Maahanmuuton karu totuus on valjennut

Silälailll

Ja jopa hölmöimmät maahanmuuton puolestapuhujat ovat alkaneet kääntämään paineen alla takkiaan. Muistan monia tuttujani jotka ennen huusivat mamujen puolesta...niin nyt on eri ääni kellossa;) on kiva huomata kun suomi herää maahnmuuton ongelmaan vähän jälkijunassa mutta herää kuitenkin. Ranska ja ruotsi on heränneet jo aikasemmin...paitsi päättäjät jotka ovat saatanan vallassa. Saatanallista menoa maahnmuutto on tosiaan ja sieltä ja syvältä kotoisin.

12

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghfghfghfgdfgdfgdfg

" jopa hölmöimmät maahanmuuton puolestapuhujat ovat alkaneet kääntämään paineen alla takkiaan"

Minä en ole havainnut mitään tuollaista. Päinvastoin pikemminkin, mitä enemmän tapahtuu muslimien terrori-iskuja niin sitä tiuhempaan löyhäpäiset suvakit suitsuttaa kuinka hienoa monikulttuurisuus on. Sairasta sakkia!

"Muistan monia tuttujani jotka ennen huusivat mamujen puolesta"

Minä en muista monia, mutta ne vähätkin ovat minun aloitteestani nyt entisiä tuttuja. Moista paskasakkia en halua tuntea.

• Valtioiden nimet kirjoitetaan isolla. Ryhdistäytyisit nyt.

• ei.vieläkään.vakuuta

Höh, taas asiaa liittymätön viesti. Et sinä tuolla linjalla vakuuta meitä siitä, ettet ole nettipoliisi. :)

• ei.vieläkään.vakuuta kirjoitti:

Höh, taas asiaa liittymätön viesti. Et sinä tuolla linjalla vakuuta meitä siitä, ettet ole nettipoliisi. :)

Huomautin vain. Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi peruskielioppisäännöt osata.

• itse.asiaakin
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Huomautin vain. Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi peruskielioppisäännöt osata.

Niin, mutta muut kuin nettipoliisit kommentoi itse asiaakin eikä vain epäolennaisuuksia. :)

• suvakismi.on.sairaus

Mees ny munamartta suvakki vajakki helvattuun täältä matupaskaas suoltamasta, vaikka oletkin luultavasti jonkun tuota sontatouhua rahoittavan palkkalistoilla tai muuten hyötymis-suhteessa koko paska maahantunkeutumistouhusta.

• tukholamielessä

Ei työperäinen maahanmuutto lisää terrori riskiä.

• Työperäinenheheheh

Mikä työperäinen? Suomessa ei ole tapahtunut työperäistä maahanmuuttoa muutakuin ihan yksittäistapauksia. Työperäinen maahanmuutto on sitä että joku tulee vaikka afrikasta suomeen töihin esim siihen samaan firmaan tai samalle allalle edetäkseen uralla..eli tulee suoraan valmiiseen työpaikkaan eikä niin että tulee tänne töihin jos sattuu töitä saamaan..se ei ole työperäistä maahanmuuttoa vaan loisimista ja muiden rahoilla/tuilla elämistä lähtökohtaisesti. Kukaan ei haluan palkata kielitaidottomia muukalaisia joilla ei ole edes papereita.

• Samaa mieltä. Virosta ja Venäjältä tulee ahkeraa työkansaa. Ns. pakolaiset pakenevat rauhallisten Eu maiden läpi elintasopakolaisiksi.

• Jussi..Pussi
        arvo.e kirjoitti:

Samaa mieltä. Virosta ja Venäjältä tulee ahkeraa työkansaa. Ns. pakolaiset pakenevat rauhallisten Eu maiden läpi elintasopakolaisiksi.

Niin se maailma muuttuu Suomessakin. Ensin rajan yli tuli pakolaisia. Maahan päästyään he muuttuivat turvapaikanhakijoiksi, sen jälkeen maahanmuuttajiksi ja lopulta oikeus elää Suomessa ihmisiksi.

• hullua-menoa-

Kaikki eivät ole heränneet. Luin Saksalaisen Shultin mielipiteen, jossa väitti islamin kuuluvan Saksaan. Olin pyörtyä jutusta siinä silmänräpäyksessä, sillä Merkkelin eukko on samoilla linjoilla, vaikka kuinka heitä terrorisoitaisiin.

• jd3e33

NIin sitä luulisi, mutta eilen kokouksessa kävin keskustelua todella hullun ihmisen kanssa, joka oli sitä meiltä että kaikki on vihapuhetta ja rasismia. Ei hänen kassaan oikein asialliseen dialogiin päästy kun oli vain yksi totuus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      92
      934
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe