Niin, että yleistietoa onko kenelläkään tieto, mihin maihin suomen kansalainen
voi muuttaa kansaneläkeläisenä ja jos hän saa vielä sotaleski ja sotaorpo korvauksen ?
Älä nyt suutu hyvä ylläpitäjä, mutta tämä on erittäin mielenkiintoinen keskustelu ja
tätä ei monikaan tämän palstan tarkkailija tiedä. Luin, että eläkeläiseltä vaaditaan
riittävää toimeentuloa, jotta saa oleskeluluvan toiseen Euroopan unionin maahan.
Käsitys oli ainakin niin, että Romaniasta ei noin vain voi muuttaa kirjoja suomeen ilman
riittävää kansaneläkettä tai vastaavaa omaisuutta. Mutta moneenko maahan suomen
kansalainen voi muuttaa kansaneläkeläisenä. Mikä on tuloraja esimerkiksi Espanjaan ja
Ranskaan ?
Ihmisillä on vapaus muuttaa ja asua jokaisessa EU maassa, mutta se voi tyssätä kansan-
eläkkeeseen tai sen suuruuteen. . . . Oli varmaan tämän EU komission sanoma myös.
Nyt kysytään, että mihinkä sillä hienolla suomalaisella statuksella pääsee ?
Tämä on myös se asia miksi maksetaan Euroopan unionille korvauksia.
Poijat mihin EU maahan riittää Suomen. . .
2
58
Vastaukset
Poijat, kuka ei tahtoisi olla tasavertainen ja ottaa nimekseen vaikka Ranskalainen tai
Saksalainen ja se sama tarkoittaa Eurooppalaista.Minä ainakin olen henkeen ja vereen Eurooppalainen ja minua on aina
pidetty siellä hyvin. Britit ovat aina olleet omansa ja ne ei niin kuin kuulu edes
meidän kanssa samaan. Euroopassa ihmiset ovat jotenkin tutumman oloisia.
USA taas on niin teennäistä ja ihan omansa ja suomalaiset ovat taas kovia pettämään
ja huijaamaan toisiaan. Virolaiset ovat pelokkaita ja toivovat asiallista kanssakäymistä.
Eurooppa on taas villi ja vapaa ja se mitä minä tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2879541Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve62852Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2562121Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1122005SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,851533- 1441467
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331428Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U121145Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931026- 71951