Halla-ahon älykkyyttä ja rauhallisuutta kehuu jo vastustajatkin

x.x.x.x.x.x

usarin blogeissa, eilinen esiintyminen ylellä oli tehnyt moniin vaikutuksen.

Onkin varsin todennäköistä, että Halla-aho on nykyisistä puoluejohtajista älykkäin.

15

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeeesss

      Hyvin esiintyi eilen.

    • EpärehellisyysPaistaa

      Petteri Orpo siristelevine silmineen taas vaikuttaa enempi autokauppiaalta, joka tietää myyvänsä romua kalliilla.

    • eivoimitäään

      Otti älykkyydellään haltuun koko vaalikeskustelun, vaikka toimittajat yritti kovasti harata vastaan kannatusluvut puhukoon puolestaan.

      • Totta puhut ihan selvästi oli havaittavissa, että miestoimittaja yritti lähes kokoajan provosoidan Jussia. Typerää, ettei omia vastauksia saa perustella näitten tenttien aikana.


    • Usari-kontilleen

      Veikkaan että Usarin päätoimittaja Markku Huuskonen on kohta kontallaan Halla-ahon edessä.

      Kyselee että millaisia palveluksia hän ehtisi näin vaalien alla vielä tehdä Perussuomalaiselle puolueelle. Vaikka joku kiva juttusarja perussuomalaisten lähihistoriasta ja henkilöistä.

      • ngngnggngng

        Se voi olla.


    • varokaa.allahahoa

      yle ykkösaamu taannoin oli

      syytti korruptiosta soinia ym. ketkä lähti puolueesta

    • Alla-aholla ja minulla on samat näkemykset että sitä äänestän

      • Siis perusSuomalaisia äänestän.


    • retyertertet

      Halla-Aho on älykkäin ja sivistynein puoluejohtaja - ehdottomasti.

      Huvitti, kun toimittajat eivät antaneet hänen vastata. Miksi sitten kysyivät. Vastaus olisi ollut liian hyvä - siksi muutettiin puheenaihetta.

    • ei.jatkoon

      Mutta viisas Halla-aho ei ole. Ei kyennyt vastaamaan edes yksinkertaisiin kysymyksiin.

    • Tasapuolisuutta-Kehiin

      Eihän tuo saanut vastata ku toimittaja keskeytti koko ajan ku
      Halla-aho yritti sanoa jotakin.

      Ei voi YLE:ä kehua tasapuolisuudesta politikkoja kohtaan.
      Jäi tympeä maku toimittajan toiminasta

    • krrododd

      tutkikaapa huvikseen

      RKP on ainoa tasapainoinen puolue

      ehkä se suomen ruotsalaisuus vivahde, nämä ei ole mukana höpinöissä tai korruptioissa eikä lupaile joka suuntaan ja niin edespäi

      minä täs verrannut puolueet, kaikki muut on täysin epäluotettavia? mikäs teet sitten ..

      joku sinisten ryhmäkä ei pärjää kun ei perustelut riitä oman puolueen hylkäämiseen

    • kuka_vastuussa

      Törkeää oli myös valita "asiantuntijoiksi" eliitin Apunen ja PS inhokki HBL:n ikäihminen arvostelemaan Halla-ahoa- Ei yhtään positiivistä kommenttia, vaikka toimittajakin pyysi plussia ja miinuksia.

      Esimerkiksi vasemmiston Li Anderssonilla oli mukavat ja lempeät asiantuntijat.

      • Niin_oli_ja

        Sekoomuksen mokuttaja Orpon annettiin pitää palopuheitaan keskeyttämättä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe