Se fiksu osa kansasta, eli 90% tajusi heti, mitä pakolaisten invaasiosta seuraa. Meillä on unelma suvakit häpeää nykyään jo itseään niin paljon, että eivät liiku ulkona päivisin.
Meillä on unelma suvakit, HÄVETKÄÄ
36
141
Vastaukset
- häpeä_niin_iso
Kalliossakin kävellään huivit silmillä nykyään.
- FviiduKävviöstä
Kävviön fviidu tykkää.
Nyt käikki mykään, kädet yhteen. - ihanaa.saatana
FviiduKävviöstä kirjoitti:
Kävviön fviidu tykkää.
Nyt käikki mykään, kädet yhteen.Minä olen syntynyt tänne Suomeen ennen teitä ja maksanut enemmän veroja kuin te saatte elämässänne korvauksia. Minulla on oikeus valita ketä tänne saa tulla. Teidät pienimunaiset rasistit pitäisi häätää vittuun täältä ihanasta kotimaastani suomesta..
- IhänääKivääMykävää
ihanaa.saatana kirjoitti:
Minä olen syntynyt tänne Suomeen ennen teitä ja maksanut enemmän veroja kuin te saatte elämässänne korvauksia. Minulla on oikeus valita ketä tänne saa tulla. Teidät pienimunaiset rasistit pitäisi häätää vittuun täältä ihanasta kotimaastani suomesta..
Ei tarvitse teititellä, se tapahan on jo Suomesta kadonnut.
Epäilen että minä olen maksanut enemmän veroja kuin sinä.
Mielestäni SINULLA ei ole oikeutta valita tänne tulijoita.
En koe olevani rasisti, en vihaa ketään uskonnon, ihonvärin tai seksuaalisen suuntautumisensa takia, siltikään en halua että hyvinvointi suomi tuhoutuu.
Pienimunaisuudesta sinun täytyy kysyä vaimoltani, siihen en osaa sanoa mitään. - graali
Kai nyt suomalaisilla on oikeus pitää oma maansa ja pienet munansakin!
- eeverttinen
ihanaa.saatana kirjoitti:
Minä olen syntynyt tänne Suomeen ennen teitä ja maksanut enemmän veroja kuin te saatte elämässänne korvauksia. Minulla on oikeus valita ketä tänne saa tulla. Teidät pienimunaiset rasistit pitäisi häätää vittuun täältä ihanasta kotimaastani suomesta..
Ei pidä paikkaansa! Et takuulla ole syntynyt ennen minua, etkä maksanut enempi verojä kun minä. Sanopas syntymäaikasi, niin verrataan.
Olen sitä mieltä että elitasopakolaiset v....un.
- unelmahöttö
NIINPÄ, saatana.
- MutavyörySeis
Noiden lähi-idän ja afrikan ruskeiden ja mustien paholaisten maahanvyörystä seuraa vain tuhoa ja kärsimystä.
- jhfs
Siltä vähän näyttää.
- kumihanskat_käteen
Voisiko tuo unelma sakin pidättää maanpetoksesta?
Kyllä varmasti voisi jossakin erilaisessa maassa kuin Suomessa. Sellaisessa maassa, jossa mielipiteen- ja sananvapaus olisivat kiellettyjä ja jossa ihmisoikeuksista ei piitattaisi. Siinäpä unelma.
- islamafobi
Nehän on käpykaartilaisia melkein kaikki.Oman maan pettureita..Oman maan sharialakia pakoilevia..Tulevat sitten tänne levittelemään kultuuriansa jota kerran ovat paenneet..
- Martti.Ahtisaari
Missa Anssi Kela, vieläkö unelmoit?
- Riisi_viina
Toisen henkilön nimellä kirjoittelu on nykyään tuomittava teko. Et ole Ahti.
- Martti.Ahtisaari
Mutta sinä olet juonut riisiviinaa ja paljon.
- VedäSakeaLisää
Riisi_viina kirjoitti:
Toisen henkilön nimellä kirjoittelu on nykyään tuomittava teko. Et ole Ahti.
Tuskin Mara on ollut koskaan merten kuningas?
- freed0mheheh
Khattia kanssa, sanoi somal, eiku Katainen
- Kulttuuritkohtaa
Liikkuu ne tarkkaan määriteltyä reittiä etelä- ja keski-helsingissä. Sellaista että välttyy kohtaamasta muuta multikultia kuin jotain afroranskalaisia media-arkkitehti/latteshopin työntekijä -vaihto-oppilaita.
No, ehkä se alkaa punavihersuvakkikin tajuamaan jotain, kun ensi kesänä siellä cooleimmassa kahvilassa alkaa parveilla Irakin ja Afganistanin joutilasta ja naisenkipeää poikaa, eli ihan sitä keskitason ja alle massaa, näiden hehkutettujen maahanmuuttostarojen sijaan... Hedelmällisiä keskusteluja feminismistä ja lgbt-aatteesta varmaan tiedossa.
Ai mut eihän ne moniosaajat oikein osaa englantia.- tyhmyys.tuhosi.maan
Toistaiseksi paholaiset ovat vokeissa ja pohjolassa on vielä sellaiset ilmat että kaikki välttävät turhaa ulkona liikkumista. Kaikkialla on helppoa vielä elellä kuplassa. Vaan antaapas olla, kunhan kesä tulee ja paholaiset alkavat vapautua vokeista kuka minnekin, jotkut asutettuina ja jotkut käännytyspäätöksen saaneina. Sitten vasurisuvakeillekin selviää mitä ovat tänne imuroineet, mutta on vain ihan saatanan myöhäistä korjata sitä virhettä enää koskaan millään muulla kuin suurella verenvuodatuksella (jonka tunkeutujat aloittanevat).
- Perskele
Tulee "vieraita" ilmiöitä.
- ijijhi
Älkää pilatko Nazimarin, Öznamin ja Husu Husseinin unelmaa!
- oiutjk
Tuskin pilleripääpunikki osaa hävetä.
- sopivat_siihen
Nykyisin nuo unelmoijat ovat vok:eissa patjoina.
- holetohole
Matu sanoo, reikä ku reikä.
"Se fiksu osa kansasta, eli 90%" :D
- eikaiyllätys
Vain 1% suomalaisista sietää elintasosurffareita ja raiskaajia.
- kierrän_kaukaa
Kallio on out.
- puskaraiskaajienkin
Suvakki-vajakit marssii tänään kuluerien puolesta.
- oli_odotettavaa
Vähiin on suvakit huvenneet viime syksyn jälkeen.
- nauretaan_niille
Vain mielenvikaisimmat koulukiusatut palvoo arabin pientä munaa.
- Perskele
Öisin he kävelevät Kaisaniemen puistossa kukkahattu päässään!
- turhaan_lisääntynyt
Kauhea kohtalo niillä vanhemmilla, jos lapsi on "meillä on unelma" sekopää. Tietää epäonnistuneensa vanhempana täysin.
- se_elää
Meillä on unelma matuttomasta suomesta.
- SanonkoRumanSanan
Joo, nyt leikataan työttömyyskorvauksia ja kuritetaan suomalaisia vähäosaisia, jotta suvakeilla riittää pakolaisten hyysäämiseen riittää rahaa!!!
- pöhköäpölhömpionlesssta
Juu ja mamujen karateharrastusten lisärahatarpeeseen yhtiöitetään metsähallitus, sehän merkitsee sitä, että naamaton raha pääsee ostoapajille, kun kaupataan Suomen metsät (ja seuraavaksi pohjavedet..) ja rahaa ropisee arbimuslimien elättämiseen ja vaatiihan ne sotimisharjoittelut rahaa, ei kai nato tämmösiä maksele.
Allekirjoittakaa adressi hallituksen metsähallituksen yhtiöittämisaikeita vastaan.
- pilaantuneelta_sellaisel
Suvakit tuoksuu silakalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916