Jumala patsas cernin pihassa

onpaouto

Sveitsissä cernin tutkimuskeskuksen pihassa on hindulainen shiva jumalan patsas. Jumalaako se tiede etsii siellä? Vai onko tämä tieteen Jumala mitä he palvovat?

34

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buhahahahahaaa

Menipä tiede porukka hiljaseks

• Tyhmälistön, vihakkien ja muiden tieteenvastaisten järkijättöjen kommenttien typeryys kieltämättä vetää välillä hiljaiseksi.

Patsas on Intian valtion lahja CERN:ille kiitoksena yhteistyöstä Intian tutkijoiden kanssa.

• buhahahahahaaa
        Ultron kirjoitti:

Tyhmälistön, vihakkien ja muiden tieteenvastaisten järkijättöjen kommenttien typeryys kieltämättä vetää välillä hiljaiseksi.

Patsas on Intian valtion lahja CERN:ille kiitoksena yhteistyöstä Intian tutkijoiden kanssa.

Jos seuraava lahjoitus on Jeesuksen patsas laitetaanko sekin pihaan?

Käykö tiedemiehet kumartelemassa shiva jumalaa jotta tutkimukset paljastaisivat heille että jumala sittenkin on olemassa?

• kyllä.naurattaa
        buhahahahahaaa kirjoitti:

Jos seuraava lahjoitus on Jeesuksen patsas laitetaanko sekin pihaan?

Käykö tiedemiehet kumartelemassa shiva jumalaa jotta tutkimukset paljastaisivat heille että jumala sittenkin on olemassa?

Katsos kun jumalia on tapana rukoilla ja palvoa vain kaltaisillasi taikauskoisilla hölmöillä. Voithan sinä jeesustelija lahjoittaa sinne Jeesuksesi patsaan jos olet noin jumalkade.

• oletristiriitaatäynnä
        kyllä.naurattaa kirjoitti:

Katsos kun jumalia on tapana rukoilla ja palvoa vain kaltaisillasi taikauskoisilla hölmöillä. Voithan sinä jeesustelija lahjoittaa sinne Jeesuksesi patsaan jos olet noin jumalkade.

Sitäkö mitä Raamattu kieltää tekemästä?

• buhahahahahaaa
        kyllä.naurattaa kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Shiva

Etkö näe mitään ristiriitaa kun tuollainen tunnus seisoo tiedekeskuksen pihassa joka kieltää jumalien olemassaolon? Turhaa minua pilkkaat ja haukut sillä ei ole mitään vaikutusta.

• buhahahahahaaa kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Shiva

Etkö näe mitään ristiriitaa kun tuollainen tunnus seisoo tiedekeskuksen pihassa joka kieltää jumalien olemassaolon? Turhaa minua pilkkaat ja haukut sillä ei ole mitään vaikutusta.

Jälleen typeryytesi mykisti minut hetkeksi.

Esittäisitkö meille typerys kyseisen "tiedekeskuksen" (todellisuudessa CERN on hiukkasfysiikan tutkimuskeskus) julkilausuman, jossa kielletään jumalien olemassaolo?

Tiedän toki, että et mitään jumalien kieltävää CERN:in julkilausumaa ei ole olemassakaan. Ei CERN ole missään yhteydessä millään tavalla kieltänyt minkään jumalan olemassa oloa. CERN:issä työskentelee varmasti useamman uskonnon edustajia.

Olet aivan oikeassa siinä, että typeryytesi esiin tuominen, josta kylläkin huolehdit ensisijaisesti ansiokkaasti itse, ei typeryyttäsi poista.

• buhahahahahaaa
        Ultron kirjoitti:

Esittäisitkö meille typerys kyseisen "tiedekeskuksen" (todellisuudessa CERN on hiukkasfysiikan tutkimuskeskus) julkilausuman, jossa kielletään jumalien olemassaolo?

Tiedän toki, että et mitään jumalien kieltävää CERN:in julkilausumaa ei ole olemassakaan. Ei CERN ole missään yhteydessä millään tavalla kieltänyt minkään jumalan olemassa oloa. CERN:issä työskentelee varmasti useamman uskonnon edustajia.

Olet aivan oikeassa siinä, että typeryytesi esiin tuominen, josta kylläkin huolehdit ensisijaisesti ansiokkaasti itse, ei typeryyttäsi poista.

Saisinko todisteen joka kertoo Shiva jumalan olemassaolon jonka tiede on todistanut löydöksillään?

Saisinko todisteen joka kertoo Shiva jumalan olemassaolon jonka tiede on todistanut löydöksillään?

Kokeilehan että vieläkö kykenitsit ylittämään jo kertaalleen aliarvioimani typeryytesi?

• buhahahahahaaa
        Ultron kirjoitti:

"Esittäisitkö meille typerys kyseisen "tiedekeskuksen" (todellisuudessa CERN on hiukkasfysiikan tutkimuskeskus) julkilausuman, jossa kielletään jumalien olemassaolo?"

Sellaista ei ole. Esitätkö minulle julkilausuman jossa tiede kertoo tutkivan shivan kaltaisia jumalia tai sanovan että kyllä niitä varmasti on joten keskitymme tutkimaan miten löydämme ne?

"Esittäisitkö meille typerys kyseisen "tiedekeskuksen" (todellisuudessa CERN on hiukkasfysiikan tutkimuskeskus) julkilausuman, jossa kielletään jumalien olemassaolo?"

Sellaista ei ole. Esitätkö minulle julkilausuman jossa tiede kertoo tutkivan shivan kaltaisia jumalia tai sanovan että kyllä niitä varmasti on joten keskitymme tutkimaan miten löydämme ne?

Myönnän että olen nyt täysin vakuuttunut siitä, että kykenet ylittämään typeryytesi kerta toisensa jälkeen - onnitteluni.

Miksi minun pitäisi esittää sinulle mitään julkilausumaa jostain sellaisesta mitä tiede ei tee.

En usko sinunkaan olevan niin typerä, että kuvittelisit, että tiede tutkii jotakin josta ei ole mitään objektiivista havaintoa. Vai oletko sittenkin niin typerä ... esim. kreationisti?

• buhahahahahaaa
        Ultron kirjoitti:

Myönnän että olen nyt täysin vakuuttunut siitä, että kykenet ylittämään typeryytesi kerta toisensa jälkeen - onnitteluni.

Miksi minun pitäisi esittää sinulle mitään julkilausumaa jostain sellaisesta mitä tiede ei tee.

En usko sinunkaan olevan niin typerä, että kuvittelisit, että tiede tutkii jotakin josta ei ole mitään objektiivista havaintoa. Vai oletko sittenkin niin typerä ... esim. kreationisti?

Eikö silloin kannattaisi vaihtaa jumala patsas vaikka johonkin mikä kuvaa sitä mitä tiede tekee?

• buhahahahahaaa

Eikö silloin kannattaisi vaihtaa jumala patsas vaikka johonkin mikä kuvaa sitä mitä tiede tekee?

Kykenetkö vastaamaan ilman pilkantekoa?

Kuten sinulle yritin kertoa, patsas on lahja Intian valtiolta. Patsas on täysin merkityksetön tieteen tekemisen suhteen? Ei todellakaan vaadi kovinkaan paljoa älykkyyttä ymmärtää se - mutta on niin paljon muitakin asioita, joita kreationistit typeryytensä vankeina eivät ymmärrä.

Anteeksi, mutta en todellakaan ole tehnyt pilkkaa sinusta missään kohdassa. On fakta että olet typerys. Itsehän typeryytesi todistit.

• buhahahahahaaa
        Ultron kirjoitti:

Anteeksi, mutta en todellakaan ole tehnyt pilkkaa sinusta missään kohdassa. On fakta että olet typerys. Itsehän typeryytesi todistit.

Kertoisitko viisaampana mitkä ovat tieteessä käytettävät kolme vastaavaa voimaa jotka ovat kristinuskossa isä, poika ja pyhä henki? Hindulaisuudessa ne ovat shiva (eli tuo seisova patsas), vishnu ja brahma.

Tiedät kai yhteyden uskontojen ja tieteen välillä joten miksi ei käytetä tieteen omia symboleja?

Kertoisitko viisaampana mitkä ovat tieteessä käytettävät kolme vastaavaa voimaa jotka ovat kristinuskossa isä, poika ja pyhä henki? Hindulaisuudessa ne ovat shiva (eli tuo seisova patsas), vishnu ja brahma.

Tiedät kai yhteyden uskontojen ja tieteen välillä joten miksi ei käytetä tieteen omia symboleja?

Et siis tiedä mikä ero on käsitteillä viisaus ja älykkyys?

On hieman mysteeri minulle tällä hetkellä, että mikä ihme saa sinut kuvittelemaan että tieteessä olisi kolme vastaavaa "voimaa" (?) kuin mitä kristinuskossa on isä, poika ja pyhä henki.

Etpä sinä taida tuntea myöskään kristinuskon historiaa siitä kuinka kristinuskossa jouduttiin ottamaan käyttöön huvittava kolminaisuusoppi.

Uskontojen ja tieteen välillä on vain kahdenlaisia yhteyksiä: historiallisia ja tiedettä ymmärtämättömien kuvittelemia yhteyksiä.

Jumalkateutesi on varsin huvittavaa. Lahjoita lahkosi kanssa CERN:ille Jehovan patsas niin ehkä saat mielenrauhan.

Olet typeryytesi ja tietämättömyytesi vanki.

• buhahahahahaaa
        Ultron kirjoitti:

On hieman mysteeri minulle tällä hetkellä, että mikä ihme saa sinut kuvittelemaan että tieteessä olisi kolme vastaavaa "voimaa" (?) kuin mitä kristinuskossa on isä, poika ja pyhä henki.

Etpä sinä taida tuntea myöskään kristinuskon historiaa siitä kuinka kristinuskossa jouduttiin ottamaan käyttöön huvittava kolminaisuusoppi.

Uskontojen ja tieteen välillä on vain kahdenlaisia yhteyksiä: historiallisia ja tiedettä ymmärtämättömien kuvittelemia yhteyksiä.

Jumalkateutesi on varsin huvittavaa. Lahjoita lahkosi kanssa CERN:ille Jehovan patsas niin ehkä saat mielenrauhan.

En mä viitsi keskustella ihmisen kanssa joka ei kykene muuhun kuin

"Olet typeryytesi ja tietämättömyytesi vanki."

jokaisessa viestissä.

En mä viitsi keskustella ihmisen kanssa joka ei kykene muuhun kuin

"Olet typeryytesi ja tietämättömyytesi vanki."

jokaisessa viestissä.

Minua on aina huvittanut se, kuinka typeryytensä ja tietämättömyytensä vankeina olevat kreationistit kuvittelevat että heidän huvittaviin tekosyihinsä uskotaan.

Et halua keskustella koska jokaisessa kommentissa tuot vain entistä enemmän esille typeryyttäsi ja tietämättömyyttäsi.

Et halua keskustalla, koska keskustelussa tulisi esille uskontosi kannalta ikäviä totuuksia kristinuskon historiasta ja tietämättömyydestäsi siitä.

Minä kun olisin niin mielenkiinnolla keskustellut siitä, miten esimerkiksi Nikean kirkolliskokous vaikutti kristinuskon oppeihin ja Raamatun sisältöön.

Olet kertakäyttöisten nimimerkkien takaa "keskusteleva" pelkuri, joka luikertelee pakoon ymmärtää nolanneensa itsensä ja jäävänsä väistämättä tappiolle.

Älä typerys kuvittele että olisit missään vaiheessa kyennyt edes keskustelemaan.

• buhahahahahaaa
        Ultron kirjoitti:

Minua on aina huvittanut se, kuinka typeryytensä ja tietämättömyytensä vankeina olevat kreationistit kuvittelevat että heidän huvittaviin tekosyihinsä uskotaan.

Et halua keskustella koska jokaisessa kommentissa tuot vain entistä enemmän esille typeryyttäsi ja tietämättömyyttäsi.

Et halua keskustalla, koska keskustelussa tulisi esille uskontosi kannalta ikäviä totuuksia kristinuskon historiasta ja tietämättömyydestäsi siitä.

Minä kun olisin niin mielenkiinnolla keskustellut siitä, miten esimerkiksi Nikean kirkolliskokous vaikutti kristinuskon oppeihin ja Raamatun sisältöön.

Olet kertakäyttöisten nimimerkkien takaa "keskusteleva" pelkuri, joka luikertelee pakoon ymmärtää nolanneensa itsensä ja jäävänsä väistämättä tappiolle.

Älä typerys kuvittele että olisit missään vaiheessa kyennyt edes keskustelemaan.

"On hieman mysteeri minulle tällä hetkellä, että mikä ihme saa sinut kuvittelemaan että tieteessä olisi kolme vastaavaa "voimaa" (?) kuin mitä kristinuskossa on isä, poika ja pyhä henki."

Menit niin pihalle kysymyksestäni että miten kanssasi voisi keskustella kun et ymmärrä perusteita..

Päästä egostasi irti niin keskustelemisesta voi joskus tulla hyödyllistä.

• buhuhahaa
        Ultron kirjoitti:

Mää en viitsi vasta sulle.

• löäk
        Ultron kirjoitti:

Onks siulla kommunikointi vaikeus?

• huolella
        Ultron kirjoitti:

Minä onnittelen sinua vuoden typerimmästä viestistä

"On hieman mysteeri minulle tällä hetkellä, että mikä ihme saa sinut kuvittelemaan että tieteessä olisi kolme vastaavaa "voimaa" (?) kuin mitä kristinuskossa on isä, poika ja pyhä henki."

Menit niin pihalle kysymyksestäni että miten kanssasi voisi keskustella kun et ymmärrä perusteita..

Keskustelusta kaltaisesi typeryksen kanssa ei koskaan saa irti mitään hyödyllistä.

• huolella kirjoitti:

Minä onnittelen sinua vuoden typerimmästä viestistä

Et siis selvästikään malta lopettaa typeryytesi esittelyä.

Kukapa kaltaistesi hörhöjen irrationaalisia uskomusten perusteita ymmärtäisikään.

• buhahahahahaaa

Insults are the last resort of insecure people with a crumbling position trying to appear confident.

• Itse.osoitit.typeryytesi

Insults are the last resort of insecure people with a crumbling position trying to appear confident.

Aivan. Todistit itse tuon. Ultron kutsui sinua perustellusti typerykseksi. Myönsit itsekin olevasi typerys.

Sen sijaan sinä pilkkasit Ultroni aiheetta typerykseksi kun et mitään muuta enää keksinyt.

Jos et halua että sinulle nauretaan, älä ryhdy pelleksi, typerys.

• buhahahahahaaa

Miksi tiede ei koskaan löydä totuutta kaikesta? Miksi Darwinin tuoma teoria on vienyt ihmiskunnan väärään suuntaan?

Tähän voi vastata yhdellä lauseella eikä sillä ole mitään tekemistä Jumalan eikä raamatun kanssa.

Pleiadesin tähdistöstä mistä olen kotoisin tämä on yleistietoa jo lapsilla.

• IlkimyksenEsi-isänTäti

Miksi tiede ei koskaan löydä totuutta kaikesta? Miksi Darwinin tuoma teoria on vienyt ihmiskunnan väärään suuntaan?

Tähän voi vastata yhdellä lauseella eikä sillä ole mitään tekemistä Jumalan eikä raamatun kanssa.

Pleiadesin tähdistöstä mistä olen kotoisin tämä on yleistietoa jo lapsilla.

"Miksi Darwinin tuoma teoria on vienyt ihmiskunnan väärään suuntaan?"

Voisitko vähän perustella? Väärään suuntaanhan yrittävät nykyisin lähinnä Isiksen kaltaiset uskonsoturit.

Vähän epäilen kotipaikkaasikin. Mahtaako olla edes tämä lähempänä oleva Seulanen?

https://en.wikipedia.org/wiki/Les_Pléiades

• tirskuttaviatekeletä

On varsin omituista että yhteiskunnassa näyttää olevan joku kumma trendi käyttää erilaisia tunnuksia jotka ovat eri uskonnoista lainattuja. Natsien hakaristi mm. Dollarin pyramidikuvio ja EU Parlamenttitalo joka kuvaa Baabelin tornia. yms.
      Tunnen syvää vastenmielisyyttä niitä aatteita kohtaan joilla näitä tunnuksia löytyy.

• gluitsispullaa

Omaperäisiä logoja on niin vaikea keksiä.

• Ajatelkaapa, että aloittaja pohtisi oikeasti tätä asiaa. LOL:

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4639
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2415
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2312
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2199
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      426
      1997
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      175
      1545
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1279
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      33
      1087
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      870
    Aihe