Aina välillä tullut mieleen että se 44.Div profiili on sama jäbä kuin Iironmikess.
Niin sairas se ironhiiri on että sopisi kyllä toimeenkuvaan.
Sitäpaitsi tuo tasan tarkka Stalinukon kuva löytyy ironhiirulaisen profiilisivulta kun käytte Aller Median kautta katsomassa kuten jotkut muutkin jo varmaan tehneet.
Muutama kuukausi sitten siitä Aller Mediasta joku antoi vihjeen joten sitä kautta minäkin ne löysin.
Sieltä löytyy sen hiirulaisen kuvia, muunmuassa se profiilissa oleva kuva ihan suuressa koossa samoin 44.Div Stalinin kuva sekä Leninin kuva, joku koiranhautauskuva metsästä, suomen lippu missä kivääri poikittain päällä sekä joku terroritapahtuma kuva missä ambulansseja useampia. En ole pitkään aikaan siellä käynyt, pitää jossain vaiheessa tsekata onko uusia kuvia sinne se ironhiirulainen laittanut.
Yksi + yksi = kaksi vai onko ?
24
222
Vastaukset
- hys-hys
Näillä jutuilla me emme milloinkaan pääse Natoon.
- dhthgt
No on se!
44.Div esiintyy monilla nikeillä täällä.
Kuten Erommel..
Koska se on sairas luuseri, joka haluaa trollailla... - TomiHnen
Jep, kyllä totesin saman asian kun katselin siitä Aller Mediasta. Sama Stalin sekä ironmikkihiiren kuvissa kuin 44.Div profiilikuva. Ei varmasti voi olla sattuma.
Mikset laita niitä tänne? Saat ihan luvan kanssa laittaa linkin tänne! Vaikeaksi menee lähettäminen reppanapieni, koska keksit kaiken omasta kusipäästäsi. Heheh!
Turhaa työtä kaivella kenenkään taustoja.
- NoBox
Eipä ole, on hyvin oleennaista tietoa keiden kanssa kommunikoidaan?
- NopottiFuulaa
Ei ole! On aika joutavaa se, että itselle täysin tuntemattomalle ihmiselle kuvitellaan ulkonäköä, ammatteja jne. Sinä itse olet varsinainen mestari siinä. Väität usein eri nimimerkkejä yhdeksi ja samaksi henkilöksi! Minulle todistelit, että kirjoitustyylistä tiedät, että en ole eläkeläinen, mutta et sitten arvaillut, että mikä olisin sen sijaan? Mielestäni tärkeämpää on se, mitä sanoo ja kuinka uskottavalle se sanottu vaikuttaa!
- NoBox
Jos et elkeläinen, niin paskahousu olet ainakin, onko asia nyt loppuun käsitelty?
FAIL ... En todellakaan ole ko. koko pienen ikänsä päähän potkittu häviäjä PaskarautamikeBullShit. En, vaikka kuinka muuta toivoisitte.
Lukekaapa noita postauksia hiukan tarkemmin ja ajatuksen kanssa, ennen kuin alatte assimiloimaan ja osoittelemaan sormella ...
Edelleenkin ... Ammun alas paskavalheväittämiä postaavan trollin lattakierteessä, perseensä liekehtien ... raudanlujilla faktoilla ... joka ainoa kerta.
Ad Hominem-tason vittuiluihin tulee takasin korkojen kanssa ... AINA!.
IMHO.- LassiVirtsanen
No tällä vastauksella 44.Div sitten viimeistään todisti olevansa sama kuin ironmikess. Täällä ei ketään muu samalla lailla kirjoittele se on varmaa. Ja mikä sattuma että ironmikessen profiilin alta kuvien joukosta löytyy tämä täysin identtinen Stalinpappa.
Sehän suuri loukkaus minua kohtaan, jos minun luullaan olevan pastamme suurin pelkuri. Hyisaatana! Pelkkä ajatuskin olla 44.Div pelkuri oksettaa.
Moneen otteeseen syväkyyttämääni kommaria ei voi miehen kirjoissa edes pitää, koska punteissa tutisee AINA, kun kutsun rääpäleen Lopelle.
Opettasin hänenet niin mielelläni uudelleen konttamaan. Minä vastaan AINA huudoistani, mutta 44.div tee muuta kuin koittaa selitellä, miksei Loppi maistu.
Vaadin 44.div vaipan ja tutin mukaan, että alistaminen olisi täydellistä.ironmikess kirjoitti:
Sehän suuri loukkaus minua kohtaan, jos minun luullaan olevan pastamme suurin pelkuri. Hyisaatana! Pelkkä ajatuskin olla 44.Div pelkuri oksettaa.
Moneen otteeseen syväkyyttämääni kommaria ei voi miehen kirjoissa edes pitää, koska punteissa tutisee AINA, kun kutsun rääpäleen Lopelle.
Opettasin hänenet niin mielelläni uudelleen konttamaan. Minä vastaan AINA huudoistani, mutta 44.div tee muuta kuin koittaa selitellä, miksei Loppi maistu.
Vaadin 44.div vaipan ja tutin mukaan, että alistaminen olisi täydellistä.Pidähän Komsomolpoikien harjoituspatja, sekä spermaimuri pienempää suuta ... .
- idiootti44div
Pölvästi sinä olet ja ensimmäisten joukossa kun suonsilmään pannaan täytettä!
Niinhän sitä tyhmempi äkkiä luulisi ... totuus voi olla fantasiaasikin ihmeellisempi, kun katselet maailmaa ... "osoitepuolelta", kuset lahkeestas valuen ... . ;-)
- NoBox
Olisiko tosiaan niin, että 44.Div on sama henkilö kuin ironmikess?
Jos näin, tajuatte kuinka helposti palstalla valehdellaan ja harhautetaan.
Mielestäni ylläpidolle kuuluisi estää moinen mahdollisuus, joka nyt on tosiaan mahdollinen.- SelvätMerkit
Minä taas epäilen, että kyseinen nimimerkki on salaa myös tämä NoBox eli ovelasti hän vuoroin munaa itsensä Rommelina ja sitten nuijii surkimuksen 44.DIVinä!
- ImeBostikkia
Olethan tyhmä.
Kyllä ylläpito hommansa hoitaa kuten hyvin tiedät, täällä oli eräs mielipuoli runkkari jonka yhteiskunta elättää sekin yritti olla ovela, oikea römmeli.
Vaan kuinkas kävikään, pari viikkoa ja hiuksista vittuun, niin että kyllä se paska täältä rattailta pois potkitaan........
Ja onhan sinulla siitä kokemusta enemmän kuin muilla. - JyryJokipii
ImeBostikkia kirjoitti:
Olethan tyhmä.
Kyllä ylläpito hommansa hoitaa kuten hyvin tiedät, täällä oli eräs mielipuoli runkkari jonka yhteiskunta elättää sekin yritti olla ovela, oikea römmeli.
Vaan kuinkas kävikään, pari viikkoa ja hiuksista vittuun, niin että kyllä se paska täältä rattailta pois potkitaan........
Ja onhan sinulla siitä kokemusta enemmän kuin muilla."Kyllä ylläpito hommansa hoitaa"
Kuulkas näillä sivustoilla ei ylipäänsä ole ylläpitoa tai ylipäänsä mitään valvontaa siitä mitä kaikkea paskaa täällä jauhetaan. Olen joitakin vuosia sitten tänne niin raakaa tekstiä kirjoitellut ja ihan ihmisiä ihan nimeltä maininnut. Jos jaksaisin hakea ne esille niin kopioisin muutaman näytteen tänne. Ne jutut jos mitkään olisi ylläpidon poistaa koska olivat todella raakoja ja häpäiseviä juttuja tunnetuista henkilöistä. - NoBox
ImeBostikkia kirjoitti:
Olethan tyhmä.
Ja onhan sinulla siitä kokemusta enemmän kuin muilla.Täysidiootti on aina vastaan, jos aletaan selvittämään juttuja, mistähän johtuisi?
- NoBox
SelvätMerkit kirjoitti:
Minä taas epäilen, että kyseinen nimimerkki on salaa myös tämä NoBox eli ovelasti hän vuoroin munaa itsensä Rommelina ja sitten nuijii surkimuksen 44.DIVinä!
Minä taas en luule vaan tiedän että olet KOKO ongelma, käsitätkö, pitääkö vääntää rautalangasta?
- veljeni.synnyttämä
Sairautta osottaa mun mielest kommentit sisarusten aikaansaannoksist. En ymmärrä kuis tälläi sallitaa. Korruptio?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543