TULIPAS MINUSTAKIN RIKOLLINEN !

Käväisin männä viikolla Kemissä vaihdattamassa kellooni patterin, perskeles kakarani ostaneet minulle lahjaksi niin hienon kellon jotta Torniojan varressa siihen ei pystytä edes patteria vaihtamaan! Kemissä Martimo pystyi eikä hänellä tullut hikikään! Onnistuneen reissun kunniaksi ajattelin tuossa Kemin ja Tornion välisellä moottoritiellä hieman puhdistella nokia diesel meseni pakopiipuista.
Hipaisin senverran kaasupolinta jotta nopeusmittari viipotti 150 km/h kohdilla, jostakin ilmestyi harmaja Skoda perääni ja vilkautti joitakin valojakin, arvelin jotta Skodapojut haastavat minua kilpasille, tallasin kaasupolinta lähemmäksi lattiaa nyt mittari näytteli 190-200 km/h, ja eihän Skoda pysynyt vauhdissa mukana vaan jäi melko kauaksi taakse! Torniossa jouduin sitten ensimmäisissä liikennevaloissa pysähtymään punaisille, kilpakumppani Skoda tuli myös, ajoi eteeni ja sulki minulta tien, Skodasta hyppäsi ulos reipas nuorimies ja poliisin virkapuku päällään, asteli autoni viereen melko kireä ilme naamallaan ja lausui, " nyt tarvittaisiin parit hyvät selitykset!" ja minähän poika selitin että, pariviikkoa sitten morsiameni lähti poliisin kelkkaan, ja nyt minä pelkäsin jotta sitä ollaan palauttamassa minulle, siksi ajoin karkuun! Poliisilla häipyi kireä ilme naamaltaan , ja vihjaisi minulle jotta lähde jatkamaan matkaasi, mutta varovaisemmin, Kaverilleen kuului sanovan jotta " kaikenlaisia ukkoja niitä tälläkin perällä Mersuillaan kaahaa !" Noinhan se menee täällä Suomessa jotta pahemmatkin rikolliset välttävät rangaistukset hyvillä selityksillään !

Late Lapista.

14

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylös_ottaja

Ylös!

• fgsdgrgd

Minä olen vuorokauden päästä rikollinen, paperiton omassa maassani tuhansien muiden joukossa. Sehän on rikollista kuljeskella kylillä ilman virallista henkkaria, tai siis kantiksille ainakin.

• Ei se ihan noin mene , et sinä pääse rikollisten kirjoihin tuon takia !

"Vuodenvaihteen jälkeen uusia pankkitunnuksia haettaessa henkilöllisyys pitää todistaa passilla tai henkilökortilla, ajokortti ei enää kelpaa. KARI MANKONEN
        Ensi vuoden alussa voimaan tuleva muutos ajokortin kelpoisuudesta henkilöllisyyden tunnistamisessa on aiheuttanut epätietoisuutta kansalaisten keskuudessa.

– On ollut yllättävän paljon aiheetonta luuloa, että ajokortilla ei voisi tunnistautua esimerkiksi postissa pakettia haettaessa, sanoo johtaja Timo Salovaara Väestörekisterikeskuksesta.

Ajokorttia voi vuodenvaihteen edelleen käyttää henkilöllisyyden todistamiseen lähetyksen noutamisessa posteissa tai postin noutopisteissä. Posti hyväksyy myös pahvisen ajokortin, kunhan henkilön tunnistaa valokuvasta.

Ajokortilla voi todistaa jatkossakin henkilöllisyytensä myös vaaleissa."

Late Lapista.

• Hörneillä-notkunut
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Ei se ihan noin mene , et sinä pääse rikollisten kirjoihin tuon takia !

"Vuodenvaihteen jälkeen uusia pankkitunnuksia haettaessa henkilöllisyys pitää todistaa passilla tai henkilökortilla, ajokortti ei enää kelpaa. KARI MANKONEN
        Ensi vuoden alussa voimaan tuleva muutos ajokortin kelpoisuudesta henkilöllisyyden tunnistamisessa on aiheuttanut epätietoisuutta kansalaisten keskuudessa.

– On ollut yllättävän paljon aiheetonta luuloa, että ajokortilla ei voisi tunnistautua esimerkiksi postissa pakettia haettaessa, sanoo johtaja Timo Salovaara Väestörekisterikeskuksesta.

Ajokorttia voi vuodenvaihteen edelleen käyttää henkilöllisyyden todistamiseen lähetyksen noutamisessa posteissa tai postin noutopisteissä. Posti hyväksyy myös pahvisen ajokortin, kunhan henkilön tunnistaa valokuvasta.

Ajokortilla voi todistaa jatkossakin henkilöllisyytensä myös vaaleissa."

Late Lapista.

Late.
        Älä flöittaa täällä kun et tsennaa asioita.
        Ajotsetti ei kelpaa henkilöllisyyden todistamiseksi jos se on Trafin myöntämä. Henkilöt joilla on vielä kätyössä voimassa oleva Poliisin myöntämä ajotsetti niin kuin itselläni on, se kelpaa henklöllisyyden todistamiseen missä vaan.

• Hauska juttu, mutta ei ole totta! Joskus tuo ollut ennenkin.

• Tämä sensijaan on totta: ajoin Oulusta Kajaanin suuntaan, kun rinnalle ilmaantui kilpailuviettinen, no, minä paiskasin kaasupolkimen pohjaan (Ford V6), niin sinnehän jäi taakse. Ajoin lähes huippunopeutta melko pitkän matkan sen toisen käännyttyä Kaukovainiolle. Sitten huomasin perässäni valot, jotka olivat mielestäni Saabin. Hiljensin ja poliisithan sieltä tulivat. pysäyttivät ja sanoivat, että eivät olisi saaneet kiinni, ellen olisi hidastanut. Kysyivät vaan, että minne se toinen meni, eivät antaneet edes sakkoja, sanoivat tosin, että "pois tuollainen urheilumieli".

• Joo eihän kaikki poliisit ole turhan tarkkoja kusipäitä! Tosi tarina on tämäkin!
        Aikoinaan viljelin omatarve Lapin puikula potut maatilallani, asustelin silloin tuolla Oulun kupeella ja ostin siemenpotut Tyrnävän pottukeisarilta.
        Vein potut itämään maatilalleni Tornio ojan varteen oikein peräkärryllä, paluumatkalla puhdistelin Cedricin pakopiipuista nokia ja kaahasin reilua ylinopeutta, jossakin piilossa poliiseilla oli tutka ja kiinnihän minut otettiin, isohko nuorempi poliisi tuli virnuillen autoni viereen ja ilmoitti jotta parit rekisterikirjat ja ajokortti, annoin paperit jepelle joka katseli lappuja sanoen jotta eihän tämä toinen ole rekisterikirja vaan se luovutusosa! Ilmoitin että otin sitten väärän paperin aamulla mukaani, johon poliisi jotta pidä ne rekisterikirjat mukanasi, muuten nuo poliisit voivat sakottaa sinua ! Ylinopeudesta ei puhuttu sanakaan, mutta kun poliisi lähti autolleen hän vilaisi taakseen, ja nyt levisi leveä virne poliisin naamalle , minulla oli kojelaudan päällä Mokoman valmistama puhelimen hakulaite lipsillä kiinni ja arvasin mitä poliisi virnuilee, ilmoitin jotta ei se ole tutkanpaljastin vaan hakulaite! Poliisi sanoi jotta perkele minä kerkisin jo ajatella jotta ompas härski jätkä! Toivotteli hyvää matkaa minulle, vaikka ajoin niin kovaa ylinopeutta jotta kortti olisi lähtenyt! Niin poliisi kyseli vielä että mikä tarkoitus on noilla perävanun kaiteissa olevilla koukuilla? kun kerroin jotta olen noita koneien huoltomiehiä, nuo koukut on isoja hydrauli sylintereiden kuljetusta varten jotta pysyvät vatmasti följyssäni, koukuista sain pirusti kiitoksia kun olin varmistanut jotta ei sylinterit lenttele sinne taikka tänne ! olisivatko nuo koukut peräti pelastaneet minut sakoilta?

Late Lapista.

• tyhmiä.riittää

sekoö lappa late vielä nii vanhanaikaine että tarvii rannekelloa

puhelimissaki jo kello näkynyt ties mite kauan

• Se on poju sellainen juttu, jotta kun on kakarasta asti tottunut pitämään rannekelloa se pitää olla edelleen ranteessa, kelloja minulla on nytkin 4-5 kappaletta, osa arvokellojakin! Ei joka käänteessä viitsi kaivella älypuhelinta taskustaan, luulevat vielä turvapaikkaa hakevaksi kamelintaluttajaksi !

Late Lapista.

• herrasmiehen.asuste

Arvokello tai rannekello on lähinnä asuste. Lisäksi matkapuhelinta ei voi vilkaista sopivasti tietyissä asiakastapaamisissa ja tilanteissa. Rannekello kuuluu nimenomaan myyjän ja herrasmiehen varustuksiin.

• Late_on_ok

Oletko niin mitätön että tarvitset vielä puhelinta? Jätän itse puhelimen kotiin. Jos jollakin on oikeaa asiaa niin kyllä se soittaa kunnes saa kiinni. Niin, ranteessa on ollut Rolex jo 35 vuotta, sellainen kaksivärinen teräs/kulta malli.

• Eläpäs väännä hinttimurteellasi omia toilauksiasi minun piikkiin !

Late Lapista.

• mulla-potkulauta-vain

Pienimunaiset kaahailee. Ja jos on iso käsi ja pieni muna niin ei sekään toimi johan sen sanoo järkikin ja naiset ei huoli. ;)
      Hyvää uuttavuotta kumminkin.

• Sinullakos on pienimunaisen kaahailuista omakohtaisia kokemuksia?

Late Lapista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe