soini joutunut sairaalaan!

jxbxnxkkx

31

510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika.luovuttaa

      Stressi laskee vastustuskykyä.

      Kannattaisi lopettaa hommat joita ei kerta kaikkiaan osaa ja joissa ei pärjää.

      Toivottavasti Soini oppii, että onni ei löydy jytkyistä tai huomion keskipisteenä olemisesta vaan siitä, että on sovussa itsensä kanssa. Leppoisia eläkepäiviä.

      • MF-185

        Iso ylipaino on yhteydessä matala-asteiseen tulehdustilaan, joka kuormittaa ihmistä.


      • Aika.luovuttaa
        MF-185 kirjoitti:

        Iso ylipaino on yhteydessä matala-asteiseen tulehdustilaan, joka kuormittaa ihmistä.

        Kun Soinilla ei kyvyt riitä Suomen asioiden hoitoon, niin hänen kannattaisi keskittyä itsensä hoitoon. Terveys on arvokkainta mitä ihmisellä on.


      • varmaan

        Selkärankaa suoristetaan, että pystyy nojaamaan hillotolppaa.


    • Pelkokerroin

      mahtaa käydä ylivoimaiseksi possolla.

    • perussuomalainen

      Toivotaan, ettei ole punatauti.

    • kuntokuurille

      Huono kunto ja 56 v. ovat riskialtis yhdistelmä.

    • pahuuslisääntyy

      Mitähän siltä kysytään taivaanporteilla ja
      mitä hän vastaa?

      Jotenkin mietityttää nää poliitikot
      jotka lypsää virassaan kotimaansa
      asiat retuperälle ihan vaan oman palkkansa vuoksi.

      Eu on valtiopetos ja soini tietää sen takuulla.

      Kauhean stressaavaa kun jos tyypit ovat valmiita mihin tahansa
      niin mitä seuraavaksi? Luottamus kaikkiin poliitikkoihin on nolla.

      Synnyin maahan jossa on maapallon koulutetuin kansa
      ja täällä on meneillään jokin käsittämätön tuhotyö (migramin koe)
      Eu on käskijä ja suvakki sanoo "joo...paljonko laitetaan"

    • TJ-kampa

      Sikakyösti voisi viettää viimeiset kuukautensa hallituksessa sairauslomalla.

    • Kuha ei menis aborttiin.

      • oloon

        vai tuleeko kesken meno,


    • Dfgrtgyuu

      Helvetti odottaa

    • HyväUutinen

      Toivottavasti ei kykene enää koskaan häiriköimään kansaa.

    • röhnöperse

      Onko sillä perse haljennut? Audin takapenkki on huono paikka istua.

      • TapioPuoli-Höppänä

        On on, Soini on syönyt liian usein Trumpin keittämiä perunoita ja läskisoosia.


    • näin.tai.niin

      Vai vielä pikaista paranemista tässä pitäisi toivoa.....ei perkele, en minä ainakaan.
      Minä toivon että hän paranee mahdollisimman hitaasti,

      • sgsdfgsdfgsfdgfdsgf

        no en mäkään noista smurffeista sen erityisemmin perusta, mutta en silti kellekään pahaa toivoisi.


    • Hävytönukko

      Köyhä ja perheet näkee nälkää,Soini syö ja lihoo.Tuollainen possuko pitäisi päästää maailmalle meitä edustaan.Ahneella on yleensä paskanen loppu.

      • PummitHlvettiinRy

        Köyhät pummipskat joutaa kuolla nälkään kun ei niillä ole mitään syytä elää.


    • sikamieheksi

      Sitä saa mitä tilaa.

    • Omaalääkettä

      Toivottavasti saa poppatohtorin joka ei osaa Suomea.

    • Heikkoyleiskunto

      On paljon sairaslomalla

    • Pena567

      Mä olen myös 56 ja keväällä oli kuumetta melkein 40 oC, mutta köyhänä podin tauteja kotona. Keuhkoputken ja poskiontelotulehdukset sekä tavallinen flunssa samanaikaisesti.

      • Pärstäkerroinhoito

        Olin menossa aivokasvaimen leikkaukseen kun pari viikkoa aikaisemmin sairastuin erittäin korkeaan kuumeeseen ja yskään niin hakiessani apu lääkäreiltä ei sitä tippunut, kun vasta neljännellä kerralla, mutta kukaan ei puhunut potilaaksi ottamisesta osastolle.
        Joten popsin antibioottini kotona ja omaiset hoitivat kuntoon ennen aivoleikkausta.
        Mutta en ollut Sinertävä-Soinin kaltainen ylipainoinen rasvapallero.


    • kirx

      Taitaa olla vakava tauti.

    • HilloTolppaaNuolemaan

      Ulkoministeri Timo Soinille on valjennut, että suuri yleisö pitää häntä yleisesti maanpetturina. Kyllähän se laittaa suurta kansansuosiota ennen nauttineelle Jytkyn järjestäjälle verenpaineet tappiin. Soini on kuin varjo entisestään, mikäli tuosta vielä terhtyy niin pakenee suojatyöpaikkaan ulkomaille...

    • suutkiinni

      NYT poikki PENNUT.aivan käsittämätöntä puhetta??!!en osaa ku ihmetellä.soini on yksi parhaita poltiikkoja.populismia keinona käyttäen.mut TE ette osaa edes tuntea myötätuntoa.en ole persu en sininen.en poliittista kantaa.NYT otan:HILJAA:jos ihminen sairastuu ootta ku HYENAT kimpussa epäasiallista keskustelua.SUUT KIINNI.

    • ikänsäodotellut

      Näin tässä Messiasta odotellessani, ja kuultuani Timon joutuneen sairaalaan, niin ei kai vaan........!!

    • Etu.veitikka.sininen

      Anaalirauhaset?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4065
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1283
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      107
      1067
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      52
      1044
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1019
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      953
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      884
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      870
    Aihe