Feministi-Roosa: Juokaa viinaa ja kiroilkaa!

taaltapesee

Feministi-Roosa ohjeisti Aamulehdessä (20.8.) kaikkia naisia: juokaa viinaa ja kiroilkaa. Näin saadaan suomalaisen naisen sielunmaisema parannettua ja häpeäntunteet poistettua.

Niinhän sitä sanotaan, että parhaat neuvot ovat yksinkertaisia. Roosan neuvoilla Suomi saadaan kasvu-uralle viinan kulutuksen jyrkällä nousulla. Valtion velka muuttuu saatavaksi ja naiset iloisemmiksi ja rohkeammiksi kuin koskaan ennen.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munahaiseehyvälle

      Kaikkea se peniskateus teettääkin.

    • tehtävä.suoritettu

      Roosalle tiedoksi: naiset juovat viinaa ja kiroilevat. Kaikki on hyvin, feminismin tavoitteet on saavutettu ja feminismi voidaan jo kuopata.

      • Roolitsaatusotkettua

        Kyllä, n:nnen aallon femakkouden tavoitteet saavutettu: miehet mari-olkalaukkuisia "kyllä kulta, ihan mitä vaan kulta" -nutturapiiperöitä ja naiset ördääviä siilitukka-karjuja ja aviomiehenhakkaajia, mission accomplished.


    • Feminatsin_arvot

      Feminatsi Roosa kulki kansanedustajana roiskeläppähamosessa ja mainosti julkisesti "Vittu haisee hyvälle!" Ehkä turhin kansanedustaja ikinä? Kuinka tuo Frangenin Simo edes huumorilla kestää tuota ämmää? Tukka sillä on kyllä kovin harvaksi mennyt nopsaan.

    • vittumikäaromi

      Mihin unohtui hyväntuoksuisten pillujen haistelu?

    • "Niinhän sitä sanotaan, että parhaat neuvot ovat yksinkertaisia. Roosan neuvoilla Suomi saadaan kasvu-uralle viinan kulutuksen jyrkällä nousulla. Valtion velka muuttuu saatavaksi ja naiset iloisemmiksi ja rohkeammiksi kuin koskaan ennen."

      Roosan punaisen nauhan avulla saadaan suomalaiset naudat muuttumaan myöskin sonneiksi.

      Alkoholilla kun on aivan erilainen hormonaalinen vaikutus naisiin, kuin miehiin.
      Alkoholi lisää testosteronin määrää naisilla rajusti.

      Lopputuloksena on karvaa kasvava huonoihoinen pläsä kiroileva, ikuisessa PMS-oieessa sekoileva tärisevä läskitonkka.

      Ihan jees jos näin käydessä häpeä lähtee, mutta tuskin lopputulos niin hvä on, että siitä suomi nousuun lähtee.

      Varsinkin jos muistmme, että naisethan ne on muutenkin parhaita kaikessa, femakoiden mukaan ainakin, niin tämähän kuullostaa siis ihan tosi muikealle ja pyöreälle idealle.

      Hyvä Rooosa

    • kova.juttu

      Roosa antoi feminismille kasvot

    • mikä.ajattelija

      Roosa lapsista:

      " Eihän se pippeli kerro siitä sukupuolesta. Hänellä voi olla pippeli, ja silti hän voi olla tyttö. Eihän siitä lapsesta voi ikinä tietää, mikä hän on, ennen kuin hän sen itse kertoo, Meriläinen sanoi."

      Roosa on aika sekaisin.

      • vittu.korville

        Rosa Meriläinen:

        "Nuorempana kannatin kannabiksen laillistamista. Mielipiteeni on muuttunut. Nykyään kannatan kaikkien huumeiden laillistamista."

        "Minusta omille jutuille nauraminen on kaikkein hauskinta. Ja voinhan aina esimerkiksi vetää vaginan päähäni, Meriläinen sanoo pääpannasta, jonka hän on itse virkannut."


      • uljas-kotka

        Jos lapsi arvelee olevansa lintu, niin sitten hän on sellainen. Äiti-Rosa järjestää piltille pesän metsään, syöttää matoja ja pitää lentoharjoituksia.


      • Katso.Minua

        Rosa tykkää myös paljastella:

        "KOTIOLOISSA olen mieluiten alasti, jos sisälämpötila vain sallii. Vanhempieni kotona on oma piha ja tykkään sielläkin olla nakupellenä. Jos ohikulkija näkee, se on hänen häpeänsä. Kai sitä nyt omassa kodissaan saa olla miten tykkää!"

        "Tapaan jumpata aamuisin keittiössä. Taloyhtiö on silloin vielä aivan pimeänä. Vain juuri vastapäisen talon ikkunassa on joinakin aamuina valo. Siinä alasti heiluessani huomaan aina silloin tällöin naapurinsedän. Olen päättänyt olla piittaamatta hänestä."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe