http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-2000001127038.html
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-2000001127187.html
Se ei työläinen ja vielä vähemmän työtön ole enään Suomessa minkään arvoinen, pelkkä lattiarätti !
Late Lapista. SSSS Ry!
KOLMEN S,n HALLITUS PANEE TYÖTTÖMÄT GILJOTIINIIN!
16
62
Vastaukset
- KöyhäTaablaaa
Eikun Menot Leikkuriin.....
Tarkoitat varmaan jotta mamut leikkuriin ! poikki, halki ja pinoon !
Voi olla johonkin elykeskukseen tehdään rynnäkkö lähiaikoina! ja Jari Lindströmin naamakin muuttuu, vielä enemmän pieksetyn koiran turvan näköiseksi !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Nnääin
Työttömät voi jakaa bebaa meille varakkaille työläisille. Mekun elätämme heidät. Kohtuutta vain ajan.
- perustulo.tai.muu
Heheh, nuo "työhönosoitukset" nyt ainakin ovat pelkkä vitsi. Kyseessä on siis vain, se että työkkäri käskee työttömän hakea jotain työpaikkaa (jonka hakuilmoitus on muutenkin yleisesti nähtävillä). Nykyään sitten ilmeisesti tätä on alettu tehdä sähköpostitse mahdollisimman nopeatempoisesti, että saadaan porukalle karensseja.
No, joko olet saanut vastauksen ammattiliitoilta ja eduskunnasta siihen taannoiseen aiheeseen liittyen?
Vastauksina tuli pelkkää poliittista liirumlaarumia !
PS, Joko se Aasian appesi passitti sinut kotiisi ?
Late Lapista. SSSS Ry!Late_Lapista1 kirjoitti:
Vastauksina tuli pelkkää poliittista liirumlaarumia !
PS, Joko se Aasian appesi passitti sinut kotiisi ?
Late Lapista. SSSS Ry!No kopsaa tänne se liirumlaarumi, niin saadaan lukea, kiinnostaa varmaan muitakin kuin minua.
Ei ole appiukkoa, eikä anoppiakaan Aasiassa minulla, vaimo vain, ei muita. Appiukko on viettänyt arkussaan jo melkein 10 vuotta, anoppi on ehkä hengissä, mutta vaimokaan ei tiedä onko ja missä elelee, on siis kadonnut.Kairakettu kirjoitti:
No kopsaa tänne se liirumlaarumi, niin saadaan lukea, kiinnostaa varmaan muitakin kuin minua.
Ei ole appiukkoa, eikä anoppiakaan Aasiassa minulla, vaimo vain, ei muita. Appiukko on viettänyt arkussaan jo melkein 10 vuotta, anoppi on ehkä hengissä, mutta vaimokaan ei tiedä onko ja missä elelee, on siis kadonnut.Miksipäs minä ne tänne kopsaisin? voittehan itse kukin keskustella eri pamppujen kanssa jos huvittaa !
Late Lapista. SSSS Ry!Late_Lapista1 kirjoitti:
Miksipäs minä ne tänne kopsaisin? voittehan itse kukin keskustella eri pamppujen kanssa jos huvittaa !
Late Lapista. SSSS Ry!No itsehän täällä aloituksen aiheesta teit. Taisit tulla nolatuksi saamassasi vastauksessa (jos sellaista edes sait), kun et kehtaa sitä esittää?
Minä kyllä voin keskustella ainakin erään hallituspuolueen edustajan kanssa, sukulainen kun on.
- eikäy
Onhan se väärin jos meidät töihin laittavat, kyllä näin on paljon kivempi.. kesäkin on jo tulossa.
- VirkapummiOnSika
Koska te keskuksien loispummivirkailijoille hankitään työtä. Nyt ne makailevat viineri suussa kahviossa ja tietokoneohjelmat lähettää sähköposteja summissa.
- brutaal
ssss
- synkkää-on
Mitä tämä hallitus on tehnyt työttömien auttamiseksi? Ei mitään! Edellinen sentäs tekoi joitain pieniä parannuksia kuten 300e/kk suojaosuuden päivärahaan ja oli niitä joitain muitakin.
Pitäisi luoda positiivista ilmapiiriä edes. Mutta jos yrittää mielessään yhdistää positiivisen ilmapiirin ja pers-kok-kepu hallituksen niin eipä tule mitään. - telottaa.vietävästi
Tappais pois kuleksimasta.. olis paljon armollisempaa.
- Assdssd
Kohtapa nuo on itsekin työttömiä. On näköjään pantu huuto nettiin myyntiin sss.
http://m.huuto.net/kohteet/kolme-assaa-ulkoistetaan/396437374
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533