https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c6e72e05-5d16-4b8c-a3c1-ab2cab961eb5
"Kevytautot teille
Ensi marraskuussa laki sallii teillä niin sanotut kevytautot. Kevytautot ovat tavallisia henkilöautoja, mutta niiden nopeus on rajoitettu 60 kilometriin tunnissa. Kevytautot on tarkoitettu vaihtoehdoksi 15-17-vuotiaiden käyttämille mopoautoille.
Uudistuksen taustalla on se, että kevytautoja pidetään mopoautoja turvallisempina. Eduskunta hyväksyi lain ennen joulua äänin 167-12."
Mistähän tuo järki nyt on eksynyt eduskuntaan? Minä olen vaatinut noita Ruotsin epatraktoreita Suomeenkin jo 20 vuotta sitten, ja pommittanut vaatimuksellani liikenneministeriötä! Nyt on otettu oikeassa asiassa mallia swänneiltä, tuo päätös tuo huvin, turvallisuuden ja hyödyn Suomeenkin, huvit ja turvallisuus tulee nuorisolle, ja hyöty yhteiskunnalle. Nuoriso on poissa pahuudenteoista kun rakentelee autojaan, ja auto suojaa kuskia ja matkustajaa eri hyvin kuin nuo muoviset höpö mopoautot, ja sehän on yhteiskunnalle puhdasta säästöä, kun ei tarvitse sairaaloissa korjailla pahoin loukkaantuneita kolarikalleja !
Late Lapista.
VIHDOINKIN JÄRKI VOITTI ARKADIANMÄELLÄ !
68
75
Vastaukset
- kohtaloteverisi
Heippa aloittaja!
Mulla todettiin masennus 2014 jollonka aloitettiin hoito lääkkeillä ja psykologikäynneillä. Ensin olin pariviikkoa avohoidossa. Mutta enihau, söin lääkkeitä abaut 3 vuotta, ja lopetin viime syksynä, koska koin etten tarvitse niitä enään, ja tästä oltiin jo tovi keskusteltu psykologini kanssa. Silloin mulla oli jo huonoja ja hyviä jaksoja, mutta ne olivat pidempi kestoisia aina kerrallaan. Olin hetken sitten ilman lääkkeitä, ja niitä hyviä ja huonoja jaksoja oli silloinkin, kunnes sain paniikkikohtauksen nyt alkuvuodesta josta seurasi todella huono jakso ja hain uudelleen apua ja sain lääkkeet. Lääkkeistä huolimatta jaksot on jatkuneet ja nykyään ne on niin radikaalisti muuttuvia etten meinaa pysyä järjissäni. Ja jaksot kestävät milloin viikon kaksi tai vähemmänkin aikaa. Esimerkiksi, viikonloppuna olin aivan maassa, ja ilman mitään laukaisevaa tekijää, halusin tappaa itseni. Sitten eilen heräsin ja olo oli mitä mahtavin, masennuksesta ei tietoakaan. Ja sillon kun mulla on "mahtava" olo, on käyttäytyminen samankaltaista kun kaksisuuntaisen mania vaiheessa kuvaillaan. Eilen yöllä ihan ykskaks tunsin olevani jonkinlaisessa psykoosissa ja luulin olevani hullu, ja tajusin heti että paniikkikohtausta se taas on. Sain sen onneksi tälläkertaa hyvin nopeasti kuriin. Voisiko olla että minulla on kaksisuuntainen, onko täällä ketään joka voisi kertoa omista kokemuksistaan ja ehkä valaista asiaa?
Että onko kokemukssesi ehkä vastaavanlaiset?Ei ole minulla kokemusta moisesta broblematiikasta, yleiseen vitutukseeni olen käyttänyt lääkkeenä 40 volttista vodkaa, mikä onkin auttanut kohtalaisen hyvin !
Late Lapista.- TollojenKuningas
Kappas kun sinnuu veetuttaa, että Late osaa ajatella ja kirjoittaa ja viedä ajatuksiaan eteenpäin saaden myös jotain aikaan.
Sinulta onnettomalta mulliturvalta ei tule kuin yhtä ja samaa renkutusta, ikäänkuin vanha vinyylilevy olisi jäänyt päälle soittamaan yhtä ja samaa raitaa. - ylös.ulos.ja.hikitöihin
Lorvikatariin tehoaa parhaiten hikityö mieluiten 8-12 tuntia päivässä alkaen aamu kuudelta.
- Virsut
Sinä ehkä tarvitset kevytauton?
- qåaäzm
Veikkaan että kyse on kansan miellyttämisestä kaiken muun tuhoamisen peittämiseksi. Sitäpaitsi tuo lisää vaaratekijöitä kun valtateillä köröttelee tavallisen näköisiä autoja kuuttakymppiä. Jonoja ei tule puuttumaan.
- tiekuolemat.lisääntyy
Ei ne tule 60: iä kulkemaan. Vähintään 160 tulee olemaan lasissa. Aina on viritelty joka laitetta ja nyt siihen annetaan hyvä aihio.
- Se.jostakin
Samaa mieltä kanssasi.
Aina matujen murhan tai joukkoraiskauksen jälkeen huomio kiinnitetään muualle.. välillä viinaveroa lasketaan ja köyttä löysätään.
Savun hälvennyttyä hallituksen pedot kurmottaa kansaa vaikka esim polttoaine verolla tms.
- teppoesko
Lisää rikkaiden leluja.
Mitä ne nyt maksaa 2015 mallin pikkuautot n, 20 000 euroa.
Miten se auttaa muiden liikennettä ,jonoa tulee yhtälailla. - AjakootFillarillaVaan
Varmaan Lapissa ihan ok, mutta täällä etelässä nuo ovat vain ärsyttäviä teiden tukkoja, jotka keräävät jonoja taakseen.
No eipä niissä paljon rakentamista ole, kun nuorison autoiksi hyväksytään vain 2015 ja sen jälkeen käyttöön otetut. Ruotsissahan niitä rakennettiin vanhoista autoista. Sinun Mersuistas ei kumpikaan kelpaisi Suomessa nuorison kevytautoksi.
- ei.vaan.ole
Siinä on vaan sellainen juttu että räksyllä kun ei ole mitään mersuja, ei nyt eikä ennenkään.
ei.vaan.ole kirjoitti:
Siinä on vaan sellainen juttu että räksyllä kun ei ole mitään mersuja, ei nyt eikä ennenkään.
Älä jauha paskaa, kyllä sillä on mersut, vaikkakaan ei mitään uusia, paikkailtuja ja ruosteet pilkottaa, mutta mersuja kuitenkin. Olen ihan omin silmin nähnyt ne ja Laten myös. Late käy Lidlissä ja usein näyttää istuvan kauppakeskuksen käytävän penkeillä muiden eläkevaarien kanssa.
Asia vain on niin jotta minun Mersuni ei jouda nuorison ajokeiksi !
Anna sinä kairaketku reiluna ukkona se 600 000 euron Ferrarisi jospa se kelpaisi !
Late Lapista.- Mese.fani
Mersun W 124 sarja on lujimpia mersuja mitä on valmistettu.
Late_Lapista1 kirjoitti:
Anna sinä kairaketku reiluna ukkona se 600 000 euron Ferrarisi jospa se kelpaisi !
Late Lapista.Vaikka ei jouda, niin eivät niitä edes saisi kevytautoikseen, koska ovat liian vanhoja. Tuo ei mennyt minun mielestäni oikein tuossa uudessa laissa, vähän vanhemmat autot olisivat olleet ihan tarpeeksi turvallisia nuorisokäyttöön 60:n max. nopeuksiin, pelkkä turvavyö olisi riittänyt.
Höpönlöpön, sinä et ole Latea koskaan nähnyt, vaan minäpä olen. Voisin raapustaa tänne hänen tietonsakin ja autojen rekkarit, mutta enpä viitsi. Löytäisit ne kyllä itsekin, jos osaisit ...
Late_Lapista1 kirjoitti:
Late Lapista.Ai niin, eihän mulla tollasta ferraria ole, eikä enää muitakaan autoja, kaikki on hävitetty pois, pitäis vielä hävittää jotain muutakin ommaisuutta ja sitten vaihtuu maisemat lopullisesti.
Mese.fani kirjoitti:
Tekniikaltaan kyllä, koriltaan ei.
- ei.vaan.ole
Kairakettu kirjoitti:
Höpönlöpön, sinä et ole Latea koskaan nähnyt, vaan minäpä olen. Voisin raapustaa tänne hänen tietonsakin ja autojen rekkarit, mutta enpä viitsi. Löytäisit ne kyllä itsekin, jos osaisit ...
Onneksi en ole, mutta räksyn äiteestä kuvan olen nähnyt.
http://4.bp.blogspot.com/-VMx1qJTAQ70/UoMWNbd3wlI/AAAAAAAAAis/UqZ6A9Ms6Z8/s1600/Maailman rumin (Kopio).jpg
Ei kiinnosta olemattomat tiedot tyyhjästä Late_Lapista1 kirjoitti:
Tapelkaa mustalaiset saatte tupakkaa!
Late Lapista.Missä sinä "selvännäkijä" mustalaisia olet näkevinäs?
- Mese.fani
Kairakettu kirjoitti:
Tekniikaltaan kyllä, koriltaan ei.
Riippuu siitä miten on huoltanut koria, jos on pessyt suolat pois ja suojaukset on hoidettu kestää kyllä korikin.
Kairakettu kirjoitti:
Älä jauha paskaa, kyllä sillä on mersut, vaikkakaan ei mitään uusia, paikkailtuja ja ruosteet pilkottaa, mutta mersuja kuitenkin. Olen ihan omin silmin nähnyt ne ja Laten myös. Late käy Lidlissä ja usein näyttää istuvan kauppakeskuksen käytävän penkeillä muiden eläkevaarien kanssa.
Ei ole Mersut uusia mutta eipä ole kuskikaan, autot ovat kuitenkin varmoja kulkupelejä ja jos ne minulle kelpaavat, saa kelvata muillekin autoni ei ole tarkoitettu mulkunjatkoksi, vaan liikkumiseen ja siihen ne ovat liiankin meneviä!
Naapurilla on uudehko oikein HYBRIDI pirssi, ensimmäisillä pakkasilla se ei suostunut tulemaan tallistaan ulos kuin hinausauton voimin !
Late Lapista.Minä en kuitenkaan ole mustalainen.
No, sun 124 on paikkailtu ainakin maalaamalla ja samoin sun uudempi cdi pyöränkaarilta. Sen sun vanhemman mesen käyntiääni miellyttää korvaa, käy melko siististi, ihan kuin käkikellomaan paras tuote.
Olisko 124 myytävänä, ihan mielenkiinnosta kysyn?Mese.fani kirjoitti:
Riippuu siitä miten on huoltanut koria, jos on pessyt suolat pois ja suojaukset on hoidettu kestää kyllä korikin.
Noo, tuossa joitain aikoja sitten silmiini muljahti uutinen, josa kehuttiin jollain Mersulla ajetun monta miljoonaa kilometriä. Autoon oli ollut aina odottamassa veres moottori entisen alkaessa hyytyä ja kori oli paikkailtu ja maalattu lähes vuosittain.
Joku sitä sitten hieman hymyssäsuin kritisoi ja kirjoitti jotakuinkin näin: on minullakin meidän suvun tuhatvuotinen kirves, siihen on vaihdettu varsi 20 vuoden välein ja terä viidenkymmenen vuoden välein, mutta samaa kirvestä on kuitenkin käytetty koko ajan sen 1000 vuotta.Kuutos diesel käy hienosti kun se on kunnossa, en ole ainakaan vielä harkinnut myyntiä, suunnittelin tuovani tuon uudemman Suomen rekkareihin, ja myydä sen ! sen automaattiloova ei mielestäni sovi ison asuntovaunun vetoon, vaikka ei se tuon turbokoneen vetämänä juuri mitään paina, mutta polttoaineen kulutus lähes tuplaantuu!
Late Lapista.- onkohan.näköinen
ei.vaan.ole kirjoitti:
Onneksi en ole, mutta räksyn äiteestä kuvan olen nähnyt.
http://4.bp.blogspot.com/-VMx1qJTAQ70/UoMWNbd3wlI/AAAAAAAAAis/UqZ6A9Ms6Z8/s1600/Maailman rumin (Kopio).jpg
Ei kiinnosta olemattomat tiedot tyyhjästäMinkähän näköinen räksy itse mahtaa olla kun sen äiteekin on kuin missi.
Voi sinua ressukkaa!!! Olet melko säälittävä paskanjauhaja ja turhaan kerjäät huomiota Latelta, tai minultakaan tämän enempää.
Minä toki kritisoin Laten avauksia, jos sattuu näyttämään yliampuvilta, mutta humpuukin höpöttämiseen en viitsi sinun tapaisesti sortua.- elätti.olet
Kairakettu kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa!!! Olet melko säälittävä paskanjauhaja ja turhaan kerjäät huomiota Latelta, tai minultakaan tämän enempää.
Minä toki kritisoin Laten avauksia, jos sattuu näyttämään yliampuvilta, mutta humpuukin höpöttämiseen en viitsi sinun tapaisesti sortua.Et sitten ymmärrä kritiikin ja humpuukin eroa. Mitä kritiikkiä tuollaiset räksytykset kaipaa. Räksytyksiin samalla mitalla, oli se sitten humpuukia tai mitä tahansa. Tässä tapauksessa totuus asioista.
elätti.olet kirjoitti:
Et sitten ymmärrä kritiikin ja humpuukin eroa. Mitä kritiikkiä tuollaiset räksytykset kaipaa. Räksytyksiin samalla mitalla, oli se sitten humpuukia tai mitä tahansa. Tässä tapauksessa totuus asioista.
Pyh! Itse et ymmärrä!
Kairakettu kirjoitti:
Vaikka ei jouda, niin eivät niitä edes saisi kevytautoikseen, koska ovat liian vanhoja. Tuo ei mennyt minun mielestäni oikein tuossa uudessa laissa, vähän vanhemmat autot olisivat olleet ihan tarpeeksi turvallisia nuorisokäyttöön 60:n max. nopeuksiin, pelkkä turvavyö olisi riittänyt.
Minä en löytänyt trafin sivuilta tietoa jotta auton pitäisi olla 2015 vuoden mallia ! Jos tuo on totta, sen täytyy olla autojen maahantuojien vaatimus, eikä siinä ole mitään järkeä, kyllä epatraktoreiksi kelpaa vanhemmatkin autot, onhan ne kelvanneet Ruotsissakin !
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Minä en löytänyt trafin sivuilta tietoa jotta auton pitäisi olla 2015 vuoden mallia ! Jos tuo on totta, sen täytyy olla autojen maahantuojien vaatimus, eikä siinä ole mitään järkeä, kyllä epatraktoreiksi kelpaa vanhemmatkin autot, onhan ne kelvanneet Ruotsissakin !
Late Lapista."Kevytautoksi voidaan muuttaa henkilöauto, joka on otettu käyttöön vuoden 2014 jälkeen eli aikaisintaan 1.1.2015.
Jatkossa sallittu käyttöönottovuosi liukuu niin, että kevytautoksi muutettava henkilöauto saa olla enintään 10 vuoden ikäinen. "
https://www.taloussuomi.fi/tulot-ja-menot/15-vuotiaalle-mopoauton-sijaan-kevytauto
Minkäslaisessa kunnossa se mosse on, lähteekö käyntiin ja onko ajettavissa? Missä sen vois nähdä, onko se siellä pihalla missä on ollut Cedric ym?Mese.fani kirjoitti:
27.12.2018 19:55
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/663d3f69-b907-465b-ad03-90fd1e8076cf
"Suomalaiset etsivät käytettyinä automalleja ja -merkkejä, jotka ovat uutena arvokkaita mutta kestävän maineessa. Mercedes-Benzin jälkeen katsotuimpia automerkkejä ovat Volvo, Volkswagen, BMW ja Audi.
Vuoden 2018 katsotuimmat merkit
1. Mercedes-Benz
2. Volvo
3. Volkswagen
4. BMW
5. Audi
6. Toyota
7. Ford
8. Skoda
9. Nissan
10. Opel
Kyllä Suomalainen hyvänpäälle ymmärtää!
Late Lapista.Kairakettu kirjoitti:
"Kevytautoksi voidaan muuttaa henkilöauto, joka on otettu käyttöön vuoden 2014 jälkeen eli aikaisintaan 1.1.2015.
Jatkossa sallittu käyttöönottovuosi liukuu niin, että kevytautoksi muutettava henkilöauto saa olla enintään 10 vuoden ikäinen. "
https://www.taloussuomi.fi/tulot-ja-menot/15-vuotiaalle-mopoauton-sijaan-kevytauto
Minkäslaisessa kunnossa se mosse on, lähteekö käyntiin ja onko ajettavissa? Missä sen vois nähdä, onko se siellä pihalla missä on ollut Cedric ym?Tuo 10 vuoden sääntö on taasen niin bernerin perseestä kotoisin kuin olla ja voi !
Niin se mosse, on se on seisonut pitkään siinä pihalla, tosin ajokunnossa siihen jätetty, mittarissa oli muistaakseni 48 000 kilometriä , Kakaroiden pahoinpitelemä se on, tuulilasikin särjetty mutta pelleiltään ehjän näköinen!
Melkoinen homma koppuloida autoksi!
Late Lapista.
- jälkijuna
Miksi suomessa ei voitaisi valmistaa itse 60 km/h kulkevia sähkömopoja, joissa olisi myös turvallinen ja lämmin kori?
Bensamopot kielletään kuitenkin 2020, joten harva ostaa. - ulkopuolisistaeiväliä
Vielä turvallisempia (sisäpuolelta) nuorisoautoja saadaan kun otetaan poliisin panssariajoneuvo ja rajoitetaan 60 km/t nopeuteen.Ajaja ainakin säilyy hengissä.
- mopomarssiteillä
Ainakin alinopeudesta valittaville tulee syitä valittaa.
- Hallaahon.äänestäjä44
Late
kuka pannaan Lapista kansanedustajaksi?
onko siellä ehdokkaita perussuomalaisissa?Mitä helevetin sääntöjen vastaista vastauksessani oli ??
Vastasin Halla-ahon fanille jotta, vaalit ovat vielä niin kaukana jotta en ole vielä niitä hunttaillut, mutta eiköhän me joku keksitä!
Mitä helevetin sääntöjen vastaista vastauksessani oli ??
Vastasin Halla-ahon fanille jotta, vaalit ovat vielä niin kaukana jotta en ole vielä niitä hunttaillut, mutta eiköhän me joku keksitä!
Late Lapista.Idiootit robotit poistaa viestejä, ei ne tajua onko joku sääntöjen vastainen, tai ei.
Kairakettu kirjoitti:
Idiootit robotit poistaa viestejä, ei ne tajua onko joku sääntöjen vastainen, tai ei.
Tuohon robotti touhuun minäkin alan uskomaan, tai sitten sensuuri on ulkoistttu Tallinnalaiseen borelliin, jossa kielitaidottomat iloiset tyttelit sensuroivat juttujamme !
Late Lapista.
- entäs_muut
No nyt tippuu sitten muiden tienkäyttäjien turvallisuus. Tulee paljon pahempaa jälkeä kun kylkeen ajaa puolitoista tonnia painava henkilöauto kuin muutaman sataa kiloa painava mopoauto.
Tälle kevytautolle pitäisi ehdottomasti asettaa käyttörajoitukset jotka hillitsisivät tiellä leikkimistä ja öisin rälläämistä. Esim. että kevytautoa nuori ei saisi ajaa klo 22.00 - 5.00 välisenä aikana. Yöllä ainoastaan jos ajokortillinen huoltaja on mukana.Minä asustelin eteläruotsissa lähes 20 vuotta enkä paljon autoillessani tarvinnut epatraktorita väistellä enkä niiden perässä kuppailla !
Suomalaisilla vain on noita haaskoja ennakkoluuloja, muistanpas kun Ruotsista tuotiin Suomen rekkareihin auto jossa oli lisäjarruvalot, valot piti katsastukseen repiä pois, nyt jokaisessa autossa on tuo lisäjarruvalo vakiovarusteena, ja katsastuksessa ne hyväksytään täysin!
Late Lapista.
- sanoko.kukaan.muujo
eipä nuo kevyt autot, niillä sitten kannata paljon taajamaa tai kaupungin näitä max. 50-60 rajoitettuja teitä kauemmas mennä
kauppa autoksihan nuo sopisi useimmile? - mopolartsa
mulla on lada 1200 ( 1500) . laittaa vaihekeppiin rajottimen että ei mee 4 päälle niin voi ajella alle 60 laillisesti.
on muuten komia peli ja oon toinen omistaja tälle, setäni osti sen uutena v1983.- mopolartsa
niin ja pitää lisätä vielä että se on se "konela edition"malli jossa on ne ritilät lasissa ja spoileri ja ralliratti ja aluvalssit. mutta luulenpa että menee paaliin koska nuorelle ei kelpaa kun mersut nykyään.
- seidänrauta
mopolartsa kirjoitti:
niin ja pitää lisätä vielä että se on se "konela edition"malli jossa on ne ritilät lasissa ja spoileri ja ralliratti ja aluvalssit. mutta luulenpa että menee paaliin koska nuorelle ei kelpaa kun mersut nykyään.
paljolla myyt ton ladan? jos paaliin oot laittamassa niin täällä on ostaja heti!
- konelaturbo
seidänrauta kirjoitti:
paljolla myyt ton ladan? jos paaliin oot laittamassa niin täällä on ostaja heti!
jos toi on alkuperäinen konelavarusteltu lada ja hyvässä kunnossa tarjoon 3000.
- mopolartsa
konelaturbo kirjoitti:
mittarissa on 55 0000 ja ekalla kierroksella, alkuperäinen ja ollut kesäautona koko ikänsä eli talvirenkaita ei ole koskaan ollut. työkalut ja kaikki varusteet mukaan ja keskikonsolissa ei edes radiota tai sen reikää tehty. että ok senpuolin
- mopolartsa
mopolartsa kirjoitti:
mittarissa on 55 0000 ja ekalla kierroksella, alkuperäinen ja ollut kesäautona koko ikänsä eli talvirenkaita ei ole koskaan ollut. työkalut ja kaikki varusteet mukaan ja keskikonsolissa ei edes radiota tai sen reikää tehty. että ok senpuolin
siis 55 000km tuli yks nolla liikaa:=)
mopolartsa kirjoitti:
siis 55 000km tuli yks nolla liikaa:=)
Jos tuo kaikki on totta, niin uskon, että saat latuskasta hyvän hinnan, jos edes rasakit myydä sellaisen harvinaisuuden.
Minulla on Mulan nimiseksi kastettu vene, se on tunnetun Sigurd Isacsonin joku Flipperin proto, tai jotain sen historiaa. Myyn sen nyt pois keväällä, jos tarjouksia tulee. Paatissa on Sigurdin nimeä kantava kyltti.seidänrauta kirjoitti:
Minullakin olisi joutilaana1968 vuosimallin mosse elite vaikka varaosiksi, luultavasti on Konelan mannekiineja sekin ! Ei tarvitse maksaa 3000 eikä edes 300, mutta satasella lähtisi melko varmasti!
Minullakin olisi joutilaana1968 vuosimallin mosse elite vaikka varaosiksi, luultavasti on Konelan mannekiineja sekin ! Ei tarvitse maksaa 3000 eikä edes 300, mutta satasella lähtisi melko varmasti!
Late Lapista.Minä voin ostaa sen, vaikka itäautoista en tykkääkään.
konelaturbo kirjoitti:
Sinulla ei sitten ole pikkurahan puutetta, eikä keskikokoistenkaan! Tuo on kovasti tarjottu vanhasta Ladasta!
Late Lapista.Kairakettu kirjoitti:
Minä voin ostaa sen, vaikka itäautoista en tykkääkään.
Jo se vain mulle soppii, osta pois pihaltani kulkumasta !
Late Lapista.
- sieltä.ne.on
Aloitus on aivan sieltä ja syvältä, aivan kuten tekijä, ei mulla muuta.
- KyöstiBongattu
Tämä sama ääliö vain haukkuu muiden kirjoituksia, eikä itse osaa kirjoittaa mitään. Nimimerkki vaihtuu, mutta silti se on helppo tunnistaa. Ääretön typeryys paistaa läpi joka tekstinpätkästä. Miten se osaakin parilla sanalla paljastaa vajavuutensa. Minä en kykenisi siihen. Liekö tämä se Kyösti?
- moromopo
minä tykkää enemmän näistä mopo autoista, käyn sillä kauapassa vaan, halvempi ku taksia tilata
Eiköstä halvimmat mopoautot maksa tuon 15000 euron huitteille? sillä rahalla käy taksilla melko monta kertaa kaupassa.
Late Lapista.- käsimulk.kumo
heh, no saahan jo satasilla kunnon auton jos vain kauppa auton tarvitsee, antaa hölmöjen maksaa 15 tonnia että sillä on vain nimi mopo auto.. :)
käsimulk.kumo kirjoitti:
heh, no saahan jo satasilla kunnon auton jos vain kauppa auton tarvitsee, antaa hölmöjen maksaa 15 tonnia että sillä on vain nimi mopo auto.. :)
https://www.nettiauto.com/volvo/v70/10072029?fbclid=IwAR08l59Gosu2TTVEy1r2AxtGS23C6HOIclbhc95_Cc_OFmmtVCzNS0FUJWw
Tuosakin olisi halvahko kauppa auto, johon mahtuu useampikin nakkipaketti !
Late Lapista.
- tolppamäellä
ei järki voita milloinkaan, se varmaa.
- täysin.järjetöntä
Kuten tässä turhassa aloituksessakaan ollut mitään järkeä, ei edes aiheessa ollut järkeä, aloituksen tekijästä puhumattakaan.
- ennakointikyky
Jään odottamaan, että järki voittaa myös auton ratissa. Liikenteessä on paljon kuskeja, joille ei olisi pitänyt myöntää ajokorttia ollenkaan. Malttia ei löydy ja ennakointikyky on olematon.
- KuinEuroopassakin
B-kortilla pitäisi saada ajaa skootteria ja kevaria alle 125 cm3.
Olisi hyvä ilmastoteko. Mitä sinä ennakointikyky horiset? Suomalaisista jokainenhan on maailmanparas suitsimies!
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540