Vihreät Tuhosivat Halla-ahon Pyörän

ViherAnargiaa

Suorittivat iskun paikassa, joka on täynnä kameroita.

Mutta kas kummaa, yhtäkään sadoista kamerakuvista ei ole vielä saatu näyttämään asiaa toteen.

Poliisi ja virkamieskunta on täynnään vihreitäja vasemmistolaisia, jotka käyttävät viranomaistoimia toisten omaisuuden tuhoamiseen.

15

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MustaPinna

Vihrellä on käytettävissään paljon mamuja, joita ohjailevat hyökkäilemään Suomalaisten kimppuun.

Vihreät pysyvät näin "viattomina", kun pahimmassa tapauksessa voivat syyttää maahanmuuttajia rikoksista, jotka ovat itse heiltä tilanneet.

• VasemmistoVahtikoira

Vasemmistolaisia ei voi pois sulkea tapauksesta. Vasemmistolla on paljon sellaista porukkaa, joka on helppoa masinoida tekemään rikoksia vaalivastustajiaan vastaan.

• Viherkommunistien pyöräily on sitä parempaa pyöräilyä...

• hahahahahahaahahahah

Halla-aho itse lavasti tapauksen ja yritti persu-uhriutumista. Ei onnistunut. Tämän lisäksi Kopiosaari on saanut tappouhkauksen kokoomuslaiselta poliitikolta, ilmeisesti Laura on plagioinut äkkiväärältä mieheltä ja uhkauksia sateli. En sano että uhkaukset olisivat väärin, mutta pitäisi ajatella kuitenkin sitä mahdollisuutta että ne pitää toteuttaa.

• totuusvääntyy

Kommarivalehtelua oikein perinteisimmillään.
        Kun pikkuporvarillinen käsitys totuudesta ei ole esteenä niin jutut on tuollaisia eikä luokkakantainen moraali aseta rajoja keinoille.

• hahahahahaahahahah
        totuusvääntyy kirjoitti:

Kommarivalehtelua oikein perinteisimmillään.
        Kun pikkuporvarillinen käsitys totuudesta ei ole esteenä niin jutut on tuollaisia eikä luokkakantainen moraali aseta rajoja keinoille.

Mikäs klutkuttaja se siellä vinkuu. Faktaa on se, että kukaan ei käynyt Hallahin pyörää tuhoamassa vaan kyseessä oli tökerö lavastus. Huhtasaari sai uhkauksia koska meni vittuilemaan väärälle tyypille. Jos aukoo päätään rikollisporukalle niin sitä saattaapi saada tappouhkauksen.

• sääliin

tää rupeaa tuntumaan ilmaiselta mainostamisesta muiden joukossa,

• hesari_haisee
    • Vihreät manipuloidut aivot, homeessako?

• mallikas_mies

Sehän on ihanaa meistä vihervassareita.

• 3-33-33

lopettakaa tuo hiton harhaisuutenne.

ei ketään kinosta rikkoa halla ahon pyörää..

• nuo_reppanat

Vihreiden tekoa ei voi edes kostaa, kun vihervassareilla ei ole mitään rikottavaa. Paitsi ehkä injektioneula ja hashis piippi.

• likapyykki

Huhtasaari sai uhkauksia koska meni vittuilemaan väärälle tyypille. Jos aukoo päätään rikollisporukalle niin sitä saattaapi saada tappouhkauksen.

No siinähän se tuli myönnettyä mitä porukkaa te kokoomuksessa olette.

• hahahahahahaahahahh

Kannattaa siis sinunkin pitää se paskainen lättysi kiinni ettei käy kopiolaurat.

• tulosvastuu

Ei poliisi tutki polkupyörän varastamisia tms. Ei riitä vähäiset resurssit, jotka joudutaan kohdentamaan tuottavampiin mopopoikiin, kameratolppiin sekä premiumautolla ajeleviin.

Mopopoikiin kannattaa keskittyä siksi, koska viritetystä mopoista tulee valtiolle sakkojen lisäksi moottoripyöräverot, tyyppikatsastukset ja rekisteröintimaksut.

Halla-ahon polkupyörästä näitä ei olisi millään konstilla saatu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5217
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe