Sdp syöksykierteessä, Persut senkuin nousee!

Anonyymi

Hallitus ei vastaa enemmistön huutoon vaan tekee kallista politiikkaa, kustannukset nousee hämäävästi toisaalla, polttonesteet, automaksut, asuminen, työssäkäynti, ruoka jne, lisäksi on rasistisin hallitus ja kylvää epätasa-arvoa kun yli puolet naisministereitä! Häpeä Rinne!

2

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihreäministeri alkoi jo "myyräntyön" hallituksen sisällä,siitä on hyvä jatkaa....... johonkin asti.

    • Anonyymi

      Hallitus tekee tärkeää työtä kävelyn kehittämiseksi. Tähän on suunnattu 41 miljoonaa euroa, joka saadaan myymällä valtion omaisuutta.

      On erittäin tärkeää panostaa kävelyn opettamiseen. Se on investointi tulevaisuuteen. Suomi ensimmäisenä maailmassa ja tiukimmin säännöin panostaa kävelyyn siten, että hiilidioksidia ei tuoteta liikaa. Taloudellisen kävelyn opettamiseen Rinteen hallitus panostaa 41 miljoonaa.

      Jatkossa muodostettaneen kävelyministeriö ja sen alaisuudessa kävelyhallitus, jossa työskentelevät kävelyneuvokset valittuina parlamentaaristen voimasuhteiden mukaan.
      Kaikki tämä aluksi tarjouksena vain 41 miljoonaa euroa.Todella halpaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      100
      2768
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1903
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      110
      1859
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      132
      1524
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      934
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      84
      909
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe