Mustat ja muslimit sanoo olevansa suomalaisia

Tunnejatieto

Eihän tuota hoe muutkaan ulkomaalaisperäiset, jotka ovat käytännössä ja useammin enemmän suomalaisia kuin nämä Afrikan ja Lähi-idän tulijat. Heissäkin on niitä, jotka ovat eläneet kunniallisesti ja suomalaiseen tapaan maassa. Eihän minustakaan tule Kenialaista, jos änkeän Keniaan, vaikka siellä pärjäisinkin.

Se, että tuntee olevansa suomalainen, kertoo ehkä kuitenkin jonkinlaisesta integroitumisesta joillakin, mutta sitten on näitä "suomalaisia", jotka ovat aivan toista kansaa alunperin, jotka eivät ole edes maahan sopeutuneet saatika edes haluavat sitä.

Uusmatujen suustakin on tullut sellaista röyhkeyttä, että "tämä maa kuuluu heille siinä kuin suomalaisillekin", vaikka eivät olisi töitä tehneet lainkaan. Röyhkimykset ulos maasta vaan kotimaihinsa, omien kansojensa pariin !

Geneettisesti ero on myös olemassa ei-eurooppalaisilla ja näillä Afrikan ja Lähi-idän väestönosilla. Eurooppalaiset tulivat mantereelle jo silloin kun neandertalilainen oli mantereella ja myös näistä tuli geenisekoitusta eurooppalaiseen.

Muitakin erosyitä on todennäköisesti, mutta jätänpä nyt sanomatta. Kyse on kaukaisista, yllättävistä muutoksista ihmislajin kehittymisessä.

18

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö9

Onhan romaneillakin Suomen kansalaisuus, kelakortit ja pelit, mutta ei niistä suomalaisia ole tullut, vaikka 500 vuotta yritetty.

• SananMuunnoksia

Unelmamatuissa™ on se ero, että sukkivakin on helpompi saa niiltä kultamunaa...

• koululainen10v

Adolf kaasutti kaikki mannet Zyclon B: llä.

• eläkeläinen80v

Mistäs nää on jääneet sitten jäljelle jos kerta noin ikävästi tehtiin.

• Islam-ON-terrorismi

Raiskaavia islamistiterroristeja ei kukaan suomalainen myönnä suomalaiseksi, vaikka terroristit itse niin väittävätkin.

• käenpoikia

Miten sitten kun täältä loppuu suomalaiset veronmaksajat. Mihin nämä nälkiintyneet ryysyläispakoloiset sitten pakenee. Olis parempi jo etukäteen miettiä mihin menee, sillä suomelta loppuu rahat. Nuoret koulutetut suomalaiset lähtevät ja jättävät jälkeensä näivettyvän yhteiskunnan.

• Mietitäänpä nyt taas kerran sitä Tatu Vanhasen kertaalleen julkisesti mainitsemaa eroa älykkysosamäärissä.
        Se selittää jo paljon tuosta, miksi nämä kuvittelevat olevansa suomalaisia, suomen mahdollisen kansalaisuuden sijaan.
        Kuitenkin ilmeinen maailmantason bilderberg-tasaus on meneillään ja nämä erot saadaan tasattua muutamassa vuosikymmenessä.
        Sen jälkeen saattavat suomalaisetkin väittää olevansa vaikkapa goalaisia.

• Jffvjjhj

Toinen huvittava sanonta näiltä matuilta on fraasi: meidän Helsinkimme . Ei tavissuomalainen koskaan puhu noin, että joku kaupunki tai paikka olisi hänen, jos hän ei sitä oikeesti omista. Tietääkseni Helsinkiä ei ole luovutettu, ainakaan vielä, matuille mutta hyvässä vauhdissa ollaan.

• koululainen10v

Matu arabit ovat suuruudenhulluja.

• Yönuhka

Kaiken huippuna, yrittävät laulaa Finlandiaa.

• sierjeg

Suomalaisia ei ole eikä tule olemaan passi ei suomalaiseksi tee, olen asunut Norjassa monta monta vuotta, kuitenkin olen suomalainen ja kuolen suomalaisena,

• MuolimanMatti

Minun Teheran!

• Miksihänentäytyy

Eräs ulkomaan elävä pöyristyi kun hän pääsi vähäksi aikaa töihin ja sai palkan. Hän äimistyi kun piti liikaa kuulemma maksaa.
        Alkoi nolona :" miksi minun pitää työttömille maksaa palkastani, liikaa veroa"
        Voihan nenä. Hänkin ollut vuosia täällä, ei pakolainen, mitta aika vähän työssä käynyt. Enemmänkin miehen ja työttömyyskorvauksen kontolla. Kelpaa kyllä terveydenhoito ym. palvelut.
        Omassa maassaan ei ole vanhustenhoitoa yhteiskunnan taholta. Omaiset hoitaa tai kuolevat omin neuvoinensa.
        Rikollisuus ja köyhyys kukoistaa.
        Täällä marssitaan pakolaisten takia ja vokeissa autetaan.
        Menis hänkin omaan maahansa kurjaliston asioita hoitamaan, siinä olisikin työsarkaa.
        Täällä vaaditaan ,hekin ,joilla ei ole hätää omassa maassaan, kaikki ilmaiseksi.
        Sitten suomalaisia haukutaan ihmisiksi ,jotka eivät halua mennä töihin ja että kun pitää heidän takiaan liikaa veroa maksaa.
        Tämäkin on vain hetken työssä ja on kohta työtön.
        AI niin , hänellekin maksetaan kielikoulutus, vaikka on vapaaehtoisesti tänne tullut.
        Eli minkähän takia sitä veroa pitää sitten maksaa.

• ajatuollah

Teheran ei ole myytävänä

• Matuillaröyhkeyshuipussa

Tuo on mitä suurin loukkaus meitä suomalaisia kohtaan,koska heistä ei geneetisesti tule
      koskaan suomalaisia.Jos he tekevät lapsia suvakkinaisille,nekään eivät tule olemaan suomalaisia,
      vaan sekarotuisia mulatteja ,piskejä tai muuleja.Romaanit sentään ovat niin arvonsatuntevia,että
      sanoovat suoraan olevansa romaaneja,vaikka käyttävätkin suomalaisia koko elämänsä hyväkseen.

• En ole ikinä Japanissa käynyt, enkä osaa heidän kieltään sanaakaan. En osaa kirjoittaa taikka lukea japanilaisia kirjoitusmerkkejä. En myöskään näytä japanilaiselta taikka harrasta mitään japanilaista, en edes animoitua aikuisviihdettä. Minulla ei ole sukulaisia japanissa, eikä ole ikinä ollutkaan. En aja japanilaisella autolla enkä käytä taikka omista mitään japanissa valmistettua tuotetta. En tunne yhtä ainutta japanilaista, enkä oikeastaan edes yhtä ainutta ihmistä, joka japanissa olisi käynytkään. En syö raakaa kalaa enkä juuri riisiäkään. Puikoilla syömisestäkään ei tule mitään. Minulla on Suomen passi, mutta jos ikinä Japaniin matkustan, hukkaan sen matkalla.

En siis ole aivan täysin kotoutunut Japaniin vielä, mutta jos minulta kysytään minkä maalainen olen, vastaan olevani japanilainen.

• Myyräntyötä

No niin, miltä tuntuu olla japanilainen ?
        Teitkö tänään 18 tuntisen päivän ., japanilaiswthan on tunnetusti työmyyriä.

• Mitä ahkeruuteen ja työmoraaliini tulee, olen ihan tavallinen laiskiainen, joten en muistuta japanilaista siinäkään mielessä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4368
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      148
      3139
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2458
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      48
      2370
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2025
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1606
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1602
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      153
      1445
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe