http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011620970353_uu.shtml
"JHL jyrähtää sisäministerin puheista: "Ei seuraa muuta kuin sekasortoa"
Lauantai 16.1.2016 klo 19.00
Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ei sulata sisäministerin puheita palkkajoustoista maahanmuuttajille.
JHL:n tulkinnan mukaan kokoomus haluaa maahanmuttajia Suomeen halpatyövoimaksi.
JHL:n tulkinnan mukaan kokoomus haluaa maahanmuttajia Suomeen halpatyövoimaksi. (PASI LIESIMAA)
Sisäministeri Petteri Orpo (kok) sanoi Helsingin Sanomille olevansa valmis poikkeuksellisiin keinoihin ja jopa lainmuutoksiin, jotta maahanmuuttajat saataisiin nopeasti töihin ja he löytäisivät paikkansa yhteiskunnassa. Käytännössä tämä voisi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että palkoissa joustetaan alaspäin.
JHL:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta kertoo tiedotteessa odottaneensa jo pitkään, "milloin kokoomus sanoo reilusti ääneen, että maahanmuuttajat kelpaavat Suomeen vain halpatyövoimaksi"."
Miten se nyt jälleen näin menee jotta kanta Suomalaista voi pitää orjatyövoimana? mutta ei mutiaista, Suomessa on vasikkahaallisia Suomalaisia jotka työskentelevät 1,50€ tuntipalkalla, ja ammattiliitot ja SAK hyväksyvät sen silmiään räpäyttämättä!
Tarkoitan tietenkin näitä 9 eurolaisia, hehän tekevät 6 tunnin työpäiviä 9 euron korvausta vastaan, sehän tekee 1,50€ tunti!
Miten helevetissä tuo onnistuu Suomalaisen kohdalla ? mutta ei maahamme sosiaaliturva surffareiksi tulleiden kamelintaluttajien kohdalla!
Vaadin SAK,lta ja ammattiliitoilta vastausta tuhon problematiikkaan !
Late Lapista. SSSS Ry!
NO JOHAN ON ITSE PERKELES!
31
154
Vastaukset
- Matutiedotussuunnittelua
"Käytännössä tämä voisi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että palkoissa joustetaan alaspäin."
Siis käytännössähän siihenhän tämä kauniiden ihmisten kykypuolueen maahantunkeuduttamisagenda perustuu.
Ensin löysät rahat pois varonmaksajilta matutarhausbisneksellä ja sitten kaupanpäälle yritetään nujertaa työntekijäliitot karvaperseisellä halpatyövoimalla "pakkolakeja" väsäten.
Ei tule onnistumaan, ennemmin tulee vaikka yleislakko, mutta islamistisille maahan laittomasti tunkeutuneille karvapersraiskareille ei suomalaiset työttömät ohittavia erityislakeja läpi tulla saamaan vaikka kuinka Orpo-Urpo niitä rummuttaisikin.
Seuraavaksi otetaan varmasti Yle mukaan toitottamaan maahantunkeutujien halpatyölistämisen koko kansalle tuomaa autiutta ja onnea, Suomi alkaa olla sairas maa...Kysymys onkin nyt siitä jotta miten Suomalaisia voi pitää orjatyövoimana, mutta ei mutiaisia ?
Late Lapista. SSSS Ry!- meillä_on_liikaakin
Late_Lapista1 kirjoitti:
Kysymys onkin nyt siitä jotta miten Suomalaisia voi pitää orjatyövoimana, mutta ei mutiaisia ?
Late Lapista. SSSS Ry!jo nyt suomi-orjia kitupätkätöillä ja --palkoilla ja työttöminä. lisää ei todella tarvita ikinä,jos meinataan maa säilyttää jossain tasossa.
mamut ovat vain bisnesmaailman valtaisa keino ja tarkoitus panna pakolla maksamaan vauraammat maat koko maailman köyhyys.
mamutus on valtavaa bisnestä läpi maailman ja vaikka on paljon huonoa kokemusta kaikkialta,soppaa sekoitetaan-kohennetaan jatkuvasti päättäjä herrojen toimesta.
sairainta on,kukaan ei edes suomessa esitä asian todellisuutta,sitä vain "lääkitään" pakomamuvaelluksilla,jotka johtuu herrojen aiheuttamista sodista aivan kaikki.
muuta syytä ei ole. - Suunnitelmaeitoimi
"Ensin löysät rahat pois varonmaksajilta matutarhausbisneksellä ja sitten kaupanpäälle yritetään nujertaa työntekijäliitot karvaperseisellä halpatyövoimalla "pakkolakeja" väsäten."
Olen samaa mieltä, näin se on suunniteltu. Luulenpa kuitenkin, että ei tule onnistumaan. Tämä johtuu taas siitä, että kielitaidottomien ja ammattitaidottomien matujen työkelpoisuus on keskimäärin paljon huonompi kuin kokkaririistäjät kuvittelevat, mikä johtaa siihen, että vaikka ne suostuisivat tekemään ilmaiseksi töitä (mihin eivät nuokaan suostu, koska ovat tulleet luvattujen lihapatojen ääreen), niin hankkeesta ei tulisi mitään, koska matujen tekemä työ on laadutonta ja tuottamatonta ja matut itse epäluotettavia ja epäsäännöllisiä työntekijöitä.
Ja ne harvat, joiden työ on kelvollista, osaavat myös vaatia samat edellytykset kuin millä kantasuomalaisetkin tekevät. Joten tässä yhtälössä tyhmä ei olekaan matu, vaan se hyväksikäyttäjä, joka luuli, että matuista saadaan verraton bisnes.
Koko tarinan taustalla on kokkaririistäjien ylimielisyys, kun ne kuvittelevat, että huonommissa oloissa elävä kasvaa tyhmäksi ja pitävät itseään monta monituista tasoa arvokkaampina ihmisinä kuin huono-osaisia, vaikka todellisuudessa eivät tee mitään konkreettista tämän yhteiskunnan hyväksi, vaan pelkästään riipivät kakusta isoja paloja itselleen ja tarjoavat vastineeksi tyhjää puhetta.
- EinZweiPoliZeit
Niin siis Musilimiheimon jäseniä ei tarvitse yleissivistää, hankkia ammattipätevyyksiä, ei muuta kuin töihin..... juu juu... mutta kuka kantaa vastuun? ^^
- on_
vastuutonta puhua vastuusta ja sen "kantamisesta",kun ei edes tiedä tarkoitusta.
"vastuu" on kuin politiikoilla...ei sisällä mitään,ei tarkoita mitään,ei velvoita mihinkään eikä vastuutumuudesta seuraa kuin korkeintaan uusi suurempi palkkainen loisvirka.
miten vastuu tekee työn tain jonkun muun ??? siis miten??? herrat kuulemma vastaa jostaki...mistä? koko sana vastuu on suoraan perseestä ja vailla tarkoitusta. - ei_muuta
kaikille pikapaluu mistä tuli,on ainoa oikea aloite ja osoite.
maa ei tarvi yhtään mamua,kaikki voi poistaa pikakyytiä,ihan joka ainoan.
vain siten saadaan maa kuntoon,ei mamuilla ikinä. on aivan ääliömäistä elää myötätunossa,ei se meitä auta parempaan pätkän vertaa,mutta tuhoaa varmasti..
orpo piru saa lopettaa suodatus vuodatuksen,pöljä mikä pöljä. - cvvcxc
ei_muuta kirjoitti:
kaikille pikapaluu mistä tuli,on ainoa oikea aloite ja osoite.
maa ei tarvi yhtään mamua,kaikki voi poistaa pikakyytiä,ihan joka ainoan.
vain siten saadaan maa kuntoon,ei mamuilla ikinä. on aivan ääliömäistä elää myötätunossa,ei se meitä auta parempaan pätkän vertaa,mutta tuhoaa varmasti..
orpo piru saa lopettaa suodatus vuodatuksen,pöljä mikä pöljä.Sääli on sairautta. (Vanha suomalainen sanonta)
"Vaadin SAK,lta ja ammattiliitoilta vastausta tuhon problematiikkaan".
No, joko olet lähettänyt kysymyksesi heille? Tuskin sitä täältä lukevat.Kyllä minä kyselyn lähetin SAK,lle ja useampaan ammattiliittoon samoin kuin eduskuntaankin !
Late Lapista. SSSS Ry!- SusiPora
Oletko itse tehnyt mitään järkevää?
Tuskin täällä valittaminen on sitä. SusiPora kirjoitti:
Oletko itse tehnyt mitään järkevää?
Tuskin täällä valittaminen on sitä.Minä en valita! sillä minulla pyyhkii olosuhteisiin katsoen hyvin, etten sanoisi helevetin hyvin, kerrompahan vain tosi asioita, jotka kummastuttavat tavallista Suomalaista!
Late Lapista. SSSS Ry!- suorastaan.hämmästyttää
Late_Lapista1 kirjoitti:
Minä en valita! sillä minulla pyyhkii olosuhteisiin katsoen hyvin, etten sanoisi helevetin hyvin, kerrompahan vain tosi asioita, jotka kummastuttavat tavallista Suomalaista!
Late Lapista. SSSS Ry!Onneksi vaan Suomalaista, ei Korhosia eikä Lehtisiä ollenkaan, Suomalaisia on suomessa noin 3300 henkilöä, että kummastus osuu melko pieneen määrään.
Hyvinvointisi jollan alla kyllä kummastuttaa muitakin kuin Suomalaisia, jopa minä Virtasena olen kummastunut, mutta siinä huomaat että kyllä yhteiskunta hoitaa kaltaistesi elättien hyvinvoinnin. Late_Lapista1 kirjoitti:
Kyllä minä kyselyn lähetin SAK,lle ja useampaan ammattiliittoon samoin kuin eduskuntaankin !
Late Lapista. SSSS Ry!Eikö kukaan ole vielä vastannut?
Kairakettu kirjoitti:
Eikö kukaan ole vielä vastannut?
Tuskin vastaavat sunnuintaina, ovat varmaan viihteellä !
Late Lapista. SSSS Ry!Late_Lapista1 kirjoitti:
Tuskin vastaavat sunnuintaina, ovat varmaan viihteellä !
Late Lapista. SSSS Ry!No jokos nyt ovat vastanneet?
- PalkkaHaitari
Maahantunkeutujille on maksettava suurempaa palkkaa - ei näillä liksoilla saa kaupasta kuin koiranruokaa ja sellaista mitä voi syöttää naisille.
- safawefaw
Kyllä pitää olla tollo jos ei tajua palkka-alen merkitystä. Maahanmuuttajien palkka-ale on=palkkojen romauttaminen yksinkertaisissa hommissa.
Ymmärrän että hampurilaisravintolat ja kaapeliojankaivajat saavat sen jälkeen tyytyä muutaman euron palkkoihin. Sopii mainiosti kokoomuksen agendaan.- EKVoittaa
Tarkoittaa sitä, että yhteiskunta maksaa loput.
- kesälomalllllleeeeee
Mie luovutan HETI rekan avaimet ensimmäiselle kamelikuskille, joka ilmoittautuu
Se on kyllä törkeä edesvastuuton teko luvuttaa rekka kamelikuskille !
Late Lapista. SSSS Ry!
- myöhäistärypistää
Kyllä se JHL , kin nyt puuttuu asiaan , kun ensin ulkoministeri Soini ilmoitti , että PERUSSUOMALAISET eivät hyväksy tällaista palkkaus tapaa.
- lpfplpf
Eikös demaritkin jo esittele, että annetaan seteleitä työnantajalle, jotta se sitten suostuisi ottamaan jonkun töihin
Entäs jos vain otettaisiin kohtuullinen määrä pakolaisia (siis ei elintasopakolaisia, jos eivät tuo itse rahaa tänne) ja maksettaisiin edelleen työstä palkkaa. - päh_käilijä
Mielenkiintoista tulee olemaan meillä kantasuomalaisilla "paskaduunareilla", jos porvarihallitus tarjotaa työnantajille mahdollisuuden palkata tilallemme vieläkin huokeammalla maahanmuuttajia.
Mitä tapahtuu työilmapiirille, jos samasta työstä maksetaan eri palkkaa tekijän taustan perusteella? Kokoomuksen vastaus arvatenkin kuuluu, että pitää potkia kaikki paremmin palkatut ensin pois..
Siivous- ja vastaavilla aloilla saattaa olla työvoimapula pääkaupunkiseudulla, mutta täällä muualla Suomessa myös paskaduuneihin löytyy tekijöitä ihan kantaväestön joukosta. - waler-
Kysymys onkin nyt siitä jotta miten Suomalaisia voi pitää orjatyövoimana, mutta ei mutiaisia ?
KYSYMYS ON JUURI TÄSTÄ
Täälä eräät elää niin vastikkematonta elämää,joille ei voida tehdä mitään.
Mikä vittu minä olen elättämään jotain Afrikan geegeriä,jota en edes tunne,saatika tunnen maksavani velkaa?EN TUNNE
Niin kauan kuin kykypuolue on ollut hallituksessa,on alasajo ollut taattua.Ei Suomea olla nostamassa,vaan alasajamassa.
Kenen helevetin etua ajaa tekemällä kantasuomalaisista työttömiä,ja palkkaamalla tilalle kieltä puhumattomia loisia?Pitkässä juoksussa tämä ei ole kenenkään etu,vaan päinvastoin
Suomalaiset oli aikoinaan kuuluja siitä,että tehtiin laatua,mutta nyt se pitää olla halpaa ja Kiinalaista - valtava_myrsky
tämä kokkeleiden suunnitelma romuttaa palkkatasot jotta saisivat itselleen lisää palkkioita
https://www.youtube.com/watch?v=r9GQF5MJSMI
https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc
Ehkä invaasio on ansaittu. Vanhat rakenteet pitää purkaa, hyvävelijärjestelmät, lahjonnat ja kaikkimulle- tyypit ovat vallanneet kaiken toiminna. Tulos on yllämainittujen filmien mukaista. Hillitön mamutus ilman myrskyvakaimia. - mamutus
on ja ollut alusta asti selkeää palkkojen,etujen ja eläkkeiden pudotustoimintaa.
kansaa nöyrryytetään nyt ja jatkossa syntymästä kuolemaan asti jos kokoloiset ahneet umpikierot ääliösiat saa periksi mamutuksen omine sisältöineen.
tuo peli on äärimmäisen vaarallista pitkän päälle ja johtaa todella sotaan monilla tasoilla. - jooeiootako
Eihän tuo halpuutuskampanja todellakaan koske pelkkiä maahanmuuttajia. Maahanmuuttajat ovat vain hyvä aasinsilta tuleville EU/USA päätöksille joilla tästäkin maasta tehdä suuryritysten orjalandia.
Ja tämän kaiken olette te ja me äänestäjät sallineet. Äänestämällä nämä samat pellet virkoihinsa yhä uudestaan ja uudestaan mahdollistamme heille valtuudet tehdä mitä tahansa.
Seuraavissa vaaleissa minä äänestän pelkkää tyhjää. Olkoon se kannanottoni asiaan. Toivon monen monen monen muun tekevän samoin. Sillä jos suurin osa Suomen kansalaisista tekee saman päätöksen, se kuuluu ja näkyy kautta linjan.- mnmmnnn
Juuri te tyhjää äänestäjät annatte äänenne tälle toiminnalle. Joka kerta, kun äänestysprosentti on pieni vie oikeisto voiton. Mutta kiitos Persujen äänestäjät ovat menettäneet luottamuksensa vaikuttamiseen äänestämällä.
Et ole valitettavasti ainoa, joka tekee tämän päätöksen.
- SuomenHaudalla
Mamuttaminen on tapa edistää EU:n liittovaltiota. Kun Suomi vaipuu yhä syvemmälle velkasuohonsa, voi Yle vaihtaa koneensa aivopesuohjelman toiseen: Liittovaltiokehitys ainoa mahdollinen ratkaisu tilanteessamme.Erimielisten suut tukitaan.
Poliisien määrää ei sitten näillä näkymin vähennetäkkään.Onhan kantiksillakin on omat sietokykynsä rajat kiristyksissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573