Ei saa leimata väkivaltakulttuurien miehiä, ei saa leimata väkivaltauskontoa, ei saa leimata sosiaaliturvapakolaisuutta, ei saa leimata raiskaajia.
Noilla asenteilla kaikki rikolliset (myös suomalaisten omat rikolliset, mamut ja matut saavat rauhassa ilman kansan tuomiota jatkaa yhteiskunnan terrorisoimista.
Minua vaan vituttttaa nuo suvakkien selittelyt saaatana siinä kuin yhteiskunnan palveluista riippuvaisten rikollisten teot ja niiden hyysääminen.
Aivan passkasakkia ihan kaikki nuo.
Eikä saaa sanoa mitään, ettei vaan vihapuhe tai rasismi perrrkele.
Ei saa leimata, ei saa leimata
6
<50
Vastaukset
- pgkofg
Älä huoli, kyllä se tasoittuu sillä, kun kaikki suomalaiset leimataan rasisteiksi,raiskaajiksi, polttopullonheitelijöiksi jne.
Kyllä rikolliset saa leimata. Kunnollisia ei. Sanoakin saa ihan rauhassa. Vihapuhe ei ole maassamme sallittua, mutta osaa kai sitä jokainen mielipiteensä ilmaista asiallisestikin niin halutessaan.
- 5plus19
Älä mainitse herra sinun matusi nimeä tai joudut edesvastuuseen.
- SaatananPaskat
Kohta joku alkaa tappamaan noita saatanaa palvovia kultamunia:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016012921037387_ul.shtml
Sittenhän ne suvakit vasta paniikissa olevattenkin. - 534545453
Ei saa leimata ei. Mutta ampumisesta ei ole puhuttu mitään.
- VihaanElintasoPakolaisia
Saa sanoa aina. Rikoslaki ei tunne viharikosta. Se on poliitikkojen ja suvakkien luoma sana, joka ei tarkoita mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1717364Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334479Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202585- 682112
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151041- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977