Nöyrry Luojasi, Jumalan Kaikkivaltiaan edessä

dfggg

Asettumalla Jumalan Poikaa Jeshua Messiasta vastaan, ja nykyisessä Lähi-idän konfliktissa palestiinalaisten/arabien puolelle, ihminen asettuu Jumalaa vastaan, hankkii päällensä kirouksen ja tulee tuomituksi.
Valitse elämä! Nöyrry Luojasi, Jumalan Kaikkivaltiaan edessä nyt, Hän rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella ja haluaa antaa sinulle ilmaisena lahjana ikuisen elämän, jos otat Jeshuan vastaan sydämeesi ja annat Hänen pestä syntisi ja uudistaa sinut.

13

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AloitVieraanPaimenenÄäni

      Tuo "Jeshua" josta aloittaja paasaa ei ole Raamatun tuntema Jeesus Nasaretilainen.

      Tuo Jeshua on röyhkeä, vihamielinen, uhkaileva, pakottava, rankaiseva. Ei Jumala, eikä Jumalasta lähtöinen ollenkaan. Jeesus Nasaretilainen ei nöyryytä ketään, eikä puhu tuollaisella äänellä. Aloittaja on seksuaalirikollinen joka on ottanut uskonnon rikoksensa välineeksi ja "Jeshuansa" alibikseen.

      Tuota, tälläkin foorumilla räyhäävää ja juutalaisia pilkkaavaa ja valehtelevaa messiaanishelluntailaisten Jeshuaa en halua koskaan tuntea enkä tunnustaa.

      Jeesus Nasaretilainen sanoi: "Minun lampaani tuntevat Minun ääneni ja vierasta ääntä ne eivät seuraa."

      • Sana J'shua on suomeksi pelastus tai apu. Ei ihminen ollenkaan, vaan sana.


        Mutta tehän ette ymmärrä hengellisiä asioita, pitää olla lihaa ja verta.


    • Jumalanäänion

      'Hän rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella ja haluaa antaa sinulle ilmaisena lahjana ikuisen elämän, jos otat Jeshuan vastaan sydämeesi ja annat Hänen pestä syntisi ja uudistaa sinut.'

      • Minulla ei ole mitään hätää, en ole koskaan ollut pahennukseksi juutalaisille, panettelu mielessä.


    • Ei se 'lahja' ole ilmainen jos siihen pitää uskoa.

      • fsdfsf

        Se lahja ei maksa sinulle, sillä Jeesus maksoi synneistäsi ristinkuolemallaan synnittömänä. Sinun tulee vaan ottaa armo ja syntien sovitus vastaan nöyrästi pyytämällä Jeesukselta.


      • fsdfsf kirjoitti:

        Se lahja ei maksa sinulle, sillä Jeesus maksoi synneistäsi ristinkuolemallaan synnittömänä. Sinun tulee vaan ottaa armo ja syntien sovitus vastaan nöyrästi pyytämällä Jeesukselta.

        Se maksaa uskomuksen. Jos lahja olisi ilmainen kaikki saisivat sen. Mutta koska vain uskovaiset pääsevät taivaaseen niin se ei ole ilmainen.


      • bvnn

        No, nöyryyden vaatii, sillä Herra antaa kyllä uskon kun pyydät sitä häneltä.


      • bvnn kirjoitti:

        No, nöyryyden vaatii, sillä Herra antaa kyllä uskon kun pyydät sitä häneltä.

        Niin sitä pitää pyytää eli eo se ole ilmaista. Jos se oliso ilmaista kaikki saisivat sen.


      • gdfgf

        No miksi sitten tarvittiin Jeesuksen ristinkuolema?
        Oliko sekin ihan ilmainen?
        Synnitön maksoi ihmiskunnan syntien puolesta.
        Joh.3:16


      • gdfgf kirjoitti:

        No miksi sitten tarvittiin Jeesuksen ristinkuolema?
        Oliko sekin ihan ilmainen?
        Synnitön maksoi ihmiskunnan syntien puolesta.
        Joh.3:16

        Niinpä olisi jumala voinut poikansa pelastaa mutta ei jaksanut antoi vain kuolla.


      • wfwrff

        Ellei Jeesus ollut uhrina istillä niin koko ihmiskunta kuolisi synneissään.
        Nyt Herralla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Siis stana on voitettu, häntä vaan viputtaa enää ennen kuin pääsee sekin helvattiin nauttimaan ''lämmöstä.'' Sinne samaan ''lämpöön'' haluaa kamuja mahdollisimman kavereikseen man päältä kärsimään.


      • wfwrff kirjoitti:

        Ellei Jeesus ollut uhrina istillä niin koko ihmiskunta kuolisi synneissään.
        Nyt Herralla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Siis stana on voitettu, häntä vaan viputtaa enää ennen kuin pääsee sekin helvattiin nauttimaan ''lämmöstä.'' Sinne samaan ''lämpöön'' haluaa kamuja mahdollisimman kavereikseen man päältä kärsimään.

        Ihmiskunta ei kuole syntien takia. Jokainen kuolee myös ne jotka eivät ole syntiä tehneet. Synnit ovat vain valhe minkä kirkko on kehittänyt pelotellakseen ihmiset seuraamaan kirkon oppeja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe