Sotilaspassin päälle voisi vaikka kusta lurauttaa

ei.herrojen.kusetukselle

sillä mitäpä puolustamista on EU:lle itsensä myyneessä maassa joka muutenkin ukkoutuu ja akkautuu vakaata tahtia tästedespäin.

Ei muuta kuin nuoriso kuumeisesti miettimään minne maahan Suomesta olisi viisainta muuttaa pois.

15

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomenlapsonen

Vielä joitain vuosia sitten nuoriso oli innokkaasti maata puolustamassa.

Sipilä-Orpo-Soini -hallitus on tehnyt karhunpalveluksia niin paljon maallemme, että nuorisokin on menettänyt elämänhalunsa.

Vieläkö ihmettelette, että nuoret eivät ole kovin innokkaita hankkimaan lapsiakaan.

Tämä valheellinen, maksettujen ministereiden hallitus on tehnyt niin paljon pahaa pahaa pahaa ..... että se on saatettava vastuuseen.

Suomalaiset, tämä maa on meidän. Sitä ei myydä EUlle eikä USAlle. Sitä ei luovutettu Neuvostoliitollekkaan.

• äänestinvastaan

Suomi ja suomen kansa myytiin EU:lle tietääkseni jo 90-luvulla.
        Monet EU-jäsenyyden puolesta äänestäneet ovat sittemmin muuttaneet mielensä, kun ovat nähneet mitä siitä seurasi.

• Putinin.kägöset.kugguu

Eipä ole mitään puolustettavaa etenkin jos on itärajan toisella puolella jo valmiiksi.

• Apurahataiteilija

Hieroin sotilaspassiani paskaani ja laitoin koristeeksi paskakakulle valokuvan presidenttiparista.
      Tuli julkaisukelpoinen taideteos.

• satuja

Sä mitään asevelvollisuutta ole suorittanu! Oot joko vasemmistopunikki sivari korkeintaan tai pietarin trolli.

• ulica.rentgena

Mitä Putin sanoo, jos tuhoat sotilaspassisi kusemalla sen päälle vai tunnetaanko Venäjällä aseistakieltäytymistä.

• dfgfgfg

Suomeen on tullu niin paljon uusia sotilaita ettei suomalaisia enää tarvita.

• viheltäää

Kyll mie lähtisin Suomen maata puolustamaan. Mutta kun ikää on niin paljon etteivät rynkkyä enää anna. Jos antaisivat niin laittaisin niinistöt(kaikki), sipälän, urpon, rinteen, sonnin, terhon, halosen, sahtivaarin ja muut maanmyyjät eturiviin polkemaan miinoja. halonen vois etunenässä tuhota niitä jalkaväenmiinoja lättäjaloillaan :)

• muuta.apua.turha.toivoa

Minä tekisin näyttävän lähdön nielaisisin kranaatin sitten kun olisin posahtanu niin siinä olisi kahdelle sotilaalle aseet kun mun kaksi jalkaa törröttäs maassa ois asiallista kuin zombi meininkii kun jätkät huitoo meikän jaloilla ryssiä pataan ja meitsi nauraa hekottaa pilven hattaralla että ei hitsi jäbäthän on taitavia husiin vastustajaa lättyyn meitsin jalan torrakoilla :)

• Aloittajahan saa paissinsa päälle vaikka paskantaa!

Late Lapista.

• Olen luvannut julkisesti polttaa sotilaspassini Jyväskylän torilla, JOS Suomi liittyy NATOon. Taitaa jäädä polttamatta...? Onneksi!

• törkeää

on äärimmäisen ikävää,kun maa annettu eu:n omistukseen ja vallan välineeksi. se vi-tut-taa lopun ikää.
      kuinka on mahdollista,että maan päättäjät ovat olleet niin hurmioituneen kuolaavassa kiimassa ryöstäjiinsä eu-pomoihin ja tyystin unohtaneet maan puolustajat ja todelliset rakentajat, siis veteraanit ja suomen kansan.

suomen päättäjät ovat todella syvältä. eu-sekoilu on aivan uskomaton tarina,kuinka oma maa annetaan muille ihan ilmaiseksi.

itää en ihannoi,joten sinne en halua. naapurina oltava välien ok.muuten tulee tupen rapinat.

• Allahusnackbar

Ei ole halua enää tehdä ukkien urotöitä kun maa täytetään Lähi-idällä ja armeijanpojat ovat pikkoloina näille. Kelagold käteen ja uudet autot matuille ja kaapunaisille. Sitten kun tästä kritisoit niin olet rasisti, natsi ja vihapuhuja Myös Ylen tv ja radio syyllistää kantaväestöä joka hetki, että näitä pitää auttaa ja ymmärtää. Päättäjien ja suvakkien vika. Haistakaa pitkä P senkin suvaitsemattomat suvaitsijat!!

• lyckatill

Minä en ainakaan auta minä en rupea ihmisiä ampumaan sen tähden varsinkaan jos sipilät ja orpot ei tuu toimeen venäjän kanssa minä en porvareita puolusta. Jumala sanoo älä tapa minä en helvettiin mene sen takia että puolustaisin jotaki sipilää no en vitussa... Jos torrakko annetaan käteen itseni voin sillä ampua. Tämä maa minulta sen avun minkä se ansaitsee kaiken paskan ja vääryyden takia mitä olen joutunut kohtaamaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4463
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3321
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2551
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      123
      2426
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      101
      2385
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2065
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2007
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1657
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe