Miksi, oi miksi?

Boikotoi israelia pidetään tarkoituksella listan ylimpänä.
Olen ainakin kymmenen kertaa lyhyessä ajassa esittänyt boikottia muillekin asioille, esimerkiksi, rasisteille, rikkaudelle, länsimaista järjestelmää vastustaville, mutta kaikki nämä on mode poistanut, yleensä noin 30 min sisällä. Onko niin, että vain israelin boikotti on hyväksyttyä?

14

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ägppgo

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa,mitä tahansa pahaa kirjoitetaan Israelista,kukaan ei puutu.Tässä näyttää toteutuvan Raamatun profetiat lopunajoista-koko maailma käy Israelia vastaan.Tämä on nähty YK-ssa,tämä sama nähdään myös näiden palstojen kirjoituksissa.Samalla nämä samat ihmiset,jotka toivovat Israelin,tuhoa, ottavat Lähi-idästä Hitlerin ihailijoita, jotka ovat pakolaisina tullessaan työntäneet kristityt ja juutalaiset laidan yli mereen .Siunausta Israelille-joka siunaa Israelia sitä siunataan.Kiitos aloittajalle että otit tämän Israelin vastaisen toiminnan esille-Jumala siunaa myös sinua,Israelin ystävä.Juutalaisilta poistuu kohta verho silmiltään ja he ottavat Jeesuksen vastaan niin kuin me uskovat kristityt olemme jo tehneet.Kuinka käy niille jotka ovat alentaneet Jumalan Pojan.Niin kuin on sanottu-Isä itse ei tuomitse ketään,vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalleen eli joka ei usko Poikaan,ei voi pelastua..

      • qåaäzm

        Niin käy toteen Raamatun profetiat, olen samaa mieltä. Kumma kun kukaan suvakki ei puhu suomalaisiin kohdistyvasta rasismista jota on todennäköisesti enemmän kuin muihin kansanryhmiin kohdistuvaa rasismia.


      • Amen, Brother.


      • qåaäzm kirjoitti:

        Niin käy toteen Raamatun profetiat, olen samaa mieltä. Kumma kun kukaan suvakki ei puhu suomalaisiin kohdistyvasta rasismista jota on todennäköisesti enemmän kuin muihin kansanryhmiin kohdistuvaa rasismia.

        Amen, Brother.


    • Israel. Luvattu maa. Zion. Jumalan silmäterä.

    • IsraelBest

      Antisemitismi on se syy.

    • miksipä_ei

      Kysymys on vain siitä että Suomessa on vielä onneksi niin fiksuja ihmisiä että ymmärtävät että sellaista valtiota kuin israel ei kuuluisi edes olla. Eihän kaikki onneksi usko satuihin ja taruihin.
      israel Yhdysvaltain tukemana toteuttaa kansanmurhaa arabeille kuuluvalla alueella. YK on voimaton, samoin muut kansainväliset yhteisöt.
      Rahan ääni puhuu. Ja sitähän juutalaisilla on. Alkaen Yhdysvaltain presidentin vävystä joka tosin samoin kuin juutalainen isänsä ovat olleet syytettyinä ja epäiltyinä talousrikoksista.
      Ja jos lähdetään siitä että vähemmistökansallisuuksille kuuluu oma valtio, silloin meidän kuuluisi vaatia itsenäisyyttä saamelaisille, kurdeille, monille intiaaniheimoille jne, jne...
      Älkää höpiskö luvatusta maasta, jumalan kostosta, jumalan silmäterästä jne höpö höpöä... Tuohan on vain skitsofreenista höpinää.

      • Jubba

        Jostain syystä nämä fiksuina pitämäsi ihmiset eivät pysty mitenkään todistamaan väitettään ettei sellaista valtiota kuin Israel kuuluisi edes olla. Eihän kaikki onneksi usko satuihin ja taruihin.

        Israel ei toteuta kansanmurhaa.

        Jos on ollut syytettynä ja epäiltynä talousrikoksista, mutta todettu syyttömiksi, niin sehän tarkoittaa sitä, että he ovat olleet syyttömiä esitettyihin väitteisiin. Onko sinut todettu syyttömäksi talousrikoksiin?

        Kuka muu kuin sinä on esittänyt lähtökohdan, että vähemmistökansallisuuksille kuuluu oma valtio? Millä on "vähemmistökansallisuuden" määäritelmä ja kuinka se soveltuu käsiteltävään aiheeseen?


    • KaikkiPakkosiirrettävä

      Kuinka kauan menisi kaikkien israelilaisten pakkosiirtoon eri puolille maailmaa, jos päätös tehtäisiin tänään? Kaksi matkalaukkua/henkilö. Kaikki muu jätettävä. Montako Suomeen? Onnistuisi varmasti tämän vuoden aikana, jos homman pannaan todella vauhtia. Ja maailma olisi hiukan parempi paikka elää.

      • Jubba

        Miksi kannatat kaiken pakkosiirtämistä?

        Sinähän voisit tehdä laskelman siitä, että kuinka kauan menisi kaikkien israelilaisten pakkosiirtämiseen eri puolille maailmaa. Voisit myös julkistaa perustelut lopputuloksellesi.

        Siitä en ole ollenkaan vakuuttunut, että maailmasta tulisi parempi paikka elää. Arabit ilmeisesti siirrettäisiin arabimaihin, joihin suuri osa heistä ehkä sopeutusi paremmin kuin muualle, mm. kielitaidon vuoksi. Monella tosin elintaso alentuisi ja elämästä tulisi monin tavoin rajoitetumpaa.

        Kristittyjä ei voisi siirtää muslimimaihin, koska suurimmassa osassa joutuisivat hengenvaaraan uskonsa vuoksi.

        Juutalaiset ehkä sopeutuisivat parhaiten muualle, mutta mitä ilmeisemmin kohtaisivat vainoa uskontonsa vuoksi, kuten on hyvin ollut havaittavissa mm. suomi24.fi:n keskusteluista.

        Jos Israel tyhjennettäisiin asukkaista, syttyisi alueelle laajamittainen sota, kun rajanaapurit ja ehkä monet muutkin alkaisivat taistelemaan alueen hallinnasta.


      • HuuhaaJubbaHuuhaa
        Jubba kirjoitti:

        Miksi kannatat kaiken pakkosiirtämistä?

        Sinähän voisit tehdä laskelman siitä, että kuinka kauan menisi kaikkien israelilaisten pakkosiirtämiseen eri puolille maailmaa. Voisit myös julkistaa perustelut lopputuloksellesi.

        Siitä en ole ollenkaan vakuuttunut, että maailmasta tulisi parempi paikka elää. Arabit ilmeisesti siirrettäisiin arabimaihin, joihin suuri osa heistä ehkä sopeutusi paremmin kuin muualle, mm. kielitaidon vuoksi. Monella tosin elintaso alentuisi ja elämästä tulisi monin tavoin rajoitetumpaa.

        Kristittyjä ei voisi siirtää muslimimaihin, koska suurimmassa osassa joutuisivat hengenvaaraan uskonsa vuoksi.

        Juutalaiset ehkä sopeutuisivat parhaiten muualle, mutta mitä ilmeisemmin kohtaisivat vainoa uskontonsa vuoksi, kuten on hyvin ollut havaittavissa mm. suomi24.fi:n keskusteluista.

        Jos Israel tyhjennettäisiin asukkaista, syttyisi alueelle laajamittainen sota, kun rajanaapurit ja ehkä monet muutkin alkaisivat taistelemaan alueen hallinnasta.

        Opettele lukemaan äläkä valehtele ja vääristele ja jauha paskaa asioista, joista et ymmärrä tai tiedä mitään.


      • F32
        HuuhaaJubbaHuuhaa kirjoitti:

        Opettele lukemaan äläkä valehtele ja vääristele ja jauha paskaa asioista, joista et ymmärrä tai tiedä mitään.

        Heh! Jos itse ymmärtäisit jotain asiasta, olisit kommentoinut asiaperustein, etkä vain tyytynyt väittämään toista kirjoittajaa valehtelijaksi ja vääristelijäksi, joka ei muka ymmärrä tai tiedä mitään. Kokeilehan kerran vielä perustellen väitteesi.


      • Jubba
        HuuhaaJubbaHuuhaa kirjoitti:

        Opettele lukemaan äläkä valehtele ja vääristele ja jauha paskaa asioista, joista et ymmärrä tai tiedä mitään.

        Hyvin tunnut itsesi tuntevan ainakin nimimerkistäsi päätellen. Pelkkää huuhaatahan tuo kirjoituksesi on jo tästä ensimmäisestä kirjoituksestasi alkaen. Uutena kirjoittajana olet tietenkin tervetullut palstalle, vaikkakin tekstisi muistuttaa kovin erään Israeliin liittyviin aiheisiin kommentoivan suvun edustajien tekstejä. He eivät milloinkaan ole pystyneet asioita tuon paremmin argumentoimaan kuin sinäkään tuossa ensimmäisessä viestissäsi.

        Minkä viestieni perusteella olet muodostanut kuvasi minusta? Mikäli olen viesteissäni ollut mielestäsi väärässä, osoitathan minulle virheeni ja kerro totuus asioista lähdemateriaalia käyttäen. Tee se siinä keskustelussa jossa olen mielestäsi virheen tehnyt ja anna tässä keskustelussa linkki virheelliseen viestiini.


    • syytä_boikotoida

      Getot, kollektiiviset rangaistukset, elintilan haaliminen, piittaamattomuus kansainvälisistä laeista, eri lait eri ihmisryhmille jne. Tuohan se oli historiallista Hitlerin natsisaksan arkea mutta se on myös tämän päivän israelia.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe