https://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/a/7afe2872-b7ae-4f10-995e-cdac448508fb
"Tässäkö unelmien vaimo? Mies oli liian humalassa, thai-vaimo kantoi jouluaattona reppuselässä kotiin
torstai 03.01.2019 klo 16:15
Tosirakkaus tallentui valvontakameralle Thaimaassa."
Siinäpäs nainen joka pitää ukostaan huolen oikein viimeisen päälle ! En yhtään ihmettele enään sitä, että Suomipojat hakevat piikansa nykyisin Thaimaasta !
Late Lapista.
SUOMALAISELLE SOPIVA VAIMO ROTU LÖYTYNYT!
19
64
Vastaukset
- raittiusaate.kateissa
Suomalaiselle miehelle pitää olla thai-vaimo kantamassa miehen kännäilyistä kotiin. Suomalaisella naisella pitää olla iräkimies kantamassa suominaista porukalla kännäilyistä kotiin, johonkin kotiin.
Miksi suomalaisten pitää olla tällaisia?? Häh???- Anonyymi
"Suomalaiset ja askenaasijuutalaiset ovat erityisryhmiä"
”Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa”, Palotie selittää.
Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.
Lääketieteensäätiö
Geenitieto avaa uuden ulottuvuuden – suomalaisilla on erityisasema alan tutkimuksessa
Helsingin Sanomat 16.11.2020
Onhan ne thaikut kuulemma ihan ok, mutta minä en jostain syystä koskaan havitellut vaimoa sieltä, vaikka monet tutut sieltä ovat vaimonsa löytäneetkin ja kehuneet. Minä halusin muualta Aasiasta ja löysinkin, enkä ole pettynyt.
Nuo Thainaiset ovat kuullemma ihan petoja marjojen keruussa, ja sitten kun niillä on kuulemma pimpsakin poikittain, sekinhän kutistuu kun levittävät jalkojaan, eikä suurene kuten länsimaisilla naisilla ! Onhan noisssa etuja jos haittojakin, haittoina on että soomipoika joutuu elättämään koko Thaivaimonsa suvun, sekin tietenkin jonkinverran vapaaehtoista ! Minä luotan kyllä edelleen Suomi naiseen, osa niistäkin pitää jätkästään huolen, oikein viimeisenpäälle !
Late Lpista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Nuo Thainaiset ovat kuullemma ihan petoja marjojen keruussa, ja sitten kun niillä on kuulemma pimpsakin poikittain, sekinhän kutistuu kun levittävät jalkojaan, eikä suurene kuten länsimaisilla naisilla ! Onhan noisssa etuja jos haittojakin, haittoina on että soomipoika joutuu elättämään koko Thaivaimonsa suvun, sekin tietenkin jonkinverran vapaaehtoista ! Minä luotan kyllä edelleen Suomi naiseen, osa niistäkin pitää jätkästään huolen, oikein viimeisenpäälle !
Late Lpista.Tiedän kyllä, että ne thainaiset ovat erittäin ahkeria, tekevätpä mitä hyvänsä. Mutta just siitä sukulaisten elättämisestä minä en ollut kiinnostunut ja siksipä etsinkin puolison muualta Aasiasta. Minä olin saanut jo tarpeekseni suomalaisista ja aikoinaan päätin, että viimeisin on sitten se vihoviimeinen suomalainen ja sen päätöksen olen pitänyt ja tulen pitämään.
Kairakettu kirjoitti:
Tiedän kyllä, että ne thainaiset ovat erittäin ahkeria, tekevätpä mitä hyvänsä. Mutta just siitä sukulaisten elättämisestä minä en ollut kiinnostunut ja siksipä etsinkin puolison muualta Aasiasta. Minä olin saanut jo tarpeekseni suomalaisista ja aikoinaan päätin, että viimeisin on sitten se vihoviimeinen suomalainen ja sen päätöksen olen pitänyt ja tulen pitämään.
No makuasioistahan ei voi kiistellä, ei naistenkaan kohdalla, minulla on ollut tuuria suominaisen kansa! Huippu nainen oli edesmennyt vaimoni ja niin on tämä nykyinnkin emäntä!
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
No makuasioistahan ei voi kiistellä, ei naistenkaan kohdalla, minulla on ollut tuuria suominaisen kansa! Huippu nainen oli edesmennyt vaimoni ja niin on tämä nykyinnkin emäntä!
Late Lapista.No hyvä ja olen minä nähnyt sinun nykyisen emäntäsikin ja hyvä kun tulette toimeen keskenänne.
- serfgsg
Kaupass aeilen joku suomiukko pienoisen thaivaimonsa kanssa vihanneksia valkkaili: Naisen puhe kuulsoti noin samalta kuin Bonanzan tunnari: dängädä dägä dägä dängädä dägä dägä dängäää, ja niinkuin se olisi vielä jollain luutulla rämpytelty
- LätinääLapista
Late_Lapista1 kirjoitti:
Late Lpista.Kyllä Late ainakin on kovasti heitteillä kun täällä lojuu kaiket päivät ja illatkin.
LätinääLapista kirjoitti:
Kyllä Late ainakin on kovasti heitteillä kun täällä lojuu kaiket päivät ja illatkin.
Missähän siellä minä olen lojunut, tietääkseni olen ollut asunnolla, tosin joulun seutuna pentujeni luona tuolla hieman etelämpänä!
Late Lapista.
- Lahaa_ni_lakastan
Ei taida thaineito jaksaa suomalaista sikaniskaa kantaa metriäkään, pulkkaa siinä vähintään tarvitaan.
- dasfsdfgdfg
jos tuo reppureissaaja olikin katoey eli shiimeili? Kun kerran Thaimaasta kyse. Mutta saattohan se ollakin joku paikallinen justiina puupää
Late_Lapista1 kirjoitti:
Roteva nainen tuo ainakin näkyi olevan !
Late Lapista.Tietänet mahdollisesti kalastajan Kaakamosta? Hänellähän on thaikku ja kuulemma hyvin menee. Naista vois luonnehtia hieman rotevaksi ja mieshän on lähes sinun kokoluokkaa, hieman pidempi ehkä ja yhtä hoikka, korvat kuitenkin näkyy lyhtypylvään takaa, vaikka ei juuri muuta. Vähän aikaa sitten istuttiin samassa pöydässä tamppiksessa, kovasti kehui vaimoaan.
Kairakettu kirjoitti:
Tietänet mahdollisesti kalastajan Kaakamosta? Hänellähän on thaikku ja kuulemma hyvin menee. Naista vois luonnehtia hieman rotevaksi ja mieshän on lähes sinun kokoluokkaa, hieman pidempi ehkä ja yhtä hoikka, korvat kuitenkin näkyy lyhtypylvään takaa, vaikka ei juuri muuta. Vähän aikaa sitten istuttiin samassa pöydässä tamppiksessa, kovasti kehui vaimoaan.
Thai vaimo on ainakin saanut poistettua pahimmat hajut kalastajasta, eteenpäin se on sekin, eräs kaverini toi myös vaimon Thaimaasta, siellä lomailtuaan, jostakin syystä seuraavalla thaimaan lomalla olikin vaimo vaihtunut toiseen thaikkuun, liekö olleet vaimojen vaihto viikot Pattajalla ?
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Thai vaimo on ainakin saanut poistettua pahimmat hajut kalastajasta, eteenpäin se on sekin, eräs kaverini toi myös vaimon Thaimaasta, siellä lomailtuaan, jostakin syystä seuraavalla thaimaan lomalla olikin vaimo vaihtunut toiseen thaikkuun, liekö olleet vaimojen vaihto viikot Pattajalla ?
Late Lapista.Sitähän se tahtoopi olla Thaimaassa ja siksi en siitä maasta kovin välitäkään, vaikka ei minulla thaimaalaisista naisista moitteen sanaa olekaan. Minullekin yksi 19-vuotias thaikku tarjoutui vaimoksi, oli oikein sievä ja upeakroppainen, mutta minä kieltäydyin herrasmiehen kohteliaasti. Minullahan on jo yksi vaimo toisaalta Aasiasta.
Hyvähän se oli kun kalastajasta hajut häipyivät!
Late Lapista.- Totuutta-korvat-soiden
Olipa idioottimainen aloitus vaikka toki huumoria.
Kerrataan tosiseikat.
- suomalaset eivät tyypillisesti ole kännisiä läskikasoja, Suomessa ei kansa juo sen enempää kuin Keski-euroopassa. 90% aikuisista juo huomaattavasti vähemmän todellisuudessa kuin Keski-euroopassa koska 10% juo puolet kaikesta alkoholista!
https://paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/tietoiskut/alkoholi/alkoholinkaytto-suomessa
-suomalaiselle miehelle paras vaimo on suomalainen.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kahden-kulttuurin-liitto-on-rikkautta
-Aloittaja pitää yllä kummallista stereotypiaa suomalaiseta miehestä, joku ajatelemattomuuttaan tai tahallaan. Suomalanen mies on näissä huonokuntoinen läski juoppo joka makaa vain sohvalla eikä jaksa edes nussia. Jos tämä kuva olisi totta, niin huonosti menisi! Kuka ne työt tekisi Suomessa? Todellisuudessa suomalainen mies raataa niska limassa veroeuroja että matut saavat pyöriä baareissa iskemässä suvakki-sotanorsuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540