Maahanmuuton karu totuus on valjennut

Silälailll

Ja jopa hölmöimmät maahanmuuton puolestapuhujat ovat alkaneet kääntämään paineen alla takkiaan. Muistan monia tuttujani jotka ennen huusivat mamujen puolesta...niin nyt on eri ääni kellossa;) on kiva huomata kun suomi herää maahnmuuton ongelmaan vähän jälkijunassa mutta herää kuitenkin. Ranska ja ruotsi on heränneet jo aikasemmin...paitsi päättäjät jotka ovat saatanan vallassa. Saatanallista menoa maahnmuutto on tosiaan ja sieltä ja syvältä kotoisin.

12

212

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghfghfghfgdfgdfgdfg

" jopa hölmöimmät maahanmuuton puolestapuhujat ovat alkaneet kääntämään paineen alla takkiaan"

Minä en ole havainnut mitään tuollaista. Päinvastoin pikemminkin, mitä enemmän tapahtuu muslimien terrori-iskuja niin sitä tiuhempaan löyhäpäiset suvakit suitsuttaa kuinka hienoa monikulttuurisuus on. Sairasta sakkia!

"Muistan monia tuttujani jotka ennen huusivat mamujen puolesta"

Minä en muista monia, mutta ne vähätkin ovat minun aloitteestani nyt entisiä tuttuja. Moista paskasakkia en halua tuntea.

• Valtioiden nimet kirjoitetaan isolla. Ryhdistäytyisit nyt.

• ei.vieläkään.vakuuta

Höh, taas asiaa liittymätön viesti. Et sinä tuolla linjalla vakuuta meitä siitä, ettet ole nettipoliisi. :)

• ei.vieläkään.vakuuta kirjoitti:

Höh, taas asiaa liittymätön viesti. Et sinä tuolla linjalla vakuuta meitä siitä, ettet ole nettipoliisi. :)

Huomautin vain. Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi peruskielioppisäännöt osata.

• itse.asiaakin
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Huomautin vain. Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi peruskielioppisäännöt osata.

Niin, mutta muut kuin nettipoliisit kommentoi itse asiaakin eikä vain epäolennaisuuksia. :)

• suvakismi.on.sairaus

Mees ny munamartta suvakki vajakki helvattuun täältä matupaskaas suoltamasta, vaikka oletkin luultavasti jonkun tuota sontatouhua rahoittavan palkkalistoilla tai muuten hyötymis-suhteessa koko paska maahantunkeutumistouhusta.

• tukholamielessä

Ei työperäinen maahanmuutto lisää terrori riskiä.

• Työperäinenheheheh

Mikä työperäinen? Suomessa ei ole tapahtunut työperäistä maahanmuuttoa muutakuin ihan yksittäistapauksia. Työperäinen maahanmuutto on sitä että joku tulee vaikka afrikasta suomeen töihin esim siihen samaan firmaan tai samalle allalle edetäkseen uralla..eli tulee suoraan valmiiseen työpaikkaan eikä niin että tulee tänne töihin jos sattuu töitä saamaan..se ei ole työperäistä maahanmuuttoa vaan loisimista ja muiden rahoilla/tuilla elämistä lähtökohtaisesti. Kukaan ei haluan palkata kielitaidottomia muukalaisia joilla ei ole edes papereita.

• Samaa mieltä. Virosta ja Venäjältä tulee ahkeraa työkansaa. Ns. pakolaiset pakenevat rauhallisten Eu maiden läpi elintasopakolaisiksi.

• Jussi..Pussi
        arvo.e kirjoitti:

Samaa mieltä. Virosta ja Venäjältä tulee ahkeraa työkansaa. Ns. pakolaiset pakenevat rauhallisten Eu maiden läpi elintasopakolaisiksi.

Niin se maailma muuttuu Suomessakin. Ensin rajan yli tuli pakolaisia. Maahan päästyään he muuttuivat turvapaikanhakijoiksi, sen jälkeen maahanmuuttajiksi ja lopulta oikeus elää Suomessa ihmisiksi.

• hullua-menoa-

Kaikki eivät ole heränneet. Luin Saksalaisen Shultin mielipiteen, jossa väitti islamin kuuluvan Saksaan. Olin pyörtyä jutusta siinä silmänräpäyksessä, sillä Merkkelin eukko on samoilla linjoilla, vaikka kuinka heitä terrorisoitaisiin.

• jd3e33

NIin sitä luulisi, mutta eilen kokouksessa kävin keskustelua todella hullun ihmisen kanssa, joka oli sitä meiltä että kaikki on vihapuhetta ja rasismia. Ei hänen kassaan oikein asialliseen dialogiin päästy kun oli vain yksi totuus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5313
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1371
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      752
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      747
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      46
      744
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      736
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      724
    Aihe