Kun toimittajat televisiossa kysyivät näiltä pelleitä, nauravatko he näille naisille joita kaduilla on ahdisteltu, he eivät vastanneet mitään. Nauroivat vain.
Mitä ja ja ketä he oikein ovat puolustamassa. tai mikä heidän sanomansa on ????
EN TAJUA
OKSETTI.
Odienin pellet nauraa raiskatulle naiselle
11
62
Vastaukset
- SuvakitSucksAiniaan
Suvakit puolustavat raiskaajia henkeen ja vereen, kai olet huomannut jo??!!
- tiedonpuutetta
Mulla on sellainen olo, että monet puolustaa nyt vain jotain, voidakseen vastustaa jotain.
Ihan vaan periaatteesta. Niinkuin vähän noin kolme-vuotat lapset jotka periaatteesta polkee jalkaa - strhtrfvre
tiedonpuutetta kirjoitti:
Mulla on sellainen olo, että monet puolustaa nyt vain jotain, voidakseen vastustaa jotain.
Ihan vaan periaatteesta. Niinkuin vähän noin kolme-vuotat lapset jotka periaatteesta polkee jalkaaNo ainakin ne suvakit on kolmevuotiaan tasolla, maksimissaan.
- v1ttu
naamat esiin!
Kyllä he jotain sanoivat. Keppihevonen. Jonkin aikaa hämmästeltyään toimittajatkin tajusivat jo saaneensa vastauksen - kommentti oli pellejen mielestä keppihevonen ja jättivät sen omaan arvoonsa.
- Kehitysvammaisia
Aivottomia möliseviä vammaisia, kuten sinäkin.
- Clovnofsatan
Äiti
Mut raiskattiin
Keppihevonen!! Sä vaan ratsastan tolla tuskallas. Haet huomiota. Ota Keppihevonen! Katso ku me Nauretaan sulle,me puetaan pelle naamarit, kun ei uskalleta omilla kasvoilla nauraa sulle raiskattu lapsi. Joku vois vaikka suuttua meille. :) me ollaan nii lol - nauroinheille
Taisivat ampua kyllä omaan nilkaan nää pellet. Sen verran säälittävää touhua oli
- 505505
Kuten itsekin sen sanoit, et vaan tajua.
Kannattaako noin yksinkertaisen tyypin edes tehdä näin lapsellisia aloituksia, vai sääliäkö kerjäät itsellesi?- SuvakitSucksAiniaan
Miksi paskapää pilkkaat raiskauksen uhreja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 991353
- 541174
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.241028Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928