Jokainen suomalainen muuttaisi mieluummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle, jos olisi jompaankumpaan pakko muuttaa. Siis jos ei ole ennestään mitään siteitä kumpaankaan maahan.
Mitäs tiltut tähän?
Mieluummin muutetaan USA:han kuin Venäjälle
39
413
Vastaukset
- hoilhail
Riippuu siitä, kummassa maassa on parempi sosiaaliturva kuin Suomessa!
- dollarinkuvatsilmissä
Jaa? Mä ajattelin mennä USA:han, mahdollisuuksien maahan, tekemään miljoonaomaisuuden, mutta lähde sinä kinuamaan sosiaaliturvaa ihan vapaasti!
- Jenkkiläromahtaapian
dollarinkuvatsilmissä kirjoitti:
Jaa? Mä ajattelin mennä USA:han, mahdollisuuksien maahan, tekemään miljoonaomaisuuden, mutta lähde sinä kinuamaan sosiaaliturvaa ihan vapaasti!
Mikä saa sut kuvittelemaan että jenkeissä pärjäät ollenkaan?
Työt saa vain huippuälykkäät,keskiverrot joutuu äkkiä työttömiksi,heikommista puhumattakaan ,kunnon sosialiturvaa ei ole,ja monilla bisneksetkin kusee nykyisin pahasti,joten miljonääriksikään ei en noin vain pääse.
Moni suomalainen jolla on hyvin asiat täällä joutuisi katuojaan jenkeissä välittömästi,se on fakta.
Että en nyt ole aivan varma kannattaako enää haluta jenkkilään,dollarikin on koko ajan romahdusvaaran alla.,mikä luo vain lisää paineita siellä menestymiseen,ja ovat hekin alkaneet suosia vain omiaan muiden kustannuksella.
Ryysyistä miljonääriksi toteutuu nykuisin paljon pienemmälle väelle kuin ennen. - dollarinkuvatsilmissä
Jenkkiläromahtaapian kirjoitti:
Mikä saa sut kuvittelemaan että jenkeissä pärjäät ollenkaan?
Työt saa vain huippuälykkäät,keskiverrot joutuu äkkiä työttömiksi,heikommista puhumattakaan ,kunnon sosialiturvaa ei ole,ja monilla bisneksetkin kusee nykyisin pahasti,joten miljonääriksikään ei en noin vain pääse.
Moni suomalainen jolla on hyvin asiat täällä joutuisi katuojaan jenkeissä välittömästi,se on fakta.
Että en nyt ole aivan varma kannattaako enää haluta jenkkilään,dollarikin on koko ajan romahdusvaaran alla.,mikä luo vain lisää paineita siellä menestymiseen,ja ovat hekin alkaneet suosia vain omiaan muiden kustannuksella.
Ryysyistä miljonääriksi toteutuu nykuisin paljon pienemmälle väelle kuin ennen.>>Mikä saa sut kuvittelemaan että jenkeissä pärjäät ollenkaan?>>
Tämä: >>Työt saa vain huippuälykkäät>> - EtovaMaa
Niin, ettei sitten edes trolli halua muuttaa Venäjälle.
Ja mitenkäs olet päätynyt kyseiseen lopputulokseen? Oletko kysynyt kaikilta Suomalaisilta vai?
- TottakaiUSA
Miksi itsestäänselvyyksiä pitäisi kysellä?
TottakaiUSA kirjoitti:
Miksi itsestäänselvyyksiä pitäisi kysellä?
Koska se ei ole itsestäänselvyys. Monellahan voi olla esim. sukulaisia tai tuttavia Venäjällä. Jos kerran haluat muuttaa Yhdysvaltoihin niin siitä vaan. Pääset Natoon samalla.
- TietenkinUSA
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Koska se ei ole itsestäänselvyys. Monellahan voi olla esim. sukulaisia tai tuttavia Venäjällä. Jos kerran haluat muuttaa Yhdysvaltoihin niin siitä vaan. Pääset Natoon samalla.
Avausviestissä puhuttiin sellaisista suomalaisista, joilla EI OLE ENNESTÄÄN SITEITÄ kumpaankaan maahan. Mikä helvetti niiden viestien lukemisessa on niin vaikeaa?
TietenkinUSA kirjoitti:
Avausviestissä puhuttiin sellaisista suomalaisista, joilla EI OLE ENNESTÄÄN SITEITÄ kumpaankaan maahan. Mikä helvetti niiden viestien lukemisessa on niin vaikeaa?
Ensin puhutaan jokaisesta suomalaisesta sitten yhtäkkiä vain niistä jolla ei ole siteitä muihin maihin. Väitätkö että vain suomalaiset joilla ei ole mitään siteitä muihin maihin ovat suomalaisia?
Etkä siltikään voi yleistää. Kysy ensin jokaiselta suomalaiselta joilla ei siis ole mitään yhteyksiä kumpaankaan maahan jos kaikki sanovat että mielummin Yhdysvaltoihin niin sitten uskon sinua. Muuten tuo on vain huuhaata.- TottakaiUSA
Ensin puhutaan jokaisesta suomalaisesta sitten yhtäkkiä vain niistä jolla ei ole siteitä muihin maihin. Väitätkö että vain suomalaiset joilla ei ole mitään siteitä muihin maihin ovat suomalaisia?
Etkä siltikään voi yleistää. Kysy ensin jokaiselta suomalaiselta joilla ei siis ole mitään yhteyksiä kumpaankaan maahan jos kaikki sanovat että mielummin Yhdysvaltoihin niin sitten uskon sinua. Muuten tuo on vain huuhaata.Jokainen suomalainen, jolla ei ole siteitä kumpaankaan maahan, muuttaisi mieluummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?
Ja miksi minun pitäisi kysyä JOKAISELTA tuollaiselta suomalaiselta? Ei gallupeissakaan kysellä jokaiselta suomalaiselta asioita, mutta silti niiden pohjalta tehdään johtopäätöksiä. Onko tämä sitten sellainen asia, joka pitäisi kysyä joka ainoalta? Ja jos on, niin miksi ihmeessä? TottakaiUSA kirjoitti:
Jokainen suomalainen, jolla ei ole siteitä kumpaankaan maahan, muuttaisi mieluummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?
Ja miksi minun pitäisi kysyä JOKAISELTA tuollaiselta suomalaiselta? Ei gallupeissakaan kysellä jokaiselta suomalaiselta asioita, mutta silti niiden pohjalta tehdään johtopäätöksiä. Onko tämä sitten sellainen asia, joka pitäisi kysyä joka ainoalta? Ja jos on, niin miksi ihmeessä?Koska väität että jokainen suomalainen on sitä mieltä. Miten voit sanoa että jokainen muuttaisi Yhdysvaltoihin jos et tiedä jokaisen mielipidettä?
Otetaan esimerkki:
Oletetaan että kaikki maailman naiset pitävät sisustuksesta. Sitten kysytään neljältä naiselta että pitävätkö he sisustuksesta. Kaikki neljä sanovat että he pitävät sisustuksesta. Voidaanko tästä siis päätellä että jokainen maailman nainen pitää sisustuksesta?
Gallupit ovat suuntaa antavia. Sitäpaitsi gallupeissa on kyselty ihmisiltä sinä vain oletat.
Entä jos minä muuttaisin mielummin Venäjälle ihan vain sen takia että sinä olisit väärässä?- hahahvenäjällekö
Kukaan ei halua muuttaa Venäjälle. Sieltä halutaan muuttaa pois. Venäjä on hemmetin suuri kehitysmaa eikä asia tule näillä näkymin muuksi muuttumaan. Mafiavaltio.
https://assets.weforum.org/editor/GyV5mb5Sy_S-29ES3EiC3OqPcnJaaXcxJ9GkOaAvW68.png
Oma listani olisi Pohjoismaita lukuunottamatta
1. Oma valtio Karibialla
2. Australia
3. Kanada
4. Italia
5. USA
6. Espanja
7. Japani
8. Hollanti
9. Saksa
10. Sveitsi hahahvenäjällekö kirjoitti:
Kukaan ei halua muuttaa Venäjälle. Sieltä halutaan muuttaa pois. Venäjä on hemmetin suuri kehitysmaa eikä asia tule näillä näkymin muuksi muuttumaan. Mafiavaltio.
https://assets.weforum.org/editor/GyV5mb5Sy_S-29ES3EiC3OqPcnJaaXcxJ9GkOaAvW68.png
Oma listani olisi Pohjoismaita lukuunottamatta
1. Oma valtio Karibialla
2. Australia
3. Kanada
4. Italia
5. USA
6. Espanja
7. Japani
8. Hollanti
9. Saksa
10. SveitsiKukaan ei kysynyt listaasi.
Ja eihän tuo edes kertonut kaikkien maailman ihmisten saati sitten suomalaisten mielipiteitä.- TakuullaUSA
Koska väität että jokainen suomalainen on sitä mieltä. Miten voit sanoa että jokainen muuttaisi Yhdysvaltoihin jos et tiedä jokaisen mielipidettä?
Otetaan esimerkki:
Oletetaan että kaikki maailman naiset pitävät sisustuksesta. Sitten kysytään neljältä naiselta että pitävätkö he sisustuksesta. Kaikki neljä sanovat että he pitävät sisustuksesta. Voidaanko tästä siis päätellä että jokainen maailman nainen pitää sisustuksesta?
Gallupit ovat suuntaa antavia. Sitäpaitsi gallupeissa on kyselty ihmisiltä sinä vain oletat.
Entä jos minä muuttaisin mielummin Venäjälle ihan vain sen takia että sinä olisit väärässä?"Koska väität että jokainen suomalainen on sitä mieltä. "
Niin väitänkin. Koeta elää sen kanssa.
"Miten voit sanoa että jokainen muuttaisi Yhdysvaltoihin jos et tiedä jokaisen mielipidettä? "
Miten voidaan väittää, että "yli puolet suomalaisista vastustaa NATO-jäsenyyttä", vaikka varmastikaan yli 2,5 miljoonalta suomalaiselta tätä asiaa ei ole erikseen kysytty?
"Entä jos minä muuttaisin mielummin Venäjälle ihan vain sen takia että sinä olisit väärässä?"
Tee se ja toimi kannustavana esimerkkinä niille suomalaisille Venäjä-ihannoijille, jotka eivät saa aikaiseksi idän ihmemaahan muuttamista, vaan haluavat tuoda Venäjän tänne. - hahahvenäjällekö
Kukaan ei kysynyt listaasi.
Ja eihän tuo edes kertonut kaikkien maailman ihmisten saati sitten suomalaisten mielipiteitä.Laitoinkin sen vain siksi että myös kaltaisesi idiootti ymmärtäisi ettei Venäjä mahtuisi top 10 joukkoon. Itseasiassa tarkemmin kun nyt ajattelen niin Venäjä ei mahtuisi edes top 50 joukkoon. Sen verran paska maa.
TakuullaUSA kirjoitti:
"Koska väität että jokainen suomalainen on sitä mieltä. "
Niin väitänkin. Koeta elää sen kanssa.
"Miten voit sanoa että jokainen muuttaisi Yhdysvaltoihin jos et tiedä jokaisen mielipidettä? "
Miten voidaan väittää, että "yli puolet suomalaisista vastustaa NATO-jäsenyyttä", vaikka varmastikaan yli 2,5 miljoonalta suomalaiselta tätä asiaa ei ole erikseen kysytty?
"Entä jos minä muuttaisin mielummin Venäjälle ihan vain sen takia että sinä olisit väärässä?"
Tee se ja toimi kannustavana esimerkkinä niille suomalaisille Venäjä-ihannoijille, jotka eivät saa aikaiseksi idän ihmemaahan muuttamista, vaan haluavat tuoda Venäjän tänne."Niin väitänkin. Koeta elää sen kanssa."
Jos väität jotakin sinulla on oltava perustelut sille.
"Miten voidaan väittää, että "yli puolet suomalaisista vastustaa NATO-jäsenyyttä", vaikka varmastikaan yli 2,5 miljoonalta suomalaiselta tätä asiaa ei ole erikseen kysytty?"
Koska Nato-jäsenyyttä kannattaa alle puolet suomalaisista.
"Tee se ja toimi kannustavana esimerkkinä niille suomalaisille Venäjä-ihannoijille, jotka eivät saa aikaiseksi idän ihmemaahan muuttamista, vaan haluavat tuoda Venäjän tänne."
Eli myönsit juuri itsekin etteivät kaikki suomalaiset halua muuttaa Yhdysvaltoihin. Äläkä huoli en ole tuomassa Venäjää tai mitään muutakaan maata Suomeen.hahahvenäjällekö kirjoitti:
Laitoinkin sen vain siksi että myös kaltaisesi idiootti ymmärtäisi ettei Venäjä mahtuisi top 10 joukkoon. Itseasiassa tarkemmin kun nyt ajattelen niin Venäjä ei mahtuisi edes top 50 joukkoon. Sen verran paska maa.
Niin sinun listassasi. Kaikilla maailman ihmisillä ei ole samanlaista listaa.
- IlmanMuutaUSA
"Niin väitänkin. Koeta elää sen kanssa."
Jos väität jotakin sinulla on oltava perustelut sille.
"Miten voidaan väittää, että "yli puolet suomalaisista vastustaa NATO-jäsenyyttä", vaikka varmastikaan yli 2,5 miljoonalta suomalaiselta tätä asiaa ei ole erikseen kysytty?"
Koska Nato-jäsenyyttä kannattaa alle puolet suomalaisista.
"Tee se ja toimi kannustavana esimerkkinä niille suomalaisille Venäjä-ihannoijille, jotka eivät saa aikaiseksi idän ihmemaahan muuttamista, vaan haluavat tuoda Venäjän tänne."
Eli myönsit juuri itsekin etteivät kaikki suomalaiset halua muuttaa Yhdysvaltoihin. Äläkä huoli en ole tuomassa Venäjää tai mitään muutakaan maata Suomeen."Jos väität jotakin sinulla on oltava perustelut sille."
OK, minä perustelen: koska USA on paljon miellyttävämpi maa elää kuin Venäjä. Siellä on jopa toimiva yhteiskunta, toisin kuin Putinstanissa.
"Koska Nato-jäsenyyttä kannattaa alle puolet suomalaisista."
Niin mutta eihän asiaa ole kysytty kaikilta? Jos vaadit minua kysymään mielipidettä kaikilta, niin vaadi sitten näitä NATO-gallupien tekijöitäkin tekemään niin!
"Eli myönsit juuri itsekin etteivät kaikki suomalaiset halua muuttaa Yhdysvaltoihin. "
Eipäs vaan toin esiin sen ongelman, että sinne Venäjälle nimenomaan ei olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka venäjämielisiä. Siksi vetosin sinuun, että saisit omalla esimerkilläsi aikaiseksi muutoksen asiaan. Vaan eipä taida sinustakaan olla esimerkin näyttäjää. Ettei vaan länsimainen yhteiskunta olisi sinullekin paljon mukavampi vaihtoehto kuin Venäjä... - NatoaYliPuolet
Naton kanssa tehtävään yhteistyöhön suhtautuu yli 60 % suomalaisista myönteisesti.
Ja Venäjälle ei halua oikein kukaan, pakomaisetkin pyrkivät sieltä.pois.
Jokin siinä Venäjässä vaan mättää vuosikymmenestä toiseen. IlmanMuutaUSA kirjoitti:
"Jos väität jotakin sinulla on oltava perustelut sille."
OK, minä perustelen: koska USA on paljon miellyttävämpi maa elää kuin Venäjä. Siellä on jopa toimiva yhteiskunta, toisin kuin Putinstanissa.
"Koska Nato-jäsenyyttä kannattaa alle puolet suomalaisista."
Niin mutta eihän asiaa ole kysytty kaikilta? Jos vaadit minua kysymään mielipidettä kaikilta, niin vaadi sitten näitä NATO-gallupien tekijöitäkin tekemään niin!
"Eli myönsit juuri itsekin etteivät kaikki suomalaiset halua muuttaa Yhdysvaltoihin. "
Eipäs vaan toin esiin sen ongelman, että sinne Venäjälle nimenomaan ei olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka venäjämielisiä. Siksi vetosin sinuun, että saisit omalla esimerkilläsi aikaiseksi muutoksen asiaan. Vaan eipä taida sinustakaan olla esimerkin näyttäjää. Ettei vaan länsimainen yhteiskunta olisi sinullekin paljon mukavampi vaihtoehto kuin Venäjä..."OK, minä perustelen: koska USA on paljon miellyttävämpi maa elää kuin Venäjä. Siellä on jopa toimiva yhteiskunta, toisin kuin Putinstanissa."
Tuon on mielipide. Ei kaikilla ole sama mielipide kuin sinulla.
"Niin mutta eihän asiaa ole kysytty kaikilta? Jos vaadit minua kysymään mielipidettä kaikilta, niin vaadi sitten näitä NATO-gallupien tekijöitäkin tekemään niin!"
He sentään ovat kysyneet edes joltakulta. Sinä vain oletat.
"Eipäs vaan toin esiin sen ongelman, että sinne Venäjälle nimenomaan ei olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka venäjämielisiä. Siksi vetosin sinuun, että saisit omalla esimerkilläsi aikaiseksi muutoksen asiaan. Vaan eipä taida sinustakaan olla esimerkin näyttäjää. Ettei vaan länsimainen yhteiskunta olisi sinullekin paljon mukavampi vaihtoehto kuin Venäjä..."
Naton vastustaminen ei tarkoita että olisi venäjämielinen. Sitäpaitsi kyllähän sinäkin mielummin asut Suomessa ja yrität tuoda Yhdysvallat tänne kuin se että itse muuttaisit Yhdysvaltoihin. Ei se sinusta yhtään sen erilaista tee.NatoaYliPuolet kirjoitti:
Naton kanssa tehtävään yhteistyöhön suhtautuu yli 60 % suomalaisista myönteisesti.
Ja Venäjälle ei halua oikein kukaan, pakomaisetkin pyrkivät sieltä.pois.
Jokin siinä Venäjässä vaan mättää vuosikymmenestä toiseen.Naton kanssa tehtävä yhteistyö on eri asia kuin Natoon liittyminen.
Oikein kukaan vai ei kukaan? Se on eri juttu.- TottakaiUSA
"OK, minä perustelen: koska USA on paljon miellyttävämpi maa elää kuin Venäjä. Siellä on jopa toimiva yhteiskunta, toisin kuin Putinstanissa."
Tuon on mielipide. Ei kaikilla ole sama mielipide kuin sinulla.
"Niin mutta eihän asiaa ole kysytty kaikilta? Jos vaadit minua kysymään mielipidettä kaikilta, niin vaadi sitten näitä NATO-gallupien tekijöitäkin tekemään niin!"
He sentään ovat kysyneet edes joltakulta. Sinä vain oletat.
"Eipäs vaan toin esiin sen ongelman, että sinne Venäjälle nimenomaan ei olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka venäjämielisiä. Siksi vetosin sinuun, että saisit omalla esimerkilläsi aikaiseksi muutoksen asiaan. Vaan eipä taida sinustakaan olla esimerkin näyttäjää. Ettei vaan länsimainen yhteiskunta olisi sinullekin paljon mukavampi vaihtoehto kuin Venäjä..."
Naton vastustaminen ei tarkoita että olisi venäjämielinen. Sitäpaitsi kyllähän sinäkin mielummin asut Suomessa ja yrität tuoda Yhdysvallat tänne kuin se että itse muuttaisit Yhdysvaltoihin. Ei se sinusta yhtään sen erilaista tee."Ei kaikilla ole sama mielipide kuin sinulla."
Niin no jokaiseen mielipiteeseen löytyy tietysti vivahde-eroja yhtä monta kuin on ihmisiä. Tuskin kaikkien ihmisten mielipiteet 100-prosenttisen yhtenevät ovat missään asiassa.
"He sentään ovat kysyneet edes joltakulta. "
Koeta nyt jo päättää, että pitääkö kysyä JOKAISELTA vai ei. Nyt yhtäkkiä sinulle näyttää olevan ihan OK, että jokaiselta ei kysytä, vaikka minulta sitä alussa edellytit...
"Naton vastustaminen ei tarkoita että olisi venäjämielinen. "
En minä sellaista ole tietääkseni väittänytkään. Älä laita sanoja minun suuhuni.
"Sitäpaitsi kyllähän sinäkin mielummin asut Suomessa"
Joo, mutta jos luet avauksen huolellisesti, niin siinä puhuttiin tilanteesta jossa olisi pakko muuttaa jompaankumpaan maahan.
"yrität tuoda Yhdysvallat tänne kuin se että itse muuttaisit Yhdysvaltoihin."
Milläs tavalla tämä minun "tavoitteeni" (jollaisesta en tosin itse tiennytkään mitään) ilmenee? TottakaiUSA kirjoitti:
"Ei kaikilla ole sama mielipide kuin sinulla."
Niin no jokaiseen mielipiteeseen löytyy tietysti vivahde-eroja yhtä monta kuin on ihmisiä. Tuskin kaikkien ihmisten mielipiteet 100-prosenttisen yhtenevät ovat missään asiassa.
"He sentään ovat kysyneet edes joltakulta. "
Koeta nyt jo päättää, että pitääkö kysyä JOKAISELTA vai ei. Nyt yhtäkkiä sinulle näyttää olevan ihan OK, että jokaiselta ei kysytä, vaikka minulta sitä alussa edellytit...
"Naton vastustaminen ei tarkoita että olisi venäjämielinen. "
En minä sellaista ole tietääkseni väittänytkään. Älä laita sanoja minun suuhuni.
"Sitäpaitsi kyllähän sinäkin mielummin asut Suomessa"
Joo, mutta jos luet avauksen huolellisesti, niin siinä puhuttiin tilanteesta jossa olisi pakko muuttaa jompaankumpaan maahan.
"yrität tuoda Yhdysvallat tänne kuin se että itse muuttaisit Yhdysvaltoihin."
Milläs tavalla tämä minun "tavoitteeni" (jollaisesta en tosin itse tiennytkään mitään) ilmenee?"Niin no jokaiseen mielipiteeseen löytyy tietysti vivahde-eroja yhtä monta kuin on ihmisiä. Tuskin kaikkien ihmisten mielipiteet 100-prosenttisen yhtenevät ovat missään asiassa."
Miksi sitten väität että jokainen olisi samaa mieltä kanssasi?
"Koeta nyt jo päättää, että pitääkö kysyä JOKAISELTA vai ei. Nyt yhtäkkiä sinulle näyttää olevan ihan OK, että jokaiselta ei kysytä, vaikka minulta sitä alussa edellytit..."
Jos haluaa varman tuloksen niin sitten pitää kysyä jokaiselta suomalaiselta. Galluppien tekijät eivät ehkä ole kysyneet jokaiselta suomalaiselta mutta eivät myöskään väitä että jokainen suomalainen vastustaisi (tai kannattaisi) Nato jäsenyyttä. Jos väität että jokainen suomalainen on kanssasi samaa mieltä jostakin sinun pitää perustella se. Ja perusteluksi riittänee että olet kysynyt jokaiselta. Juuri itsehän myönsit ettei jokaisella ihmisellä ole samaa mielipidettä jostakin asiasta.
"En minä sellaista ole tietääkseni väittänytkään. Älä laita sanoja minun suuhuni."
"Eipäs vaan toin esiin sen ongelman, että sinne Venäjälle nimenomaan ei olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka venäjämielisiä. Siksi vetosin sinuun, että saisit omalla esimerkilläsi aikaiseksi muutoksen asiaan. Vaan eipä taida sinustakaan olla esimerkin näyttäjää."
Tässä kumminkin oletat minun olevan venäjämielinen koska en kannata Natoa.
"Joo, mutta jos luet avauksen huolellisesti, niin siinä puhuttiin tilanteesta jossa olisi pakko muuttaa jompaankumpaan maahan."
"Eipäs vaan toin esiin sen ongelman, että sinne Venäjälle nimenomaan ei olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka venäjämielisiä."
Toit esiin myös sen ongelman ettei Yhdysvaltoihin olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka natomielisiä.
"Milläs tavalla tämä minun "tavoitteeni" (jollaisesta en tosin itse tiennytkään mitään) ilmenee?"
Aloituksesta.- TottaHemmetissäUSA
"Niin no jokaiseen mielipiteeseen löytyy tietysti vivahde-eroja yhtä monta kuin on ihmisiä. Tuskin kaikkien ihmisten mielipiteet 100-prosenttisen yhtenevät ovat missään asiassa."
Miksi sitten väität että jokainen olisi samaa mieltä kanssasi?
"Koeta nyt jo päättää, että pitääkö kysyä JOKAISELTA vai ei. Nyt yhtäkkiä sinulle näyttää olevan ihan OK, että jokaiselta ei kysytä, vaikka minulta sitä alussa edellytit..."
Jos haluaa varman tuloksen niin sitten pitää kysyä jokaiselta suomalaiselta. Galluppien tekijät eivät ehkä ole kysyneet jokaiselta suomalaiselta mutta eivät myöskään väitä että jokainen suomalainen vastustaisi (tai kannattaisi) Nato jäsenyyttä. Jos väität että jokainen suomalainen on kanssasi samaa mieltä jostakin sinun pitää perustella se. Ja perusteluksi riittänee että olet kysynyt jokaiselta. Juuri itsehän myönsit ettei jokaisella ihmisellä ole samaa mielipidettä jostakin asiasta.
"En minä sellaista ole tietääkseni väittänytkään. Älä laita sanoja minun suuhuni."
"Eipäs vaan toin esiin sen ongelman, että sinne Venäjälle nimenomaan ei olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka venäjämielisiä. Siksi vetosin sinuun, että saisit omalla esimerkilläsi aikaiseksi muutoksen asiaan. Vaan eipä taida sinustakaan olla esimerkin näyttäjää."
Tässä kumminkin oletat minun olevan venäjämielinen koska en kannata Natoa.
"Joo, mutta jos luet avauksen huolellisesti, niin siinä puhuttiin tilanteesta jossa olisi pakko muuttaa jompaankumpaan maahan."
"Eipäs vaan toin esiin sen ongelman, että sinne Venäjälle nimenomaan ei olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka venäjämielisiä."
Toit esiin myös sen ongelman ettei Yhdysvaltoihin olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka natomielisiä.
"Milläs tavalla tämä minun "tavoitteeni" (jollaisesta en tosin itse tiennytkään mitään) ilmenee?"
Aloituksesta."Miksi sitten väität että jokainen olisi samaa mieltä kanssasi?"
Kerroin vain, että jokainen suomalainen, jolla ei ole siteitä USA:han tai Venäjälle, muuttaisi mieluummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle, jos pakko jompaankumpaan olisi muuttaa. En ottanut kantaa siihen, mitä mieltä ihmiset näistä maista ovat. Voihan joku USA:han muuttava olla pitämättä USA:sta maana, mutta näkee sen kuitenkin pienempänä pahana kuin Venäjän, ja siksi muuttaa mieluummin USA:han. Ja niin edelleen.
"Galluppien tekijät eivät ehkä ole kysyneet jokaiselta suomalaiselta mutta eivät myöskään väitä että jokainen suomalainen vastustaisi (tai kannattaisi) Nato jäsenyyttä."
Eivät niin. Ne väittävät, että yli puolet suomalaisista vastustaa Nato-jäsenyyttä, vaikka eivät varmasti ole yli puolelta suomalaisista (n. 2,5 milj. ihmiseltä) asiaa kysyneet.
"Ja perusteluksi riittänee että olet kysynyt jokaiselta. "
Ja sitten minun pitäisi kuitenkin kysyä JOKAISELTA. Ei helvetti tätä sinun venkoiluasi enää jaksa...
"Tässä kumminkin oletat minun olevan venäjämielinen koska en kannata Natoa."
Kyllä minä sinua venäjämielisenä pidän, mutta Nato-kantasi ei liity siihen mielikuvaani mitenkään. Toki on aika todennäköistä, että venäjämielinen ihminen vastustaa myös Natoa.
"Toit esiin myös sen ongelman ettei Yhdysvaltoihin olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka natomielisiä."
Vielä kerran: avauksessa puhutaankin tilanteesta, jossa olisi (syystä tai toisesta) PAKKO muuttaa jompaankumpaan maahan. Vaikka ei haluaisikaan muuttaa. V-a-i-k-k-a___e-i___h-a-l-u-a-i-s-i-k-a-a-n___m-u-u-t-t-a-a. Mutta olisi kuitenkin pakko muuttaa jompaankumpaan maahan. USA:han tai Venäjälle. Silloin USA olisi taatusti Venäjää suositumpi vaihtoehto. Menikö avausviestin pointti ja idea nyt jo lopultakin perille?
"Aloituksesta."
Perustele tarkemmin! TottaHemmetissäUSA kirjoitti:
"Miksi sitten väität että jokainen olisi samaa mieltä kanssasi?"
Kerroin vain, että jokainen suomalainen, jolla ei ole siteitä USA:han tai Venäjälle, muuttaisi mieluummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle, jos pakko jompaankumpaan olisi muuttaa. En ottanut kantaa siihen, mitä mieltä ihmiset näistä maista ovat. Voihan joku USA:han muuttava olla pitämättä USA:sta maana, mutta näkee sen kuitenkin pienempänä pahana kuin Venäjän, ja siksi muuttaa mieluummin USA:han. Ja niin edelleen.
"Galluppien tekijät eivät ehkä ole kysyneet jokaiselta suomalaiselta mutta eivät myöskään väitä että jokainen suomalainen vastustaisi (tai kannattaisi) Nato jäsenyyttä."
Eivät niin. Ne väittävät, että yli puolet suomalaisista vastustaa Nato-jäsenyyttä, vaikka eivät varmasti ole yli puolelta suomalaisista (n. 2,5 milj. ihmiseltä) asiaa kysyneet.
"Ja perusteluksi riittänee että olet kysynyt jokaiselta. "
Ja sitten minun pitäisi kuitenkin kysyä JOKAISELTA. Ei helvetti tätä sinun venkoiluasi enää jaksa...
"Tässä kumminkin oletat minun olevan venäjämielinen koska en kannata Natoa."
Kyllä minä sinua venäjämielisenä pidän, mutta Nato-kantasi ei liity siihen mielikuvaani mitenkään. Toki on aika todennäköistä, että venäjämielinen ihminen vastustaa myös Natoa.
"Toit esiin myös sen ongelman ettei Yhdysvaltoihin olla halukkaita muuttamaan, vaikka oltaisiin kuinka natomielisiä."
Vielä kerran: avauksessa puhutaankin tilanteesta, jossa olisi (syystä tai toisesta) PAKKO muuttaa jompaankumpaan maahan. Vaikka ei haluaisikaan muuttaa. V-a-i-k-k-a___e-i___h-a-l-u-a-i-s-i-k-a-a-n___m-u-u-t-t-a-a. Mutta olisi kuitenkin pakko muuttaa jompaankumpaan maahan. USA:han tai Venäjälle. Silloin USA olisi taatusti Venäjää suositumpi vaihtoehto. Menikö avausviestin pointti ja idea nyt jo lopultakin perille?
"Aloituksesta."
Perustele tarkemmin!"Kerroin vain, että jokainen suomalainen, jolla ei ole siteitä USA:han tai Venäjälle, muuttaisi mieluummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle, jos pakko jompaankumpaan olisi muuttaa. En ottanut kantaa siihen, mitä mieltä ihmiset näistä maista ovat. Voihan joku USA:han muuttava olla pitämättä USA:sta maana, mutta näkee sen kuitenkin pienempänä pahana kuin Venäjän, ja siksi muuttaa mieluummin USA:han. Ja niin edelleen. "
Ja mitkä ovat perustelusi tähän? Se että olet itse sitä mieltä.
"Eivät niin. Ne väittävät, että yli puolet suomalaisista vastustaa Nato-jäsenyyttä, vaikka eivät varmasti ole yli puolelta suomalaisista (n. 2,5 milj. ihmiseltä) asiaa kysyneet. "
Ongelmana on se että sinä väität että 100% suomalaisista muuttaisi mielummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle. Galluppien tekijät väittävät että yli puolet suomalaisista ei halua liittyä Natoon. Mikä voi tarkoittaa mitä vain 50,01% ja 99,99% välistä. Gallupeissa yksi ihminen sinne tai tänne ei muuta tulosta. Ellei sitten Naton kannattajia olisi tasan yksi enemmän kuin vastustajia tai että Natoa kannattaisi vain yksi ihminen. Mutta molemmat tapaukset ovat mahdottomia. Tässä tapauksessa yksikin ihminen muuttaa väitteesi valheeksi. Niin kauan kuin Suomessa on edes yksi ihminen joka muuttaisi mielummin Venäjälle kuin Yhdysvaltoihin olet väärässä. Jotta väitteesi: "Jokainen suomalainen muuttaisi mielummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle."olisi totta sinun pitää todistaa että jokainen suomalainen on kanssasi samaa mieltä. Jos et siihen kykene, väitteesi on väärä. Mitään ongelmaa ei alun alkaen olisi ollutkaan jos olisit sanonut esim: suurin osa tai yli puolet suomalaisista muuttaisi mielummin Yhdysvaltoihin kuin Venäjälle. Se on sentään paljon uskottavampaa kuin jokainen.
"Ja sitten minun pitäisi kuitenkin kysyä JOKAISELTA. Ei helvetti tätä sinun venkoiluasi enää jaksa..."
Sinähän väität että jokainen joten kysy jokaiselta. Voisit aloittaa vaikka siten että kysyisit sadalta sitten tuhannelta. Mitä useammalta kysyt sitä tarkemman ja varmemman vastauksen saat.
"Kyllä minä sinua venäjämielisenä pidän, mutta Nato-kantasi ei liity siihen mielikuvaani mitenkään. Toki on aika todennäköistä, että venäjämielinen ihminen vastustaa myös Natoa."
Miksi sitten pidät minua venäjämielisenä?
"Vielä kerran: avauksessa puhutaankin tilanteesta, jossa olisi (syystä tai toisesta) PAKKO muuttaa jompaankumpaan maahan. Vaikka ei haluaisikaan muuttaa. V-a-i-k-k-a___e-i___h-a-l-u-a-i-s-i-k-a-a-n___m-u-u-t-t-a-a. Mutta olisi kuitenkin pakko muuttaa jompaankumpaan maahan. USA:han tai Venäjälle. Silloin USA olisi taatusti Venäjää suositumpi vaihtoehto. Menikö avausviestin pointti ja idea nyt jo lopultakin perille?"
Ja kun vastasin että muuttaisin Venäjälle vain sen takia että väitteesi olisi väärä vastasit näin:
Jos kenenkään ei ole pakko muuttaa mihinkään niin miksi kehotat "meitä" "venäjämielisiä" muuttamaan Venäjälle?
"Perustele tarkemmin!"
Minä en halua Natoon vaan kuulemma haluan tuoda Venäjän tänne. Sinä haluat Natoon joten haluat tuoda Yhdysvallat tänne. Aloituksessa muutenkin ylistät Yhdysvaltoja ja sitä kuinka jokainen suomalainen haluaisi muuttaa sinne. Voisin pyytää sinua perustelemaan mistä minun "tavoitteeni" tuoda Venäjä Suomeen ilmenee mutta se taitaa olla turhaa.
- LÄSKI
Ootko ihan tosissas syöt varmaan mäckärissä ja oot yli painoinen...HAHHAHHAA.
- Punnitkaaitse
Valinta on helppoa. Haluatko kunnon pihviä tuoreilla vihanniksilla =USA tarjoaa ja pitkää elinikä ennustetta. Vai haluatteko nälkään kuollut hevosenlihaa mädän kaalinkanssa =Venäjä ja kuolemista viisikymmpisenä.
- Per-kel
Noh, onneks on Ruotsin passi, ei tartte muuttaa :)
- muuttoTulossa
Minulla on jo asunto venäjällä.Siellä on pitkällä aikajänteellä turvallisempaa koska rajat on pysyy kiinni.ISIS miehiä ja heidän laukkujaan ei kanneta bussiin kuten Suomessa.Lisäksi kun omaisuuden muuttaa rahaksi niin sillä elää venäjällä herroiksi!
- OOMMEMME
Sinulla on siis asunto Euroopan nopeiten islamisoituvassa maassa, josta on kaiken lisäksi lähtenyt todella paljon porukkaa isiksen riveihin...
Et sinä mikään taituri sijoittamisessa ainakaan ole, kun tuollaisista paikoista kämppiä hommaat.
Tietenkin saatat olla myös Pietarin trolli, jolloin kämppä Venäjällä selittyykin paljon luontevammin.
- laiho.lainehtii
1900 - luvun alkupuolella 1918 vuoden jälkeen muutti tuhansia suomalaisia Venäjälle. Osa tuli jopa Amerikasta. Harva heistä katsoi aiheelliseksi palata takaisin lahtarien riistämään Suomeen vaan mieluummin muuttivat Siperiaan rakentamaan sosialismia ja jäivätkin pysyvästi sinne.Osa kohosi merkittävään asemaan, kuten Otto-Wille Kuusinen.
Silloinkin Venäjää, kuten nytkin, parjattiin muka ihmisoikeusloukkauksista ym., mutta tuhannet suomalaiset eivät silloinkaan uskoneet Lännen valheita vaan siirtyivät rajan taa kasvattamaan kultaisia tähkäpäitä.- Huippu.hienoa
Nyt itkevät siellä kurjuuttaan Pietarin Tiltuina. Ei hätää tarjolla on laihaa tattarivelliä hevosenlihalla höystettynä.
- saatanansaatanaa
Huippu.hienoa kirjoitti:
Nyt itkevät siellä kurjuuttaan Pietarin Tiltuina. Ei hätää tarjolla on laihaa tattarivelliä hevosenlihalla höystettynä.
Eiköhän ne tapettu Stalinin puhdistuksissa kaikki. Sitten tuli näitä "Karjalan evakkoja" palautuksina oikein Koiviston tuella. Taisi olla kaikki slaaveja jotka olivat opetelleet Suomen kielen ja esiintyivät suomalaisina. Ihan sama idea oli Neuvostoliitolla silloin kuin nytkin. Mamutetaan Suomi kun kerran valloitus ei onnistunut.
- Jos_molemmissa
Entä, jos on siteitä molempiin maihin?
Voiko sitten vastata? - Dzlmlmlmlm
Putin oli kertonut Trumpille, että Venäjällä on maailman kauneimmat huorat ja Trump lähti samantien Moskovaan.
- hatemuslims
Trump vai Putin? - Trump tottakai.
Putin vai obama? - Putin tottakai. - SITÄTAITAAtoivoa
Myös FORTTUMIN siperian valloittajat tätä nykyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359