Saatanan siat

röhhh

Helluntailaisuudessa vastustetaan armoa, josta puhutaan Efesolaiskirjeen 2. luvussa. Siitä syystä helluntailaisuus ei kuulu kristinuskon piiriin. Yleensä jos helluntailaiselle siteerataan Raamatun tekstiä, että oikeat uskovat eivät ole saaneet pelastusta tekojen kautta, niin sitten yleensä helluntailainen alkaa väitellä jotain vastaan. Koska helluntailaisen mielestä oma ratkaisu on se, jolla armo "otetaan vastaan". Eli kuin sika tökkisi kärsällään armon helmeä, eikä oikeasti ota vastaan, vaan uskoo omiin tökkimisiinsä. Onko minulle syntynyt oikea käsitys helluntailaisten uskonnosta? Että siinä ei nähdä metsää puilta?

17

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöffepossu

Sika pääse taivaaseen synnittömän olentona. Luomakunta on lunastettu. Sika on nelivuotiaan lapsen tasolla. Lasten ja lastenmielisten on taivasten valtakunta!

• senkunröhiset

aloittaja nyt ei ainakaan tajua pennin vertaa koko asiastaan.

• Eenokkiolen

Lutherilaiset eivät ainakaan ole heitelleet helmiä sikojen eteen ja nyt nähdään kuinka ne upotuskastetut kärsä heiluen karsinassaan röhkivät.

• Jumalan-armo-ja-totuus

"Lutherilaiset eivät ainakaan ole heitelleet helmiä sikojen eteen"
        Mitä ne homot sitten ovat.
        Ainakin kovasti nuo röhkivät.

• Eenokki12
        Jumalan-armo-ja-totuus kirjoitti:

"Lutherilaiset eivät ainakaan ole heitelleet helmiä sikojen eteen"
        Mitä ne homot sitten ovat.
        Ainakin kovasti nuo röhkivät.

Lutherilaisia ovat tunnustukselliset luterilaiset. Ne muut saattavat olla sikoja ja koiria? H-kirkko muistuttaa eläintarhaa.

• Haiseva armonpeiton alle,, tuo irstauden hirviö joka monta seurakunta oppiensa tarjoaa syntiselle,, tuo peritty Jumalan pakopaikka mitä tarjotaan,, ettei Ihminen joutuisi ylpeydessä tunnustaa synnin ja tehdä parannusta ja päästä synneistä ..

• E-----i12

# Helluntailaisuudessa vastustetaan armoa, josta puhutaan Efesolaiskirjeen 2. luvussa. Siitä syystä helluntailaisuus ei kuulu kristinuskon piiriin. Yleensä jos helluntailaiselle siteerataan Raamatun tekstiä, että oikeat uskovat eivät ole saaneet pelastusta tekojen kautta, niin sitten yleensä helluntailainen alkaa väitellä jotain vastaan. Koska helluntailaisen mielestä oma ratkaisu on se, jolla armo "otetaan vastaan". Eli kuin sika tökkisi kärsällään armon helmeä, eikä oikeasti ota vastaan, vaan uskoo omiin tökkimisiinsä. Onko minulle syntynyt oikea käsitys helluntailaisten uskonnosta? Että siinä ei nähdä metsää puilta? #

- E------i12 siellä taas nokkii omaa napaansa.

Helluntailaisilla ei olekaan uskontoa, vaan elävä usko Jeesukseen Kristukseen, sen olen huomanut 35v. aikana.

En yhdenkään hell.srka:n ole kuullut ikinä vastustaneen armoa, päinvastoin, he saarnaavat Jeesusta Kristusta raamatullisesti, vilpittömän uskon tähden ihminen armahdetaan.

Evlutin oppi siunaa synnin pääle, ei kehoteta parannuksen tekoon ja sen huomaa, kun katselee maailman menoa.
      Kadut täynnänsä evluteja ja 95% helvettiin matkalla tietämättään, kun turvaavat lapsikasteen valheelliseen armoon.

Ja sinä olet heitä paimentamassa lavealla tiellä.

Tee siis parannus ja usko evankeliumi, ehkä sulle vielä Jumalan suuren armon takia armoa osoitetaan, jos nimittäin kadut sitä kaikkea synnnillistä pahaa, jota olet levitellyt näillä palstoilla.

• Eenokki12

Et osaa edes kirjoittaa oikein, mutta eihän sokea aasilta voi mitään odottaakaan. Minä en ole kirjoittanut että aasi voisi kysellä lut. papilta ken kirjoitti sen?

• EräsHellUskonnonUhri

Helluntailaisuus on vapaamuurareiden luoma uususkonto, johon koostettu kaikki kristinuskon kieltämät muinaiset harhaopit ja vielä muutamat uudet päälle.

Vapaamuurarit ovat monien yhteisöjen taustalla joita ei arvaisi ja kaikkia näitä yhdistää yksi ja sama vapaamuurarien gnostilainen oppikaava, kussakin omin, pienin muunnoksin.

Helluntaiuskonnon lisäksi samaa opoirakennetta on myös vapaamuurarikaverusten Bill & kumppanit perustama Nimettömät alkoholistit, eli AA.

Vapaamuurareiden lisäksi hellareiden perustajissa oli myös Ku klux klanin jäseniä ja tämän KKK-taustan voi hellareissa selkesti havaita, jos osaa sitä katsoa. Mm. yllättävä juutalaisuuden korottaminen muka muita ylemmäksi roduksi sekä muutoin voimakas rasismi.

• 1234567---

Niistä harhoista tulisi päästä eroon.

• perustavakysymys

Oletko uudestisyntynyt?

Siinä on perustavanlaatuinen kysymys.
      Pelastutko tekojen tähden, vai armosta uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, joka synnyttää sinut uudesti Jumalan lapseksi, kun hänen luoksensa tulet.

Vain uudestisyntyneet Jumalan lapset pääsevät iankaikkiseen elämään.

• lääke.auttaisi.Eenokkia

Eenokki on vihanhengessä taas lihakirveensä kanssa liikkeellä.
      Hänen pelastajansa on lapsikaste, ei Jeesus. Eli martin hapatetta, se on hapattanut pyhäköulussa eenokin, ja joku herännyt perinneoppinut on sen hänelle päähän juntannut.
      Siksi hänellä, siis eenokilla on perinnesilmälasit päässä ja siksi hän mesoo asiassaan jatkuvasti.

Eli vain sanahelinää ja tyhjää astioiden kalistelua, ei muuta.

Marttikin, siis Eenokin oppisi- verisinkäsin hukutti uskovienkasteella käyneet.
      Siis se sama vihanmalja on Eenokilla nautittuna. Eenokkikin pitäisi Martin tapaan uskovienkasteella käyneet 10- minuuttia veden alla.
      Eli se on todella uskovaisuutta, tuo Eenokin usko.
      Kuinkahan nämä poloset pärjää Jumalan edessä, kun se herätys kuolemasta tulee.
      Eenokki yrittää turvautua lapsikasteeseen, että sehän hänet pitäisi pelastaa.
      Taitaa jäädä Martti- opetuksen kanssa hullutuksineen pihalle.
      Ennemmin taitaa perille päästä ne "kastamattomat" syntymäänsä kuolleet perille, ilman lapsikaste vesihuuhtelua, vaikka Martti niin opetti, että jäävät ulkopuolelle taivaan.
      Siitä ne monet äidit itkevät tai itkivät, mikä on tosi. Harha mikä harha tämä Eenokin vihapyräys.
      Hänen pitäisi saada lääkitys harhaiseen uskonnollisuuteen.

• Eenokki12

Olen jo kauan sanonut etten puhu ihmeistä, mitä on tapahtunut ja ainakin lutherilaiset ymmärtäisivät ja kateudesta punastuisivat. Lahkoriivatut eivät ymmärrä mitään ja heidät on osoitettu olevan perkeleestä oppeineen ja helluntailaisten hengen kanssa.
        Luther, jos kuulisi mitä Herra on kertonut sanasta ja sakramenteista saattaisi rukoilla taivaassa että olisiko veljelle hyväksi lähettää saavillisen hyvää olutta niin hyvin on puhunut uskonvanhurskaudesta ihmisille. Lahkot ovat p...........ä, a vot.harasoo.

• katsotko.peiliin
        Eenokki12 kirjoitti:

Olen jo kauan sanonut etten puhu ihmeistä, mitä on tapahtunut ja ainakin lutherilaiset ymmärtäisivät ja kateudesta punastuisivat. Lahkoriivatut eivät ymmärrä mitään ja heidät on osoitettu olevan perkeleestä oppeineen ja helluntailaisten hengen kanssa.
        Luther, jos kuulisi mitä Herra on kertonut sanasta ja sakramenteista saattaisi rukoilla taivaassa että olisiko veljelle hyväksi lähettää saavillisen hyvää olutta niin hyvin on puhunut uskonvanhurskaudesta ihmisille. Lahkot ovat p...........ä, a vot.harasoo.

Hei Eenokki !

Lutherilaisuus ON MYÖS LAHKO !!!

Eli mitä siis itse sanoitkaan ?

" Lahkot ovat p...........ä, a vot.harasoo "

• katsotko.peiliin
        Eenokki12 kirjoitti:

Siis Eenokki, ihan kaikki -laisuus ja -läisyys on lakotoimintaa.

Se on siksi väärin, että siinä ei enää uskota Sanaa eli Kristusta, siis oikeasti !

Vaan siinä uskotaan Sanan tulkintaa ja tulkitsijaa/tulkitsijoita !

Eli siinä Lutherilaisuudessa esim. uskotaan siis Lutheriin ja Lutherin omiin sanoihin ja opin tulkintoihin, eikä KOKO Sanaan ILMAN IHMISEN/ IHMISTEN TULKINTAA !

Eli nyt on siis ihan samoin kuin juutalaisilla aikoinaan, eli selitysteos on korvannut itse Kirjoitukset !!!

Uskotaan siis niihin "vanhinten perinnäis-sääntöihin, eikä itse Sanaan eli Kirjoituksiin eli Jumalan Sanaan !

• katsotko.peiliin
        katsotko.peiliin kirjoitti:

Siis Eenokki, ihan kaikki -laisuus ja -läisyys on lakotoimintaa.

Se on siksi väärin, että siinä ei enää uskota Sanaa eli Kristusta, siis oikeasti !

Vaan siinä uskotaan Sanan tulkintaa ja tulkitsijaa/tulkitsijoita !

Eli siinä Lutherilaisuudessa esim. uskotaan siis Lutheriin ja Lutherin omiin sanoihin ja opin tulkintoihin, eikä KOKO Sanaan ILMAN IHMISEN/ IHMISTEN TULKINTAA !

Eli nyt on siis ihan samoin kuin juutalaisilla aikoinaan, eli selitysteos on korvannut itse Kirjoitukset !!!

Uskotaan siis niihin "vanhinten perinnäis-sääntöihin, eikä itse Sanaan eli Kirjoituksiin eli Jumalan Sanaan !

Sori kirjoitus virheeni !

Siis Eenokki, ihan kaikki -laisuus ja -läisyys on lahkotoimintaa.

• röhhh

Ne helluntailaiset, jotka eivät ole uskovia, vastustavat ja väittelevät seuraavaa kohtaa vastaan. Kohtaa, jossa puhutaan, pelastusta ei saatu tekojen kautta. Ovatko kaikki helluntailaiset tällaisia, että röhkitään omien ratkaisuidensa kanssa - Raamattua vastaan?

Ef 2:8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
      Ef 2:9 ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

Mutta sioille on tärkeämpää jankuttaa omia ratkaisuja? Röh röh?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      552
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe