soini joutunut sairaalaan!

jxbxnxkkx

31

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika.luovuttaa

Stressi laskee vastustuskykyä.

Kannattaisi lopettaa hommat joita ei kerta kaikkiaan osaa ja joissa ei pärjää.

Toivottavasti Soini oppii, että onni ei löydy jytkyistä tai huomion keskipisteenä olemisesta vaan siitä, että on sovussa itsensä kanssa. Leppoisia eläkepäiviä.

• MF-185

Iso ylipaino on yhteydessä matala-asteiseen tulehdustilaan, joka kuormittaa ihmistä.

• Aika.luovuttaa
        MF-185 kirjoitti:

Iso ylipaino on yhteydessä matala-asteiseen tulehdustilaan, joka kuormittaa ihmistä.

Kun Soinilla ei kyvyt riitä Suomen asioiden hoitoon, niin hänen kannattaisi keskittyä itsensä hoitoon. Terveys on arvokkainta mitä ihmisellä on.

• varmaan

Selkärankaa suoristetaan, että pystyy nojaamaan hillotolppaa.

• Pelkokerroin

mahtaa käydä ylivoimaiseksi possolla.

• perussuomalainen

Toivotaan, ettei ole punatauti.

• kuntokuurille

Huono kunto ja 56 v. ovat riskialtis yhdistelmä.

• pahuuslisääntyy

Mitähän siltä kysytään taivaanporteilla ja
      mitä hän vastaa?

Jotenkin mietityttää nää poliitikot
      jotka lypsää virassaan kotimaansa
      asiat retuperälle ihan vaan oman palkkansa vuoksi.

Eu on valtiopetos ja soini tietää sen takuulla.

Kauhean stressaavaa kun jos tyypit ovat valmiita mihin tahansa
      niin mitä seuraavaksi? Luottamus kaikkiin poliitikkoihin on nolla.

Synnyin maahan jossa on maapallon koulutetuin kansa
      ja täällä on meneillään jokin käsittämätön tuhotyö (migramin koe)
      Eu on käskijä ja suvakki sanoo "joo...paljonko laitetaan"

• TJ-kampa

Sikakyösti voisi viettää viimeiset kuukautensa hallituksessa sairauslomalla.

• Kuha ei menis aborttiin.

• oloon

vai tuleeko kesken meno,

• Dfgrtgyuu

Helvetti odottaa

• HyväUutinen

Toivottavasti ei kykene enää koskaan häiriköimään kansaa.

• röhnöperse

Onko sillä perse haljennut? Audin takapenkki on huono paikka istua.

• TapioPuoli-Höppänä

On on, Soini on syönyt liian usein Trumpin keittämiä perunoita ja läskisoosia.

• näin.tai.niin

Vai vielä pikaista paranemista tässä pitäisi toivoa.....ei perkele, en minä ainakaan.
      Minä toivon että hän paranee mahdollisimman hitaasti,

• sgsdfgsdfgsfdgfdsgf

no en mäkään noista smurffeista sen erityisemmin perusta, mutta en silti kellekään pahaa toivoisi.

• Hävytönukko

Köyhä ja perheet näkee nälkää,Soini syö ja lihoo.Tuollainen possuko pitäisi päästää maailmalle meitä edustaan.Ahneella on yleensä paskanen loppu.

• PummitHlvettiinRy

Köyhät pummipskat joutaa kuolla nälkään kun ei niillä ole mitään syytä elää.

• sikamieheksi

Sitä saa mitä tilaa.

• Omaalääkettä

Toivottavasti saa poppatohtorin joka ei osaa Suomea.

• Heikkoyleiskunto

On paljon sairaslomalla

• Pena567

Mä olen myös 56 ja keväällä oli kuumetta melkein 40 oC, mutta köyhänä podin tauteja kotona. Keuhkoputken ja poskiontelotulehdukset sekä tavallinen flunssa samanaikaisesti.

• Pärstäkerroinhoito

Olin menossa aivokasvaimen leikkaukseen kun pari viikkoa aikaisemmin sairastuin erittäin korkeaan kuumeeseen ja yskään niin hakiessani apu lääkäreiltä ei sitä tippunut, kun vasta neljännellä kerralla, mutta kukaan ei puhunut potilaaksi ottamisesta osastolle.
        Joten popsin antibioottini kotona ja omaiset hoitivat kuntoon ennen aivoleikkausta.
        Mutta en ollut Sinertävä-Soinin kaltainen ylipainoinen rasvapallero.

• kirx

Taitaa olla vakava tauti.

• HilloTolppaaNuolemaan

Ulkoministeri Timo Soinille on valjennut, että suuri yleisö pitää häntä yleisesti maanpetturina. Kyllähän se laittaa suurta kansansuosiota ennen nauttineelle Jytkyn järjestäjälle verenpaineet tappiin. Soini on kuin varjo entisestään, mikäli tuosta vielä terhtyy niin pakenee suojatyöpaikkaan ulkomaille...

• suutkiinni

NYT poikki PENNUT.aivan käsittämätöntä puhetta??!!en osaa ku ihmetellä.soini on yksi parhaita poltiikkoja.populismia keinona käyttäen.mut TE ette osaa edes tuntea myötätuntoa.en ole persu en sininen.en poliittista kantaa.NYT otan:HILJAA:jos ihminen sairastuu ootta ku HYENAT kimpussa epäasiallista keskustelua.SUUT KIINNI.

• ikänsäodotellut

Näin tässä Messiasta odotellessani, ja kuultuani Timon joutuneen sairaalaan, niin ei kai vaan........!!

• Etu.veitikka.sininen

Anaalirauhaset?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1194
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      623
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      554
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe