KOLMEN S,n HALLITUS PANEE TYÖTTÖMÄT GILJOTIINIIN!

16

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KöyhäTaablaaa

Eikun Menot Leikkuriin.....

• Tarkoitat varmaan jotta mamut leikkuriin ! poikki, halki ja pinoon !
        Voi olla johonkin elykeskukseen tehdään rynnäkkö lähiaikoina! ja Jari Lindströmin naamakin muuttuu, vielä enemmän pieksetyn koiran turvan näköiseksi !

Late Lapista. SSSS Ry!

• Nnääin

Työttömät voi jakaa bebaa meille varakkaille työläisille. Mekun elätämme heidät. Kohtuutta vain ajan.

• perustulo.tai.muu

Heheh, nuo "työhönosoitukset" nyt ainakin ovat pelkkä vitsi. Kyseessä on siis vain, se että työkkäri käskee työttömän hakea jotain työpaikkaa (jonka hakuilmoitus on muutenkin yleisesti nähtävillä). Nykyään sitten ilmeisesti tätä on alettu tehdä sähköpostitse mahdollisimman nopeatempoisesti, että saadaan porukalle karensseja.

• No, joko olet saanut vastauksen ammattiliitoilta ja eduskunnasta siihen taannoiseen aiheeseen liittyen?

• Vastauksina tuli pelkkää poliittista liirumlaarumia !

PS, Joko se Aasian appesi passitti sinut kotiisi ?

Late Lapista. SSSS Ry!

• Late_Lapista1 kirjoitti:

Vastauksina tuli pelkkää poliittista liirumlaarumia !

PS, Joko se Aasian appesi passitti sinut kotiisi ?

Late Lapista. SSSS Ry!

No kopsaa tänne se liirumlaarumi, niin saadaan lukea, kiinnostaa varmaan muitakin kuin minua.

Ei ole appiukkoa, eikä anoppiakaan Aasiassa minulla, vaimo vain, ei muita. Appiukko on viettänyt arkussaan jo melkein 10 vuotta, anoppi on ehkä hengissä, mutta vaimokaan ei tiedä onko ja missä elelee, on siis kadonnut.

• Kairakettu kirjoitti:

No kopsaa tänne se liirumlaarumi, niin saadaan lukea, kiinnostaa varmaan muitakin kuin minua.

Ei ole appiukkoa, eikä anoppiakaan Aasiassa minulla, vaimo vain, ei muita. Appiukko on viettänyt arkussaan jo melkein 10 vuotta, anoppi on ehkä hengissä, mutta vaimokaan ei tiedä onko ja missä elelee, on siis kadonnut.

Miksipäs minä ne tänne kopsaisin? voittehan itse kukin keskustella eri pamppujen kanssa jos huvittaa !

Late Lapista. SSSS Ry!

• Late_Lapista1 kirjoitti:

Miksipäs minä ne tänne kopsaisin? voittehan itse kukin keskustella eri pamppujen kanssa jos huvittaa !

Late Lapista. SSSS Ry!

No itsehän täällä aloituksen aiheesta teit. Taisit tulla nolatuksi saamassasi vastauksessa (jos sellaista edes sait), kun et kehtaa sitä esittää?

Minä kyllä voin keskustella ainakin erään hallituspuolueen edustajan kanssa, sukulainen kun on.

• eikäy

Onhan se väärin jos meidät töihin laittavat, kyllä näin on paljon kivempi.. kesäkin on jo tulossa.

• Karenssiinhan ne laittavat eikä töihin !

Late Lapista. SSSS Ry!

• VirkapummiOnSika

Koska te keskuksien loispummivirkailijoille hankitään työtä. Nyt ne makailevat viineri suussa kahviossa ja tietokoneohjelmat lähettää sähköposteja summissa.

• brutaal

ssss

• synkkää-on

Mitä tämä hallitus on tehnyt työttömien auttamiseksi? Ei mitään! Edellinen sentäs tekoi joitain pieniä parannuksia kuten 300e/kk suojaosuuden päivärahaan ja oli niitä joitain muitakin.

Pitäisi luoda positiivista ilmapiiriä edes. Mutta jos yrittää mielessään yhdistää positiivisen ilmapiirin ja pers-kok-kepu hallituksen niin eipä tule mitään.

• telottaa.vietävästi

Tappais pois kuleksimasta.. olis paljon armollisempaa.

• Assdssd

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe