Suomen yritysvaliot myöntää (rahaa vastaan) näitä tutkimustietoja.
Minua hämmästyttää kun niitä on kovasti tullut pienille yrityksille. Esimerkit
1) parturi-kampaamo; yksityisyrittäjä. Tässä kaupungissa yhden parturin markkinaosuus ei voi teoriassakaan olla yli 1%.
2) tmi kuljetusyrittäjä. Tekee pääasiassa alihankintaa isommille liikkeille ja ajaa pienten teollisuusyritysten kuormia.
Minua ihmetyttää, että mikä se tilastollinen metodi on millä saadaan riittävää tilastodataa? Sivujensa mukaan paikkakunnalle tehdään n. 400 haastattattelusoittoa. Se on noin 0,5% asukkaista. Onko tästä ryhmästä mahdollista saada merkittävää dataa kaikista alueen pienyrityksistä?
Todistetusti tyytyväisimmät asiakkaat -diplomi??
9
3143
Vastaukset
- joijiojojipjpijp
Hyvä pointti. Millä lailla tuota valvotaan ? Ei millään. Hyvä bisnes.
- Matti999000
Varsinkin amerikassa on mm. maksullisia elokuva-alan palkintoja. Tunnustuksen saa tekemällä hakemuksen nettikaupassa. Nämä ovat huijausta missä vaaditaan asiakkaalta huomattavaa tarkkanäköisyyttä. Sertifikaatteja tehtiin ennen seinille itse tulostimella, nyt on erilaisia yrityksiä jotka eivät oikeasti edes soita kenellekään. Miksi soittaa kun kukaan ei valvo toimintaa.
- Petosta
Täyttä huijausta koko homma. Soittaja kehuu maasta taivaisiin yritystä ja sanoo että silloin ja silloin tulee lehteen juttu jossa tekin olette kun teitä on niin asiakkaat kehuneet. En maksanut pyydettyä rahaa ja eipä ollut yritystämmekään listoilla... vaikka kuulemma oikein valtakunnan tasolla olikin erinomaiset pisteet.
- Murre
Joo, mekin oltiin ykkösiä, mutta kun ei maksettu niin sija meni kilpailijalle ja me tiputtiin pois =))))
Kai jutkut yrittäjät vain janoavat tunnustusta, vaikka rahalla ostettua- Höpöhöpöhö
Todistetusti hölmö yrittäjä, joka moiseen uskoo. Mutta pakko sanoa, että myyjä oli taustatyönsä tehnyt ja hyvin veti paperista. Saman alan puodeista aika monella on jo tuo "sertifikaatti" joka vuosi eri firmoille sitä kaupataan. Eipä oo kukaan tullut valituksi 2 kertaa peräkkäin😊
- Anonyymi
Juu sainpa lukea tänään listan, jossa oli ainoana yhden alan firma, joka teki juuri konkurssin ja on kaksi kertaa ennestään tuomittu talousrikoksista ja kolmen vuoden liiketoimintakielto. Pyörittää samalla nimellä firmaa, mutta taustalla ns. pääfirman nimi vaihtuu taajaan, samoin vastuuhenkilöt. Oli varmaan hyvin maksanut konkkarahoista, että pääsi listoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sainpa lukea tänään listan, jossa oli ainoana yhden alan firma, joka teki juuri konkurssin ja on kaksi kertaa ennestään tuomittu talousrikoksista ja kolmen vuoden liiketoimintakielto. Pyörittää samalla nimellä firmaa, mutta taustalla ns. pääfirman nimi vaihtuu taajaan, samoin vastuuhenkilöt. Oli varmaan hyvin maksanut konkkarahoista, että pääsi listoille.
Ja itse tämä yritysvalio on päätynyt protestilistoille, joten huijaaminen on huomattu
- Anonyymi
Ihmeen vähän tästä puljusta löytyy kommentteja netistä. Kiinnitin huomiota tähän Suomen Yritysvalioihin, kun instassa tuli eteen muutama kuntosali joita seuraan ja näillä kaikilla oli tämä "sertifikaatti". Ilmeisesti yritystä pyörittää max pari tyyppiä jostain toimistohotellista, protestilistalta löytyy merkintöjä ja tällä nimellä yritystä ei edes löydy aktiivisena ytj:stä. Kuinkahan paljon yritykset ovat näistä sertifikaateista maksaneet. Eivätkö ollenkaan tutki minkälainen taho näitä myöntää?
- Anonyymi
Näyttää jatkavan huijausta viimon nimellä yhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356