joka on elämänsä istunut tuomarina. Hänestä tuli todistusten perusteella mies, joka ymmärsi todistusarvon -ikuiseksi elämäksi- itselleen.
        Siksi HÄN teki päätöksen --oman elämän-- päämääräksi.

http://www.kuvajasana.fi/tuotteet?selProduct=3670&selGroup=162
        http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1149853

Siis kaikki eivät "pysty tai halua" tehdä päätöksiä todistusaineistojen perusteella. Siksi he jäävät pimeyteen.

Elämälle ei tule sitä päämäärää, mikä rakentaa elämää, niin lähimmäistä kohtaan, ja Jumalaansa kohtaan. Siis elämänhedelmästä jää puuttumaan todellinen --rakkaus-- .

Nyt taisi unohtua, että oikeudessa syytetyllä on myös puolustus ja asianajaja, jota tuomarin on kuunneltava. Taivaallisessa oikeudessa ei uskovaisten mukaan mitään puolustusta ole järjestetty, joten se muistuttaa enemmän Stalinin tai natsien teatterioikeuksia kuin tätä meikäläistä.
        Lisäksi silminnäkijätodistusten osuus voi todistelussa olla vähäinen tai olematon, kun tekniset todisteet ovat paljon luotettavampia. Taivaallisessa teatterioikeudessa ei näköjään teknistä todistelua käytetä lainkaan.

• tiedontallenteista

Oikeuden kuvioitahan et tunne, millaiset "näyttö" kankaat ja digisysteemit on olemassa, josta ei kovalevyt hajoa. Johan ajassa ihmisestä on kerätty terveystiedot ja muut tiedot talteen. Siis ei ollenkaan vaikea ajatella tämänpäivän tietotekniikkaan syventyneiltä sitä tallennuskapasitetin riittävyyttä.

Uskovalla on Jumalan Poika itse se asia, jonka ajo riittää pelastukseksi. Se kiintolevy on pyyhitty puhtaaksi teoista.
        Mutta, ihmistä, joka aikoo itse esiintyä puolustuspuhujana, tekeehän hän sen jo hyvän ja pahantidonpuulla, mittaillen jumaluuttaan, sekä kaikkivoipaisuuttaan, niin voipi olla, että korvienvälikovalevy tallentaa jo siinäkin kaiken talteen. Se muistista ottaminen vain pakkaa joillakin kantamaan "dementia" oiretta, ettei muka muista pahaa tekoaan. Mutta, jo nuoruudessa tehty paha, nousee vanhana mieleen, kun se nostetaan vaikkapa tavaten näköetäisyydelle.
        Siinä muistaa tekonsa hedemävadin. Siis sen tallennuskovalevyn purkamisestahan voi olla yllätyksiä perillä, kun pyrkii itseään puolustamaan.

Valkeus kun poistaa pimeydentyöltä suojan, siinä ne ovat esissä, nähtävänä.
        Valhe ei enää puolusta, vaan totuus tuo sen esiin, mitä on tehty.
        Voihan siinä olla kohde sanomassa, että näin sinä teit- kun olin ajassa siinä ja siinä.

Oikeasta tuomiosta voidaan sanoa, siellä vääryys tuomitaan.

• JeesuksenHuora

Totisesti, ateistikin pääsee taivaaseen, kunhan nöyryyttää itseään Herran edessä tarpeeksi. Ottakaa siis vasara käteenne ja hakatkaa sillä kiveksiänne samalla kun huudatte Herran nimeä.

• kehtus.kuuluu.tule

Tämä on uusi armonpäivä, siis riippuu siitä, haluaako sen sitä olevan.

Kun puhutaan armonpäivä, niin silloin jotain on todella edessä, kun ja koska tuota päivää tarjotaan.

Sen vastaanottaneet elävät siitä joka päivä, ylösnousemukseen asti.

• Joulupukkikin rakastaa kilttejä lapsia ja aikuisia. Joulupukki on kuitenkin yhtä todellinen kuin Jeesus ystävänä ja lahjojen antajana. Kaikki se, mitä ihminen saa osakseen, on ympäristön, toisen eläinkunnan edustajan tai ihmisen itsensä vaikutuksesta tapahtunutta.

• Jeshua.Jumala.pelastaa

Tuskin joulupukkia rukoillen ihmisen parantuminen on tosi.
        Mutta, serkkuni saatettuna Keskussairaalassa kuolemaan syöväntakia jo omaan huoneeseen kertoo ihmisen mahdollisuuksien vähyydestä. Vähyydestä, jossa jo tämä "tieteen" omaavat luovuttavat menetetyksi.

Joulupukki ei vastaa, ja varmaan ei sinulle uskosi mukaan Jumalakaan, mutta Herran omille hätähuudossa vastataan uskon rukouksen kautta.

Tämä rakas kasvukumppanini, veljeni Herrassa, jonka äidin rinnoilta sain vauvana elämääauttavaa maitoa, kun oma maamoseni rinnoilta ei sitä tullut. Niin hätähuutoni seurakunnalle, täällä 500 km. etelämpänä, että rukoillaan.

Meidän Jumala vastasi, elämän Herra tuli ja nosti kuoleman porteilta.
        Tämä rukoileva seurakunta sai vieraakseen tämän veljeni, johon esirukusvastaus kohdistui ja suun tunnustuksella uskonveljeni toi esiin sen, että Herra auttaa.

Sinua ei varmaan voi auttaa, kun sinulla ei ole muuta paikkaa, kuin oma minä, ja sen uskon huuto kohdistuu vain tähän aikaan, ehkä jos vastaava sairaus on, niin nämä valkotakkiset ja heidän rajallinen voimansa. Sitten tulee kylmäkaappi ja omaiset.
        Ei elämää, eikä sitä, että kylmät sanasi on päättyneet, se ei lohduta ketään.

Mutta, tämä parantunut veli sai jatkoajan Herran aivoituksen tarkoitusperiin. Hän on hoitamassa särkyneitä sydämiä, antamassa toivon Elävän Jumalan, Ylimmäisen papin rukousalttarille. Hänen sanansa on tuomassa lämmön ja rakkauden.

Siis uskon lopputulos voi olla erilainen ja sanantuojan jalat tuovat erilaiset lopputulokset.

Se toivosi- ketä se rakentaa? Sen rakkaus- mitä jaat on katoavaista ja kylmää!" Oletko niitä miettinyt, siis kylvövakkasen siementä, kenen siementä kylvät?!!

Oletko kylvötulokseesi tyytyväinen? Hihkuto onnea kasvutuloksista, kun ihmiset kärvistelevät maailmalla sen leivän jättämästä nälästä?

Siis askeleesi on lyhyet, näkyvät vähän, ja tulevan hautasi äärellä, kiittävyys jäljennejääneiltä, kertooko se vain muotovalhetta suuruudesta??

Saviastia- mitä se kantaa, vai voisiko se särkyä Savenvalajan käsiin, että Hän voisi tehdä kokonaan uuden astian, jaloakäyttöä varten.??

Savi- on maaperästä. Siitä me olemme muotoiltu, käyttö ratkaisee, onko se hyvä, vai kelvoton. Mihin ja kenelle olemme antautuneet.

• IA. On korkea aika HERÄTÄ! Koeta vastata. Mistä eläimet? Mistä ihmiset? Mistä KAIKKI?

Olemattomuus ei luo. Evoluutiota ei ole. Ihminen on havainnut vain mikroevoluutiota, joka ei ole oikeaa kehitystä, koska siinä perimä SUPISTUU.

http://www.kp-art.fi/taustaa/kortit/pages/KP08.htm

• Ilmi-anta ei paljon muuta osaa enää irjoittaa kuin tuota yhtä ja samaa ..ja vertaa Jeesusta joulupukkiin .. ?? Siis voiko enää enemmän mennä metsään ..:)

Minua ainakin ihmetyttää että joku jaksaa pyörittää yhtä ja samaa levyä .. joka on jopa monesti jo osoitettu vain ymmärtämättömyyden sanelemaksi ..

Jos ilmi-antaja luulee ?? että joku uskova ihminen pitäisi joulupukkia ja Jeesusta jotenkin samanlaisina niin ?? ehkä olisi aika istua alas ja miettiä ,´mitä höpisee..
        Palstan ateisteilla ei tunnu olevan paljoakaan lakkarissa .. tai miksi näitä yksinkertaisia vertailuja tulee kuin nauhalta ?

alex

• armonpäivästä

Tässä kukin on herännyt uuteen armonpäivään.

Armo- se on armoa jostain. Siis kuolemasta.
      Synnin palkka on kuolema.

Iankaikkinen elämä on armolahja. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta.

Synnin palkasta mainitsin. Synti on Jumalan lain, eli rakkaudenlain rikkomista. Siitä langetetaan tämä tuomio, siis elämää ylläpitävä minuus toimii vastoin Luojan Elämänantajan tarkoitusperiä.

Elämänantajan päämäärä luodulleen oli, että hän saa rakkautta.
      Rakkautta lähimmäiseltään ja ihmisiltä, ketkä hänen elämässä vaikuttavat.
      Kun olin nälkäinen, te annoitte minun syödä jne.

Siis tuo nälkäisen ruokkiminen on jokaisen tehtävä, niin poliittisessa päätöksessä ja rikkaanakin olemisessa. Siis leipää eisaa riistää.

Jne. eli tuo nälkä otettiin vain esimerkiksi, mutta tällä ajatuksella luotu on Jumalan kädestä matkalla.

Mitä taas ME teemme tämän rakkauden lain suhteen, siihen olemme vastuulliset ----jokainen---.

Siksi, joka rikkoo yhdessäkään kohdin, on rikkonut lain ja on Lainantajan edessä, jonka käsistä tämä elämä on lähtenyt, niin vastuualainen. Siksi kuka julistaa "synnittömyyttä", niin kuvastin kertoo, kuka olet.

Jokaiselle on oikeus tulla ja pitää rakkaussuhteensa Jumalaan kunnossa. Se on Jumalan lakiin turvaten kirjoitettu.
      Kenelläkään ei ole tuomiotta oikeutta kajota tuohon Iankaikkisen rakkauden suhteeseen.
      Se on Uuden Aadamin elämänhenki, joka sitoo rakkauden Isään ja sitäkautta myös lähimmäiseen.

Armonpäivä. Jokaisen kohta on se, että me käymme Tuomarin eteen.

Valinnat saavat aikaan sen, minkä tuomion oikeutus meille luetaan.

Näin se on ajassakin. Tekoja mitataan. Työelämässä on säännöt ja niitä rikkoen, on lainalainen. Virheellinen toiminta voi saada käsittämättömät vahinkosuhteet, jotka koskettavat vahinkoa kärsineisiin.
      Siitä tekijältä kysytään vastuuta ja jos vastuuta ei ole hoidettu, niin vastuutetaan tuomiolla ja vastuun kantaminen on rikkojan harteilla.

Työkaverilleni isoperheisen isän työpanos ei työssä toteuttanut työnantajansa ehtoja. Tuli iso vahinko, jonka senaikaista markkamäärää ei edes hän elämänsä aikana voinut maksaa.

Tämä henkilö meni oikeuteen. Tuomari luki, mitä hänen olisi pitänyt tehdä ja jätti tekemättä. Tieto oli tekijällä, mitä olisi pitänyt tehdä.
      Tuomion jälkeen tämä ystävä pienestä tulostaan maksoi joka kk. kymmenenvuoden ajan sitä laskua, minkä aiheutti.
      Vasta sitten hänellä oli lupa anoa armoa loppusummalle, joka kävi sitten oikeudenkautta ja työnantaja vastasi sitten loppuvahinkon itselleen.

Mutta, tuossa oli vastuu- vastuu rikkomisesta asetettiin hänelle, joka laiminlöi sen tehtävän, mistä oli kirjaan kirjoitettu.

Siksi raamatun sanakin on kirja, joka vastuuttaa Lain kautta meidät elämään, elämään sen mukaan, missä kaikki olisi ok.
      Tavallaan se Eden. Kaikki oli sangen hyvää.

Tämän hyvän rikkomisen suhteen- Sinä ja minä vastaamme. Se idea on Jumalan lailla ja elämällä. Eläminen Jumalan tahdon mukaan, ei ole lainalaisuutta vaan rakkauden tahdon ilmenemistä tässä ajassa ja sillä on tämä iankaikkisuusarvo.

Käsittämätöntä, että rakkauden määrittelemä elämä on niin vihattu.

Siksikö siitä kiistelevät vihanlapset, eli he, jotka oman isäntänsä henkeä elättävät sydämessään??!!

• Levon.lähteestä

Armonpäivän aamu, ihana rauha sydämessä. Rakkaussuhde, jonka todistuksena on Pyhän Hengen antama lepo, niin tähänkinpäivään se tuo ilon, sekä elämän.

Siunausta kaikille lukijoille.

• Siunattua.Sapattia

Siunattua Sapattia kaikille. Lepo Kristuksessa kulkee Hänessä käsikädessä päivästä päivään, mutta Herra kutsuu juhliinkin tässä ajassa.
      Siksi viikkosapatti on Herran pyhittämä päivä.
      Armonkansalaiset Kristuksessa pääsevät näkemään toisensa, laulavat, rukoilevat, lukevat sanaa, missä on opetus ja valkeus tielle.
      Siinä voidaan jakaa taakat, siunata toinen toisemme, ja Hengessä kokea virtoitusten aikoja, odotellen Herran tuloa. Hän saapuu!"

Siksi Raamattu on profetiaa, profetiaa tulevasta, iankaikkisen elämän armolahjasta. Ajasta, jossa kaikki entinen on mennyt. Siis kukaan ei enää koe ongelmia.

Siis profetoidaan Sanan kautta toisillemme. Hän elää!

Jumalan kansalle on lopullinen sapatinlepo tulossa, nyt olemme matkalla, tämän iankaikkisuusmatkan vaikeinta erämaan vaellusta.

• Jeesus.Elää

Jeesus sydämessä "ELÄÄ"! Todistusvoima on Pyhän Hengen aikaansaama varmuus.
      Elääkö sinulla?

Suun tunnustus kertoo, kenen herra, tai Herra asuu sydämen paimenena ja ketä sydän rakkaudesta kumartaa.
      Siis elämän valtakunnan sisältö on sinusta kiinni ja hedelmän nauttiminen, missä asuu ja hakee elämältä.
      Siksi iankaikkisen elämän armolahja on lahja, joka saadaan sillä perusteella, mihin on matkalla.

Tahdotko matkustaa ja matkata mihin?

Jos kotisi on epäjumalanpalvontapaikka, niin Aabraham antoi uskon esimerkin. ... lähtö kohti luvattua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      26
      1916
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1759
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      33
      1462
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      72
      1134
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1069
    6. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      955
    7. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      883
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      874
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      178
      869
    Aihe