Muilta suunnilta ei sitä ole kyllä tainnut tullakaan
Äärioikeistolainen vihapuhe on pahinta
14
315
Vastaukset
- khglglo
Kyllä, ja sitten äärioikeistolainen pitää itseensä kohdistunutta kritiikkiä vihapuheena.
- vai.kritiikkiä
Totuutta on vaikeaa sulattaa?
https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100220455321_uu.shtml
Nyt joku saa hävetä. Listasin muutaman "paremman suvaitsevaisuuden teon". Se ei ollun jonkun agendaan sopivaa.
Ne hävitettiin palstalta. Muisteista ne eivät koskaan häviä. Tekopyhät.
- Ruishukka
Siispä kokoomus tulee lakkauttaa. !
- Päättäkää.jo
Ai Kokoomus on äärioikeistoa?
Juurihan kopiomaisteri Huhtasaari väitti Kokoomusta vasemmistolaiseksi. - EiTäsmää
Päättäkää.jo kirjoitti:
Ai Kokoomus on äärioikeistoa?
Juurihan kopiomaisteri Huhtasaari väitti Kokoomusta vasemmistolaiseksi.Muistuttanen..........että äärioikeistolaisen kokoomuksen jäljiltä jäi 1918 kymmeniä tuhansia ruumiita, kaikki olivat vasemmistolaisia.
.
Nytkö sitten kokoomus olisi ottanut "arvoikseen" kommunismin. ?
- Vitseilläomapalsta
Persut tai muut rasseraasut eivät ole koskaan syyllistyneet vihapuheeseen.
Pakko uskoa ko aloittaja sillai kirjotti. - qåaäzm
Ovatko persut kehoittaneet tappamaan niitä, jotka eivät usko siihen mitä palvovat?
- Onko.muumit.laaksossa
Mikähän suomalainen puolue on?
- laitakeskusta-
Kokoomushan on äärioikeistoa, ja kommunistit äärivasemmistoa. Nämä median luomat kuvat ääriliikkeistä, eivät ole poliittisia tekijöitä, vaan pelaavat milloin mihinkin suuntaan.
- realismi______
Totuuden kertominen on nykyään vihapuhetta vai?
Pankaas ilimotusta meneen natseista Vatserin suklaatehtaalle.
- realismi______
Itse olen laittanut ilmoituksia natsitteluista liekkö mennyt tukkoon koko palvelu?
- lovebotblues
syökää suklaata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911340
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85852
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51740Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252632Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574