" Puhuminen ei riitä " sanoo Asraf Benyamin....

Egyptiläinen lääkäri joka on muuttanut Suomeen 20 vuotta sitten Kouvolaan.
Puhuminen ei riitä noille " Taharrus " tyypeille ne on karkoitettava Suomesta. Silloin annetaan koko Islamilaiselle maailmalle selvä merkki mitä seuraa Suomen lakien rikkomisesta. Eikö pitäisi usko tuota oikeaa asian tuntijaa jolla on ihan selvät omat kokemukset noista " taharrus " tyypeistä ? Että silleen. ILta-sanomat.

21

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekoja-kaivataan

Puheet ei auta muutenkaan tässä tilanteessa. Venäjältä on tullut jo tänä vuonna yli 600, ja Ruotsista vielä satoja. Nyt on alettava tosissaan palauttamaan ja pikaisesti, muuten hukutaan oikeasti pashaan. Mikäli sama tahti jatkuu, niin viime vuoden luvut on pieniä. Myös ilmat lämpenee, niin matut tulevat lintujen lailla muuttoparvina.

• Noita Hämy anttiloiden asiantuntija lausuntoja on turha kuunnella enää. Että silleen.

• SEKINSAATANANHUMPUUKI
        höpöhöpö kirjoitti:

Noita Hämy anttiloiden asiantuntija lausuntoja on turha kuunnella enää. Että silleen.

ON IHAN TÄYS USKOMATON IDIOOTTI-EI TAJUA ASIOISTA EI SITTEN YHTÄÄ MITÄÄ-JA TUOMMOSET SAATANAN UUNOTTAJAT OVAT MUKA JOTAI TUTKIVINAAN !-EI

AINUTTAKAAN VIISASTA PUHETTA OO ULOS TUNKENU SENKÄÄN TUTKIJAN KITUSISTA-PELKKÄÄ AIVAN HAISTAPASKAN LÄTYSTELYÄ-JOKA EI OO LÄHELLÄKÄÄN KÄYTÄNNÖN TOTUUTTA !!!
        MITEN HELEVETISSÄ SEKIN SAA ISOA PALKKAA-VAIKKEI MUUTA OSAA-KUN SONTAA ÖTKISTÄÄ NAAMA PUNASENA !!!

• Siis onko meillä nyt oikeasti porukka, jonka mielestä puhuminen on ollut se tehokas keino, joka on saanut rikolliset oivaltamaan, että haa, eipä tehdäkään enää rikoksia? Mutta ovat nyt sitten jonkun maahanmuuttajan sanottua, ettei se auta, oivaltaneet itsekin? Vai mitä tästä asiasta kaahotetaan ketju tolkulla?

• No on ihan aikuisten oikeesti, niin " Sini Silmäistä ja lapsellista " porukkaa jotka noissa " Unelmissaan " eivät ymmärrä todellisuudesta yhtään mitään. Että silleen.

• höpöhöpö kirjoitti:

No on ihan aikuisten oikeesti, niin " Sini Silmäistä ja lapsellista " porukkaa jotka noissa " Unelmissaan " eivät ymmärrä todellisuudesta yhtään mitään. Että silleen.

"Unelma"-porukkako täällä nyt sitten kirjoittaa valaistuneena? No hyvä tietysti, jos nyt tästä ymmärsitte. Joskin ehkä vähän huolestuttavaa, jos mielipiteenne vaihtuu tuosta vain jonkun maahanmuuttajan jotain sanoessa. Mutta ainakin tässä tapauksessa, jos olitte kuvitelleet puhumisen auttavan rikosten lakkauttamiseen, niin hyvä, että oivallatte, että kyllä tarvitsee ihan rangaista teoista.

• Kivimonossa
        TheUrbanLegends kirjoitti:

"Unelma"-porukkako täällä nyt sitten kirjoittaa valaistuneena? No hyvä tietysti, jos nyt tästä ymmärsitte. Joskin ehkä vähän huolestuttavaa, jos mielipiteenne vaihtuu tuosta vain jonkun maahanmuuttajan jotain sanoessa. Mutta ainakin tässä tapauksessa, jos olitte kuvitelleet puhumisen auttavan rikosten lakkauttamiseen, niin hyvä, että oivallatte, että kyllä tarvitsee ihan rangaista teoista.

Minä olen takuulla kriittisin maahanmuuton vastustaja tässä maassa, silti minulla ei ole työtätekeviä ulkomaalaisia vastaan mitään, minun ei tarvitse muuttaa mistään mielipidettäni, silti te surkeat piiperöt syyttelette minua rasistiksi, te ette edes tiedä mitä koko sana tarkoittaa.

• Kivimonossa kirjoitti:

Minä olen takuulla kriittisin maahanmuuton vastustaja tässä maassa, silti minulla ei ole työtätekeviä ulkomaalaisia vastaan mitään, minun ei tarvitse muuttaa mistään mielipidettäni, silti te surkeat piiperöt syyttelette minua rasistiksi, te ette edes tiedä mitä koko sana tarkoittaa.

'Me surkeat piiperöt syyttelemme sinua rasistiksi'? En tiedä, mihinkä joukkoon minua taas innolla sovitetaan, mutta kerro toki, missä olen sinua syytellyt rasistiksi.

Todennäköisesti et ole 'takuulla' kriittisin maahanmuuton vastustaja, koska työperäinen maahanmuutto ei ole sinulle ilmeisesti ongelma. Joillekin sekin on.

En tiedä, missä vaiheessa olen mielestäsi määritellyt rasismin väärin, mutta laita toki linkki siihen ja oikaise määritelmäni.

Liittyikö tämä nyt jotenkin mielestäsi tuohon, että jotkut ovat nyt yhden maahanmuuttajan puheista oivaltaneet, että rikoksista kannattaakin rangaista eikä vain puhutella?

• Kivimonossa
        TheUrbanLegends kirjoitti:

'Me surkeat piiperöt syyttelemme sinua rasistiksi'? En tiedä, mihinkä joukkoon minua taas innolla sovitetaan, mutta kerro toki, missä olen sinua syytellyt rasistiksi.

Todennäköisesti et ole 'takuulla' kriittisin maahanmuuton vastustaja, koska työperäinen maahanmuutto ei ole sinulle ilmeisesti ongelma. Joillekin sekin on.

En tiedä, missä vaiheessa olen mielestäsi määritellyt rasismin väärin, mutta laita toki linkki siihen ja oikaise määritelmäni.

Liittyikö tämä nyt jotenkin mielestäsi tuohon, että jotkut ovat nyt yhden maahanmuuttajan puheista oivaltaneet, että rikoksista kannattaakin rangaista eikä vain puhutella?

Minä en linkkejä kaivele, kyllä silti muistan miten on rasistikortti heilunut.
        Nimenomaan liittyy tuohon että nimenomaan vasta nyt olisi yhden maahantulleen osalta oivaltaneet maahanmuuttokriittiset asiaa, kyllä on monella täällä ollut järkevä väki sitä mieltä että elintasopakolaisia ei suvaita, hädänalaisia ainostaan ja näitä jotka tekee työtä ja maksaa veroja, rikollisia ei suvaita.
        Mutta silti on saanut nähdä että piiperöille ei kelpaa muu kun samaan mieltä oleva, joka katsoo innolla kun suomeen tulee daesh sotilaita ja elintason takia tulevia irakin paskasakkia.

• Kivimonossa kirjoitti:

Minä en linkkejä kaivele, kyllä silti muistan miten on rasistikortti heilunut.
        Nimenomaan liittyy tuohon että nimenomaan vasta nyt olisi yhden maahantulleen osalta oivaltaneet maahanmuuttokriittiset asiaa, kyllä on monella täällä ollut järkevä väki sitä mieltä että elintasopakolaisia ei suvaita, hädänalaisia ainostaan ja näitä jotka tekee työtä ja maksaa veroja, rikollisia ei suvaita.
        Mutta silti on saanut nähdä että piiperöille ei kelpaa muu kun samaan mieltä oleva, joka katsoo innolla kun suomeen tulee daesh sotilaita ja elintason takia tulevia irakin paskasakkia.

Niin arvelinkin, On vaikea löytää todisteita sellaiselle, mitä ei ole tapahtunut.

Minustakin on outoa, että joku olisi nyt tosiaan vasta tajunnut, että rikoksista on hyvä rangaista. Onhan meillä hyvän tähden laitkin olemassa. Mutta niin vain tästä nyt on ketjua ketjun perään, miten puhuminen jonkun maahanmuuttajan mukaan ei riitä. Että kai se sitten joillekin oli oivallus, hämmentävää kyllä.

Nyt sitten sekin on jollekin tullut uutena, että turvapaikka on tarkoitus myöntää vain hädänalaisille? Ainakin laajensit tähän aiheeseen. Niin, meillähän tosiaan on tätäkin varten olleet lait jo pitkään, että tämäkään 'oivallus' tuskin kovin monelle mikään uutinen on. Kiva, jos jollekin.

• ylöstäjä

• 4966

Hesarista ei lue tälläsiä juttuja.

• en-minä-ainakaan

Kuka Hesarin juttuja lukee

• realismi

suomessa ei ole työvoimapulaa eikä tule joten tänne tulevat ovat vain ruokittavia suita lisää jotka tulisivat huomattavasti halvemmiksi lähialueille ennemmin suomesta loppuu rahat kun maailmasta pakolaiset?

• se-vaan-hoiti-homman

Kyllä Asraf Benyamin Kouvolaan jää, kunhan hiukan tuulettelee hiukan tunteitaan. Kouvolassakin on omat rasistipaskiaisensa, jotka leimaavat ihmisen ulkonäön perusteella.
      Samoilta alueilta lähtenyt lääkäri paransi 20 vuotta kestäneen sairauteni määräämällä vaivaan antibiootteja.

• Ashraf_on_Järki-ihminen

Minusta Kymensanomien haastattelu kaikessa "rasistisuudessaan" ählymatuja kohtaan on parempi.
      Rikolliset on rikollisia ja siten heitä tulisi kohdeltavan.

http://www.kymensanomat.fi/Online/2016/02/08/Kairosta Kouvolaan kotoutunut Ashraf Benyamin pelkää ensi kesää/2016520281289/4

• öhmetti

Hyvin asiallinen kirjoitus. Kansanedustajienkin kannattaisi lukea se. Vai onkohan egyptiläissyntyinen lääkäri nyt niin rasistinen, että hänen näkemystään maahanmuuttajista ei voi hyväksyä?

• No on asiallinen kirjoitus ja hyvä. Suvakeille ei mikään totuus kelpaa. Että silleen.

• asiaaaaa

Hyvä Niinistö ja Benkku. Näinhän me useimmat ajatellaan mielessämme, mutta kun täällä ei saa suomalainen sanoa mitään ilman rasismititteliä. Ja kuka täällä nyt on muuttanut mielipidettään Benkun sanoista? Ja onhan meillä poliisi ja lait, höpö höpö poliisit nyt ei kykene suojelemaan suomalaisia naisia onhan se nyt nähty... Rikosilmoituksiinhan on vastattu mm. eihän tämä nyt mitään ahdistelua ilmoittakaa uimavalvojille se on lähinnä järjestyshäiriö. Ei auta muu kun rajat kiinni.

• Onko meidän ihan pakko nuodattaa lakia, kun nuo rikollisetkaan ei sitä noudata???
        Otetaan se korpi-, ja kaupunkilaki käyttöön sen tuomioista ei ole valitus oikeutta.
        Että silleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      391
      41042
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9584
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6240
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4998
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3945
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3478
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2338
    Aihe