https://yle.fi/uutiset/3-10497498
Perkele aamusta iltaan telkkarissa sekarotuisten vaaleista, Trump edestä ja Trump takaa, Trump seisoo ja Trump makaa !
Eiköhän olisi jo aika YLE,nkin selvitä jenkkien vaalikohmelosta !
Pakkoveroilla pitäisi jo saada muutakin kuin uutisia jenkkilästä !
Late Lapista.
KUINKAHAN PITKÄÄN TUOTA YLE,n SEKOILUA RIITTÄÄ ?
7
230
Vastaukset
- fiidenbergeri
Itse olen 23vuotias mies, sairastan keskivaikeaa/vaikeaa OCD . Tourette oireita minulla on myös ollut kouluikäisenä jotka hävisivät itsekseen kun pääsin teini-ikään.. Oireet olivat rumien sanojen huutelua, huutamista yöllä, tietyt asiat piti tehdä 3 kertaa ja silmien ylenpalttinen nykiminen niin kauan kuin se oikeasti sattui kipeää. Touretten tilalle minulle alkoi muodostua OCD joka lamaannutti minulta normaalin elämän. Jäin 4 seinän sisälle tekemään omia harrastuksia, kaverit ja ulkoilma jäi elämäni ulkopuolelle.. Ajatukset olivat tyyliin että olen tehnyt jotain kauheaa tai minulle ollaan tekemässä jotain kauheaa, ajatuksista tuli aina niin likainen olo että suihkussa / hampaitten pesussa kesti tunteja per päivä. Ulos lähteminen oli yhtä tuskaa koska ajatukset valtasi mielen että enhän vain ole tehnyt mitään pahaa.. Hain apua oireisiin kesällä 2017 mielenterveyspuolelta.. Lääkäri määräsi heti lääkkeet joiden avulla pääsin hetkessä pakkorituaaleista eroon mutta ajatukset olivat silti kokoajan. Tämän vuoden puolella helmikuussa jouduin niin pahaan ahdistukseen ajatusteni takia että hakeuduin psykiatriseen sairaalaan viikoksi. Sairaala jakson jälkeen vasta tajusin että ei OCD:ssa ole mitään järkeä ja miksi ajatella kun ei ole pakko. Olen saanut normaalin elämän ja rytmin takaisin parissa kuukaudessa. Toki ajatuksia on vielä mutta olen oppinut kyseenalaistamaan niitä onko ne päänsisäisiä vai totta :)
Hyvinhän tuota näytät itsekin ylläpitävän, ei edes ensimmäinen avaus aiheesta.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun pakkoverolla ylläpidettävä YLE paasaa kaikenaikaa sekarotuisten jenkkien touhuista !
Late Lapista.- yle-vaikeroi_vihreistä
Late_Lapista1 kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun pakkoverolla ylläpidettävä YLE paasaa kaikenaikaa sekarotuisten jenkkien touhuista !
Late Lapista.Kuuluuko ylen vaikeroida vihreiden tilanteesta kuulostaa oudolta
- liston.haju
Late_Lapista1 kirjoitti:
Late Lapista.Sekarotuisten? Mikäs haja-asutusalueen natsi sinä yrität olla? Taidat itse olla poron ja lappilaisen risteymä.
- oivallus.ookoo
liston.haju kirjoitti:
Sekarotuisten? Mikäs haja-asutusalueen natsi sinä yrität olla? Taidat itse olla poron ja lappilaisen risteymä.
Oivasti oivallettu, joutoaikoina kun se ei ole kirjaston koneella räksyttämässä se nylvää poroja. Onhan se nylväyksen tuote.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka383562- 113408
- 1513162
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61508- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531086Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910