Joukkoraiskaajiksi, on siinä hullu ihminen.
http://mvlehti.net/2016/01/28/punavihrea-femakko-veronika-honkasalo-puolustaa-vierasmaalaisia-joukkoraiskaajia-jaakiekkoilijatkin-joukkoraiskaavat/
Veronika Honkasalo syyttää jääkiekkoilijoita
91
401
Vastaukset
- oopä
Kiitos linkistä, sitä pitäisi jakaa jakamasta päästyäöänkin kaikialle, että ei totuus unohtuisi.
Kerronpa muutaman vuoden takaisen tarinan.
Espoon evl. srk otti jonkun afrikkalaisen miehen kiiltokuvapojakseen, hän kävi srk:n tilaisuuksisssa jopa puhumassa, ja neovoi suomalaisia olemaan avoimenpia. Mihen kuvia oli srk:n jukaisuissa, painetuissa ja nettisivuilla.
Näin evl srk osoitti lähimmäisen rakkautta, ja oli esimerkkinä mamujen kotouttamisessa.
Sitten kävi selville että suomaoisten avoimuus ei ollut ollut rittävällä tasolla tälle miehelle, vaan hän oli syyllistynyt kehteen raiskaukseen, molemmissa tapauksissa muistaakseni hän oli lyöttäytynyt nuoren kantasuomalaisen naisen/tytön seuraan, ernsin jutellen , sitten raiskaten jossain junarada varressa. Tuomio oli muistaakseni 3-4 v vankeutta. Kiisti loppuun asti kaiken.
Sen jälkeen seurakunta rupesi deletoimaan nettikuvastoaan ja sieltä poistettiin tämän raiskaajan kuvat, ja yhteiskuvista hähet deletoitiin. Yhteiskuvassa jossa hän oli aikaisemmin ollut mukan oliki nyt uusi versio jossa miestä ei ollut. - kdeididi
Voi aivan hyvin käyttää selkosuomea eli "poistaa"; se "deletoiminen" ei tee juttua yhtään hienommaksi!
- SomaleitaRaiskaamassa
Ihan samanlainen raiskaaja-somali oli muka Sellon kirjastossa "töissä" .
Senkin piti olla malliesimerkki somalista. - EsimerkillinenSomali
Mutta niinhän se oli. Oli malliesimerkki somalista !
- FinalDelete
kdeididi kirjoitti:
Voi aivan hyvin käyttää selkosuomea eli "poistaa"; se "deletoiminen" ei tee juttua yhtään hienommaksi!
Sen voisi deletoida lopullisesti ja pysyvästi.
- Väärä_päätelmä_
"Koska Honkasalo on eri mieltä Selänteen kanssa, tarkoittaa se yksiselitteisesti sitä, että Honkasalon mielestä muhamettilais- ja afrikkalaistaustaisilla laittomilla maahantulijoilla on oikeus raiskata ja joukkoraiskata naisia ja tyttöjä, “koska jääkiekkoilijatkin tekevät niin”!"
Lumiahon päätelmä on aivan väärä. Ei taida Lumiaholla olla oikein päättelytaitoa asioista.- voihankettusentään
Onhan tuo Honkasalolta aivan jäätävän tyhmä kommentti. Avuton. Aivan yhtä tolkutonta kuin mitä toisella äärilaidalla olevat sanovat. Honkasalo ja kommenttinsa eivät yhtään fiksumpia kuin niiden joita hän syvästi, sydämensäkyllyydestä inhoaa.
Toivottavasti tuohtuneena ja provosoituneena sanoottua, vaikka silloinhan ihminen sanoo juurikin mitä todella ajattelee, illman pidäkkeitä ja harkintaa. Toivottavasti olen väärässä, ja sen voisi Honkasalo osoittaa pahoittelemalla ylilyöntiään, tämä jääkiekkovertaus oli limbo.
Taitaa vain aika käydä pitkäksi tuota pahoittelua odotellassa, henkeä pidätellen sitä ei ainakaan kannata odotella.Lahtee taju.
Hävettää olla vasemmistolainen, jota todellakin olen, ollut ainakin tähän asti, kun tuollaista soopaa lukee. En tiedä haluanko kohta enää olla vasemmistolainen jos ne tollasia on? Tuskin ainakaan kohta haluan julkisesti sitä tunnustaa.
Ihan samaa infantiilia soopaa Honkasalolta kuin vastaääripäästäkin. Mun iskä voittaa sun iskän, moon oikias soot vääräs, läällällällällieru, haista sinä pieru... niih!
Oli miten oli mutta näin on! - Joku_tapaus
voihankettusentään kirjoitti:
Onhan tuo Honkasalolta aivan jäätävän tyhmä kommentti. Avuton. Aivan yhtä tolkutonta kuin mitä toisella äärilaidalla olevat sanovat. Honkasalo ja kommenttinsa eivät yhtään fiksumpia kuin niiden joita hän syvästi, sydämensäkyllyydestä inhoaa.
Toivottavasti tuohtuneena ja provosoituneena sanoottua, vaikka silloinhan ihminen sanoo juurikin mitä todella ajattelee, illman pidäkkeitä ja harkintaa. Toivottavasti olen väärässä, ja sen voisi Honkasalo osoittaa pahoittelemalla ylilyöntiään, tämä jääkiekkovertaus oli limbo.
Taitaa vain aika käydä pitkäksi tuota pahoittelua odotellassa, henkeä pidätellen sitä ei ainakaan kannata odotella.Lahtee taju.
Hävettää olla vasemmistolainen, jota todellakin olen, ollut ainakin tähän asti, kun tuollaista soopaa lukee. En tiedä haluanko kohta enää olla vasemmistolainen jos ne tollasia on? Tuskin ainakaan kohta haluan julkisesti sitä tunnustaa.
Ihan samaa infantiilia soopaa Honkasalolta kuin vastaääripäästäkin. Mun iskä voittaa sun iskän, moon oikias soot vääräs, läällällällällieru, haista sinä pieru... niih!
Oli miten oli mutta näin on!Eikös Honkasalo viittaa tuossa joskus tapahtuneeseen raiskaukseen, jossa jääkiekkoilija oli tekijänä. Mutta tuo Lumiahon päätelmä on absurdi. Jos ihminen ei erikseen tuomitse jotain ilmiötä, silloin hän kannattaa tätä asiaa.
Mutta eihän asia näin mene.
Miten Honkasalo puolustaa jutussa vierasmaalaisia joukkoraiskaajia? Myös jääkiekkoilija on ollut raiskaaja, eikö sitä saisi sanoa? Onpa taas mielenkiintoinen johtopäätös. Kun Honkasalo puhuu jääkiekkoilijoiden raiskauksista, pääsee MV johtopäätökseen, jossa Honkasalon mielestä joillakin on oikeus raiskata.
- MätäVattua
TheUrbanLegends kirjoitti:
Onpa taas mielenkiintoinen johtopäätös. Kun Honkasalo puhuu jääkiekkoilijoiden raiskauksista, pääsee MV johtopäätökseen, jossa Honkasalon mielestä joillakin on oikeus raiskata.
mv-Ilja raiskaa Suomen median keskustelu kerrallaan :D
Varmaan haaveilee Espanjassa salaa Suomen rotevista kiekkopojista ja odottelee josko joku laittaisi Paypalilla tukea. Mutta ei tuomita, jos se hänelle on se juttu ja kaiken takana on kaappius.
Suomalaiset mv-toimittajat tosin ovat vähemmän mediaseksikkäitä ja ammattitaidottomia josta syystä palkat eivät juokse samaan tahtiin kuin Ilja, joka kiikuttaa viimeistä serveriään paniikissa paikasta toiseen pitkin Espanjaa Interpol perässään ;D - lähdenpä.tästä.r
Onpa taas mielenkiintoinen johtopäätös. Kun Honkasalo puhuu jääkiekkoilijoiden raiskauksista, pääsee MV johtopäätökseen, jossa Honkasalon mielestä joillakin on oikeus raiskata.
Juuri näin se menee. Kun kerran jääkiekkoilijatkin raiskaavat ja ovat suuria tähtiä, saamme me muutkin raiskata. Vapauttavaa, kiitos feministit.
lähdenpä.tästä.r kirjoitti:
Juuri näin se menee. Kun kerran jääkiekkoilijatkin raiskaavat ja ovat suuria tähtiä, saamme me muutkin raiskata. Vapauttavaa, kiitos feministit.
Niinkö? Että kun ihmettelee, että eipä ole jääkiekkoilijoiden raiskauksista paljon puhuttu tai otettu niihin kantaa, niin sinun mielestäsi tämä antaa sinulle ja kaikille luvan raiskata? Etkö tunne lakiamme?
- 13plus14
Ihan oikea johtopäätös. Honkasalo yrittää siirtää huomion pois maahantunkeutujien tekemistä raiskauksista, koska yrittää suojella rikollisia ulkomaalaisia. Rikos tai sen puolustelu kuuluu oleellisesti tuollaisten äärivasemmistolaisten kiihkoilijoiden toimintaan.
13plus14 kirjoitti:
Ihan oikea johtopäätös. Honkasalo yrittää siirtää huomion pois maahantunkeutujien tekemistä raiskauksista, koska yrittää suojella rikollisia ulkomaalaisia. Rikos tai sen puolustelu kuuluu oleellisesti tuollaisten äärivasemmistolaisten kiihkoilijoiden toimintaan.
Kyllä pitää kaukaa hakea. Yrittävätkö siis maahanmuuttajien raiskauksista puhuvat vain siirtää huomion pois suomalaisten tekemistä raiskauksista ja tällä tarkoittavat, että raiskaukset ovat ihan sallittuja, kun maahanmuuttajatkin niitä kerran tekevät? Yrittävät vain suojella rikollisia suomalaisia?
- 13plus14
Kyllä pitää kaukaa hakea. Yrittävätkö siis maahanmuuttajien raiskauksista puhuvat vain siirtää huomion pois suomalaisten tekemistä raiskauksista ja tällä tarkoittavat, että raiskaukset ovat ihan sallittuja, kun maahanmuuttajatkin niitä kerran tekevät? Yrittävät vain suojella rikollisia suomalaisia?
Ei kyllä tarvitse. Jokainen, joka Honkasalon aivopieruja on lukenut, ymmärtää kyllä, miksi tuo hourupää haluaa lakaista maahantunkeutujien tekemät rikokset maton alle. Sinullakin näyttää olevan pakonomainen tarve suojella rikollisia ulkomaalaisia. Miksi? Onko sinulla oma lehmä ojassa?
13plus14 kirjoitti:
Ei kyllä tarvitse. Jokainen, joka Honkasalon aivopieruja on lukenut, ymmärtää kyllä, miksi tuo hourupää haluaa lakaista maahantunkeutujien tekemät rikokset maton alle. Sinullakin näyttää olevan pakonomainen tarve suojella rikollisia ulkomaalaisia. Miksi? Onko sinulla oma lehmä ojassa?
Et vastannut kysymyksiini. Minäpä vastaan sinun kuvitelmaasi silti. Ei, minulla ei ole minkäänlaista tarvetta suojella ketään rikollista. Siksi en mitään sellaista sanonutkaan, vaan jouduit itse keksimään tämänkin asian.
- No_mutta
Et vastannut kysymyksiini. Minäpä vastaan sinun kuvitelmaasi silti. Ei, minulla ei ole minkäänlaista tarvetta suojella ketään rikollista. Siksi en mitään sellaista sanonutkaan, vaan jouduit itse keksimään tämänkin asian.
Miksi sitten Honkasalo, sinä ja muut kaltaisenne pyrkivät siirtämään aiheen mahdollisimman nopeasti muualle, kun puheeksi otetaan maahanmuuttajien tekemät raiskaukset?
No_mutta kirjoitti:
Miksi sitten Honkasalo, sinä ja muut kaltaisenne pyrkivät siirtämään aiheen mahdollisimman nopeasti muualle, kun puheeksi otetaan maahanmuuttajien tekemät raiskaukset?
Missähän minä olen siirtänyt aiheen mahdollisimman nopeasti muualle, kun on otettu puheeksi maahanmuuttajien tekemät raiskaukset? Keitä nämä muut kaltaiseni mahtavat olla? Millä tavalla Honkasalo on kaltaiseni?
- No_mutta
Missähän minä olen siirtänyt aiheen mahdollisimman nopeasti muualle, kun on otettu puheeksi maahanmuuttajien tekemät raiskaukset? Keitä nämä muut kaltaiseni mahtavat olla? Millä tavalla Honkasalo on kaltaiseni?
Sinähän teet niin tällä palstalla päivästä toiseen. Idolisi Honkasalo puolestaan pyrkii peittelemään maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia Twitterissä. Äärivasemmisto ei enää edes yritä peitellä suopeaa asennettaan rikoksiin syyllistyneitä ulkomaalaisia kohtaan.
No_mutta kirjoitti:
Sinähän teet niin tällä palstalla päivästä toiseen. Idolisi Honkasalo puolestaan pyrkii peittelemään maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia Twitterissä. Äärivasemmisto ei enää edes yritä peitellä suopeaa asennettaan rikoksiin syyllistyneitä ulkomaalaisia kohtaan.
Annas kun arvaan. Ei yhtään linkkiä tästäkään. Vilkas mielikuvitus sinulla kyllä on, se on sanottava. Jatka kuvittelua ihan rauhassa.
- No_mutta
Annas kun arvaan. Ei yhtään linkkiä tästäkään. Vilkas mielikuvitus sinulla kyllä on, se on sanottava. Jatka kuvittelua ihan rauhassa.
Ketjun aloituksessa on linkki Honkasalon kirjoitukseen. Nikkiäsi klikkaamalla pääsee puolestaan tutustumaan sinun melko kieroutuneeseen ajatusmaailmaan.
- gdsggdsgd
No_mutta kirjoitti:
Ketjun aloituksessa on linkki Honkasalon kirjoitukseen. Nikkiäsi klikkaamalla pääsee puolestaan tutustumaan sinun melko kieroutuneeseen ajatusmaailmaan.
osui ja upposi!
- lfokpfk
Ei mun mielestä juuri kukaan ole kieltänyt missään vaiheessa, että suomalaisetkin raiskaavat, ja on vaadittu kovempia tuomioita kaikille raiskaajille. Ihan kummallinen ja täysin ilman logiikkaa on tuo feministien ja äärivasemmiston hyökkäys suomalaisia kohtaan.
Tilastojen lukutaitoakin kannattisi opetella. Tietenkin suomalaisia on enemmän, ja 1000 raiskausta vuodessa on saman verran liikaa, mutta jos suomalainen raiskaisi saman verran kuin turvapaikanhakijat, raiskauksia olisi noin 20 000. (tämä laskettuna feministin itsensä ilmoittamasta poliisilta kysytystä luvusta, jonka mukaan turvapaikanhakijat "tekevät vain ja ainoastaan" yhden prosentin raiskauksista.) lfokpfk kirjoitti:
Ei mun mielestä juuri kukaan ole kieltänyt missään vaiheessa, että suomalaisetkin raiskaavat, ja on vaadittu kovempia tuomioita kaikille raiskaajille. Ihan kummallinen ja täysin ilman logiikkaa on tuo feministien ja äärivasemmiston hyökkäys suomalaisia kohtaan.
Tilastojen lukutaitoakin kannattisi opetella. Tietenkin suomalaisia on enemmän, ja 1000 raiskausta vuodessa on saman verran liikaa, mutta jos suomalainen raiskaisi saman verran kuin turvapaikanhakijat, raiskauksia olisi noin 20 000. (tämä laskettuna feministin itsensä ilmoittamasta poliisilta kysytystä luvusta, jonka mukaan turvapaikanhakijat "tekevät vain ja ainoastaan" yhden prosentin raiskauksista.)Tämä ei ihan ehkä liity siihen, että jääkiekkoilijoiden raiskauksista puhuminen on kuulemma maahanmuuttajien raiskausten hyväksymistä. Millä tavalla feministit ja äärivasemmisto ovat hyökänneet suomalaisia vastaan? Eivät minua ainakaan.
Enpä ole nähnytkään jonkun väittävän, että turvapaikanhakijat tekisivät noin prosentin raiskauksista. Kuka näin väitti? Minun näkemäni lukemat olivat, että epäiltiin noin kymmenestä ja niistä osa osoittautui vääriksi ilmoituksiksi. TIedä sitten todellisuutta.
- täällä_ja_kuolla
Ski ski ski - skitsofreenia.
https://www.youtube.com/watch?v=QgZDEchVARs
Sä et tunne ketään, mutta kaikki tuntee sut :D - ihmemenoo
Miksi modigin naama oli blurrattu tossa yhteiskuvassa. Vai oliko se joku ikävä parisuhdejuttu.
- Teinitohtori
Kommunistilesbon juttuja ei pitäisi missään medioissa lainata. Silloin ne jäisivät pimentoon.
- jhfyjgfv
Se on vähän vaikeaa, kun suurin osa toimittajista on juuri sitä samaa komulesbosuvakki-porukkaa...
- eimullamuuta
keppihevonen keppihevonen keppihevonen....
- mummo676
Honkasalo ei ole ihan terävimmästä päästä, miten joku voi puolustaa raiskaajia??
Miltä tuntuu siitäkin ihmisestä, jotka maahantunkeutujat hakkasivat tajuttomaksi ja joukkoraiskasivat Espoossa, nyttemmin poliisikin suojelee raiskaajia ja juttu painetaan villaisella ja hyssyttelyllä, onneksi mv-lehden sivuilla oli tekijöiden nimet esillä.
Älkää viekö lapsianne honkasalon läheisyyteen, ties mitä se saa päähänsä jos raiskaaminen on sen mielestä ok.- siten.puolusti
No miten se Honkasalo niitä raiskaajia puolusti?
Kun kaikki muutkin raiskaa, ei ole paha, jos matukin raiskaa.
siten.puolusti kirjoitti:
Kun kaikki muutkin raiskaa, ei ole paha, jos matukin raiskaa.
Niinkö Honkasalo on sanonut? Enpä ole moista nähnyt.
- RaiskaahanNiinkuKaikkiki
Eipä ole suomalaisetkaan nähneet...
RaiskaahanNiinkuKaikkiki kirjoitti:
Eipä ole suomalaisetkaan nähneet...
Ehkä olematonta on vaikea nähdä. Keksiä sellaisia näemmä kuitenkin voi.
- Itse_asiassa
juuri niin se yritti sanoa siirtämällä huomion pois matujen rikollisuudesta.
Itse_asiassa kirjoitti:
juuri niin se yritti sanoa siirtämällä huomion pois matujen rikollisuudesta.
Ei siis sanonut, vaan joku luki hänen ajatuksensa ja tiesi, että hän ilman sanoja yritti ilmaista, että raiskaukset ovat hyväksyttyjä. Jepjep.
- Itse_asiassa
Ei siis sanonut, vaan joku luki hänen ajatuksensa ja tiesi, että hän ilman sanoja yritti ilmaista, että raiskaukset ovat hyväksyttyjä. Jepjep.
ei tarvitse olla ajatustenlukija. Riittää, kun lukee Honkasalon kirjoituksia. Niistä käy varsin selvästi ilmi, miksi tyyppi haluaa lakaista maahantunkeutujien tekemät rikokset maton alle.
Itse_asiassa kirjoitti:
ei tarvitse olla ajatustenlukija. Riittää, kun lukee Honkasalon kirjoituksia. Niistä käy varsin selvästi ilmi, miksi tyyppi haluaa lakaista maahantunkeutujien tekemät rikokset maton alle.
Näytä ihmeessä häneltä sellainen kirjoitus, jossa hän hyväksyy maahanmuuttajien raiskaukset.
- Itse_asiassa
Näytä ihmeessä häneltä sellainen kirjoitus, jossa hän hyväksyy maahanmuuttajien raiskaukset.
juuri aloituksessa on linkki kirjoitukseen, jossa hän hyväksyy maahanmuuttajien raiskaukset lakaisemalla ne maton alle.
Itse_asiassa kirjoitti:
juuri aloituksessa on linkki kirjoitukseen, jossa hän hyväksyy maahanmuuttajien raiskaukset lakaisemalla ne maton alle.
Ei, sellaista linkkiä siinä ei ollut. Siinä ei sanallakaan mainittu minkäänlaista hyväksyntää maahanmuuttajien raiskauksille. Siinä osoitettiin huoli muiden piirien raiskauksista.
- Itse_asiassa
Ei, sellaista linkkiä siinä ei ollut. Siinä ei sanallakaan mainittu minkäänlaista hyväksyntää maahanmuuttajien raiskauksille. Siinä osoitettiin huoli muiden piirien raiskauksista.
siinä nimenomaan hyväksytään maahanmuuttajaraiskaajien toimet ja yritetään jopa suojella heitä kääntämällä keskustelu pois heikäläisten rikoksista.
Itse_asiassa kirjoitti:
siinä nimenomaan hyväksytään maahanmuuttajaraiskaajien toimet ja yritetään jopa suojella heitä kääntämällä keskustelu pois heikäläisten rikoksista.
Ok, tuli selväksi, että kuvittelet näin. Sellaista siinä ei lue, mutta eihän se kuvittelemista estä. Hyvä tietysti tietää, että tämä on sinun logiikkasi ja jos jostakin asiasta puhut, sillä yrität siirtää huomion pois ja suojella joitakin rikollisia.
- Itse_asiassa
Ok, tuli selväksi, että kuvittelet näin. Sellaista siinä ei lue, mutta eihän se kuvittelemista estä. Hyvä tietysti tietää, että tämä on sinun logiikkasi ja jos jostakin asiasta puhut, sillä yrität siirtää huomion pois ja suojella joitakin rikollisia.
ei tarvitse kuvitella mitään. Jokainen, jonka ÄO on 90 paremmalla puolella, tajuaa kyllä, miksi tietyt tahot yrittävät keinolla millä hyvänsä estää maahanmuuttajien rikollisuudesta puhumisen.
- realismi
pitääkö jääkiekko kieltää jos honkasalo ei uskalla liikkua ulkona pelätessään tulevansa jääkiekkoilijoiden joukko raiskaamaksi?
- normitapaus
Ei ole hullu, vaan normaali punavihreä suvakkifeministi. Lajityypillistä käyttäytymistä.
- sama.asia
Eli hullu.
- apinoiden.kuningatar
sama.asia kirjoitti:
Eli hullu.
Niissä piireissä hulluutta pidetään normaalina. Kaikista hulluimmista tehdään feministisiä johtajia.
- Ei_harvinaista
Eikös se ollu joku pesäpallo jengi, joka pani gang-bangin pystyyn tässä takavuosina?
Ja muistaakseni lätkäpelaajat ovat kunnostautuneet myös asian tiimoilla.- taisi.olla
Oliko 60-luvulla asematunnelissa?
- Mielenkiintoisiaaikoja
MV-lehti nyt vääntelee totuutta kiihkeästi, kun on poliisitutkinnassa. Mielenkiintoista nähdä, joutuuko käräjille.
- Heh-
Suvakkilorttoja pelottaa, kun MV-lehti tuo totuuden esiin heikäläisten toiminnasta suurelle yleisölle.
- kammottava.totuus
Ei ole ihminen, vaan feministi.
- josoikeinmuistan
Taitaa olla tämä niiden lesbojen lapsi.
- kikkeliskokkelisvaan
Veronika Honkasalo on tyypillinen suvakki idiootti!!! Kirjoittelee tuolla, että Teemu ei ole tietoinen, että Suomella on kansainvälisiä sopimuksia mitä pitää noudattaa!!?? Eikö aika moni maa ole rikkonut esim.Dublinin-sopimusta?? Veronika, Suomi on itsenäinen valtio, jolla on omat oikeutensa!! Suomi voi lyödä esim. rajat kiinni koska se haluaa!! Ei meidän kaikkien Suomalaisten tarvi olla tollaisia idiootti suvakkeja!!!! Sinisilmäsyytenne vaikutukset tullaan vielä näkemään ja se on tulee olemaan jotain sellaista, että tulette joutumaan vielä vastuuseen niistä!! Kesää odotellessa??? Mitenkähän käy koulunpäättymisjuhlat ja lukemattomat festarit, mitä Suomessa on kymmeniä kesän aikana??? Eikö Veronika sinua pelota mitä meidän tytöillemme voi siellä sattua??? Ja vielä niistä jääkiekkoilijoiden "joukkuraiskauksista". Onkohan NHL:miehet tai toi yliopistojoukkue vaaninut uhria pusikossa tai piirittäneet raiskauksen uhrin jossain julkisessa paikassa ja suorittanut asian???? :) Tuskinpa??? Luulen, että nämä jääkiekkomiehet on sen verran haluttua tavaraa naisten silmissä, että kyllä ne vapaehtoisesti niille mukaan on lähtenyt ja monessa tapauksessa ei raiskausta ole edes tapahtunut vaikka "uhri" niin väittääkin?!
Sinuako eivät siis pelota muut kuin puskaraiskaukset? Ei pelota, mitä tytöille, pojille, naisille ja miehille voi tapahtua muualla? Ei pelota tuttavien tekemät raiskaukset, pahoinpitelyt ja henkirikokset? Ei jääkiekkopiireissä mahdollisesti tapahtuvat raiskaukset? Että jos ei vaanita pusikossa tai piiritetä julkisella paikalla, niin ei ole sitten mitään pelättävää?
- realismi
Sinuako eivät siis pelota muut kuin puskaraiskaukset? Ei pelota, mitä tytöille, pojille, naisille ja miehille voi tapahtua muualla? Ei pelota tuttavien tekemät raiskaukset, pahoinpitelyt ja henkirikokset? Ei jääkiekkopiireissä mahdollisesti tapahtuvat raiskaukset? Että jos ei vaanita pusikossa tai piiritetä julkisella paikalla, niin ei ole sitten mitään pelättävää?
ulkona tapahtuvat väkivaltaiset joukkoraiskaukset ja pahoinpitelyt rajoittavat kaikkien kansalaisten vapaata liikkumista ja se on ennalta suunniteltua toimintaa terrorismiin rinnastettavaa?
realismi kirjoitti:
ulkona tapahtuvat väkivaltaiset joukkoraiskaukset ja pahoinpitelyt rajoittavat kaikkien kansalaisten vapaata liikkumista ja se on ennalta suunniteltua toimintaa terrorismiin rinnastettavaa?
Niin sinuakaan eivät ne muut pelota?
- mamulandia
realismi kirjoitti:
kyllä asiaa kirjootat
- kikkeliskokkelisvaan
Et tajua yhtään mitä kirjoitin aikaisemmin?? En voi ymmärtää teidän sinisilmäisten idiootti suvakkien järjenjuoksua?? Miten voitte suojella noita eläimiä, jotka muutenkin halveksuvat teitä ja meitä? Maahanmuutto on aiheuttanut sen, että ulkona liikkuminen on nyt huomattavasti vaarallisempaa kun aiemmin varsinkin tytöillä ja naisilla. Et voi mitenkään tuoda mun eteen faktaa, jolla kumoaisit aiemman väitteeni, koska se on vain absoluuttinen fakta!!!! Totta kai tuot esiin kantasuomalaisten raiskauskset tähän, koska et raukka keksi mitään muutakaan? Tuomitsen kaikkien tekemät raiskaukset, oli ne sitten kantasuomalaisten tai mamujen tekemiä! Kastraatio kaikille raiskareille!!!!!
kikkeliskokkelisvaan kirjoitti:
Et tajua yhtään mitä kirjoitin aikaisemmin?? En voi ymmärtää teidän sinisilmäisten idiootti suvakkien järjenjuoksua?? Miten voitte suojella noita eläimiä, jotka muutenkin halveksuvat teitä ja meitä? Maahanmuutto on aiheuttanut sen, että ulkona liikkuminen on nyt huomattavasti vaarallisempaa kun aiemmin varsinkin tytöillä ja naisilla. Et voi mitenkään tuoda mun eteen faktaa, jolla kumoaisit aiemman väitteeni, koska se on vain absoluuttinen fakta!!!! Totta kai tuot esiin kantasuomalaisten raiskauskset tähän, koska et raukka keksi mitään muutakaan? Tuomitsen kaikkien tekemät raiskaukset, oli ne sitten kantasuomalaisten tai mamujen tekemiä! Kastraatio kaikille raiskareille!!!!!
Kyllä minä ymmärrän. Käytin vain samaa logiikkaa kuin sinä. Vaikka et puhunut kaikista raiskauksista, sinä tuomitsen ne ihan niin kuin minäkin. Ehkäpä Honkasalokin. Minulla ei ole minkäänlaista halua suojella rikollisia. Päinvastoin toivoisin lainsäädäntöämme ankarammaksi rangaistusten suhteen.
- kikkeliskokkelisvaan
No miks sun pitää vetää heti esiin kantasuomalaisten tekemät raiskaukset ku puhutaan mamujen tekemistä raiskauksista???? Tiedän, että joka paikassa tapahtuu raiskauksia, oli kyse mistä ihmisryhmästä tahansa. Se on kuitenkin faktaa, että maahanmuuttajat raiskaa prosenttuaalisesti 17 kertaa enemmän mitä kantasuomalaiset. Uskon, että syksystä alkaen mamujen tekemät raiskaukset ovat jo muuttaneet suhdetta paljon suuremmaksi ku toi 17!? Pelolla odotan ilmojen lämpeämistä :(
No miks sun pitää vetää heti esiin kantasuomalaisten tekemät raiskaukset ku puhutaan mamujen tekemistä raiskauksista???? Tiedän, että joka paikassa tapahtuu raiskauksia, oli kyse mistä ihmisryhmästä tahansa. Se on kuitenkin faktaa, että maahanmuuttajat raiskaa prosenttuaalisesti 17 kertaa enemmän mitä kantasuomalaiset. Uskon, että syksystä alkaen mamujen tekemät raiskaukset ovat jo muuttaneet suhdetta paljon suuremmaksi ku toi 17!? Pelolla odotan ilmojen lämpeämistä :(
Honkasalo puhui jääkiekkopiirien raiskauksista ja sinä vedit maahanmuuttajien raiskaukset ja ällistelit, että eivätkö puskaraiskaukset pelota Honkasaloa. Minä sitten vedin takaisin ja olin ällistelevinäni, että eivätkö ne muut raiskaukset pelota sinua. Ei siinä sen kummempaa.
Faktaa on, että maahanmuuttajat raiskaavat prosentuaalisesti huomattavasti enemmän kuin kantasuomalaiset. Faktaa on sekin, että raiskaajien osuus eri kansanryhmissä on promillien luokkaa kokonaismäärästä. Erot ovat merkittäviä, mutta valtaosa meistä ihmisistä ei ole raiskaajia. Se on hyvä muistaa.
Minua surettaa erityisesti lasten hyväksikäyttö. Viime vuonna oli valtavasti tapauksia. Järkyttävää on myös, että 71 prosenttia tyttölapsista on jo 15 vuoteen mennessä kokenut seksuaalista häirintää. Näistä asioista, yhdessä ja erikseen, pitää puhua, sillä ellei asenneilmapiiri maassamme muutu, raiskaukset, ahdistelut ja lastenkin hyväksikäytöt vain jatkuvat. Myös poikien ja miesten kokemista raiskauksista pitäisi puhua, sillä niissä on vielä voimakkaampi stigma kuin naisten ja tyttöjen kokemissa.
Julkisilla paikoilla tapahtuvat raiskaukset ovat yksi huolestuttava asia muiden joukossa.- kikkeliskokkelisvaan
Honkasalo puhui jääkiekkopiirien raiskauksista ja sinä vedit maahanmuuttajien raiskaukset ja ällistelit, että eivätkö puskaraiskaukset pelota Honkasaloa. Minä sitten vedin takaisin ja olin ällistelevinäni, että eivätkö ne muut raiskaukset pelota sinua. Ei siinä sen kummempaa.
Faktaa on, että maahanmuuttajat raiskaavat prosentuaalisesti huomattavasti enemmän kuin kantasuomalaiset. Faktaa on sekin, että raiskaajien osuus eri kansanryhmissä on promillien luokkaa kokonaismäärästä. Erot ovat merkittäviä, mutta valtaosa meistä ihmisistä ei ole raiskaajia. Se on hyvä muistaa.
Minua surettaa erityisesti lasten hyväksikäyttö. Viime vuonna oli valtavasti tapauksia. Järkyttävää on myös, että 71 prosenttia tyttölapsista on jo 15 vuoteen mennessä kokenut seksuaalista häirintää. Näistä asioista, yhdessä ja erikseen, pitää puhua, sillä ellei asenneilmapiiri maassamme muutu, raiskaukset, ahdistelut ja lastenkin hyväksikäytöt vain jatkuvat. Myös poikien ja miesten kokemista raiskauksista pitäisi puhua, sillä niissä on vielä voimakkaampi stigma kuin naisten ja tyttöjen kokemissa.
Julkisilla paikoilla tapahtuvat raiskaukset ovat yksi huolestuttava asia muiden joukossa.Itsellä on kaksi tyttöä joista vanhin on 11v. Lähikaupassamme n. 40v muhametti iski hänelle silmää ja lähti pihalla perään ja huusi jotain. Tyttö ajoi kauhuissaan pyörällä kotiin ja oli tosi pelokas. Se on vasta 11v!!!! Vittu kelaa?? Ei oo vielä tähän mennessä kantasuomalaiset miehet ilmaissut kiinnostustaan lapseeni!! Nousee vieläki karvat pystöön!!!! Ei uskalla enää päästää edes pyörällä kavereiden luo! Kyllä tämä massamaahanmuutto on nyt jo vaikeuttanut omaa elämäämme, eikä varmasti olla ainoita?
Itsellä on kaksi tyttöä joista vanhin on 11v. Lähikaupassamme n. 40v muhametti iski hänelle silmää ja lähti pihalla perään ja huusi jotain. Tyttö ajoi kauhuissaan pyörällä kotiin ja oli tosi pelokas. Se on vasta 11v!!!! Vittu kelaa?? Ei oo vielä tähän mennessä kantasuomalaiset miehet ilmaissut kiinnostustaan lapseeni!! Nousee vieläki karvat pystöön!!!! Ei uskalla enää päästää edes pyörällä kavereiden luo! Kyllä tämä massamaahanmuutto on nyt jo vaikeuttanut omaa elämäämme, eikä varmasti olla ainoita?
Varmasti järkyttävää, ja onhan se. Mikä ihme siinä on, ettei lastenkaan anneta olla rauhassa? Suosittelen seuraamaan tyttäresi netinkäyttöä, sillä siellä alaikäisiä kohtaan tapahtuu paljon vääränlaisia lähestymisiä. Mitä tässä läheisteni elämää olen seurannut, niin on uskomattoman tavallista, että yli 30-vuotiaat miehet yrittävät houkutella teinityttöjä paljastamaan itseään, tapaamisiin jne.
- Oletko.ollut.hoidossa
Varmasti järkyttävää, ja onhan se. Mikä ihme siinä on, ettei lastenkaan anneta olla rauhassa? Suosittelen seuraamaan tyttäresi netinkäyttöä, sillä siellä alaikäisiä kohtaan tapahtuu paljon vääränlaisia lähestymisiä. Mitä tässä läheisteni elämää olen seurannut, niin on uskomattoman tavallista, että yli 30-vuotiaat miehet yrittävät houkutella teinityttöjä paljastamaan itseään, tapaamisiin jne.
Sinulla näytti olevan hyvin sekava maailmankuva.
- kikkeliskokkelisvaan
Vielä siihen Veronika Honkalahoon, Teemu puhui maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista niin Honkalahohan se noi jääkiekkoilijat toi esiin!!! Vaikka mamuja syyllistetään aiheesta niin suvakit tuo aina jotain johon verrata, eli nyt noi jääkiekkoilijat. Naurettavaa, että ylipäänsä tosta Teemun twiittauksesta tuli noin iso haloo?? Vain sen takia, että Teemu kansallissankari ja pidetty julkisuuden ihminen. Olen iloinen, että nyt on alettu puhuun asioista suoraan. Hyvä Teemu!!
Vielä siihen Veronika Honkalahoon, Teemu puhui maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista niin Honkalahohan se noi jääkiekkoilijat toi esiin!!! Vaikka mamuja syyllistetään aiheesta niin suvakit tuo aina jotain johon verrata, eli nyt noi jääkiekkoilijat. Naurettavaa, että ylipäänsä tosta Teemun twiittauksesta tuli noin iso haloo?? Vain sen takia, että Teemu kansallissankari ja pidetty julkisuuden ihminen. Olen iloinen, että nyt on alettu puhuun asioista suoraan. Hyvä Teemu!!
Minustakin tuo haloo on naurettava. Kaikesta sitä revitään pelihousut. Näistäkin asioista voi puhua ihan asiallisesti ja ilmaista eriävät tai yhteneväiset mielipiteet ilman tuskallista itkupotkuparkua.
- realismi
Seksuaalinen ahdistelu oli ennalta suunniteltua - "Hyökkää ja raiskaa valkoinen nainen"
Saksan viranomaisten mukaan uutena vuonna Kölnissä tapahtunut seksuaalinen ahdistelu oli ennalta suunniteltu.
Uutena vuonna tapahtuneet hyökkäykset naisia vastaan olivat ennalta suunniteltuja. On selvää, että ahdistelijat saapuivat Kölniin ja muihin kaupunkeihin toisilta paikkakunnilta. Yleensä tällainen tapahtuu sosiaalisen median kautta, mutta ryhmät ovat suljettuja, Saksan keskusrikospoliisi BKA sanoo Die Zeit lehden mukaan.
Poliisi kuitenkin toteaa olevan täysin selvää, että ahdistelijat ovat kommunikoineet keskenään ja sopineet kokoontumisesta.
Kölnissä naiset ja tytöt ovat tehneet tapahtuneesta jo yli 500 rikosilmoitusta, kertoo Die Welt.
Saksan oikeusministeri Heiko Maas esitti epäilyksen järjestäytyneestä toiminnasta jo viime sunnuntaina. Saman epäilyn esitti sisäministeri Thomas de Maizière.
Italialaislehti Il Giornale puolestaan kertoi maanantaina, että seksuaaliseen ahdisteluun on yllytetty muun muassa sähköpostilla ja tekstiviesteillä.
"Hyökkää ja raiskaa valkoinen nainen, käytä häntä niin kuin tahdot. Uutena vuotena tehkää taharrush gamai kaikkialla Euroopassa. Hyökätkää heidän naisiaan vastaan, näyttäkää, keitä olemme", kuului lehden mukaan viesti.
Il Giornalen mukaan viestiä lähetettiin arabiaksi, englanniksi, saksaksi ja italiaksi.- 87v97vbp
Kölnin tapahtumat uhkasivat Suomessakin - poliisilla oli tiedustelutietoa
Sisäministeri vahvisti, että kiinniotot liittyivät uudenvuodenyön rikollisen toiminnan suunnitteluun.
Yle Radio 1:n haastattelussa toimittaja puhui sisäministeri Petteri Orpon (kok.) kanssa seuraavasti:
Toimittaja: MTV:n uutiset kertoi eilen (keskiviikkona) illalla, että uudenvuodenaaton kiinniotot Kirkkonummella Aavarannan vastaanottokeskuksessa saattavat liittyä samankaltaiseen naisten ahdisteluun kuin Kölnissä, Saksassa tapahtui uudenvuodenyönä. Myös Yle Uutisten tietojen mukaan poliisilla oli syytä epäillä, että miehet pyrkivät yllyttämään vastaavaan häirintään Suomessa. Miten te kommentoitte?
Petteri Orpo: No ensinnäkin, poliisi vastaa tutkinnasta ja tiedottaa siltä osin. Mutta ehkä voisin todeta sen, että poliisilla oli tiedustelua siitä, että uudenvuodenyönä myöskin Suomeen suunniteltiin rikollista toimintaa. Mutta meidän poliisi toimi hienosti ennaltaehkäisevästi ja tämä ilta Suomessa meni rauhallisesti. Se osoittaa sen, että paljon oli väkeä koolla, että (epäselvää) näin isoon joukkoon mahtuu muutamia, jotka pyrkivät aiheuttamaan hämmennystä tai toimimaan epäasiallisesti ja jopa rikollisesti. Mutta tässä tapauksessa, kiitos poliisille, tilanne oli hyvin hallinnassa.
Saksan Kölnissä jopa tuhannen miehen joukko ryösti ja ahdisteli naisia seksuaalisesti uudenvuodenyönä.
Poliisi otti Aavarannan vastaanottokeskuksesta kiinni kuusi irakilaismiestä epäiltyinä julkisesta kehottamisesta rikokseen.
Petteri Orpo ei halunnut kertoa, millaista tiedustelutietoa Suomessa poliisilla oli.
– Kaikenlainen lainvastainen toiminta, on se sitten maahanmuuttajan tai kenen tahansa tekemää, on jyrkästi kiellettyä, se on lainvastaista, sitä ei pidä hyväksyä. Turvallisuusviranomaiset poliisin johdolla tekevät kaikkensa ja tekevät tällä hetkellä hyvää työtä, ettei tämän kaltaista toimintaa päästä ainakaan suunnitellusti tapahtumaan Suomessa.
- realismi
Myös Ruotsin Malmössa massahäirintää uudenvuodenyönä
Uudenvuodenyönä myös Ruotsin Malmössa oli useita tapauksia, jossa naisia häiriköitiin, uutisoi ruotsalaismedia.
Expressenin Kvällsposten -lehden saamien tietojen mukaan uudenvuodenyönä "suuri joukko ympäröi erityisesti humalaisia tyttöjä ja naisia sekä ahdisteli heitä".
Lehden mukaan kaupungilla oli pari sataa Afganistanista tullutta nuorta miestä, jotka ajelivat ympäri kaupunkia ja ahditelivat naisia. Häirinnästä ei tehty uudenvuodenyön aikana yhtään ilmoitusta. Ruotsin poliisi vahvistaa tutkivansa tapausta. Mistä helvetistä noita Veronikoja sikiää Suomeen ? Että silleen.
- T.älämölöpaavo
City vihervassarit= suomen tuho
- mamulandia
voiko olisi isä käyttänyt kumia
- HähMittee
mamulandia kirjoitti:
voiko olisi isä käyttänyt kumia
Onko se raskaana vai?
- Pohjoinenkalifaatti
Suvakin täytyy hakea sijaissyyllisiä vaikka kivenkolosta, jottei oma epärealistinen maailmankuva särjy
- realismi
mutta mistä ihmeestä tämä "suvaitsevaisten" ihmisviha oikeen kumpuaa ei ole vieläkään auennut mulle vaikka vuosia olen koittanut pähkäillä?
No ei sitä kukaan täysjärkinen pystykkään ymmärtämään noita hullujen ajatuksia.
Että silleen.- mamulandia
realismi kirjoitti:
mutta mistä ihmeestä tämä "suvaitsevaisten" ihmisviha oikeen kumpuaa ei ole vieläkään auennut mulle vaikka vuosia olen koittanut pähkäillä?
ihmis viha suomalaisia kohtaan
- IhanHuuHaata
Eikös jääkiekkoilijoiden ympärillä parveile missit. Rumempia pitää hätistellä pois.
- VeronikaOnHullu
Tässä joukkoraiskaajien kattojärjestö, veronikan mukaan.
http://www.leijonat.fi - eisaaivaansaa
Näinkö Honkasalo vähentää raiskauksia, koska jääkiekkoilijatkin ovat tehneet joukkoraiskauksia ei jääkiekkoilija saa tuomita matujen tekemiä joukkoraiskauksia ja seurauksena on varmaan matujen joukkoraiskauksien väheneminen.
Poliisitkin ovat raiskanneet niinpä poliisien pitää enesin etsiä poiisi raiskaajat ennen kuin kohdistavat voimavaransa matujen raiskauksiin. - JOS-TUO-ON-PASKALOINEN
MINÄ KIELTÄYDYN ELÄTTÄMÄSTÄ SITÄ JA TOIVON ETTÄ SE MUILUTETAAN SIPERIAAN VAIKKA NEEGEREIDEN TOIMESTA.
Ainakin tuo vaikuttaa paskaloiselta joka ei ole ikikuuna tehnyt oikeaa työtä. - Nonytpäästiinasiaan
Tällainen tapaus. Ei herkkähipiäisille:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14094119/jaakiekkoilijat-raiskaavat- Tyhmä.femakko
Honkasalon voi karkoittaa Somaliaan.
- ArabikeväänRaiskuut
On ne suvakit kyllä aivan vitipäitä näissä islamististen raiskaajakultamuniensa puolustuspuheissaan.
Sitähän toi "raiskaahan ne jääkiekkoilijatkit" taas oli, suvakkivajakkien kusipäisyyttä.
Mikä helvetti noita suvakkiakkoja noissa suklaanappisilmäisissä saatananpalvojoissa oikein kiinnostaa että pitää jatkuvasti keksiä noita aivan älyvapaita puolustuspuheitaan?
Ensi keväänä ja kesänä sitä vasta saa taas niitä "älykköjen" arabien raiskuuriehan puolustelun oksennuksia kuulla ja lukea yllin kyllin. - gtgttdh
Miksi jääkiekonpelaajien pitäisi edes raiskata nehän saa naista niin paljon ku haluaa muutenkin:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239239Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3811877Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3481824- 941608
- 4141570
- 61345
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331120Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241086Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998